Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:12
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Maar nu DE hamvraag.........wat kreeg ze???? |
ERIKA129 schreef: | Euh denk dat ze iets verloren was of zo | nee niks verloren, ik kreeg juist wat
Het verbazingwekkende was dat hij mijn naam en adres wist Maar het gegevene was in opdracht van mijn buurtjes Heb je als mensen over je roddelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:29
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
JOSINA022 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:28
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Goedemorgen( dat horen in de ochtend in het ziekenhuis) |
hopenlijk blijft hij dan ook goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:27
|
|
|
Er gisteren een leuke vent (zonder vrouw) achter me aan holde??? Ik helaas de stoeprandmethode vergat Hij geen straatmaker is, of in die geest Ik iets van hem kreeg
Maar hij helaas al getrouwd is zoals de meeste leuke mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja kon ook niet anders, aangezien Floshke niet van wokken houdt | logisch anders gaat ie zelf de wokpan in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:36
Onderwerp: Wie is de mol?
|
|
|
Nee hoor Paulien, die vind ik er meer op lijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:34
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | Struinen door de de duinen, Meyendel blijft mooi. |
mooi daar inderdaad!!!! Inderdaad Zeeland, daar is die heerlijke en beruchte pannekoekenboerderij
Laatst aangepast door
|
ROOS575
|
op zondag 17 februari 2013, 00:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:32
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach weet je natuurlijk hebben gescheiden mensen een rugtas(je) maar denk dat men in het algemeen onderschat dat ook iemand die niet grtrouwd is geweest een flinke rugtas aan bagage kan hebben allen wordt dat niet in een profiel gezet!! Of men zet erin vrijgezel nooit getrouwd geweest en dan kom je erachter dat ze gescheiden zijn en vader en dat ze weer samen wonen met een andere vrouw en er weer een kind komt en dan ondertussen hier op de site staan als zijnde vrijgezel!! Ach wat is een rugtas!! Denk dat het makkelijker is al gescheiden mens met een andere gescheiden persoon een relatie aan te gaan dan als je nooit getrouwd bent geweest een relatie aan te gaan met een gescheiden iemand, waarom?? ik denk dat waar er twee gescheiden zijn ze elkaar meer kunnen aan en invoelen.. Sluit ik een relatie met een gescheiden man uit??? nee dat zeg ik niet maar denk dat het voor mij wel moeilijker zal zijn! |
wijze woorden madam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je hebt zeker het topic gemist waarin vrouwen zeiden dat ze mannen mijden die met een vrouw op hun (profiel)foto staan,simpelweg omdat die bezet lijken...........dus nee,we zijn niet zo triest dat we kicken op bezette mannen,het tegendeel zelfs.
Blijf gewoon jezelf Gerrit,dat is het beste dat je kunt doen! |
precies leanne! Alleen trieste figuren kicken hierop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:55
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | kom idd veel bij mensen met over gewicht uit maar niet altijd schijnt erfelijke factoren kunnen zijn |
klopt, en als je zo'n apparaat gebruikt voel je je veel beter heb ik horen verluiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow krijg jij die zelfde leuke dingen op je hoofd als ik pas gehad heb moet zeggen viel mij mee met slapen, maar als ik het bij jou zo lees denken ze eerder aan apneu?? Dan laten ze je idd vaak in het ziekenhuis slapen ik mocht er mee naar huis, slaapt toch nergens zo lekker als thuis als je al slaapt dan
succes ermee... Hoop dat je duidelijkheid krijgt ik kreeg het wel in iedergeval! |
ervaringsdeskundige!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:43
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | als k bij behorend geluid heb en stopt zo nu en dan heb ik dus een probleem snurk ik als een grote in een keer door probleem stukken kleiner |
snap ik wel hoor, succes ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:39
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | volgens mij is dat nou net de bedoeling | De actie wel maar niet het bijbehorende geluid natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:33
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | misschien wel als die jou maar weer opraapt en niet door loopt |
