Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Fijn Steen...dat je het zo hebt opgelost.... En Frank.....ook fijn dat je zo gereageerd hebt!!!!
Een nog mooier moment...Dat het zulk heerlijk weer is....de zon volop schijnt en ik hier nog buiten kan zitten...(wel te verstaan in de deuropening)
Hoop dat het nog even zo mag blijven.... |
Zee!!! stuur die zon ff deze kant op!! Hier is het bewolkt, een dicht wolkendek houdt elk zonnestraaltje tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ken Frank ook erg goed, goed genoeg om neer te zetten wat ik deed. Maar je hebt het er niet over hoe jij het zelf zou vinden als je zo behandelt zou worden en dat was mijn vraag. Niet wat Frank er zelf van vindt maar hoe je het zelf zou vinden om als een soort paljas over het forum te wapperen waar iedereen maar wat tegen kan zeggen en diegene dat nog leuk vinden ook......en eventuele plagerijtjes?????? Alleen maar plagerijtjes zul je bedoelen......Ik hou ook wel van een grapje en een grol maar serieus zijn heeft voor mij toch een grotere waarde.......en zeker naar de ander toe die ik vooral ken om zijn heldere wijze stukken waar menigeen wat van kan leren....en zo wil ik me hem ook graag herinneren als hij weer vertrekt na drie dagen...en niet als een paljas die door sommige mensen zo geplaagd wordt........ |
Hoi Willemijn,
Ik respecteer en waardeer je zorg t.a.v. Frank. Het getuigt van betrokkenheid en zorg. Dat is in je te prijzen!
Op je bovenstaande vraag hoe ík het zou vinden om als paljas hier neergezet te worden: ik houd persoonlijk erg van geintjes en plagerijtjes. Ik neem mijzelf en CM dan ook vaak niet al te serieus, behalve in de privécontacten en gesprekken welke ik ook heb, en tijdens een serieus topic of gesprek in de chat. Ik zal dat ook altijd duidelijk laten blijken.
Het is nooit of te nimmer mijn bedoeling om iemand hier op CM daadwerkelijk te pesten o.i.d. Dat weet Frank gelukkig ook, en we verstaan/begrijpen elkaar in humor, etc. Daarbij is ook absoluut sprake van wederkerigheid in plagerijtjes etc. Inmiddels heb ik zelf ook contact met hem gehad, waarin hij dit nog eens bevestigde. Jouw zorgzaamheid is daarin te prijzen, en zal ik ook zeker respecteren.
Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten. Ik zal dat iig doen, en ik vernam van Frank dat hij hier ook niet verder op zal reageren, om geen "onnodige" visieverschillen te laten voortduren. Het zou jammer zijn van de tijd die rest.
Hartelijke groet, "Steentje"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:11
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......
misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt??? |
Ha Leanne,
Over het verschil en de inhoud van beide beurten vind je een uiteenzetting hierzo: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/22737-auto-onderhoud-de-kleine-beurt.html Dit is dan de kleine beurt, en voor de grote beurt vind je het linkje onderaan deze page, of anders rechtstreeks via: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/22634-auto-onderhoud-de-grote-beurt.html
Succes!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 01:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vind Frank dat wel leuk eigenlijk? Of vinden jullie het alleen maar leuk? Meen ik nu even serieus, het is toch niet leuk lijkt mij om altijd maar zo neer gezet te worden onder het mom van plagen? Hoe zou je het vinden als jij diegene was? Kan me eigenlijk wel voorstellen dat hij het niet zo leuk vind om als een soort Pipo hier behandelt te worden.....Kom je ook niet serieus over als je een lieve vriendin zoekt... Kan me dan wel voorstellen dat je maar drie dagen blijft...... |
Tsja, volgens mij ken ik Frank, vanuit het CM-verleden, goed genoeg om te weten dat hij van plagerijtjes houdt. Hij doet er zelf graag aan mee, heeft hij vaak genoeg laten weten. En daarbij is hij, volgens mij, mondig genoeg om aan te geven wanneer hij eventuele plagerijtjes niet meer grappig vindt, dit zelf ook aan te geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moettie nu alwéér gesnoeid worden dan? | Alweer?? of nog steeds niet gedaan?? FrankT is niet voor niks 3 dagen teruggekomen hierzo......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 20:33
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens mij moet er wel een barmannen-datesite zijn...misschien moet piet en de dames daar maar eens lid worden...voila |
Jij kunt natuurlijk óók een barmannencursus gaan volgen............Die schijnen op CM erg goed in de markt te liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...geniet vooral niet van mijn sacrale aanwezigheid hier want ik blijf maar enkele dagen...voila... | .................... Is de meest plaagbare Belg van CM eindelijk weer terug, blijft ie maar een paar dagen!!!! Tsja, dat vráágt er natuurlijk om om gigantisch, enorm, verschrikkelijk geplaagd te worden in die 3 dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:31
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Schnitzel, aardappeltjes met boontjes en appelmoes. Griekse yoghurt met honing toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 16:16
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Wij gingen vandaag voor de eigengemaakte paella met verse zeevruchten. Foei foei, dat was geen eten maar vr..... (oh nee laat ikhet netjes houden) |
vr......eselijk lekker, waarschijnlijk??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 16:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOL252 schreef: | Van de week kreeg ik te horen dat ik voor een snellere verkoop mijn meubels het beste kan vervangen plus de muren ander kleurtje en badkamer aanpassen. HALLOOOOO het gaat om het huis hé, niet om de inboedel. Mag ik hier nog wonen??? Leuk al die programma's op tv maar ze leggen ook een bepaalde verwachting bij geïnteresseerden en druk op de verkopers... |
Oei, dat is niet niks Idd is de inrichting wel bepalend voor de beleving van een huis, bijv. w.b. grootte van de ruimte, of indelingsmogelijkheden etc., maar om nu gelijk ongeveer alles om te gaan gooien......
