Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:47
Onderwerp: 2 Korinthe 12
|
|
|
JEFFREY984 schreef: | Ik ben juist tegen dit soort dingen daar ze schriftuurlijk niet onderbouwd kunnen worden. Het Woord is ons anker, het Woord overtuigt ons, en niet de mens.
God's zegen |
Hoe stel je dit voor dat mensen dit onderbouwen vanuit de Bijbel? Ik heb in mn leven ook aardig wat beelden/dromen gehad waarvan ik denk dat ze van God zijn. Hoe onderbouw ik dat Bijbels? Er zijn beelden die ik heb gehad die inmiddels echt gebeurt zijn. Is dat een bewijs? Hoe stel je je dat voor?
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 31 oktober 2012, 09:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:37
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
Quote ShanitaHoi Roelande
En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden. Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.
En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd..[/quote]
Hoi Shanita,
Ik wil je ook helemaal niet overhalen. Jij mag denken zoals je denkt hoor. Maar als je schrijft ik haat de leugen en heb de waarheid lief moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar toch wat twijfels bij heb. De (vermeende) leugen van een ander zul je best haten vooral die van christelijke leiders. Heb je ook gelijk in trouwens want juist zij moeten heel eerlijk zijn. Het zijn niet voor niks leiders. Dus laat ik eens (voor nu even) met je meegaan en met jou stellen dat het bewezen is dat die kindertjes helemaal niet genezen zijn van hun blindheid en dat wat in de krant staat altijd waar is . Blijft voor mij dit over steeds weer zet jij de gebroeders Ouweneel neer als geldwolven. Mannen wie het alleen om het geld te doen is. Maar daar heb jij helemaal geen bewijs voor dat is een vooronderstelling. Dus als jij de leugen zo haat en de waarheid lief hebt zou je zoiets niet neer moeten zetten. Zet er dan op zn minst bij (als je er perse steeds over moet schrijven) dat jij dat DENKT dat dat zo is. Dat zou echt eerlijk zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 15:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
vanmorgen om half vijf toen ik me realiseerde dat ik stevig buikgriep heb. Ben te slap om op mn benen te staan zowat >Bah Dat noemen ze dan je 1e vakantie dag. Ik heb me mooi ziek gemeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:57
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
SHANITA130 schreef: | iedereen mag hier met wat respect zijn mening laten zien Vrijheid
waarheid is geen leugen en bedrog maar wat waar is Onderzocht
Wens Ik wens iedereen op Cm een hele Vredige avond Shalom |
Mooi Shanita Jij ook Shalom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:49
|
|
|
Misschien ff voor de duidelijkheid; Ik vind het helemaal top hoe Shanita discussieert. Ze durft haar mening te geven en doet dat respectvol naar de mede cmers. (minder respectvol naar de Ouwenelen maar dat snap ik wel daar heeft ze een reden voor) Ben het helemaal niet met haar eens maar dat geeft niets houdt de discussie levendig
lijkt me dus niet nodig om haar of iemand anders af te kraken of als niet zo christelijk te bestempelen als je anders denkt. Is jammer en verpest de sfeer. Maar goed das hoe ik er over denk
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:14
|
|
|
[quote=SHANITA130]quote=ROELANDE345]Het kan best zijn dat je iemand niet mag. En dat iemand soms de plank helemaal mis slaat of onwaarheden spreekt. Dit was bewust gelogen. Hele studie met feiten die studie is van Frank je moet ze niet door elkaar halen.Een ding weet ik zeker door het werk wat in elk geval Willem Ouweneel verricht voor Gods koninkrijk en door zijn preken en boeken zijn heel veel mensen opgebouwd. Ja, en nog veel meer mensen gedesilusioneerd door de vele leugens in de evangelische wereld, en díe ken ík weer. Veel mensen hebben zich dankzij het werk van deze man tot God gekeerd zijn De vele leugens in de evangelische wereld?????????? Dát zou best kunnen, spreekt Paulus ook over, ook al vertellen ze het evangelie voor winstbejag, iig wórdt het evangelie verkondigd. weer opgebouwd enz.Nou bij dat 'Opbouwen'zet ik gote vraagtekens, mensen worden niet opgebouwd door verzinsels en leugens Willem Ouweneel heeft behalve over die kindertjes waar jij het steeds over hebt een heleboel dingen meer gezegd meest heel goed bijbelstudies .Hij heeft talloze mensen geheel belangeloos geholpen. Ja, zo laat hij het overkomen, mijns inziens, denk ik. Ben bij verschillende conferenties en kerken betrokken geweest bij het uitnodigen van sprekers zowel Willem als Frank kwamen op uitnodiging en kregen nooit meer dan de reiskosten vergoed of bosje