Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:01
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:34
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Ja , weer een vraag................. Vandaag een nieuw dekbedovertrek gekocht. Moet ik die eerst uitwassen of niet?
Mammamia , wat kosten die krengen veel zeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:31
Onderwerp: bbq belgie
|
|
|
Iedereen een hele gezellige bbq toegewenst .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:28
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het word tijd dat die zoon van jou nog eens wat post. Ik heb me vorig jaar kreupelgelachen met zijn bijdrage...en ik niet alleen. Hoe kwam hij er toch bij... |
Nog 2 jaartjes geduld Frank . Dán krijgt ie voor zn 18e verjaardag een abonnement op CM .... speciaal voor jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:24
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, volgens mij heeft hij gewoon wat love, tender and care nodig......... |
W-tje , waren er van de week veel Engelsen en Canadezen waar je contact mee gehad hebt? Goeiedag zeg , in één zin tel ik zowaar 4 engelse woorden ....en dat voor W-tje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | da's nou aardig van je, visser; dat je frank even gaat helpen!! |
Ha .... die Belg durft het nog niet eens te vragen.
En jij weet het maar al te goed ....... vissertje die niet zo gemakkelijk nee kan zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 12:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik verveel me vandaag niet... |
Ik ook niet . Mag vanmiddag nog even een heg gaan snoeien van een metertje of 15 en vanavond hoop ik naar Domburg te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:24
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser! Ik heb vier dagen door weer en wind gesjouwd en dan meldt je dat ik op vakantie in Zeeland was??????? Ja, in augustus en dan loop ik alleen wat nodig is! |
nee , ik meldde het niet , ik vraagde het .
maar welkom terug hoor , je merkt wel dat we je gemist hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen dan gaat het zeker niet over zijn maar ik zal wel veel geruster zijn...
Dus Visser, als jij dan af en toe het pn-topic bijhoudt doe je een werk van barmhartigheid en mag je van die plakdinges meebrengen naar de pn... |
Vraag het maar aan Erika of aan Willemien als je durft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:49
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tsja...neem het die reiger eens kwalijk... Hij vist op vis...en jij ook!!! |
Dus.........als ik die vogel haat , haat een ander mij ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af hoe het met ons W-tje is. Zoals sommige wel weten deed ze mee aan de 4daagse. Het aandurven om te willen starten is al een hele prestatie. Het weer was niet echt het ideale wandelweer. De pijnlijke voeten, de stijve spieren, het moraal dat wel eens onder het vriespunt daalt...het is me wat. Ik ben eigenlijk wel trots op haar...ze is niet alleen goed met haar vingers (zie het forum ) maar blijkbaar ook goed met haar benen, voeten en wilskracht. |
Joh , ze was toch op vakantie in Zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier . O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 23:50
|
|
|
BART347 schreef: | (dan is écht niets meer te doen...............) |
Heet jij Francien ?
Ik dacht dat ik de vraag aan Frank stelde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 23:48
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
Heb het nog nooit meegemaakt dat ik het nodig vond om iemand te blokkeren. Maar ja, ik weet niet wat Dennis allemaal gedaan heeft???
Iedereen is gewoon heel aardig voor vissertje denk ik maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 23:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik verveel me... |
en als je je abonnement niet verlengt, denk je dan dat het over is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 23:30
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je reageert te vlug...dat is zijn woonplaats helemaal niet...dat is zijn VISplaats...en heel ver verwijderd van zijn woonplaats... Die heb ik niet vermeld!!!!!!! |
Nee .... maar je verraadt wél één van mijn dierbare visstekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 23:27
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee want de sokken mot je niet bakken he JE doet ze aan je voeten
Soms mot je ook alles uitleggen he |
Slibsokken ??? slibtongetjes
Nou, ik weet wél wat er meer stinkt .
Sorry , ik zie net dat dit het vrouwen topic is.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 19 juli 2012, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af (uit bezorgdheid, wel te verstaan) wat voor een probleem Erika heeft en wat ze niet kan bespreken op het vrouwentopic.
