Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:25
Onderwerp: Kees kraayenoord
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012..... Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij.. Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....
En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad? |
Volgens mij is er de laatste jaren geen live CD/DVD van de Jongerendag gemaakt, en de stukjes op Youtube zijn w.b. geluid/beeld kwalitatief niet zo sterk. Het lied zelf vind je op zijn CD "Het is volbracht", óók live gezongen, maar dan niet op de Jongerendag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:37
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Brrrrrrr Herfstweer buiten Nat en guur en al vroeg donker Binnenblijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 22:44
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
HARALD940 schreef: | Precies Erika, gewoon een koppie thee.
Das ook het laatste wat ik gekocht gisteren, thee.
|
Oei Harald........ Kus-me-thee??? Heb je binnenkort een date??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:42
Onderwerp: WAAR ZIJN WE IN GODS NAAM MEE BEZIG?
|
|
|
Nu kan ik hier hele lappen tekst gaan citeren, chatberichten oprakelen, of wat ook, wat de uiteindelijke werkelijke aanleiding voor al deze misverstanden is geweest. Het lijkt me alleen niet zinvol, en ik zal het dan ook niet doen.
Idd, het was niet goed van me om hier termen als "zwartgallig" te gebruiken, of woorden waaruit men afleidt dat ik diegene voor onchristelijk uitmaak. Die term "zwartgallig: heb ik dan ook al eerder met excuses teruggenomen, en met de woorden "erg christelijk" duid ik gedrag aan, en niet iemand persoonlijk. Dat excuus maken wil ik best nog eens een keer doen. Ik besef ook echt wel dat dergelijke bewoordingen niet goed zijn, en dat ze kunnen kwetsen. Alleen worden ze nu zo uit zijn verband gehaald en overbelicht, zonder dat de aanleiding, nl. het neerbuigend praten tegen en over een mede-CM-er als aanleiding gezien wordt.Dan heb ik het dus even niet over plagerijtjes tussen CM-ers onderling, welke elkaar begrijpen en er de juiste betekenis en humor van inzien, maar tussen CM-ers die elkaar niet of nauwelijks kennen, en waarbij de humor niet door beiden ingezien kan worden of wordt.
Dat excuus wil ik dus best nog wel eens maken, maar ik verlang dan alleen ook dat het neerbuigend spreken over of tegen welke CM-er dan ook, hier stopt. Dat was tenslotte de aanleiding voor dit conflict.
Verder hoop ik dat er niet eindeloos dingen uit het verleden opnieuw opgerakeld worden, en er niet langer zinnen, zinsnede ‘s, woorden etc. uit de context gehaald worden, waarmee de sfeer hier verpest wordt. Dat kan toch niemands bedoeling zijn, lijkt me.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:47
Onderwerp: Een man zoekt!!!
|
|
|
Ik vrees dat aan daten beginnen met een eisenpakket niet heel succesvol zal blijken. Natuurlijk moet er een zekere klik zijn, die je o.a. vind in dingen die je deelt, maar de meeste vrouwen schrikken terug voor een wensenlijstje......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:12
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O ja? Wie dan? | ...........
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 28 oktober 2012, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:05
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , ik wil niks zeggen hoor maar de knipogen die er bij mij in de mailbox hebben gezeten zijn dus àllemaal nog van vrouwen geweest. Geen één van een man. |
Zou je een knipoog van een man wíllen, Visser??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:13
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Heb een vriendin die barvrouw is en haar eigen (sport)massagebedrijf heeft. maar die zal toch minder in trek zijn bij de dames denk ik |
Wil ze ook niet een cursus geven aan barmannen-in-spe?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 19:02
Onderwerp: Zware bagage
|
|
|
Heel mooi, Anita.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:58
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Doorgaans verdwijnt vuil helaas niet zomaar, maar wordt schoon soms wel "zomaar" vuil/stoffig etc. etc. Ach, niets dankbaarders als een lekker poetsbeurtje op een zonnige dag
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 29 oktober 2012, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:53
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nu weer een Italiaan ach ja verandering van zpijs doet eten he |
Ja, wat verwacht je dan bij een Italiaans restaurant??? Bouwvakkers?? Barmannen??
Hier schaft de pot overigens nasi met ajam pangang
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 27 oktober 2012, 18:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een Italiaans restaurant op 5 minuten loopafstand...check, redelijke stoelen om te zitten...check, een toilet aanwezig...check, een lichaam dat zich vandaag een beetje rustig houdt...check, een lieve vriendin die mee gaat...check
Hoe het vannacht en morgen gaat zie ik dan wel weer, ik ga vanavond lekker eten |
Hopelijk heb je dan een superfijne avond, Josina. En check je gelijk ook ff of er nog een leuke single Italiaan rondloopt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:45
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou? Of....wat moet ik hiermee ??? Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd |
Precies, dat bedoel ik En naar een reactie van de mannen ben ik idd ook wel benieuwd. Wie durft??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog 4 weken ..... tegen die tijd ben ik wel verlost van mn afkickverschijnselen denk ik. |
Senseo-apparaten zijn volgende week in de aanbieding bij C1000...... Ook nog een optie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:40
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Helemaal mee eens....... Blij dat er meer dames zijn, die er zo over denken. En de mannen die alleen maar een knipoog sturen....en voor de rest geen enkel woord te vertellen hebben...daar kan ik ook niets mee |
Helemaal mee eens. Alhoewel me het soms wel eens nieuwsgierig maakt naar diegene
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 17:37
|
|
|
@ Shanita: Het was een persoonlijke conclusie, voortkomend uit irritatie over gedrag en onderdeel van een reeks postings over en weer, waarbij de toonzetting niet fijn was. Ik had die "zwartgalligheid" inderdaad hier beter niet kunnen posten. Die neem ik dan bij deze, met excuses, ook terug.