bloemen/boekenbonen soms dat niet eens Dit zijn ook feiten ik KEN deze mensen die hierdoor geholpen zijn opgebouwd enz. Ja, en er zijn ook feiten die jij niet onder ogen ziet, cq niet kent.Het staat en stond nota bene in alle kranten, video's van de onderzoeken met de weerleggingen van de onderzoekers, en ook, duidelijk over die blinde kindertjes, ja, die hadden ze bij Trin zgnmd niet terug gevonden, toen A. Knevel, zei van wel gevonden, zei die van"jaaa, wel gevonden maar...en een hoop draaierij. Dat stukje is trouwens eruit geknipt, staat nog wel op you tube gelukkig. En weet ook absoluut zeker dat het helemaal niet om geld gaat. Jij ziet ook niet alles onder ogen/kent ook niet alle feiten Willem is iemand die altijd bezig is en trin is maar zo'n klein deel van wat hij doet zoek hem maar eens op op facebook ofzo Neeeheee, tuurlijk zou het de man niet om geld gaan; hij doet natuurlijk net alsof het daarom helemaal niet gaat, hehe, om mensen toch nog, ondanks alles achter hem te laten staan. dit denk je alleen maar en weet je niet zeker lijkt op kwaadsprekerij Dat soort gasten komt met alles weg, maar niet bij God. Is ook een feit Maar ja zulke dingen worden niet gepubliceerd. Nee, vind je het gek, ja, wel toen hij pas begon, maar veel mensen hebben 'm al jaren door en nu is er eindelijk bewijs, denk je dan dat ze goede dingen gaan vermelden, die zijn dan niet geloofwaardig meer. bij de hiervoor genoemde sites. mm ik denk dat die sites zowiezo geen goed dingen vermelden zoeken altijd het negatieve en belichten dat Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld.Ik beschouw mezelf als een goede verzorgende maar stel dat ik iets nieuws Hij deed niet iets nieuws, hij verzint hele lange studies op basis van verzonnen feiten. dan heb je het weer over Frank denk ik ga doen en op dat gebied absoluut heel dom bezig ben. Betekent het dan dat al die andere wel goede dingen die ik doe opeens fout zijn?Lijkt me niet. Dit wou ik ook maar ff geschreven hebben. Ja, dat betekend dat ja.] Ben blij dat mn teamleidster, collega's en clienten daar anders overdenken
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 29 oktober 2012, 22:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:07
|
|
|
PIETER649 schreef: | Tja Pieter... toch denk ik dat Shanita volledig terecht op dit forum haar mening over bepaalde zaken uit. En dat hoeft niet met een boksbal, die praat/ schrijft niet terug.
Ik denk trouwens dat als je je ergert aan haar uitgesproken mening, je je "boosheid" beter kunt uiten naar de mensen/ groeperingen die haar zover hebben gedreven dat zij boos werd. Nu neem je het slachtoffer kwalijk dat ze de dader aanklaagd... |
Heb je gelijk in Pieter dat mag ze zeker doen. Maar ik ook het verschil is ik ken Willem Ouweneel en zij niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:58
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh dat zijn met recht zeer ouwe koeien maar ook ik zie echt niet wat je daar verkeerd hebt gezegt Maar ja ben van jou soort kerk dus zal wel net zo zijn |
ja ik snap het op zich wel. De kerk in Barneveld waarover Carmen zich aangesproken voelt is voor een heel groot deel gevuld met mensen die daarvoor niet in de kerk kwamen. En heeft dus geen of weinig leegzuig effect. Maar das nog geen reden om iemand met woorden als haat en kwaadspreken om de oren te slaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:28
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Bedankt lieve mensen voor jullie felicitaties Het is inderdaad genieten en heel moeilijk om niet al het moois er af te kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:23
Onderwerp: Hoe was jou kerkdienst
|
|
|
Wij hadden een jeugddienst. Allemaal jongeren in het aanbiddingsteam. Het was een geweldig en zeer swingend feest. En met maar liefst 2 zonen op het podium 1 als de aanbiddingsleider en de ander als zanger voelde ik me al heel trots.toen ik ook nog 1 kleinzoon op de arm mocht houden die helemaal mee deinde en enthousiast in zn handjes klapte (1 jaar) en ik opeens mn kleinzoon van 3(!!) een streetdance zag doen voelde ik me zeer rijk gezegend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:14
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
JOL252 schreef: | Meen je dit nou serieus? Een topic uit 2010 aanhalen oftewel een ouwe koe??? maar ja.. misschien in het kader van huishouden ... eh.. |
Ouwe koeien stinken bah! En bovendien is deze koe behoorlijk opgeblazen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:58
|
|
|
