ChristianMatch

Forum

Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 136 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 17:53
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

JANS221 schreef:
Met wie ga je dan, Jol? Nou ja, ik hoop dat je er blij van wordt, dan zijn we weer on topic ook!

Met de enige leuke cm-er. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 17:42

FRANKT627 schreef:
Hopelijk heb je dan goed gezelschap op je vakantie...wat ik een beetje betwijfel Knipoog smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 13:56

TOE AAN VAKANTIE
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 13:16
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?

ROELANDE345 schreef:
tja dat zeg je nu zo, maar ik ben gezegend met 8 kids. en hoewel er nog maar 2 bij mij wonen en eentje in t weekend knappen veel mannen daar op af. Vooral omdat het 2 puber zonen zijn waarvan een autistisch lijkt veel mannen erg moeilijk. Heb al veel verhalen gehoord, vooral van mannen waarin het toch erg moeilijk blijkt te zijn om met de (puber) kids van een ander samen te leven. Dus ik snap het ook eigenlijk best

Tja en al accepteert de één de kids van de ander.... dan moet je nog maar afwachten hoe de kids reageren op de partner ... en ook dat incalculeren want is heel begrijpelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 06:34
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ZEELAND736 schreef:
Ongewild...toch nog lopen ""poetsen""

De tuinslang vloog eraf...regelrecht een openstaand keukenraam in... Boze smiley
Waar dochterlief haar boterhammen stond te maken..

Toch daarna maar gelachen...was een heerlijke afkoeling!!!

Hilarisch Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 18:16
BerichtOnderwerp: Zondag..voor mij?

HEIDE936 schreef:
Ik ben de weg zegt God!
Want; denk jij dat Hij aanhanger wordt van ''zoveel geloven'' en kerkgebouwen?

Waar liefde is woont God. Ook al zijn er zoveel manieren/stijlen/kerken.

Toch?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: maandag 8 juli 2013, 10:56
BerichtOnderwerp: De knipoog....

TABULA699 schreef:
Wat doen jullie als je een knipoog krijgt, doe je er überhaupt iets mee?
Ik vind dit wel een lastige functie, niets ten nadele die hem gebruiken ook niet die hem bij mij gebruikt hebben...

Maar geen idee hoe ik hier nu weer op moet reageren, er is geen aanknopingspunt of zo iets waar je dan op kunt reageren. Dan heb ik liever een kort maar wel echt berichtje, dus geen standaard iets.

Aan de ene kant snap ik best dat je overal de klacht ziet dat het tegenwoordig een trend lijkt om niet te reageren en dat dit niet fijn is.
Zou ik ook niet fijn vinden als ik de moed vind om een berichtje te sturen en er komt helemaal niets terug.

maar andere kant is dat ik altijd probeer te reageren, soms duurt het even als ik er even over na moet denken Verlegen lachende smiley maar bij dit soort dingen loop ik echt tegen Gefrustreerde smiley En weet ik het gewoon niet wat ik ermee moet. Behalve vragen waarom er een knipoog gestuurd is en dat lijkt me nu ook niet zo aardig, toch?

Er is een keer geweest dat ik inschatte dat een bedankje op zijn plek was gezien de durf die een eigenlijk wat verlegen persoon dan toch toonde. Maar over het algemeen reageer ik niet, ik had dit ook een periode in mijn profiel staan dat ik er niets mee kon en dus ook niet reageerde op knipogen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zondag 7 juli 2013, 22:31

ZEELAND736 schreef:
Als g' in nood gezeten, geen uitkomst ziet, wil dan nooit vergeten:
God verlaat u niet. Vrees toch geen nood! 's Heren trouw is groot,
en op 't nacht'lijk duister, volgt het morgenrood. Schoon stormen woeden,
ducht toch geen kwaad; God zal u behoeden, uw toeverlaat.

God blijft voor u zorgen, goed is de Heer, en met elke morgen,
keert Zijn goedheid weer. Schoon g'in 't verdriet, nergens uitkomst ziet,
groter dan de Helper, is de nood toch niet. Wat ons ontviele,
Redder in nood, red slechts onze ziele, uit zond'en dood.

Daar werd ik blij van...vanavond...

