Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:52
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
Zullen we weer on topic gaan??? Kunnen jullie nu eeens ophouden met elk topic te vervuilen met deze rotzooi? Bij voorbaat dank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:32
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
MOMO697 schreef: | Bij dit uitje zijn kinderen van harte welkom. Net zoals in het verleden dat ook zo was. | goed, schrap mij dan maar van de lijst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:15
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B. | Wat is dat goed nieuws, gefeliciteerd, jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:59
Onderwerp: liederen die je hart raken
|
|
|
Soms zijn er van die liederen, die je opeens kunnen raken. Dat had ik met het onderstaande lied:
What a day that will be
There is coming a day, When no heart aches shall come, No more clouds in the sky, No more tears to dim the eye, All is peace forever more, On that happy golden shore, What a day, glorious day that will be.
What a day that will be, When my Jesus I shall see, And I look upon His face, The One who saved me by His grace; When He takes me by the hand, And leads me through the Promised Land, What a day, glorious day that will be.
There'll be no sorrow there, No more burdens to bear, No more sickness, no pain, No more parting over there; And forever I will be, With the One who died for me, What a day, glorious day that will be.
What a day that will be, When my Jesus I shall see, And I look upon His face, The One who saved me by His grace; When He takes me by the hand, And leads me through the Promised Land, What a day, glorious day that will be
De youtube versie is: http://www.youtube.com/watch?v=24duIe1Q7sU
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 3 januari 2012, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:51
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Peter is toch geen Chat??? | Wie is Peter nu weer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:45
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wordt het een duur etentje? tja we moeten op de kleintjes passen hè...... Mijn bolide rijd niet op water
| Als ik Pieter was, zou ik nu ter plaatse uit mn vel springen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:12
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
nog één plaats over dus.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 3 januari 2012, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:13
|
|
|
We hebben het maximum aantal inschrijvingen gehaald. Dus voorlopig kun je je niet meer aanmelden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:23
|
|
|
Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
In totaal hebben nu 25 mensen zich opgegeven....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 2 januari 2012, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:42
Onderwerp: mop
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kon er niet naast luisteren. Het werd ook wel eens op andere programma's vermeld maar indien het waar is heb ik er echt geen probleem mee hoor. | Ik wel, ik zou geen homo als premier willen hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:36
|
|
|
ROMY721 schreef: | Het schrikt wel af ja, hoewel ik me niet (twijfel) aangemeld heb om mee te gaan. | Nou, je mag wat mij betreft gewoon mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:33
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wat die benzine betreft: dat valt mee als je niet rijdt....hij is zuunig in de wegenbelasting en verzekering, en ook als er geen ijs en sneeuw ligt hou ik van de schepping...dus het geld van die nieuwjaarsborrel is wellll besteed! Toch | Is het woordje borrel soms zo aantrekkelijk voor je dat je die honderden km ervoor wilt rijden? Je moet zelf je ouzo meenemen hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:29
Onderwerp: Nog even.....
|
|
|
HANNAH810 schreef: | conclusie; óf men telt het geld neer dat nodig is voor het door jou geplande stapavondje, óf men gaat niet mee..........that simple........
en mocht men willen klagen, laat hen lekker en plan wat JIJ in je hoofd hebt..........moet jou lukken, pieter.
overigens is het inderdaad byzonder storend, wanneer je energie investeert om met elkaar een leuke dag te beleven, en voorts drukker te zijn met alle mensen die al weten NIET te komen, of het uitje even willen omzetten in iets wat hen beter zou passen; dat is inderdaad nogal ontmoedigend. neem daarnaast nog eens alle commentaren van degenen die niet meegaan, of niet afmelden na aangemeld te hebben en je zou de moed al opgeven voor je begonnen bent. | Dat is een kwestie van verwachtingen toch? Een uitje waar niet over gepraat wordt, komt meestal niet van de grond. Hoe meer reacties, hoe meer interesse.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 18:55
Onderwerp: mop
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens mij heeft rutten liever contact met een blonde...man | tja Frank. Denk je dat nu echt? Hij is toevallig niet getrouwd, maakt dat hem meteen homo? Als dit verhaal waar zou zijn, zou de VVD er geen enkel probleem mee hebben het te vertellen. Immers Belgie heeft nu ook een homofiele premier. Ik zou maar wat minder naar al die roddels luisteren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 09:45
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Als ik uberhaut nog wat voor cm organiseer wat ik na al de reacties lees zeer betwijfel, stel ik geen regels op zoals een ander wel wilt. Want ik blijf vinden dat als iets wordt georganiseerd voor iedereen dus echt iedereen toegangkelijk moet zijn ongeacht waar je woont bijvoorbeeld.of eventuele kosten | Waar zie je dan dat het niet voor iedereen toegankelijk is? Of denk je dat er alleen maar vriendjes meegaan? Ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is. Meer dan de helft van mensen die zich aangemeld hebben ken ik niet eens persoonlijk...Nogmaals, je kunt je nog steeds aanmelden hoor.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 2 januari 2012, 09:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 21:58
|
|
|
HANNEKE421 schreef: | Heel veel stapplezier in mijn woonplaats Amersfoort | Waarom ga je zelf niet eens mee? Het is altijd gezellig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:39
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
MARY052 schreef: | Waar was dit fikkie Chat???