Het kan best zijn dat je iemand niet mag. En dat iemand soms de plank helemaal mis slaat of onwaarheden spreekt. Een ding weet ik zeker door het werk wat in elk geval Willem Ouweneel verricht voor Gods koninkrijk en door zijn preken en boeken zijn heel veel mensen opgebouwd. Veel mensen hebben zich dankzij het werk van deze man tot God gekeerd zijn weer opgebouwd enz. Hij heeft talloze mensen geheel belangeloos geholpen. Dit zijn ook feiten ik KEN deze mensen die hierdoor geholpen zijn opgebouwd enz. En weet ook absoluut zeker dat het helemaal niet om geld gaat. Is ook een feit Maar ja zulke dingen worden niet gepubliceerd bij de hiervoor genoemde sites. Ik beschouw mezelf als een goede verzorgende maar stel dat ik iets nieuws ga doen en op dat gebied absoluut heel dom bezig ben. Betekent het dan dat al die andere wel goede dingen die ik doe opeens fout zijn?Lijkt me niet. Dit wou ik ook maar ff geschreven hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wil ze ook niet een cursus geven aan barmannen-in-spe? |
als ze er goed voor betalen vast wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:17
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Precies, dat bedoel ik En naar een reactie van de mannen ben ik idd ook wel benieuwd. Wie durft?? |
Ja ik ook. heb het al een paar keer meegemaakt dat een man mij vertelde dat een vrouw hier op cm hem echt leuk leek en dat ie er contact mee ging maken/Vertellen ze de volgende dag vol trots dat ze een knipoog hebben gestuurd asl of het iets heel geweldigs is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GERRIT603 schreef: | dat heb ik hier op het forum geleerd, barmannen zijn erg in trek en dan ook kunnen masseren ....., dat is alles wat sommige dames willen |
Heb een vriendin die barvrouw is en haar eigen (sport)massagebedrijf heeft. maar die zal toch minder in trek zijn bij de dames denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER619 schreef: | Vrijdag snackdag, maar morgens ga ik denk ik weer eens bruine bonensoep maken gelijk moeders recept.
Al mijn schoonzusje en zus krijgen het niet voor elkaar, om de Klifster bruinebonensoep te koken, en bij mij lukt het altijd weer, gelukkig. Het was zelfs zo, dat vrienden van mij en mijn broers, vroegen als ze bij ons dat gegeten hadden, wanneer krijgen juliie dat weer, dan komen we weer langs.
Er zit echter één groot nadeel aan, ik heb dan een pan met soep van ongeveer 5 a 6 liter en mijn vriesvakje is niet zo groot, dus maar bij de familie langs zoals elke keer. |
he Pieter hoe is het recept???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 00:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Was eigenlijk alweer gister: toen ik bericht kreeg van mijn zoon dat de baby geboren was en moeder en kind gezond. En later toen ik het in mn armen hield Elodie Hanah heet ze en ze is perfect
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:21
|
|
|
ja de gyneodinges had bij de bevalling van mijn schoondochters 1e kindje eerst bedacht dat ie wel ff weg kon. En toen ie met spoed teruggeroepen werd besloot hij dat het kjndje er NU uit moest en rukte het met geweld met de ouderwetse tang uit haar moeder. Waardoor haar moeder nu nog steeds ernstig last heeft van haar bekken. Daarom ben ik er ook niet gerust op en zou ik ook heel graag die keizersnee willen voor haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:52
Onderwerp: het geven van tienden
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En hoe bereken je je tiende? Over je bruto inkomen, over je netto inkomen? En moet dat dan in zn geheel naar de gemeente, of geef je de gemeente zijn deel en geef je de rest zelf aan degene die het nodig hebben ( een zendeling financieel ondersteunen, armen in je omgeving financieel helpen e.d.) Ik denk dat je op verschillende manieren een goede invulling kaan geven aan deze opdracht. |
ja dat is naar eigen inzicht tenminste in de gemeente die ik ken. Ik gaf het toen over mn netto loon. en aan wie je het geeft is ook aan jou natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:03
|
|
|
het moment waarop ik hoorde dat de pogingen om de bevalling bij mn schoondochter op te wekken voor vandaag worden gestaakt nog steeds geen kleindochter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:56
Onderwerp: het geven van tienden
|
|
|
Ben benieuwd hoe jullie denken over het geven van tienden, Ben zelf opgegroeid in een gemeente waar het geven van tienden als iets voor de joden werd beschouwt. Later veranderde die mening daar ook iets en werd Maleachi 3:10 ook daar gepredikt als zijnde voor nu geldig: Stel mij maar eens op de proef – zegt de HEER van de hemelse machten. Breng alle tienden naar mijn voorraadkamer, zodat er voedsel in mijn tempel is, en zie dan of ik niet de sluizen van de hemel voor jullie open en zegen in overvloed op jullie land laat neerdalen.
