ChristianMatch

Forum

Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 ... 169 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 16:58
BerichtOnderwerp: stapavondje

MARIO216 schreef:
Kan niet.
Kr9ijgen we nu 2250 afmeldingen hier??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:54

TINK100 schreef:
ik weet nog niet of ik moet werken...Mars weet nog niet of hij storingsdienst heeft...dus....we gaan wel mee als we geen van beiden elders verplichtingen hebben.... Lachende smiley
Kun je dat nu niet vooraf aangeven dat ze er bij het inroosteren rekening mee kunnen houden?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:47

Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder

Chatuliem
Pieter
Annette
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:31

Hier komt dan het eindresultaat:

Op zaterdag 17 maart gaan we stappen in Amersfoort. Heb gehoord, dat er voldoende tijd is voor aanpassing van werkroosters. Aanvang 20 uur, verdere info volgt nog. (met dank aan Wmijn.)

Wie wil ermee?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 29 december 2011, 12:33
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:36

ANNETTE792 schreef:
Weet je, ik ga ff een voorbeeld geven:

chatuliem, ik zou ons best op willen geven, als ik weet waarvoor ik mezelf opgeef.
Ik kan pas iets plannen als ik weet welke datum,waar en wat we gaan doen, want ik lees een stapavondje maar in de reakties wordt er gesproken over een etentje volgens mij Smiley die vol vragen zit

Mijn tip: open een nieuw topic met duidelijk wat je waneer waar wilt gaan doen met wie! En als het dan in mn planning past, geef ik ons op Knipoog smiley
Als jullie nu aangeven wanneer het niet uitkomt, kunnen we nu de datum vaststellen. En dat geldt voor iedereen die mee wil. Kan evt. pv. Volgende week kom ik dan met een definitief voorstel.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:12

WILLEMIJN232 schreef:
Nu is het duidelijk voor iedereen......geen kinderen of dieren mee op de stapavond........
Discussie gesloten!
hoho, Gitta is welkom.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:40

WILLEMIJN232 schreef:
Chatuliem, jij organiseert het en je moet het er gewoon bij vermelden, dan is het voor iedereen duidelijk en vermijdt je de discussie........
(en gewoon beter naar de vrouwen luisteren die je dat al geadviseerd hebben..... Knipoog smiley Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je kleine kinderen meeneemt naar stapavonden.......maar wie weet wilde iemand zijn volwassen kinderen meenemen Verraste, verbaasde smiley
Dat vertik ik, mensen kunnen ook normaal doen hoor. Cm uitjes zijn alleen maar voor CM'ers tenzij anders vermeld. En welke ouder neemt zijn kinderen mee als hij op stap gaat? Meestal willen de kids helemaal niet, tenminste die van mij niet. En dat vind ik een heel gezonde houding. Mijn kinderen hebben hun vrienden en ik heb mijn vrienden en dat is gezond. Nodig jij je kids uit voor CM, Wmijn? Ik dacht het niet.
Dan krijg je natuurlijk het argument, dat er dan mensen niet kunnen komen. Maar die hebben hetzelfde probleem als ze een relatie krijgen. Als je mensen wilt leren kennen, zul je moeten reizen, is mijn mening, en zul je een oplossing moeten vinden voor dit probleem. Zo'n avond kun je dan zien als een mogelijkheid om alvast te oefenen. Geloof me, bij een eerste date ziet de ander het vaak niet zitten als je je kinderen meeneemt. Je moet het ook niet willen, is mijn mening.
Draai het eens even om. Veel vrouwen zien zichzelf alleen als moeder. Alles draait om de kinderen. Maar op een gegeven moment breekt dat op. Je bent meer dan moeder, je bent een persoon. En om er eens uit te zijn, zonder dat je in een bepaalde rol zit, is heel verfrissend. In mijn ogen eigenlijk noodzakelijk. Hoelang is het geleden dat je eens aandacht besteed hebt aan jezelf?
Een avondje met kinderen geeft alleen maar ellende. Want die worden moe en gaan dan jengelen. Het gevolg is, dat je vroeger naar huis moet en dat op die manier de avond in de soep gedraaid wordt. Bovendien zul je merken dat ze je aandacht opeisen, zodat je niet echt ontspannen met anderen kunt praten. Je moet ze toch in de gaten blijven houden.

