ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 13:20
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

ERIKA129 schreef:
Ow grutjes Josina duikt in het verleden Verraste, verbaasde smiley Nog effe en visser zijn matrozenpakkie komt ook weer tevoorschijn Clown smiley

Boze smiley ...en jij bent al geen haar beter dan dat Josina-geval
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 13:19

JOSINA022 schreef:
Hm, tja, dat wokken wil wat...je wilt gewoon je mooie roze jurkje weer 's aan zodat je ook weer 's een lolly mag proeven... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...nu sta je in vette letters in mijn zwarte boekje en wie daar in komt is enorm onschattig...voila
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:14
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart

[quote=MARIANNE338]

De vrouwen vernederen, ze omlaag halen, ze minder als stront bezien...bahhhhhhh...dat doet hij...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:05

KABOUTER722 schreef:
Dan neem ik aan dat je niet op mijn verhaal zit te wachten. ik zal het dus ook niet vertellen. maar als het ze alleen maar te doen is om (verblijfs-)status, dat ze het belangrijk vinden dat je een rode keuken of BMW hebt, gaat bij mij het licht uit.

Heb je het nu over H??? Maar was jij in juli niet verloofd? Ik meende toch zoiets gelezen of gehoord te hebben en dat heeft toch niets met H te maken? Of vergis ik me?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:36

ERIKA129 schreef:
Jij bent al aardig aan het schiften he!
Regio 0318 mot eraf regio Utrecht moet eruit,
en nu moet regio 0546 eraf tssssssss
Het gaat om de leuke man op cm hoor niet de leukste vrouw Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Want tja dan mag de povincie utrecht echt wel blijven Engeltje smiley

anna-piet is lief...zij mag haar internet houden...anders kunnen we niet afspreken om te gaan wokken en kunnen we niet meer gek doen op het forum Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:33

KABOUTER722 schreef:
Ziehier de tegenstrijdigheid:

"Een mooi vrouwenhart..."

Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.

Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)

Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...

Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.

Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...

Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.

Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.

Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.

Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:24

ANNA415 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

Ik zie je al thuis komen met Gerard Jogging og Gordijn...de Nederlandse relnichten...zet maar een advertentie in de Libelle...is veiliger... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:22

ANNA415 schreef:
Cool Clown smiley Ik roep alle dames op om onlief tegen Frank te gaan doen. Dan blijft hij nog een tijdje.

On topic: vrouwenhart een raar iets eigenlijk, al zeg ik het zelf Knipoog smiley

Een mooi vrouwenhart is het koesteren waard. Je moet het niet veroveren want dat is bezittiger maar als je een vrouw treft met een mooi hart en je draagt er zorg voor dan heb je vast een leuke en lange tijd samen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:20
BerichtOnderwerp: Het weer

ANNA415 schreef:
echt niet bij jou in de buurt, daar hebben ze de kachel altijd uit, zelfs bij dit weer Boze smiley

Ik heb de kachel uit...ik moet sparen om eens te kunnen gaan wokken... Engeltje smiley

Dus bij jou in de buurt dan maar...wanneer?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:19
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

ANNA415 schreef:
Dat laat ik in het midden Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...op jouw foto's zie ik steeds een andere Anna...ik denk dus dat jij een probleempje hebt Knipoog smiley ...arme Anna toch, zo'n mooi en guitig kind en al helemaal...nou ja, je weet...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:13

ANNA415 schreef:
Ja maar dan vind ik nooit die enige leuke man op CM Huilende smiley, smiley in tranen

dan zet je maar een advertentie in de Privé...wie weet welke goddeloze je dan aan de haak slaat... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:12

ANNA415 schreef:
Je wordt er schizofreen van? Knipoog smiley Boze smiley

Schizofreen??? Geschokte, onthutste smiley ben ik dat of ben jij dat?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:11

ANNA415 schreef:
Gordijnen nog dicht, geen idee wat voor weer

enne waar is jouw reactie ivm dat wokken? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:10

ANNA415 schreef:
Och er zal er vast ooit eentje per ongeluk over een drempel struikelen als jij net toevallig in de buurt bent... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Knipoog smiley

Zie je wel, jij wenst me een 'gevallen vrouw' toe. Mooi is dat. Als je zo onlief tegen me blijft doen dan verleng ik mijn abo met 2 maanden als straf. Voila Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:08

JANS221 schreef:
Jij mag je eigen gezegden maken, Frank. Ik zal het door de vingers zien en jou niet op de vingers kijken, de één heeft het nu eenmaal in de vingers en de ander niet. Maar af en toe jeuken mijn vingers. Maar vooruit ik zal de vinger niet op de zere plek leggen. Ben ik nog on-topic? Of is het nu ontopic? Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

grote schrijvers Engeltje smiley mogen en kunnen zich een taalspeling toe-eigenen...ahum...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:06

ANNA415 schreef:
Klopt een foto doet veel Knipoog smiley

Ik kijk niet meer op jouw profiel...ik zie te veel gedaantes, ik weet op de duur niet meer wij jij bent... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:03

ANNA415 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Ze zouden het internet in 0546 moeten afschaffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:02

ANNA415 schreef:
Frank je kunt niet alle vrouwen aan je voeten krijgen.. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Ik heb er nog geen enkele aan mijn voeten. Of weet jij meer dan ik... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:54
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

MARITIME853 schreef:
Wat ik ermee bedoel is, dat een ieder welke het Woordt van God kent, niet met dit soort vraagstellingen aankomt zetten.
Want die weten welke man/vrouw bij hun past en geleidt is door God.
Daaruit komt het huwelijks "verbond" voort, dat door God wordt samengevoegd.