doet me denken aan iets met straatmakers weet niet zogauw wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:32
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou Frank ik ga niks daar doen moet er gewoon een nacht slapen met wat plakkertjes en draadjes aan mijn lijf. kijken hoe ik slaap en denk dat ze het geluid ook gaan opnemen. |
Succes, en niet te hard snurken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En ik denk ook niet...dat er veel zijn die er een huishoudster op na houden...of KUNNEN houden...Toch? | Inderdaad, waarom zou je een huishoudster nemen? Als je tenminste twee redelijk gezonde handen en voeten hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:28
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, gelukkig is het niet echt gebeurd, maar het zal je maar gebeuren... |
owww ik dàcht dat het je beste moment was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:27
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Het aardige tussen man en vrouw is, dat zij niets van elkaar begrijpen. (Godfried Bomans) |
Wat een wijze man De eerste die ik tegenkom (zonder stoeprand)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | |
oeps...... gaat het weer een beetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:14
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Gewerkt, en daarna gestruind door het Lauwersmeergebied. Gelukkig was het droog! |
Lekker!!!! ben gewoon een beetje jaloers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En dan gewoon met alles mee huppelen, nou nee, echt niet, neemt nog steeds niet weg om het overal mee eens te zijn. Als men het er niet mee eens is, roept dat vragen op, best wel vreemd waarom dan niet, andersom? |
Wie zegt dat je mee moet huppelen dan? Jij bent jij en mag je eigen mening hebben en beslissingen nemen. Ik ben het ook met verschillende dingen niet eens, nou dat negeer ik of praat er persoonlijk verder over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kwamen net een paar schoenen langsrennen Zijn die van jou toevallig |
Heb je daar vaker last van ze noemen dat geloof ik ha.....n
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 11:58
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Precies, maar een invoelend vermogen is ook niet altijd zaligmakend, maar je kan alles wel neerzetten, maar de hamvraag is dan, menen zij dan ook wat zij zetten. Soms zet men al snel een leugentje om best wil, maar ik vraag mij dan ook stellig af, is het dan wel bestwil? Misschien zijn zij, die het wat harder neerzetten, in de regel eigenlijk zachter, en eerlijk maar worden dan wel met de vuilnis buiten gezet.
Ik heb ooit getracht, een relatie aan te gaan met een gescheiden vrouw, maar werd uiteindelijk bij het grove vuil gezet, met één enkele mededeling dat ik te eerlijk was. Om van het vergelijk met enkele kwalijke zaken in haar ogen, vergeleken werd met haar ex, die haar verlaten had. Mag de mens dan wat voorzichtiger zijn, en een bepaalde stelling innemen? Volgens mij hier niet, en alles maar voor kennisneming aannemen of goedpraten, sorry maar zo ben ik niet. Ik vind, en misschien ben ik de enige in deze, vind niet dat je zo maar alles als normaal kan betitelen, of dat het ook zo is. |
Als iemand gescheiden is (laten we in het midden houden of het terecht was of onterecht was) heeft hij/zij een bagage. Punt is dat je die je levenlang meeneemt; je moet met die bagage om kunnen gaan op korte en langer termijn. Vooral in een relatie, anders verloopt die weer in de scheiding...
Sommige mensen kunnen/ willen die bagage niet zien en voor een ander is het een les geweest. En ja het is zo dat ongeveer 90% van CM gescheiden is of een tijd lang samengewoont hebben. (wat ik hetzelfde vind)
En nee... scheiden is niet gewoon, denk dat weinig mensen dat vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 00:38
Onderwerp: Wie is de mol?
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ik kijk al 12 jaar geen tv meer, maar ik kan je wel vertellen dat de mol diegene is die grijs is, groter dan een muis en kleiner dan een cavia, 4 poten en stekeblind. Hopelijk komen jullie er nu uit wie de mol is. |
bij ons zijn ze overigens zwart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 00:36
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Op eentje kun je echt niet lopen....zeker niet op een moorkop.. | precies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 00:36
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|