Er wordt hier regelmatig een picknick gehouden. Daar staat expliciet bij dat kinderen welkom zijn. De bedoeling was, dat moeders elkaar zouden ontmoeten met kinderen. Ik heb herhaaldelijk gewezen op de gevolgen die dit zou hebben op andere activiteiten. Op een gegeven moment ben ik gestopt met het vermelden van mijn bezwaren. Maar door dit gezeur denk ik dat ik mijn mond niet meer ga houden.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 29 december 2011, 10:49
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 00:40

THOMAS968 schreef:
In België is dat heel gewoon maar hier niet. Ik denk dat je hier maar beter niet al te diep op in kunt gaan. Marry, de vraag heeft wat een eeeeeh geschiedenis. Neem de Libelle ook maar niet mee.

Thomas Engeltje smiley
Idd een hele vervelende discussie, die ik graag had willen voorkomen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 23:49

MARRY942 schreef:
pietje...ik ben geen baas hier...maar mijns inziens mogen annette,jij en jullie drie kids heus gewoon mee hoor!
Het is duidelijk dat je niet doorhebt waarom deze vraag gesteld wordt. En wil jij je kids tot een uur of 12 in een cafe om je heen hebben?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 23:42
BerichtOnderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari

GERRIT084 schreef:
Dat kinderen niet mee mogen, kan ik wel begrijpen Verlegen lachende smiley maar katten, mogen die wel mee Smiley die vol vragen zit per slot van rekening komen die uit de natuur Lachende smiley dan gaan Josuf en ik ook mee Gefrustreerde smiley
Als je ze in het gareel kunt houden met die honden daar
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 22:54

YELNIN491 schreef:
waarom vreemd chat, bij de picknick komen toch ook kinderen, wordt ook georganiseerd door dezelfde datingsite.
Ja, en mijn mening hierover is ook algemeen bekend. Bovendien heb ik daarbij op het gevaar gewezen dat men nu bij iedere activiteit gaat zeuren of er kinderen mee kunnen. En zie hier het gevolg.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 22:48

INA040 schreef:
ik denk er even over is het wandelen met of zonder kids en hoe ver?
datingsite en kids gaat niet samen, dus nee, geen kids. Vind het ook een vreemde vraag.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:48

In maart willen we graag een avondje in het centrum van ons land doorbrengen. Voordat we iets definitiefs plannen graag jullie input.

Vrijdag/zaterdag

Utrecht/Veenendaal/Apeldoorn

3/10/17/24

of

2/9/16/23.

Wie heeft zin om mee te gaan en waar gaat de meeste voorkeur naar uit?

Volgend jaar wordt alles definitief bepaald...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 17:52
BerichtOnderwerp: kerst en nieuwjaarswensen

FRANKT627 schreef:
Ik kan het echt niet begrijpen waarom ze zo van die knaldingen naar dieren of mensen gooien. Zoals ik al eerder zag ik eens een ouder echtpaar tegen de grond gaan...tot groot jolijt van de gooiers. Het lijkt net of op een bepaalde tijd in het jaar meer veroorloofd is dan doorheen het gewone jaar. Boze smiley
Ik kan dat ook niet begrijpen. Ik kan me wel voorstellen dat het per ongeluk gebeurt...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 12:47

ZEELAND736 schreef:
Ik zag dat die krant uit Groningen kwam....
Ja, er gaat toch immers niets boven Groningen????
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 12:45

WILLEMIJN232 schreef:
De reacties zitten je toch nog wel wat dwars geloof ik.... Knipoog smiley En je hebt geen gebrek aan empatisch vermogen, je denkt er gewoon anders over....
Ja, dat komt omdat men te snel denkt dat met een pilletje alles op te lossen is. Ook bij kinderen zie je dat terug, zijn ze moeilijk, geef ze dan maar een pilletje. Terwijl ik denk dat gedragsverandering veel beter te bereiken is door opvoeden en trainen. Maar dat is de moeilijkste oplossing, die we eigenlijk niet willen. We zijn daarin heel gemakkelijk geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 12:26

Voor mensen die mij een gebrek aan empatisch vermogen verwijten, zowel voor mens en dier: onderstaand artikel vond ik in een weekkrant:

Quote:
GRONINGEN/BEDUM - Elk jaar is het weer ‘feest’ rond oud en nieuw. Bij het horen van de eerste vuurwerkknallen schieten huisdieren in de stress. Je hebt al gauw de neiging om zo’n hevig trillende hond op schoot te nemen en te troosten. “Maar dat is nou juist verkeerd”, zeggen de dierenartsassistenten van Van Stad tot Wad.

