Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 22:32
Onderwerp: Het weer
|
|
|
GERRIT603 schreef: | wat is dah |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 22:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | je weet toch niet waarom die man zo'n haast had
dat kunnen serieuze/ernstige zaken geweest zijn
misschien kon hij verder kijken in die mist als dat jij kon |
Dan nog een domme actie maar ja daar moet je weer een man voor zijn om dat te begrijpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 22:31
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT603 schreef: | druk druk, druk (hoop dat die zieke collega's volgende week weer hersteld zijn), baconburger en een broodje hamburger speciaal |
En dan niet volgende week klagen dat je bent aangekomen he Hier kip,champignons en prei in een champignonsausje met rijst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 22:30
Onderwerp: kindergebed...
|
|
|
En dan had je ook nog..
Handjes gevouwen, sluit oogjes nu. Zacht klinkt ons bidden, Heiland tot U. Lieve heer Jezus, zo bidden wij. Zegen ons allen, wees ons nabij...
Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 20:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JANS221 schreef: | Vanmorgen voor het eerst de autoruiten moeten schrappen, de laatste november dag begon koud, maar wel met een lekker zonnetje. Morgen begint december met regen….. |
Heerlijk een carpoort Ijs krabben was dah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 20:08
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ze had het over muren,niet over lampjes.........toch? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 18:15
|
|
|
PIETER619 schreef: | "Sluit mijn oogjes" deden wij vanaf dat we begin tot een jaar of 6, daarna leerden we
Ik ga slapen ik ben moe Sluit mijn beide oogjes toe Here houdt ook deze nacht over ons getrouw de wacht
Boze dat ik heb gedaan zie de Here mij niet aan Schoon mijn zonden velen zijn Maak om Jezus wil mij rein
Zorg voor de arme kinderen Heer En herstel de zieken weer Ja voor alle mensen saam Bid ik U in Jezus naam |
Ja deze bedoelde ik dat ik die kende... die van Zeeland is zelfde melodie andere woorden En wij zongen deze toen we konden en werdt al vanaf heel jong gezongen.. die ik schreef kwam vanaf een jaar of denk ik..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 18:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ow...dat is dan een warm welkom als je hier het huis binnenkomt.......met 3 rode muren in de hal |
Ken je nagaan hoe het in mijn huiskamer en slaapkamer is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 18:11
|
|
|
JANS221 schreef: | Speciaal voor jou, Erika!
Het is toch Lucas geworden. Het voelt gewoon goed en ook pragmatisch is het gewoon de beste keus. Heeft meer mogelijkheden! Laat zich goed hechten! Ook wel belangrijk. En ik krijg er een goede beschrijving bij! Bovendien: Afwasbaar met spons en schoon leidingwater met een zachte zeep!
Jochem gaat terug. Had geen patroon, dat gaat op den duur vervelen. Ook geen unieke en warme uitstraling. Jammer voor Jochem. Maar zo gaat dat. Er zijn wel een aantal zaken waar je rekening mee moet houden om dit tot een succesvol einde te kunnen brengen, lees ik. Als je met alles rekening houdt dan kan er bijna niets meer misgaan. Wat houdt mij nog tegen dan? Ik moet wel nog even op Lucas wachten, heeft een levertijd van 2 weken, maar dan heb je ook wat! En iets wat niet op voorraad is, maar speciaal besteld moet worden, heeft ook wel wat. Je moet er toch weer even tegen aan kijken!
Nu heb ik dus Louis voor in de woonkamer en Lucas voor in de slaapkamer. Ik blijk toch een voorkeur voor de mannen te hebben. Toos en Bep kunnen de kast weer in.
In de gang even geen behang. Nog zo`n beslissing kan ik even niet aan. In de gang komt gewoon nummer IG PS-1047. Staat voor de kleur lichtbruin: veiligheid en comfort. Wit: De kleur van waarheid, onschuld en reinheid moet wijken.
