Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 19:17
Onderwerp: Arjans hoekje
|
|
|
PIETER649 schreef: | heel, heel jammer dat de vele discussies met Arjan op forum en chat, nu voorgoed beeindigd zijn.. ik zal hem missen, en velen met mij... zeker weten! |
zeker weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 08:10
Onderwerp: Overleden
|
|
|
Bedankt voor deze link, Thomas. Ineens dringt tot mij door, dat ik zijn vrouw persoonlijk ken. De foto kwam mij altijd al bekend voor. Ik ben een paar keer met haar op een groepsreis geweest. Het voelt als heel jammer dat ik daar nu pas achter kom en dit niet meer met hem kan delen. We hebben het regelmatig over haar gehad, ook omdat zij een collega is. Des te meer een reden voor mij om een kaartje te sturen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 22:34
Onderwerp: Overleden
|
|
|
Wat een schokkend nieuws is dit, Mariska. ‘k Miste hem de laatste tijd al.
Mijn herinneringen aan hem zijn vooral positief, al kende ik hem niet persoonlijk. ‘k Heb hem wel regelmatig gesproken in de chatbox, waar hij op mij overkwam als een positief christelijk, warm en betrokken iemand.
Ook ik wens zijn vrouw en alle mensen die bij hem horen, Gods kracht en liefde en nabijheid toe om dit grote verlies te verwerken.
Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 20:55
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
ANNETTE792 schreef: hier kan je via teletekst het volkslied ondertitelen. En dan word het zelfs vertaald als: de koning van Spanje heb ik altijd geeerd
THOMAS968 schreef: | Weet je wat MOF betekent?
Mannschaft ohne Finale.
Thomas, niet persoonlijk |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 12:42
Onderwerp: bbq
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er waren ook plannen om te bbq-en tijdens een volgende picknick er staan daar nl twee bbq's in het bos wieweet kun je dan afspreken om ieder voor zich het bevroren vlees mee te nemen, en tegen etenstijd is het dan ontdooit, zonder bedorven te zijn; t is maar een tip, hoor! |
Als het weer zoals nu is, is dat waarschijnlijk verboden i.v.m. brandgevaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:20
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marijan, bij deze wens ik je een hele fijne, gezellige vakantie toe. Geniet ervan! |
Bedankt, Carien! Ga ik zeker doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:16
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Pieter...heb je de nieuwe cd al gehoord van Guus Meeuwis en Youp van t Hek? Is echt de moeite waard om ff te luisteren op you tube.
(WK lied Majesteit) |
'k Zal de link er even bij zetten, is iets makkelijker voor Pieter.
http://www.youtube.com/watch?v=T5QqSOyTBkA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:10
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | een knuffel op voorhand voor 11 spelers en 16 miljoen bondscoaches... jullie zullen m zondag nodig hebben! |
Daar hoor jij toch ook bij? Eens een Nederlander, altijd een Nederlander. Je zit vast in het oranje voor de buis! Dus ook een voor jou, Pieter!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 8 juli 2010, 09:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:08
|
|
|
GRACE585 schreef: | een dikke knuffel voor mijn jarige dochter 12 jaar
|
Hartelijk gefeliciteerd met je dochter, Grace. Een fijne dag vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:56
Onderwerp: Bescherming gevraagd
|
|
|
WOODYFLOW228 schreef: | Lijkt moet goed om over na te denken, want voordat je het weet ligt alles op strat maar let op, dat google het meeste vind, en dat als je de refresh knop gebruikt op de cm startpagina (of personen zoekpagina) er steeds nieuwe foto's te zien zijn van leden van cm (zonder dat je lid bent dus..) |
Maar dat kun je ook afschermen! Kijk maar naar je instellingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je kunt niet slecht spelen en in de finale staan. En tussendoor ook nog Brazilië verslaan, niet door geluk, maar door voetbal.[btw Sneijder wist dat de keeper niet goed was in hoge ballen en heeft bewust die bal zo geschoten). Het is nog niet zo mooi als we allemaal willen, het is zakelijk en effectief, maar niet slecht. |
'k Heb weinig verstand van voetbal, maar ik krijg af en toe wel de zenuwen als de bal in het strafschopgebied van de tegenstander komt. Dan zijn er kansen genoeg voor de tegenstander. Mijn gevoel is mijn graadmeter en dat zegt misschien toch wel iets. Dus dat ze overtuigend spelen, kan ik niet zeggen. Maar het gaat uiteindelijk om de doelpunten. Het gaat ons (haha ) - met een beetje geluk - vast lukken! Ik ga kijken in Italië, dus ben eigenlijk wel blij dat het geen finale Italië-Nederland is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 08:40
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ik had het kunnen weten dan wel raden.... |
Zou leuk geweest zijn, als we toevallig dezelfde reis geboekt zouden hebben. Had maar zo gekund.