De dierenartsassistenten van Van Stad
“Het is heel voor de hand liggend om een dier dat angstig reageert aan te halen en te zeggen ‘och, kom maar lieverd’. Maar dan beloon je juist het angstgedrag van het dier. Beter is het om een bang huisdier te negeren en op zijn plek te laten”, leggen Gerda Hartsema en Ria Elderman uit.
Het zijn met name honden en katten die het meest nerveus op de knallen reageren. Katten hebben daarbij de neiging weg te kruipen op een voor hen veilig plekje. Rustig laten zitten is het advies. Honden reageren daarentegen anders. Zij beginnen vaak te piepen en te janken. Ze worden getroost, beloond of er wordt steeds op ze gelet als ze schrikken. “Zo leren ze dat het heel terecht is dat ze bang zijn. Want ze worden voor hun angst beloond door aandacht. Wat er dus moet veranderen is het gedrag van de eigenaar als de hond schrikt. Niet op de hond letten dus. En vooral geen oogcontact maken”, zo is het advies van de dierenartsassistenten.
Bange honden zijn te herkennen aan naar achteren gerichte oren plat tegen de kop aan, een laag hangende staart, veel hijgen, een overmatige speekselproductie, trillen en in elkaar gedoken zitten. Angst voor vuurwerkknallen kan op verschillende manieren ontstaan. Sommige rassen zijn van nature heel bang aangelegd. Andere dieren kopiëren het gedrag van een bange hond, bijvoorbeeld de pup die de angst van de moeder voelt.
Aan angstig gedrag is wel degelijk iets te doen. Het beste is om al in oktober te beginnen met een vuurwerktraining. Er zijn bijvoorbeeld cd’s met vuurwerkgeluiden te koop. Zet de cd eerst zo zacht dat de hond er niet bang voor is en draai het volume in de weken daarop steeds hoger. Maar de meeste mensen komen er pas vlak voor oudejaarsavond achter dat hun hond bang is voor vuurwerk. In dat geval is het het beste om de gordijnen dicht te doen en de radio aan te zetten. Gerda: “Leidt de hond af, ook tijdens het uitlaten, met een speeltje met geluid zodra hij angstig gedrag vertoont. Laat een angstige hond uitsluitend aan de riem uit. En beloon hem voor het niet-bang zijn en negeer angstig gedrag.”
Er zijn in de handel medicijnen verkrijgbaar om een hond of kat rustig te krijgen. Vaak zijn dit echter tabletjes, die alleen maar versuffen en angstprikkels niet weg halen. “Een beetje zielig voor de hond”, vindt men bij Dierenartspraktijk Van Stad tot Wad.

Ik vraag me af, wie meer liefde voor dieren heeft. Iemand die zijn eigen angsten projecteert op het dier, of iemand die begrijpt wat er in het dier omgaat en daar adequaat naar handelt. Zelfs dierenartsen vinden een pilletje zielig voor het best. Ik vind het ronduit mishandeling. Laat een kat zelf een plekje opzoeken en ze komt er vanuit zichzelf uit.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 28 december 2011, 12:37
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:46
BerichtOnderwerp: Ben ik sexverslaafd

Eerlijk gezegd heb ik moeite met de term seksverslaafd. Omdat het naar mijn idee eigenlijk seksualiteit veroordeelt. Als je drugsverslaafd bent, moet je van de drugs af, maar met seksualiteit ligt het anders.