Ook van mij: allemaal een heel gezond en gezegend 2012!! Ga met HEM dan ga je goed!!
Zo blij zijn dat karst weer thuis is met alles er nog op en d'r an!!
Mary |
Op dezelfde plek als de vorige jaren bij de kerk.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 januari 2012, 15:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 14:53
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Hier ben ik het niet helemaal me eens mariska om te beginnen met het punt dat er nu meer mensen hadden meegaan omdat het veel centraler ligt voor de meesten., maar worden nu wel buiten gesloten door een maximum te stellen. | Daniel, heb je zin om mee te gaan, geef je dan gewoon op. Het is al een aardig tijdje geleden, nietwaar? Dit geklaag heeft weinig zin. Je kunt niet van café'naar café gaan met meer dan 25 man. Zelfs met 20 man is het al een hele klus...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 januari 2012, 14:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 11:25
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
Uploaded with ImageShack.us
Zo, het was me het avondje wel. Fikkie aangestoken, iemand anders had er een nitraatbom ingegooid, kregen wel vlammen van 10 meter te zien. Altijd een leuke afsluiting van het jaar.
Allemaal gelukkig nieuwjaar gewenst..
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 januari 2012, 11:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:44
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Daarom snap ik niet waarom er alleen maar zuipavonden worden georganiseerd,en er lijkt er sterk op dat het altijd alleen dezelfde groepje mee mag. Ik stelde een tijdje geleden voor om bijvoorbeeld te bowlen en toen wou niemand, vandaar mijn sarcatische opmerking over de hoeveelheid mensen snap je | Op deze avonden wordt niet gezopen, heb nog nooit meegemaakt, dat iemand dronken was. Rijden en drinken gaan nu eenmaal niet samen. En veel mensen moeten terug rijden. Het is gewoon een gezellig avondje bij elkaar, maar geen bachanaal, zoals jij het je voorstelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat beloofd...ik denk dat ik me al maar ga afmelden dan... | Kijk Frank, dat is nu het gevaar van zoiets organiseren. Veel mensen gaan dan in hun hoofd malen en piekeren. Dat heeft helemaal geen zin. Het is nl. niet de eerste keer dat we zoiets organiseren. Gezien het aantal aanmeldingen kunnen we nu gerust stellen dat het avondje doorgaat. Dat is het belangrijkste voorlopig. Verder is het niet goed om allerlei dingen op het forum te gaan zetten, wat we evt. nog meer kunnen doen. Als je ideetjes hebt, kun je dat beter pv mailen.
Dus nog even voor de duidelijkheid: Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman MArsjg (ov) Tink (ov)
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 31 december 2011, 12:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar dan heeft Ina ook wel een erg kort lontje als je om deze discussie van CM gaat.......dan is er vast meer aan de hand zou ik zo denken....
| O ja, dat was er zeker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:28
|
|
|
MOMO697 schreef: | Klopt
Maar tijdens de vorige wandelingen met kids ging het toch prima? heb tenminste geen klachten gehoord. | Eerlijk gezegd kan ik me dat niet meer herinneren dat er kids bij waren. Maar nu we dat weten, kunnen we ons eraan houden toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:41
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
MOMO697 schreef: | Zoals beloofd: mijn huis staat open op 7 januari voor een gezellige avond met nieuwjaarsborrel (graag zelf de borrel meenemen).
Samen ouderwets gezellig een spelletje doen? Of een film kijken?
Wie o wie doe ik hier een plezier mee? Behalve mijzelf uiteraard | Leuk idee Mo, ik zal kijken of ik kan komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mogen ex cmmers ook mee Chatuliem? | Het ligt eraan hoe ze van CM afgekomen zijn. Als ze geband zijn niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 22:10
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 21:54
|
|
|
INEKE155 schreef: | Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) |
was je vergeten, waarschijnlijk verkeerde lijstje gekopieerd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:54
Onderwerp: De klik...
|
|
|
MARCANTI664 schreef: | Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn. | Dan ben je zeker nog nooit overvallen door verliefdheid, want dan gaat nadenken niet meer zo goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:52
|
|
|
MOMO697 schreef: | Ik vind het belachelijk dat er nu gesteld word dat kinderen niet mee mogen op een activiteit die overdag plaats vindt. Kan me herinneren dat mijn eigen zoon en de beide kids van een vriendin wel zijn meegeweest. Ook bij een etentje is wel eens een dochter mee geweest. Wat mij betreft zijn kids van harte welkom op de wandeling in de drentse bossen. Bij een stapavond vind ik het een ander verhaal.
Het allerergste vind ik dat Ina zich nu verwijderd heeft van cm om deze discussie. Belachelijk en in en intriest. | tja, dan heb je de hele discussie niet gevolgd over de picknick..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:50
|
|
|
Momo, het vervoer is geregeld.
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo
|
|
Naar boven |
|
|