Laat me raden naar de reisorganisatie. Begint het toevallig met een A?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:06
|
|
|
RENSKE067 schreef: | zou het? |
Zeker weten!!!
Een vrouw heeft er sowieso meer verstand van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 21:52
|
|
|
Een knuffel voor W….. Bedankt voor ‘je weet wel’!
‘k Voel me al weer een stuk beter na de eerste helft Duitsland-Spanje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 21:51
|
|
|
RENSKE067 schreef: | volgens mij deed van der wiel dat ook steeds en van brockhorst in de andere wedstrijden ook ook dat door elkaar lopen voorin was de vorige wedstrijden echt al wel te zien maar ik blijf erbij dat ik het qua voetbal niet mooi vond om naar te kijken |
En Renske kan het weten, want zij voetbalt zelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 11:23
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik ben een liefhebber en als liefhebber is er weinig genieten aan als je reeel naar het spel van nederland kijkt maar goed als ze de finale winnen ben ik tevreden en je hebt gelijk dat we qua spel vaak verwend werden alleen qua resulaat niet ik heb er ook geen moeite mee dat nederland minder mooi speelt ik zie het liefst natuurlijk mooi voetbal en resultaat maar helaas gaat dat blijkbaar niet meer samen maar ik heb gisteren echt wel stukken van de wedstrijd gemist (oa het eerste doelpunt) omdat ik er als liefhebber niet van kan genieten en ik het gisteren ook een belabberde wedstrijd vond over het algemeen maar goed het resulaat telt en dus ben ik blij nog 1 wedstrijd te gaan maar nogsteeds overheerst bij mij het gevoel dat ze geen kampioen gaan worden (kan het alleen maar meevallen he ) ik hoop natuurlijk dat mijn gevoel niet klopt en dat we die beker nu eindelijk eens gaan winnen en hoe ze dat doen maakt me niet uit dan nog maar een wedstrijd kijken die niet om aan te zien is |
Precies! Als we maar Wereldkampioen worden is het mij ook goed!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 7 juli 2010, 11:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 08:01
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ik ga een trektocht maken door, jawel!, IJSLAND... Daar droom ik al jaren van... 't schijnt een schitterend en indrukwekkend stukje schepping te zijn! |
Had me even ingeseind Liesbeth, dan had ik de reis ook geboekt. Dit land staat al jaren op m’n lijstje, maar het is er nooit van gekomen. Moet geweldig mooi zijn!!!
Ik heb de afgelopen jaren de eilanden in het zuiden ontdekt, dus dat is iets heel anders dan IJsland. Komende zaterdag ga ik naar Sicilië, het wordt dus Italië. ’t Is niet zo dat ik een strandvakantie-type ben, al vind ik een paar uur per dag luieren op het strand (met een goed boek of een flutroman) wel heerlijk hoor. Maar op een eiland is meer te doen. Ieder eiland heeft ook weer z’n eigen geschiedenis, natuur (vulkaan de Etna) en cultuur. De eerste week trekken we – een goede vriendin en ik - per auto rond, de tweede week hebben we een rustig appartement aan zee. We zijn van plan om van alles te gaan bekijken, zonder reisgids ga ik dus ook nooit op pad. Daarnaast is het genieten van; het mooie weer, terrasjes, niks doen, een stapel boeken, de Italianen (neenee, geen maffia ), het strand, enz.. ‘k Heb er zin in!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 7 juli 2010, 08:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:40
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Als ik jouw stukje lees, kan ik maar aan 1 ding denken... namelijk dat Jezus zei: "wie zonder zonde is werpe de eerste steen"
(Niet dat dat een vrijbrief is om te gaan zondigen, maar ik heb net zo goed de genade nodig als 'een homo')
Het stukje waar je mee begint heeft niks met het onderwerp te maken, maar gaat over God die Zich bekend heeft gemaakt aan de mensen... of ze nu hetero of homo zijn. Nogmaals ik weet het niet... maar ik weiger om die mensen in een hokje te plaatsen en te blijven toekijken hoe ze keer op keer (en met name in de kerk) worden nagekeken...! en buitengesloten worden van kerk en christenen. |
Oh ja? Volgens mij verwoordt Cross het, zoals het in de Bijbel staat. Ben het dus ook helemaal met hem eens! Het lijkt erop alsof bepaalde zonden niet benoemd mogen worden, maar andere zonden wel. Volgens mij maak je dan onderscheid, gebaseerd op je menselijke gevoel.