Zoals ik al eerder gezegd heb, dat is een spelt in een hooiberg op CM.
Meende dat het een "dream on" was van iemand.

Latten, kent de bijbel niet. Kunnen wij ook niet onderbouwen. Tenzij wij Zijn Woord gaan verdraaien en onze vleselijke intreprettatie's er aan gaan geven.

Ben me aan het afvragen wat de vleselijke interpretatie van het Woord kan zijn? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:52

ANNA415 schreef:
Zie, ik dacht ook al..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en ja hoor!!! Dat heeft ze natuurlijk ook weer gezien Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:50
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ANNA415 schreef:
Maar wel met T Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...neen en neen..ook die ene T moet er niet staan. Dat was per ongeluk dat die er staat...mijn vinger struikelde destijds en nu zit ik met dat gedrocht...(het is eigenlijk de eerste letter van mijn familienaam)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:48

[quote=ANNA415]

Ja, zeg maar...we kunnen hier in de buurt gaan wokken of bij jou in de buurt. Kwijlende smiley Ik zal dadelijk eens kijken waar je woont...

Het regent niet hier maar het is nog wel donker.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 00:16

THOMAS968 schreef:
Het is denk ik een eigen variatie van rap van tong, dat zou met chatten en CM rap van vingers zijn.

Thomas, die raadt maar wat nu....

Idd thomas, het is een zins-spelling...op het forum doen we het met onze vingers toch... Knipoog smiley

enne, het eigenlijke gezegde is 'rad van tong'...dus niet 'rap van tong'...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 28 december 2012, 00:18
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 00:15

STEENTJE178 schreef:
Dat is toch ook het geval?? (tenminste...... als je non wilt worden......)

En Joannie, geeft niks hoor, verlegen zijn is héél menselijk Knipoog smiley

Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 00:14

[quote=JOANNIE702]

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 20:39

ERIKA129 schreef:
owwwwwwwww Clown smiley
nee dat alles heb je wel nodig ja Knipoog smiley

Ik spaar dus geld uit met de verwarming...kan ik eens mee gaan wokken als ik een lieve vrouw vind. Eentje niet uit het midden des lands of daarboven... Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oja, het regent niet hier

Nog oja-der, ik vraag anna-piet wel om te gaan wokken maar dan mag ze niet die slang meenemen...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 27 december 2012, 20:41
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 20:37

JOANNIE702 schreef:
ik wacht rustig af...............welke man contact met mij maakt.... Twijfelende smiley

Ben een beetje verlegen Coole smiley met zonnebril

Geschokte, onthutste smiley als jij verlegen bent dan ben ik een meisje...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:09
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ERIKA129 schreef:
Verraste, verbaasde smiley nah seg bied ik daggie afleiding aan weer niet goed...
Maar ben druk geweest hoor... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Heb wassen gedraaid, gestoft en gezogen. Met mn ma boodschappen gedaan in drie winkels (handig met een ma op krukken en drukte) Clown smiley
O en woest geworden op een wijf Smiley met dichtgeplakte mond Woedende smiley ik sta voor apparaat om parkeer geld te betalen komt een stom mens aan duwt me aan de kant en duwt haar kaartje in het apparaat mw kijkt niet op of om zegt niks en stiert weg oke je hebt me niet snel kwaad maar daarmee lukt het aardig Woedende smiley Gefrustreerde smiley Ow ja en zo moet ik weer weg en heb ook nog eten gekookt... Dus meneer FrankTTT Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt genoeg gedaan hier!

Woedende smiley het is zonder 'TTT'...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:07

ERIKA129 schreef:
ehh en hoe warm (zeg maar koud) is het dan in jou huis?? Geschokte, onthutste smiley
Als ik niet stook is het 18 graden ehh zit graag lekker in mijn eigen huis hoor! Knipoog smiley

Ik beter tegen de koude dan tegen de warmte...verder heb ik 2 lange broeken aan, 3 pulls, handschoenen en een sjaal en 2 paar sokken en wat luiers want ook dat gedeelte moet het niet koud hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:05
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

HENDUK927 schreef:
Een leeg bakje frank je schrijft er niet wat er in zou kunnen zitten Clown smiley

Het ging over nasi...met 1 's'...Erika heeft het veel te druk met euhhhhh en daarom zijn de kant en klaar 'maaltijden' goed voor haar... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 ... 241 Volgende
Pagina 44 van 241