Ja, en dat is ook echt zo hé... en soms nog niet meteen uitkomst maar wel Zijn inkomst in je situatie... met een open deur naar toekomst.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 17:31
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.

SHANITA130 schreef:
Nee, ik dacht het ook niet, mijn huisarts heeft mij subtiel doch duidelijk, ondanks een oproep voor grieprik per post, die prik afgeraden. Met redenen die ik nu echt niet meer weet hoor, iets van, te jong en nog wat vaagheden.

Ja, zo kun je het natuurlijk ook opvatten maar was niet hoe ik het bedoelde in mijn reactie op Roelandes stuk. Maar inderdaad, als ik jouw interpretatie erbij neem zijn er artsen/professionals die af kunnen raden zoals bij jou. En er zijn artsen/professionals die het wel doen maar dus niet om klakkeloos/willoos zonder stil te staan bij hun ethiek vaccineren om de verzekeraars te spekken, zij doen het om het welzijn van de mens.

Overigens heb ik nog niet eerder gehoord dat mensen met een hoge bloeddruk tot de doelgroep behoren voor de griepprik. Misschien heeft het wel te maken met een combi van factoren maar daar kan de huisarts je natuurlijk meer over zeggen.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 6 juli 2013, 17:32
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 16:01

ROELANDE345 schreef:
Wel of niet vaccineren is voor de overheid volgens mij altijd grotendeels een financiele afweging.
Als de het aantal en de ernst van de complicaties groter zijn dan die dat de vaccinatie en zijn evt, complicaties kost gaat men over tot inenten.
Het idee dat artsen kinderen inenten zodat ze ziek worden en de zorgverzekering dan flink geld aan ze verdiend vind ik wel een belediging voor de medische beroepsgroep(alsof ik toe zou staan dat 1 van mijn clienten zo behandeld zou worden)
Ja en soms hebben ze het wel eens mis zoals bij de mexicaanse griep.
Ik ken overigens flink wat ouderen(ong honderd) die elk jaar de griep injectie krijgen. Geen van deze ouderen heeft de afgelopen jaren(8) de griep gehad. Mensen in hun directe omgeving die niet ingeend waren wel. Toeval? Of behoren deze mensen bij die paar procent? het is natuurlijk geen bewijs. Het is gewoon iets wat ik zie mn eigen waarneming. En ik vertrouw in elk geval wel op mn eigen gezonde verstand.
Ik denk zelf dat die griepinjectie gewoon werkt en ben blij dat mijn astmatische zoon hem elk jaar krijgt hij heeft sindsdien geen griep met longonsteking meer gehad.

Ja, dat zijn mooie voorbeelden vanuit de praktijk. Ook mooi dat je de kant belicht hoe professionals omgaan met hun ethiek. Zouden die zich inderdaad willoos laten gebruiken om verzekeraars te spekken?? Ik dacht van niet.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 6 juli 2013, 16:03
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 13:09

http://www.academischewerkplaatsamphi.nl/GetDocument.ashx?documentID=13979

nog een beetje info...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:05

SHANITA130 schreef:
Vreselijk raar, zeker omdat ze weten dat je gelovig bent, ja dan stel je die vragen toch niet, hupakee, meteen snel het kind meenemen en snel inenten. Niet eerst vragen ofzo Smiley met dichtgeplakte mond

Als je er dan tegen bent kan je er toch niets meer aan doen, want je kind is dan ál ingeënt, Haha... Duiveltje smiley

Verder iedereen een fijne dag, en voor vannacht alvast Slapende smiley

Je hebt wel gelijk, zo is er geen verdere discussie mogelijk. Met cynisme wordt elke discussie gebroken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:01

SHANITA130 schreef:
Ach joh, dat zijn allemaal complotdenkers, in die sites Boze smiley daarom zijn er ook geen Kamervragen over gesteld Smiley die vol vragen zit , dan zou er iig ééntje moeten zijn die het licht ziet, dat zie ik nu ook wel, ik denk gewoon, iedereen verplicht vaccineren, ook in de toekomst, en naar Het RIVM luisteren , zij kunnen het ten slotte het allerbeste weten. Lachende smiley
En ja, Jans weet er natuurlijk ook een hoop van(net 1500 vaccins besteld), als arts assistente, door haar opleiding. Lachende smiley