Zullen we weer teruggaan naar het huishoudelijke topic-onderwerp?
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 17:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:27
|
|
|
Maar ehm.....ff ontopic: op dit topic lijkt het een serieuze huishoudelijke puinhoop te worden. Wie helpt er mee met een grote schoonmaak? (en dan bedoel ik niet van CM-leden, maar van al het gerommel hierzo natuurlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb wel andere verhalen van Frank gehoord.....daarom ook mijn reactie op het forum.......Frank werd daar wel erg ongelukkig van.....
Zeeland maakt vaak erg misplaatste opmerkingen over degene die ze niet mag, ik heb de vrijheid om daar op te reageren....dus dat argument slaat wel degelijk ergens op..... En zwartgallig in het leven staan????? Je kent me niet eens dus oordeel daar niet over.... Maar, ga rustig verder met de zgn grappige opmerkingen en neem het niet te serieus......is ook erg christelijk..... Nu neem je het wel serieus als het je uitkomt?????? |
Frank werd niet ongelukkig van mijn reacties op hem, op het forum, in de chat, of waar ook. Dat had met iets héél anders te maken. Dat Zeeland misplaatste opmerkingen maakt over degene die ze niet mag, is mij niet bekend. En al was het wel zo, dan hoeft daar toch niet snerend op gereageerd te worden?
En plagerige opmerkingen die ik heb gemaakt of maak, maak ik alleen naar die mensen toe waarvan ik weet dat ze die opmerkingen ook zo zullen opvatten als dat ik ze bedoel. Serieus zal ik dan ook zijn naar diegene die mij serieus benaderen, serieus aanvallen, serieus mijn woorden uit zijn verband rukken, serieus mij niet willen begrijpen of wat ook. Zo ook in deze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geef gewoon mijn mening, net als jij jou plagerijtjes ? Niets bijzonders aan hoor? Niet te gauw iets opvatten als een sneer was toch jouw boodschap? mo En wie weet was het wel een grapje of plagerijtje Steentje? Moet toch kunnen volgens jou? Niet te serieus nemen hoor, je schreef toch dat je dat niet deed? Waarom nu dan wel? |
Jammer, als je zo zwartgallig in het leven staat dan. En ook erg christelijk, om je broers en zussen hier dan zo te benaderen.
Maar het essentiële verschil is dat ik wist tegen wie ik het had, met mijn plagerijtjes, en dat Frank en ik dit van elkaar kunnen hebben. Jij kent Zeeland helemaal niet, je weet dus helemaal niet tegen wie je het hebt, en treitert haar voortdurend. Dat argument van jou slaat dus nergens op!
En idd: maak iets niet te gauw persoonlijk. Wie de schoen past, trekke hem aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lezen ze vast je tekst niet op CM.... Ik zou zo niet over mijn kinderen praten gelukkig......Of was het weer een van je 'leuke'plagerijtjes? |
Waarom al die sneren, Willemijn? Het geeft zo'n negatieve lading op het forum, en is natuurlijk niet leuk voor degene aan wie het gericht is.
Met een beetje inlevingsvermogen kun je echt wel begrijpen dat Zeeland het goede voor heeft met haar kinderen etc. Waarom kraak je haar dan aldoor af?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:23
|
|
|
PIETER619 schreef: | Vrijdag snackdag, maar morgens ga ik denk ik weer eens bruine bonensoep maken gelijk moeders recept.
Al mijn schoonzusje en zus krijgen het niet voor elkaar, om de Klifster bruinebonensoep te koken, en bij mij lukt het altijd weer, gelukkig. Het was zelfs zo, dat vrienden van mij en mijn broers, vroegen als ze bij ons dat gegeten hadden, wanneer krijgen juliie dat weer, dan komen we weer langs.
Er zit echter één groot nadeel aan, ik heb dan een pan met soep van ongeveer 5 a 6 liter en mijn vriesvakje is niet zo groot, dus maar bij de familie langs zoals elke keer. |
Lekker, Pieter!! Succes met koken! En misschien een iets grotere vriezer aanschaffen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:38
Onderwerp: Rood sein
|
|
|
Mooi, Anita!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 21:35
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | het moment waarop ik hoorde dat de pogingen om de bevalling bij mn schoondochter op te wekken voor vandaag worden gestaakt nog steeds geen kleindochter |
Oei, sterkte ermee, Roelande, voor jou en je schoondochter. Hopelijk mag het kindje nu toch gauw geboren worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 12:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik mis m'n SENSEO-apparaat.
Nog 4 weken en één dag geloof ik |
22 november a.s.??? Staat er dan iets speciaals voor je te gebeuren??? (behalve natuurlijk dat je dan je Senseo kennelijk weer hebt.......)
Steen-is-niet-nieuwsgierig-hoor
|
|
Naar boven |
|
|