Seksualiteit komt voort uit één van de twee driften die een mens bezit, de overlevingsdrift en de voortplantingsdrift. Een drift is heel wat anders dan een gewone verleiding. Bij een andere verleiding kun je zeggen, negeer het en ga met andere dingen bezig. Maar een drift kun je niet negeren, het hoort bij je leven. Je moet het kanaliseren.
Maar dan stuit je op grote problemen. Voor veel mensen is seksualiteit eigenlijk verbonden met schuldgevoel. Een opgroeiende puber, die krijgt eigenlijk meteen te horen, dat je die dingen moet negeren, dat die gevoelens van satan zijn en dat ze veroordeeld zijn tot zonde als ze doorgaan met het ontdekken van hun lichaam.
Volgens mij is de eerste confrontatie met seks eigenlijk al meteen een valse start. En de overgang naar "legale" seks is eigenlijk heel eigenaardig. Opeens mag je iets, waar jaren lang een verbod op lag.
Ik denk dat veel mensen onbewust het idee vasthouden, dat seks eigenlijk niet mag, dat je vooral er geen plezier aan mag beleven en dat het gezien wordt als een noodzakelijk kwaad.
Maar, met mensen zoals we zijn, zonde krijgt meer aantrekkingskracht op het moment dat het verboden wordt. Volgens mij zou Eva nooit een vrucht gegeten hebben als God dat niet verboden had. Het aantrekkelijke van vreemdgaan is, dat het verboden wordt.Als je één keer bent vreemdgegaan, is de kans vele malen groter dat je ook een tweede keer vreemd gaat. Sommige mensen denken dat vreemdgaan ligt aan een slechte relatie met de ander, maar ik denk veel meer dat het te maken heeft met de spanning die het teweeg brengt. Trouwen met een overspelige partner zal die verleiding niet wegnemen. Integendeel, je zult zien, dat die partner snel tot nieuw overspel in staat is. De kick/thrill van overspel plegen vormt vaak de basis tot nieuw overspel.
Mijn advies is tweeledig. Ten eerste aanvaard dat seksuele gevoelens bij jou horen. God veroordeelt die gevoelens niet, integendeel, het hoort bij je leven, het hoort bij je bestaan. Het enige wat je ermee kunt doen, is zorgen dat ze goed gekanaliseerd worden. Negeren heeft in veel gevallen een averechts effect en geeft nog meer ruimte voor schuldgevoel en zonde.
Het tweede is, ga geen relatie aan met een overspelige. Want de kans dat die jou ook weer gaat bedonderen is levensgroot

Eigenlijk had ik dit ook bij het topic vreemdgaan kunnen neerzetten...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 28 december 2011, 10:48
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:46
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ANNETTE792 schreef:
GTST kijk ik echt nooit, maarja, waarom zou je ook als je lid van cm bent he Knipoog smiley
Real life kan nog leuker zijn, toch...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:43
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ZEELAND736 schreef:
ECHT WAAR?????

Die is pas echt erg!!!!
Waarom? Het is toch net als GTST, iedereen walgt ervan maar ondertussen wordt er elke dag naar gekeken.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:01

WILLEMIJN232 schreef:
Vrouwen overdrijven graag Chatuliem, dat moest je toch weten...... Knipoog smiley
Trouwens , mijn zoon heef tin zijn hele jonge jaren wel eens een ongeluk gehad met een rotje dat hij in een pvc buis af liet gaan.(slechte dingen hebben ze toch altijd van de vaders Knipoog smiley ) dus die liep met een hand in zijn verband en een mitella om en vond het eignelijk nog wel stoer en jammer dat hij vakantie had want je scoort wel op school natuurlijk....hij was toen een jaar of zeven, acht....Hou me hart vast voor de tweeling over acht jaar..... Verraste, verbaasde smiley
Dus Zeeland het zit in de genen denk ik.... Knipoog smiley
ik ken helaas mensen genoeg voor wie angst de leidraad van hun leven geworden is. Ze overdrijven zo, dat er niet mee te leven valt.
En als ik hier dan die reacties lees, dan doet me dat hieraan denken.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 december 2011, 17:07
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:28

ZEELAND736 schreef:
Kijk...das weer een beetje zielig.....
Ik geef bloemetjes....ik geef oliebollen....desnoods geef ik mijn laatste boterham, maar naar het noorden komen....omdat Chat domme dingen heeft gedaan met een gillende keukenmeid...en nu maar 9 vingertjes heeft????