Nou, dan kunnen we allen eensgezind, deze discussie sluiten. Lachende smiley

Tenminste de enkelen die nog over zijn in deze discussie. Knipoog smiley

Er zijn trouwens wel Kamervragen gesteld, http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2009/02/23/antwoorden-op-kamervragen-van-van-gerven-en-langkamp-over-vaccinatie-tegen-polio-bof-mazelen-en-rodehond.html,

Ik heb genoeg gelezen op internet over alle gevaren omtrent vaccinaties. En verder verdiep ik me ook niet meer in deze discussie Slapende smiley Slapende smiley

Ik bedoelde met "waarom nog geen kamervragen gesteld" niet de discussie rond de vaccinatie maar over wat er gesuggereerd wordt over virussen etc. de lucht in blazen die vervolgens jaren ergens in de grond kunnen rusten voordat ze weer getriggerd worden tot activiteit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:51

En dit vind ik dan ook wel heel schrijnend, dat door de sociale controle en de heersende visie binnen de beminde gelovigen men in een vrij land in het geheim toch een andere mening/wens heeft dan ze eigenlijk naar buiten toe uitstralen (moeten).

http://www.nu.nl/binnenland/3518687/gereformeerde-kinderen-krijgen-stiekem-inenting.html

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 5 juli 2013, 08:52
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 08:14

ANNA415 schreef:
tja is het de waarheid of is het complottheorie. Ze zeggen de volgende doestelling te hebben:

Niburu begeleidt bij de kwantumsprong in bewustzijn die eenieder mag gaan maken en helpt graag mee een nieuwe wereld te creëren, gebaseerd op onvoorwaardelijke liefde, vrede en saamhorigheid.

In mij werkelijkheid is er maar Een die een nieuwe wereld kan creëren. Ik vertrouw liever op de Waarheid dan op een site die denkt een nieuwe wereld te kunnen creëren.

Maar wat vreemd dan dat er bij zoiets ernstigs nog geen kamervragen zijn gesteld. Er móet toch een helder licht bij de politiek zitten? Smiley die vol vragen zit
Of zitten ze allemaal in het complot...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 22:49

he he... avondvullend Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 20:15
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

GERRIT084 schreef:
Bij mij viel het reuze mee Lachende smiley
Eindelijk toch nog iets niet uit de zee
In het midden heel paraat geloof dat
ook daar een I staat Gefrustreerde smiley

Uit een pakje??
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:05

SHANITA130 schreef:
Ja, dat bedoel ik, eerst waren inentingen/medicatie een zegen, zoals antibiotica, penicilline, vaccinatie tegen oa Polio.

En ja, nu het allemaal is geprivatiseerd, kreeg je dat farmaceutische industrieën ineens bedachten dat mazelen gevaarlijk waren en daar vaccinaties voor maakten.

En antibiotica/penicilline is nog steeds een zegen.

Ik lees op alternatieve sites dat er ziektes worden gemaakt, griepvirussen zoals Mexicaanse griep gemaakt in laboratoria, de lucht in worden gespoten dmv straaljagers. om maar te kunnen vaccineren, Mexicaanse griep, wereldwijd gingen daar 29 mensen aan dood, aan een gewone griep zijn dat er 3000. Ondanks de griepprikken.

Maar ja, ik ga niet alle links doorlezen waar dat ook alweer stond, gewoon domweg geen tijd sinds ik werk.

En ook, de enkelingen die stierven aan mazelen, hadden al een ziektegeschiedenis, dus maar de vraag of ze aan mazelen stierven.

Maar ja, ik hoorde eens, links worden bijna niet doorgelezen, ja, en ik heb nú geen tijd om te zoeken, later wel, hoop ik, heb het heel druk.

euuhh huh? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Ik zou bijna zeggen een compl Smiley met dichtgeplakte mond theorie.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 06:31
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

GERRIT084 schreef:
Jammer hoor, er wordt nog maar weinig exclusief gegeten op cm Zieke smiley voor het gemak alles uit een pak Gefrustreerde smiley

We kunnen dan ook niet wachten op wat jij vanavond op je bord weet te toveren.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:19

ROELANDE345 schreef:
Waarom roep je dan eerst iets Shanita en trek je je dan terug?
Ik denk dat je ons niet helemaalvolgt maar ga er ook niet op in verder het is erg off topic inmiddels.
Dus valt er nog iets te melden over de mazelen?