Ook in de gemeente waarin ik nu zit wordt dit zo geleerd. Ik heb wel eens een poos de tienden gegeven doe dit nu eigenlijk niet meer. weet eigenlijk niet zo goed raad hiermee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:47
|
|
|
een soort veeg de kast uit potje. Uien paprika en champignons had ik nog, krieltjes en rundervinken. Heb er met een pot veldertjes een lekker potje van gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:45
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Euh...ja De overige aanwezigen hier kunnen namelijk niet bij de pan dus ik kan het niet ontkennen. |
haha ik heb ook zo'n vriendin die maakt vast 2x zoveel zodat ze een helft op kan eten
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op donderdag 25 oktober 2012, 18:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:21
Onderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
|
|
|
BLUE043 schreef: | Wouw QSJE46, Ik ben blij voor je! Volgens mij heb je een lotje uit de loterij. Ik heb sinds kort een relatie. Na een paar minuten werd ik al gegrepen door haar. We hebben uren met elkaar zitten kletsen en ik voel dat we op dezelfde golflengte zitten. Ik voel bij haar ook dat de Heilige Geest door haar stroomt. Ik ken haar nu 3 dagen. Die 3 dagen waren al veel mooier, interessanter, fijner en intenser dan een heel groot stuk van mijn leven. Ik ben een heel blij mens. Ik wil hierbij een nieuw woord introduceren aan de Nedrlandse taal; Namelijk "HEMELEN". Als ik bij haar ben dan voelt of ik in de hemel ben. Er is alleen maar harmonie en het voelt dat we samen liefdesenergie kunnen tanken in een onuitputtelijke liefdesbron. Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken. Ze voelt voor mij als een tweelingziel. Tavares zong in de jaren 70 "Heaven is missing an angel" Dat klopt want die engel hen ik 3 dagen geleden ontmoet. |
Klinkt als of je heel ernstig verliefd bent Mooi joh geniet er van en veel geluk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:14
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Lees het topic....huishoudelijke vragen maar eens...kun je precies lezen over die RATechte Zeeuw... En ook dat het allemaal gewoon te maken heeft met een tikfout van Visser...
Waar ik helemaal niet boos om was... Integendeel...ik heb gelachen... Kun je zien hoe vlug woorden negatief zijn...of zo gelezen worden... |
Ja ik lees niet altijd alles hoor, en het kwam echt een beetje raar over. Maar ik snap em nu dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 18:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | KIJK....en dat bedoelde ik ook Pieter...het gaat(ging) om inderdaad een typefout...ik geloof dat Frank hem maakte of Visser... En aangezien ik weet dat beide mannen daar heel goed mee overweg kunnen....is het gewoon een grapje... Overigens ...IK...werd een RATECHTE Zeeuw genoemd en heb hartelijk gelachen om de typefout...
Moeilijk hier he??? Ben je serieus...dat wordt NIET serieus genomen... Maak je een grapje...dan maak je een sneer.... Maak je een sneer dan ben je gemeen....of negatief... |
Oh ik snap em
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 12:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je hoe Visser zo iemand noemt???? Een RAT(???) echte Zeeuw... En dan nagaan dat ik helemaal geen Zeeuwse ben.... |
heeft wat meer uitleg nodig Zeeland, iemand een rat noemen is hier nogal negatief. En dan zeggen dat Visser dat zou doen???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 12:09
Onderwerp: Social Media Junks...
|
|
|
ja je brengt al snel meer tijd achter de pc door dan je denkt. Probeer dit ook heel bewust in te perken. Las vandaag ook weer een bizar verhaal in de krant: Een 27 jarige vrouw uit Naaldwijk heeft abortus laten plegen omdat de foto van de 20 weken echo die ze op facebook had gezet maar 3 keer ge "liked"was. Een kind moet geliefd ter wereld komen was haar theorie. En door de timeline van Facebook zouden latere klasgenoten kunnen zien dat het kind al voor de geboorte een sociale achterstand had. Bizar en in en in triest natuurlijk het leed van de abortus was overigens al vaker gedeeld en geliked
|
|
Naar boven |
|
|