Ik ben niet zoals Yes, Bart, Visser... die zomaar steeds op dat vrouwentopic wat kribbelen tenzij dan eens per ongeluk
Zou het weer 'migraine' zijn??? Gehaktballen-tijd??? |
Heb ik 1 ( één) keer een vermaninkje geschreven op dat topic , en wat denk je, ........ steeds, steeds , steeds , krijg je dan te horen. Tssssssssssssssssss.
Il ga wel vissen met Petra , vind ze vast veel leuker dan een heg snoeien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ow das wel lief Maar durf ik wel zo dicht in de buurt van visser te komen |
Ga jij maar naar Zeeland hoor . Maar let op ..... op die dag staat er wel 30 km. file Zeeland in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:37
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
BART347 schreef: | 'een jochie' ... nee.
in dit topic is wel vrij veel aandacht voor de passerende mannen.
bovendien is er geen mannentopic actief.... |
Ik kan me heeeeeeeel goed indenken dat de vrouwen hier zoooooooooooooooo ver-schrik-ke-lijk moe van je worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:16
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Allemaal een fijne....HERFSTVAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!! |
En dát noemen we dan wel positief?
Visser , die nog 3 weken ZOMERvakantie voor de boeg heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En dat vraag jij??? (Zeeuw toch??) Staat er overigens bij... Als je nou nog eens even iets positiefs zei... Maar nee hoor... |
ik zie het nergens staan hoor.
Vrijdag geven ze mooi weer af. Positief genoeg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik ben gewoon dom...dat wist je toch??? Domme foto...domme beslissingen...daarom lees ik zo graag jouw bijdragen...daar wordt een mens gewoon niet dommer van!!! |
Wat ik me ff afvraag......... Is dat nog zo'n ouwerwetse draaitelefoon op je profielfoto, zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 21:53
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zelfs een Zeeuw kan knippen en plakken...dus Visser heb jij de eer om deze sacrale taak te volbrengen tot eer van God, de pn en Hannah810... |
Nou frank , er zijn van die dingen in het leven die je maar beter aan een ander kan overlaten. En aangezien jij het prieeeeeemaaaaaaaa doet laat ik het maar bij jou. Dus ... bij deze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 20:44
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb inderdaad een kettingzaag en ik val ook niet op mannen. Wat ik ook nu weet is dat CM voor mij ook niet de site of de plaats is om een date en eventueel meer te verwachten. Mijn laatste week is begonnen... |
Zal niet gaan Frank want wie houd dan de lijst van de pn -gangers up to date? Volgens mij had jij die taak op je genomen.
Dus .........Frank verlengt gewoon nog voor minimaal 2 weken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 09:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent eens niet...hoe kan dat nu |
Hier is het al droog vanaf gisteravond een uur of 7. En nu .... nu schijnt zelfs de zon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:29
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Iedereen klets er maar door, Hannah...om moedeloos van te worden |
Jaja , steek de schuld maar op een ander. Wie had het zo druk vandaag met de onlieve vrouwen dattie vergat om er iemand bij op de lijst te zetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:23
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
PETRA944 schreef: | maar frank jij woont niet zo ver van zeeland toch,warom ga jij niet een avond strand vissen met visser is echt reuze leuk. zoiets moet je gewoon een keer gedaan hebben. of ben je bang voor krabben? of zou dat te gevaarlijk zijn visser? frank is natuurlijk een belg.... een belg bij de zee... |
Frank heeft daar geen geduld voor , is mijn bescheiden mening.
En een vrouw aan de waterkant , ja , dat heeft wel wat. Is bijna iets bijzonders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:15
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen, ik bedoel net dat ze bij Visser wat anders leert vissen dan alleen kwallen boven te halen... |
Frank , gedraag je ..... zo durft Petra helemaal niet meer naar de pn te komen.
|
|
Naar boven |
|
|