Nee... Ineke is veel te goed...
dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft.
En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 december 2011, 15:29
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:22

MOMO697 schreef:
ach, wat doe je liever Chat ...
fietsen of ... Knipoog smiley
Ik heb al jaren niet meer gefietst...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:41

WILLEMIJN232 schreef:
Nu ben ik het niet vaak met je eens Chatuliem, maar deze keer toch wel.....Als jij het vuurwerk als normaal beschouwd doet een beest dat meestal ook wel.....Ik zeg ook meestal want er zijn natuurlijk uitzonderingen.....
Beesten worden tegenwoordig een beetje als kinderen beschouwd.....ze gaan naar de hondencreche met een rustuurtje tussen de middag.....als ze dan niet stil zijn worden ze in een hokje apart gezet....Ik liet mijn hond vroeger gewoon thuis....
Gaat een boer zijn koeien verdoven voor het vuurwerk?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:04

MOMO697 schreef:
ok en nu hetzelfde verhaal maar dan met als onderwerp sex

ik heb veel s**, ben ik dan verslaafd?, k denk t niet
het is voor mij een manier om de wonden uit het verleden te laten genezen en m'n hoofd te ordenen.

daanaast is het een grens verleggende bezigheid en daar kick ik op.
steeds even verder, en das het mooie erbij.

maar verslaafd.
Er zijn mensen die dit letterlijk nemen. Ik zie de humor van je opmerking wel. Mountainbiken en seks vergelijken, grappig. Helaas, ik kan niet meer fietsen...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 december 2011, 12:05
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:02

ZEELAND736 schreef:
Is dit een vuurwerktopic???
Kerst is toch afgelopen, nu gaan we naar oud en nieuw toe. Nog even wat betreft de huisdieren. Mijn ervaring is, dat de baasjes zich er drukker over maken dan de dieren zelf. Als hier wat geknald wordt negeer ik het bewust en dan zijn de honden een stuk rustiger. Als ik op iedere knal ga reageren, worden zij ook bang en dan kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Ik neem zelfs mn bouvier mee naar buiten als ik een vuurpijl afschiet, en hij vindt het gewoon hartstikke leuk.

En de katten: meestal verstoppen ze zich tijdens het vuurwerk en liggen ze op de slaapkamer. Maar de dag daarop zijn ze weer vrolijk en is er niks aan de hand. Ze verdoven vind ik zielig en onnodig en dat grenst naar mijn idee aan dierenmishandeling. Want onnodig medicijnen voorschrijven is in mijn ogen ook een misdaad. Je geeft je opa toch ook geen slaappil als hij lastig wordt? Geloof me, het allerbelangrijkste is hoe jij je opstelt tijdens het vuurwerk. Als jij je nergens van aantrekt, doen je dieren het ook niet.

chat, die na vijftig jaar ervaring echt wel weet hoe je het beste met dieren om kunt gaan...en die vindt dat de dieren teveel gepamperd worden.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 december 2011, 12:20
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:14

COOTJE711 schreef:
die melkbussen zijn ook levens gevaarlijk. Ze staan daar met soms 20 man naast elkaar...

Meestal wordt het wel een ritje zhuis Zieke smiley
bij ons zijn die bussen dus gericht op het veld en wordt er een bal mee afgeschoten, die kunnen wel 50-70 meter ver terecht komen. Maar de lengte van het veld is ongeveer 500 meter. Dat "meestal' van je zal wel weer loslopen, je zet het wel weer in een heel negatief plaatje neer....

Ga ook maar niet met de auto door het verkeer, want er gebeuren ook ongelukken op de weg....
Ga niet naar voetballen, want daar gebeuren relletjes....
Zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 25 december 2011, 22:56
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

HANNAH810 schreef:
nou, ik zou zeggen; spring in je auto en schuif aan;
is haar gebedje gelijk verhoord......... Knipoog smiley

bij gourmetselen moet je overigens je eigen eten maken hoor! dus mijn kookkunsten komen er niet aan te pas. (jammer he?)
Zit jij bij de gourmetselarij Hannah?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 25 december 2011, 13:56
BerichtOnderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...

ZEELAND736 schreef:
Sommige mensen kunnen ook DAAR...nog blij mee zijn ja....
Waardering en zorg voor de ander is toch altijd iets bijzonders?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619 (63)

BerichtGeplaatst: zondag 25 december 2011, 13:03
BerichtOnderwerp: waarom zo´n ruime plaats voor leiders in de bijbel...

Als we nu naar het Kerstverhaal bekijken, zien we dat dit over gewone mensen gaat. En in het nieuwe testament zijn voorbeelden te over van gewone mensen. Voldoende voorbeelden vind ik in de bijbel waarbij het over gewone mensen gaat.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CHATULIEM619
Ga naar pagina Vorige 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 ... 169 Volgende
Pagina 45 van 169