Oh oeps, ik was even te snel met vorige reactie. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:18

SHANITA130 schreef:
Persoonlijkheidstoornissen aangeboren?, sinds wanneer, en dat kán helemaal niet.

Ik trek me effe terug van deze discussie.

Nature vs nurture: http://www.123test.nl/nature-vs-nurture/

Dat is een interessante discussie die veel verder gaat dan dit topic wil beogen. Persoonlijkheidsstoornissen ontstaan op verschillende manieren zoals ook door verwaarlozing en verdere schrijnende omstandigheden. Toch zijn er ook stoornissen IN de persoon zoals autisme wat terecht hier wordt uigelegd als aangeboren en niet veroorzaakt door vaccinatie.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 17:13
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

PETRA373 schreef:
Zucht Verlegen lachende smiley er is een man hier op cm, waarvan ik het nog zou accepteren ook
Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

oh oh..
Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:37

SHANITA130 schreef:
On topic: http://youtu.be/SeecFq7gRaA

Interview ouders op biblebelt over mazelen vaccinatie.

Amper met de ouders dus.. triest dat wantrouwen en duidelijk ook de onbekendheid met de social media. Ze mogen er rond voor uitkomen hoor dat ze er over na hebben gedacht, doet een ander ook.

Maar het filmpje geeft door de neutrale benadering goed weer waar wij het hier ook over hebben, zonder de ander als christen tussen aanhalingstekens af te schilderen.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 juli 2013, 10:38
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:11
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

ANNA415 schreef:
Als je je haar blondeert ook Knipoog smiley

Ach mannen.....

Maar ja dromen vrouwen ook niet van een knappe prins? En zeg nu eerlijk, lijkt je date nu echt op dat plaatje
?

De mijne wel. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Ach ja ik ben ook wat kilo's te zwaar. Het heeft soms niet eens te maken met veel snoepen, kan ook te maken hebben met stofwisseling en wat daarop van invloed is. Een pittige tijd kan meewerken aan je gewicht. De een valt af en de ander komt aan zonder daar iets voor te doen of te laten.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 juli 2013, 09:13
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:46
BerichtOnderwerp: En de nieuwe binnerkomer is....

TABULA699 schreef:
Ikke Knipoog smiley

ik heb vandaag eens heel wat topics afgelezen en mis een beetje het vind ik leuk knopje... Dat is toch een makkelijk maar losse manier om mensen alvast te laten wennen aan je aanwezigheid.
Een voorstel hoekje is er ook niet echt, wat eigenlijk natuurlijk ook niet nodig is met al die profielen.

Maar toch als ik zie dat het toch wel een redelijk vast groepje is dat op het forum schrijft en reageert, is het (in ieder geval voor mij) toch wel een beetje lastig om zomaar ineens in te breken als nieuweling, voelt bijna als inbreuk maken op jullie gesprek of zo...tja, rare wezens zijn we toch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik hoef niet gelijk al allerlei privé chat verzoekjes te hebben terwijl ikzelf nog niet eens weet wat ik hier van vind en wie de mensen zijn, dus ik vind het altijd heel prettig als er op zo'n datesite ook gewoon algemeen gechat of een forum is, helaas zijn de meeste forums vaak juist op zo'n site niet zo heel druk bezet of gewoon stil, jammer maar ja alles moet tegenwoordig maar gelijk privé up close en personal... En ik ben toch meer het type van even de kat uit de boom kijken, voorzichtig contacten leggen, even mijn draaien vinden.

Dus hier ben ik dan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Schrik niet als ik ineens tussendoor kom vallen op een onderwerp of zo op het forumKnipoog smiley

Groetjes Renske

Herkenbaar wat je schrijft over "vind ik leuk-knopje". Ik heb die neiging geregeld, hoezo Facebookminded. Clown smiley Mag van mij dan ook een "vind ik niet leuk" knopje bij zoals bij de reactiemogelijkheid op youtube of nu.nl. Misschien iets om over na te denken voor CM, ook al is er ook een niet-ok knop.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:01

ROLF230 schreef:
Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.