Er komt heel wat bij kijken, bij zo`n verhuizing……..
(Jol, jij hebt je keus al kunnen maken, begrijp ik?) |
Ik voel me helemaal vereerd dat je me op de hoogte houd van de mannen in je leven
Ben heel benieuwd naar het eindreaultaat en vooral of Lucas en louis voldoen aan je verwachtingen..alhoewel eet je dan van twee walletjes Weet je ze zijn zo moeilijk in te ruilen he
Nah hoop het te mogen komen bewonderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 17:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geen beter vermaak dan leedvermaak
Vanmorgen was het hier enorm mistig en ik moest met mn dochtertje naar de huisarts. Net voordat we de bebouwde kom weer inreden reed een traktor met 60 km voor me. In mn achteruitkijkspiegel zie ik een bumperklever driftig seinen met zn lampen want meneer vond dat ik dringend die traktor is moest halen, we reden tenslotte maar 60 waar we 70 mochten. Met dit soort mist heb ik weinig zin in gevaarlijke inhaalakties dus ik bleef rustig rijden. In mn spiegel zag ik nog een paar boze handgebaren want meneer had blijkbaar haast. Vervolgens vliegt hij me met een rotvaart voorbij een haalt mij en de traktor in (als dat kan, waarom moest ik dan inhalen van hem??) En 1 km verder zie ik dezelfde meneer langs te kant staan....en een agent met een lasergun naast hem, en de agent met het bonnenboekje kwam net aangelopen. Ik kon een grote grijns even niet onderdrukken |
Ik zou heel hard gelachen hebben idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 20:45
|
|
|
Ik zong ook vaak:
Sluit mijn oogjes vouw mijn handjes, buig mijn knietjes voor U neer. Trouwe vader in de Hemel zie op mij in liefde neer. Leer mij vroeg Uw kind te worden neem mij aan nog jong en klein laat mij van Uw grote kudde, ook een heel klein schaapje zijn.
Amen, amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 20:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Op 1 van de topics hier vond ik deze variant...van het bekende IK GA SLAPEN IK BEN MOE.... Ik vind het zo mooi ...zo teder...dat ik het graag nog eens plaats..
Ik ga slapen ik ben moe Here dek mij lekker toe met Uw liefde warm en zacht en bewaar mij deze nacht
Alles leg ik voor U neer ook mijn stoute dingen Heer doe mijn zonden weg bij mij Here Jezus, maak mij vrij
Zorg voor kinderen in nood geef de arme mensen brood laat de zieken als het mag beter worden op een dag
Zorgt U voor ons hele huis als we buiten zijn of thuis ja ik bid voor iedereen sla Uw armen om ons heen
Laat mij weer gezond en fris opstaan als het morgen is geef dat ik weer spelen mag dank U wel voor deze dag
Amen |
Hey das een andere zetting dan die ik ken maar ook ik zong hem altijd en mijn neefjes en nichtjes ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 20:38
Onderwerp: Reportage over de Betteld
|
|
|
PIETER649 schreef: | jeemig!!! nooit geweten dat jij zo jaloers kon zijn je kent je plaats toch? accepteer die dan! |
Ja ik wist dat er 1 voor me was maar niet 4!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 20:36
|
|
|
JOL252 schreef: | Even voor de goede orde, mannen denkende te kennen, heb je die plek wel gecommuniceerd naar je bijwijf? |
Nee ik moest het hier lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 19:30
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Een heer met 2 dames en dat ongehuwd Dat mag op de Betteld al helemaal niet |
Zal het nog sterker vertellen het is een getrouwdeheer die met twee vrouwen gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 16:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het gaat er sterk op lijken... Hij wil met mij daten.... |
Is tie nu helemaal van de pot gepleurd dus hij wil nu uit met een 50 plussers en één van 49 dacht dat tie op jong viel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 16:07
|
|
|
Ehhh maar weer helemaal ontopic wat heb ik gedaan?? Mezelf laten beulen door de fysio daarna vol verbazing gekeken wat er in mijn straat aan de hand was aangezien de politie de boel afzetten met de beruchte rood/witte linten en er later recherche naar binnen ging met metalen koffertje mijn inziens voor sporen onderzoek!!! Oke buurt weer van slag af is namelijk hetzelfde huis waar eerder dit jaar een kindje van 3 maanden stierf brrr....
