Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Plakte je die pleister zelf op je mond???? Hoeft niet hoor je mag reageren... Was niks van CM bij... En ja...daar had ik tijd voor.... Een telefoongesprek...wat slopend was...maar ik MOEST gewoon even luisteren....vandaar...dat dat wel even kon... |
Wouw, echt geweldig ...... telefoneren , cm-meren en barbequen tegelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:27
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou in delft zit er hier een,maar bij jullie toch ook Visser Of meen je dat? |
Volgens mij zit de dichtstbijzijnde in Breda ( heb ik wel eens gehoord) En dat is toch gauw een uur rijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:21
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nee als ik aan date ga doen,dan in Ikea..daar kan je met een ccola beker 2keer koffie nemen |
Soooo baaaaluuuhh hee dasse die nie hier in de buurt hebbe .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een verregende BBQ...maar de vreugde was er niet minder om!!!!!!!!
Ondanks het afdak en het zeil....regen in mijn nek...maar we gaan binnen verder!!!! |
Heb je een CM-bbq-feestje? Visser vind het eigenlijk wél een beetje raar hoor dat je tijdens het vlees eten ook nog tijd heb om op het forum te schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:33
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja snap ook niet warom je er niet meteen af bent als je opzegt, zo ga ik weer twijfelen en kan ik weer een abbo maken pffffffffffffffffff |
Ja , en dan wordt je Petra 111 of Petra 222 of Petra 333 of , weet ik veel en dan kan je wéér opnieuw een account aanmaken. Of ..... je krijgt dan misschien zin om tóch naar de pn te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:28
|
|
|
HEIDE115 schreef: | haha Visser.. een lekkend apparaat gaat toch ook is vervelen toch? |
Het leed is te overzien hoor. Het is alleen maar bij het bijvullen van de watertank. een doekje over het aanrecht en klaar is vissertje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Daar zat ik ook heeel niet over in |
Ben er zelfs zo tevreden over dat ik nu 's avonds 3 x zoveel koffie drink als eerst. Hoef niet meer zolang te wachten he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Uuuh, er is ook nog zoiets als garantie... |
Heeee, da's een goeie
Maar voor de rest ben ik er wel tevreden mee hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:12
|
|
|
HEIDE115 schreef: | vaak voorkomend gevalletje Visser..maar zou niet direkt een antwoordt weten. aansluitdinngetje daar zit het idd niet goed.vul je wel het hele reservoir? |
Ja zeker wel . Des te meer kan er uit lopen ook he. Maar visser is weer stom geweest he. In plaats van dattie die ouwe nou nog een poosje bewaard had , dan hattie de watertank van de ouwe op de nieuwe kunnen zetten. Stom, stom ,stom. Maar ja , dat is achteraf en de kliko waar die ouwe in zat is inmiddels leeggemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:48
|
|
|
Mag visser nog weer ff terug komen op die senseo ?
Heb pas een nieuwe , je weet wel maaaaaaaaaaaaaaaar...........als die watertank leeg is en ik vul dat ding weer met water, dan loop het water van onder eruit uit dat aansluitdingetje weet je wel. Dus .... vinger erop houden om niet het aanrecht helemaal nat te laten worden. Maar wel altijd een plasje water rond de senseo . Is dit normaal of is dit weer zo'n typisch zeeuws gevalletje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:37
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
Oke , nu weer ontopic want Heide vroeg naar mooie schoolherinneringen.
Heb er wel heel lang over moeten nadenken maar toch....... De laatste schooldag op de mavo....... ieder jaar werd dat feestelijk gevierd. De jongens op de brommer zonder uitlaat . Maar ja , vissertje had toen nog geen brommer omdat ie nog geen 16 was. Dus brommer van broer maar "geleend". Een Puch , zo één met zo'n hoog stuur . En maar rijden door het dorp , totdat ...... op een gegeven ogenblik vissertje de remmen niet op tijd kon vinden . En de weg niet meer volgde maar over de stoep middenin de tuin belandde van een omwonende . Brommer natuurlijk niks mis mee maar er moest wel ff betaald worden voor een paar struikjes die gesneuveld waren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:29
|
|
|
PETRA944 schreef: | volgens mij ging je toen ook al liever vissen dan op een stoel zitten in de klas. |
Vissen BLIJFT leuk..................hé Petra.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:26
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is je vloer ook weer gelijk schoon |
Oordopjes in. De hagelkanonnen beginnen weer te bulderen.
Wel sielug voor miss Zeeland nu ze moet barbequen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:23
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Helemaalnie! Ik heb recht op mijn portie onweer! |
Ik ga de verwarming maar eens wat opdraaien. En ik vertik het om de ramen dicht te doen , dan maar ff dweilen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:21
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Hm... heeft je moeder je aan je oren aan de waslijn gehangen zeker?? |
Zou heel goed kunnen maar dat kan ik me niet meer herinneren. Gezien m'n lengte heeft ze de was toen ook iets te lang buiten laten hangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:14
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Je bent niet de enige Visser. Ik heb welgeteld 1 leuke herinnering aan mijn schooltijd en dat was de klimboom (euh nou ja; dat maakte ik er van). Kleuterschool heb ik overgeslagen (geen idee waarom) en de rest eigenlijk ook...