Ja en we hebben goed gehoord wat je zegt., of voor degenen die niet graag in wij vorm worden genoemd Knipoog smiley : ik hoor wat je zegt.

ben het er alleen niet mee eens.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:50

THOMAS968 schreef:
De term volslank alleen al. Je bent wel niet slank maar je wilt kennelijk toch een variatie van slank zijn. Tsja, je bent dan wel vol maar niet slank.

Wat mooi is, is aan mode onderhevig. Mijn moeder droeg als kind brede hoeden in de zomer want dan werd je niet bruin. Wie bruin was werkte buiten op het land en dan had je kennelijk geen status. Nu is bruin een teken dat je in het buitenland op vakantie was. Sommigen gaan in de winter zelfs met de skibril onder de zonnebank. Het is maar wat je belangrijk vindt.

In heel veel landen had dik zijn status want dan had je genoeg te eten en je was dus niet arm

De chemie en de uitstraling en het uiterlijk bepaalt of je aantrekkelijk bent voor de ander. Dik zijn wordt nu vaak gekoppeld aan ongezond of potentieel gevaarlijk voor welvaartsziekten. Dat is een optie voor het ontstaan ervan maar erfelijkheid kan net zo goed een oorzaak zijn. Slank is mede om die reden de norm. Mogelijk ook omdat het vanuit biologische oogpunt de overlevingskansen vergroot. Wat mooi is of niet is nu eenmaal subjectief en als iemand die chemie niet voor je voelt dan zal het niks worden en ben je beter uit bij iemand waarmee het wel klikt. Waarom mensen bij elkaar passen is nu eenmaal moeilijk te beredeneren. Vriendschap en een goed karakter is niet voldoende, zonder de klik vaart niemand wel.

Thomas, is ook wat aan het afvallen omdat het gezonder is.

Om weer on topic te komen deze laatste reactie gequote.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:14

PIETER619 schreef:
Weet je wel dat jij ook oneigenlijk gebruik van de Bijbel maakt door het Grote Gebod te overtreden oa door (zoals ik het zie ) Jol te blokkeren en zij jou dus geen uitleg kan geven (via, mailtje) zonder dat iedereen het ziet. Nogmaals zelf ben ik volslank en heb totaal geen moeite met een grapje, wat ook al bij voorbaat is aangegeven. Jij hoeft miet voor mij te reageren

Ik hoop dat CM hier een slot opzet als we niet meer ontopic blijven.

Hij staat op grijs, dus kan ik hem niet meer terugmailen. Vandaar via forum.
En nee een slot is niet nodig, we brengen het topic gewoon weer op het juiste peil. Anders zou je nog toegeven ook... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 juli 2013, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 18:01

IFAN841 schreef:
Ik vind van niet. En als je de Bijbel misbruikt om de leukerd uit te hangen is dat ook niet zo. Inhoudelijk over dit topic: ik heb daar al het mijne over gezegd. Volslanke mensen zijn gewoon het slachtoffer van de achterlijke lichaamscultus waarmee onze maatschappij bevangen is. Bovendien: je blijft langer oud als dat je jong blijft. Dat ook nog eens... Dus waar hebben we het eigenlijk over...

In de hoop dat je dit alsnog leest offline: ik stuur jouw beledigende mail door naar de redactie, ik kan jou dit helaas niet terugmailen dan maar zo. Hopelijk leer je je houding in de toekomst te herzien.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 juli 2013, 11:06
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 14:32

ROLF230 schreef:
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.

Wel een beetje ongenuanceerd gesteld. Misschien zijn het nu juist óók weldenkende bewuste christenen die (net zoals degenen die dit besluit weloverwogen niet nemen) de voors en tegens tegen elkaar afwegen en uiteindelijk toch overgaan tot vaccinatie cq voor datgene in de wereld kiezen wat naar hun inzichten het beste is. En dat kan net zo goed samen gaan met hoe zij in hun relatie met God staan.

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 2 juli 2013, 14:32
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 136 Volgende
Pagina 44 van 136