Na bijgekomen te zijn maar effe me afgereageerd op de douche en toillet + vloergedweild.. is mijn huissie weer schoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 16:00
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Kijk, ik heb het verkeerd uitgelegd, zo kan je dus idd in de war raken: is de w nu van woning of van werk?
Kijk, je moet het zo doen: Werk je bij Stenaline, dan gaat alles wat met je werk te maken heeft niet bij de W, maar dus bij de S.
Huur je je huis bij 'Interstede", dan gaat alles wb je huis bij de I.
Zijn er dingen met dezelfde letter, bijvoorbeeld verzekering bij Univé, en je werkt toevallig ook bij Unive, dan doe je daar, als uitzondering 2 tabladen, op de ene Unive Werk, de volgende Unive Verzekeringen. En dan kan je de V voor de W doen. Dus alles onder de beginletter van hoe het heet. Zorgverzekering niet bij de Z maar bij de N van Nationale Nederlanden(bijvoorbeeld he dus)
Zo kan je nooit in de war raken. En je kan het meteen pakken.
En van alles wat je koopt, en je bewaart bonnen en facturen voor de verzekerking Dan kan je dáár wel een aparte ordner voor maken, en dat hoeft niet op alfabetische volgorde. Dat is bijvoorbeeld als er iets is beschadigt, dat je kopie factuur kan overleggen aan de verzekering, want daar vragen ze om.
Zijn er nog vragen?
NB: je hebt altijd nog wel kans dat je éven moet kijken, maar iig niet zó lang zoeken, omdat je weet alles zit in die ordners, onder de naam van hoe het heet, bijvoorbeeld ben je bij Ooms makelaren, dan alles wat dáármee te maken heeft onder de O. |
Bij mij ligt alles (oke bijna alles) in een lade op een hoop Alleen verzekeringspapieren in verzekeringsmap maar verder alles op stapel in de la
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 09:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | op de camping met jou en Jol ???? dan wil ik nooit never meer naar huis, vrees ik
( tenzij jullie kookkunst in het echt tegenvalt en jullie bijdrages op topic "wat eten we vandaag" gewoon platte bluf blijken ) |
ben ik nu ingeruild voor die twee "oudere"damens Annetttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Stapels post doorspitten op zoek naar dat ene formuliertje dat nu net zo nodig is |
Het houd je van de straat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:29
Onderwerp: Sometimes....
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En wat voor occulte dingen zie je dan allemaal???? |
Hart van Nederland in iedergeval soms films, momenteel niet zo heel veel.. maar keek ook altijd sterren dansen op het ijs.. Nah als deze programma's al occult zijn dan zou ik rtl4,5 7,8 maar overslaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:27
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Waarom is teveel slapen ongezond? |
Wordt je alleen maar nog moeier van he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:24
|
|
|
JANS221 schreef: | Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Nu behang voor in de slaapkamer: Toos of Bep. Doe mij maar Toos, dat klinkt toch niet? Kijk, Phileine of Maureen klinkt weer beter. Nicole viel af, het moet nu ook weer niet te rouge worden.