Hoest met je oren afgelopen? |
Volgens m'n moeder redelijk.........ze zitten er nog wel aan alleen ze werken nu al ruim 40 jaar niet meer zo best.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:12
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Begint hier wel lekker door te waaien alle ramen open heerlijk die frisse lucht in huis! De eerste bui heb ik langs zien gaan, volgens de radar wordt het hier vannacht feest heb het liever nu als het dan toch moet komen |
Nou , hier is het begonnen hoor met regenen . Het komt nog niet met bakken uit de hemel maar als je er een half uurtje in gaat staan , weet ik zeker dat je doornat bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:03
|
|
|
En verder heb ik niks , helemaal niks geen leuke herinneringen aan school. Ik weet nog , de eerste keer dat ik naar de kleuterschool moest. ..... Je moest langs de gemeentewerkplaats om er te kunnen komen en één of andere dwaas had tegen me gezegd , zorg dat je heel lief bent tegen die mannen want er is er één bij , die snijdt je oren af als je vervelend bent. Wat heb ik een trauma's overgehouden zeg aan die kleuterschool , puur omdat ik iedere dag langs die werkplaats móest . Was maar goed dat ik er na een jaar al weggestuurd ben . en dan die schoolbanken zeg ...... wat waren ze hard . 'k Heb er nog steeds eelt van op m'n .... En die meester uit de vijfde klas...... die je met stoel en al de klas uitschopte . En die juffrouw met die geniepige kneepjes. Nee hoor , mij niet meer gezien in de school.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:53
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ja flauw. Daar is dat dak toch voor?!!
Ik mocht niet in de enige boom op het plein klimmen. Mag je raden hoe vaak ik erin zat.... |
voetballen op het schoolplein, dat mocht ook niet toen. Dus dat deden we netjes op zaterdag als de school gesloten was. Maar ja , dat ene grote raam he. Dié is dus wel gesneuveld. Op een zaterdagmiddag.En de bal lag binnen natuurlijk, en die wilden we maar wat graag terughebben . Dus ja , ook de school op de zaterdagmiddagmiddag nog eens van binnen gezien.
Pa was er niet zo blij mee geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:36
|
|
|
Vakantie is net een uur of 2 geleden begonnen , en we krijgen weer echt hollands weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst. |
Het blijft nog steeds leuk he , op cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:32
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het begint in Zeeland , de zonnigste provincie van het land, behooórlijk donker te worden. Het koelt behoooorlijk af , .............. ik denk dat het niet lang duurt voor dat het regent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:42
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het was heerlijk aan zee Lekker volop zon windje erbij Kom je nog een lieve cm-er tegen kortom een heerlijke dag zo'n dag waarop alles mag |
Oh, was ie dan niet z'n heg aan het snoeien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit was dus een sneer/hint naar mijn richting. Aanleiding om van repliek te dienen, nietwaar? Het eerste wat me van het hart moet, is dat ik vind dat een heleboel mensen heel erg primair gereageerd heeft. Terwijl je op je klompen kunt aanvoelen, dat als je reageert, je ook een heftiger reactie kunt terug verwachten. En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht. Het tweede wat mij ook van het hart moet, is dat er blijkbaar geen plaats is op deze site voor mensen die zich wat anders opstellen dan de ander. Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen?? Het derde wat ik nog zeggen wil, is dat er geen gevaarlijker gif is dan roddel. En op de web sites wordt me wat af geroddeld. Men heeft mij verwezen naar bepaalde sites, en het enige wat ik daar terug vind, zijn verhalen over hem. Niets gestaafd met bewijzen en alles eenzijdig. Geen wonder dat zijn eigen site eigenlijk vol staat met ironische opmerkingen. Opmerkingen die over hem gemaakt zijn en eigenlijk te belachelijk voor woorden. En dan die zinspelingen over het feit dat hij een middel is van satan. Ik zou me doodschamen om zo over iemand anders te spreken. Ik durf te wedden dat er hier mensen op de site zitten, die misschien niet zo uitgesproken zijn, maar van wie hun hart veel zondiger is dan zijn hart. En Jol, ik begrijp je niet, echt niet. Aan de ene kant zeg je dat ie van alles mankeert, en aan de andere kant veroordeel je hem ook even lief.... |
Als de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht waren , je het zelf vind dat het allemaal wel wat extreem was wat ie schreef...... Dan vraag ik mij toch wel af wat je dan zo leuk vond aan zijn "humor"zoals je zelf ergens anders schreef.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser heb ik er nooit gezien...Overigens geloof ik dat er ook niet veel wordt gevangen....De ""echte"" Visser heeft denk ik wel een goed stekkie!!!!!!!
Ik vis nooit...(vroeger als kind wel) Maar ik vind het vreselijk leuk om te zien...(wat is er aan te zien??)
Gewoon gezellig...en ik denk dat een visserman...een goed mens is...weet je waarom???
Ze hebben enorm veel geduld!!!!!!!!!! Je zal daar een hele dag zitten..en maar 1 vissie vangen.... |
Haha , 1 visje ...... zaterdagavond/ nacht had ik er 17 waaronder 5 tongen(tjes ) En visser hoopt de komende weken zeer zeker nog een paar keer die reis te ondernemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Klinkt goed! Maarre...Visser in het meervoud? |
Zou kunnen hoor ..... visser sr en visser jr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Klopt was vanavond op het Journaal wat een schip zeg |
Heb ik niet gezien. Was ik ook nog in beeld?
Vissertje op de fiets is haast net zo bijzonder als dat schip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen |
Deze week dus dag en nacht in de ligstoel? Pas maar op dat je niet vast roest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst. |
En wanneer ga je mee vissen?
|
|
Naar boven |
|
|