Weet je overigens, dat je ook meubilair kunt huren, voor de verkoop? Kost wat, maar wel aanmerkelijk minder als nieuw kopen.... Succes!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 15:04
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oke als je huis te koop staat, is het niet gek dat mensen langzaam voorbij lopen. Maar moeten ze nu echt hun neus tegen de ramen drukken. Hallo ik zit er ook nog
en serieus ik heb een voortuin van 5 meter, dus het gaat niet per ongeluk |
Hihihihihih, sorry hoor...... Als jij nu eens hetzelfde omgekeerd deed, geschminkt en wel??
Maar begrijpelijk dat je dit irritant vind. Het voelt toch een beetje onvrij, lijkt me. Laat ze dan een bezichtigingsafspraak gaan plannen met de makelaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | t Ging alleen om gerookte zalm. En anders merken we het wel over een uur of 10. |
Oke dan! Tsja, ik dacht: voor jou komt de drukste tijd van het jaar er nu aan..... dan kun je je het toch niet permiteren om in de lappenmand te kruipen
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 21 oktober 2012, 14:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | SSZ
soep sla zalm |
ZALM??????? .......dat je dat aandurft...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:09
|
|
|
JANS221 schreef: | jij weet niet hoe groot die reep was..... |
Te klein om ervan te kunnen genieten? Dán is het idd een "slecht moment"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 14:07
Onderwerp: ” Rudolph van Véén,ik ben nog alléén!!”
|
|
|
Oeioeioei...........hadden we al een Zwijmeltopic??? '
Maar ehm..... leuk geschreven, Anita!!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 21 oktober 2012, 14:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 oktober 2012, 13:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee joh, das gewoon zwart bijklussen |
.......Erika??? Zit jij te wachten op een Zwarte Piet(er)?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 23:23
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 23:14
|
|
|
PIETER649 schreef: | 100 euro per uur, all in |
En daarbij heb je dus rekening gehouden met de BTW, invoerrechten, transportkosten, administratiekosten, kosten in tijd (welke je dus niet werkt), etc. etc.. Sjonge, Erika, koopje!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 19:37
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is de enige plek waar sneeuw wel leuk is, op een berg in de Alpen, maarja, daar krijg ik mn man niet mee naar toe |
Ook niet als je hem ff bijpraat over een leuke apres-skibar?????
Misschien krijgt ie dan ook nog een CM-harem mee, voor de barmannen daarzo.... Iedereen zijn meug
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 20 oktober 2012, 19:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 19:33
|
|
|
Oh gezellig, Erika en Josina, dat JULLIE een proeffeestje gaan organiseren!!! Wanneer?? En waar??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:47
|
|
|
GERRIT603 schreef: | of spuiten |
Sjonge, Gerrit, heb je iets te vertellen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:46
|
|
|
GERRIT603 schreef: | is dit nu "het weer" of "maak een vijfje" |
Weertopic in vijfjesvorm Gaat over weer Dus deze posting ook Duidelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | oke lekker weer heerlijk bruin geworden pa z'n gezicht verbrand zwitsal? |
Zwitsal Kan helpen Schijfjes komkommer ook Of beter nog: Calendulanzalf Huidkalmerend
Weer Ontopic weer Vandaag heerlijk warm Waar is de herfst? Weerwarboel
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 23:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:41
|
|
|
GERRIT603 schreef: | die ....computer bleef hangen, dan klik je nog es op ok en dan post je dubbel, en dat zonder te snuiven |
Oh, das dan wel ff slikken, lijkt me.......... Slikken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:28
|
|
|
Weer Off-topic Op het weertopic Zijn CM-ers goed in Ontopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 23:24
|
|
|
GERRIT603 schreef: | tis weer paddenstoelentijd, aan de paddo's gezeten |
Wat heb JIJ gesnoven, Gerrit, dat je alles dubbel post????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 22:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb een man ten huwelijk gevraagd(die resoluut nee zei ),iemand in de billen geknepen,een bejaarde geholpen met oversteken,koffie gedronken bij een volkomen vreemde,met 8 man door een auto gekropen,met eieren gegooid..........nou,dat was het wel zo'n beetje.........gewoon zo'n doorsnee dag |
Sjonge....... doe mij ook zo'n doorsneedag ............
Hier best wel saai eigenlijk. Huishouden, bakkie prut, bammetje bikken, warm bikken (lees: BBQ) buiten de deur met 't werk, naar 't werk, nu zo es pitten......
Tot morgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 01:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | steentje; ik hoop toch niet dat ik een SPOTTENDE toon in je bijdrage lees, he? t is toch wel PUUR MEDELEVEN mag ik hopen?
koffie, visser? |
Tuurlijk, Hannah!!!!!!!!!! Stráált mijn medeleven niet uit mijn reactie?? En volgens mij was het idd dit apparaat wat indertijd dat Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje nodig had. Zie het als een stukje eerbetoon aan het apparaat dat ik gedenkwaardige memoires memoreer......
Oei........ nu ik het even terugzoek zie ik dat het het apparaat van Heide was, welke dit tapijtje nodig had....... Misschien had een dergelijk lapje stof de ramp bij Visser ook wel kunnen voorkomen. Maar het leed is al geschied. Nu rest enkel meeleven.......
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 01:10
|
|
Naar boven |
|
|