Hmm......meng ik me - zonder dat ik dit wil - toch nog in deze discussie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 11:34
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
Een leuk idee! De datum komt mij alleen niet uit, omdat ik zaterdagmorgen bijtijds op Schiphol moet zijn. Maar als dit nog eens herhaald wordt, probeer ik van de partij te zijn.
Alvast veel plezier allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 11:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja hoihoihoi eindelijk een onderwerp dat hier nog niet uit en ten treure behandeld is |
Alsof je mijn gedachten kunt lezen, Pieter. 'k Heb al eerder gemerkt dat dit onderwerp heel erg gevoelig ligt, dat merk ik ook aan de reacties die ik nu weer lees. Ik waag me er in ieder geval niet meer aan, want je zegt - hoe goed je het ook bedoelt - al heel gauw iets verkeerds. Dus van mijn kant......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 11:51
|
|
|
Een knuffel/compliment voor m'n vaste kapster (al zal ze dit niet lezen), die begrepen heeft waarom ik m'n haar niet vond zitten. Zit nu weer naar m'n zin gelukkig.
En verder een knuffel voor eh......iedereen die er een wil hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 11:45
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | gezellig marijan en willemijn, maar ehm....... mijn vraag was éigenlijk; wie gaat er wél mee naar de picknick van 31 juli? |
Je hebt gelijk, Hannah! We zullen het verder per mail regelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 10:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Leuk idee, ben ik altijd voor in........ |
Als ik terug kom van vakantie, heb ik nog 3 weken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 10:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben het niet vaak met Chatuliem eens maar deze keer toch wel. Hoewel ik me ook realiseer dat ik in een heel andere levensfase zit, mijn kinderen zijn al volwassen. Maar je wilt op een datingsite toch eerst als vrouw of man worden gezien? En natuurlijk je kinderen horen bij je. Ik zeg altijd, kinderen behoren bij het totale pakket of ze nu groot zijn of niet.......
En het picknicken op de hei is natuurlijk heel gezellig en juist ook leuk met kleine kinderen.....helemaal niets mis mee.... Maar als je in een andere levensfase zit is het niet zo jouw ding, voor mij in ieder geval niet....
Willemijn |
Zullen we een keer een terrasje pakken, Willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 10:27
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | hebben ze stadsrechten ?? zo nee, dan is en blijft het een durpke..... |
Tja, het aantal inwoners zegt niet alles. Of tegenwoordig wel? 'k Heb wel eens gehoord dat Apeldoorn een stad is. 'k Vermoed dat jouw woonplaats minder inwoners heeft dan Veenendaal en Apeldoorn, maar wel officieel een stad is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 10:24
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, de bijbel is er duidelijk over....
Ik heb hier een partner gevonden, zeg maar. En die is nu uitgesloten van het avondmaal , omdat we weleens bij elkaar logeren, zeg maar. Dat kan ook niet anders als je 450 kilometer van elkaar verwijderd woont.
En toch hetero hoor.
Fijne Dag!
Shanita
:) |
Hoort deze reactie niet op een ander topic?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 10:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben het niet vaak met Chatuliem eens maar deze keer toch wel. Hoewel ik me ook realiseer dat ik in een heel andere levensfase zit, mijn kinderen zijn al volwassen. Maar je wilt op een datingsite toch eerst als vrouw of man worden gezien? En natuurlijk je kinderen horen bij je. Ik zeg altijd, kinderen behoren bij het totale pakket of ze nu groot zijn of niet.......
En het picknicken op de hei is natuurlijk heel gezellig en juist ook leuk met kleine kinderen.....helemaal niets mis mee.....
Willemijn |
Wat een 'gehap' op dit topic.
Ook ik vind Chatuliem wel heel eerlijk. Ik ga niet mee met de picknick, omdat ik op m'n werk ook veel met kinderen (van anderen) te maken heb. Dat zegt niet dat ik niet hou van kinderen, 'k heb gisteren nog genoten van een stel neefjes. Maar fijn, dat jullie het naar je zin gehad hebben! Vooral van genieten en zulke uitjes blijven organiseren.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 5 juli 2010, 10:23
|
|
Naar boven |
|
|