En hoe zeg je dat dan weer bij info-balie? Ik wil graag Lucas voor in de slaapkamer? Of nee, doe toch maar Jochem? Nu maar hopen dat die man van de info-balie gewoon Henk of Piet heet.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen! |
Ben jij toch een heerlijk mens Wanneer komt je eerste boek uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
haha ik doe het net zo kan nog 400eu gebruiken dit jaar dus vrijdag naar de tandarts |
ik ook vrijdag maar weer eens naar de tandarts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:22
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep, vind ik ook. En dat ene bed dat ik graag wilde scoren? Ook binnen ruim 2/3 goedkoper dan nieuw. |
wauw super zeg!! Nu de rest nog in orde en dan komt alles goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 17:34
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik heb de documentaire bekeken. Nu zal het in deze documentaire wel zo zijn dat alle activiteiten die iets met het geloof te maken hebben, allemaal achter elkaar geplaatst zijn en lijkt het alsof er verder niets anders gebeurt op de camping. Ik denk dat je op deze camping ook heerlijk kunt kamperen en dat je niet verplicht bent om overal aan mee te doen. En ik neem aan dat deze mensen ook weleens `s morgens chagrijnig opstaan en ook niet onder de douche alleen maar opwekkingsliederen staan te zingen. En ook i.p.v. praise the Lord, hard au of @#$% roepen als ze hun teen tegen een tentharing stoten.
Ik twijfel niet aan de goede bedoelingen van de leiding van de camping, de campinggasten komen hier ook vrijwillig en hebben het naar hun zin. De jongelui hebben het zo te zien met elkaar ook goed. Vaak komen mensen hier al jaren.
De manier waarop deze mensen hun geloof beleven is hun manier, maar niet die van mij. Dat geeft niet, dat mag. Ik hou niet van de muziek, het (in mijn ogen) opgeklopte gedoe, ik hou meer van rust en stil zijn voor God, meer van doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg.
Als ik nog eens over heel de documentaire nadenk, dan valt mij vooral het gepraat over God op. Praten, getuigen en iets zeggen. Voor mij ligt het er allemaal zo dik bovenop! Ikzelf heb meer iets van: wees een Christen, laat mensen zien dat je gelooft, geen woorden maar daden.
En dan die teksten uit de luidsprekers: attentie, een hele fijne dag, hier is de tekst van de dag, dank u wel. Pfff, je zou maar net even uitvaren tegen je kids en dan horen: houd vrede met alle mensen of zoiets. Of je vingers branden aan de BBQ en dan horen: Dankt God in alles!
Ik moest in de documentaire wel glimlachen om die twee plaatselijke schoonmaaksters die gewoon lekker nuchter met elkaar zitten te kletsen over hun konijn. En tussen alle bijeenkomsten in maar die toiletten blijven schoonmaken. Ze zijn voor God niet minder dan de anderen.
Er zullen mensen zijn die dit prachtig vinden en hier veel aan hebben. Dat kan en dat mag! Mij zal je er in elk geval niet tegenkomen. (ook misschien weer fijn om te weten) |
Idd Jans ik kan me bij je aansluiten... HEb de docu net gezien en nee mij ga je er nooit en te nimmer tegenkomen! Christelijke campings prima heel goed zelfs maar dit gaat me te ver... Een soort van bidjel net voor een voetbalwedstrijdje??? Nah nee laat mij maar gewoon een lekkere nuchtere hollandse dame zijn die haar geloof liever op een andere manier beleefd... En idd net wat Jans zegt laat het liever zien aan mn daden dan steeds te getuigen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 22:07
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zal het maar onder het kopje vertrouwelijke informatie houden welke woorden jij soms neerzet voor veel punten...... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 19:21
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | En als je danmorgen wakker wordt in een opgeruimd huis dan ben je pas echt blij |
Dan wordt ik overmorgen pas vrolijk wakker Doe namelijk niks meer en huissie is niet stofvrij zeg maar... Maar troep en vies is het zeker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 19:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eet smakelijk allemaal en nu rap aan de afwas. |
Die is hier allang klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 19:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Geboden op een garderobekast en voor minder dan de helft zowel kast als opzetkast los kunnen peuteren. Nu nog halen met autootje.. zal wat worden. |
lekker bezig jij
|
|
Naar boven |
|
|