Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:38
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
[quote=ANNA415]Mmmm lekker, had je mij wel even voor uit bed mogen halen
Geef maar ff je telefoonnummer.......... Misschien is het vanavond wel weer zover.
[size=7]Visser .........vind barbequen lekkerder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:32
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | En wat is de Schelde dan toch mooi !!! |
Ja hè. En het strand van Walcheren ook hè. Zeeeeeker als de vis nog wil bijten ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:22
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Dat houd het verlengen van de weg tegen anders rijden ze voor je voeten als je staat te vissen. |
Duidelijk. Rust dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Daarvoor ben je dan ook Visser |
Klopt , daarom zie ik ook niet graag van die rode balken.
Geef mij maar een gewone , normale schutting of een mooie haag. Prachtig werk , ieder jaar een keer zo'n haag snoeien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:12
|
|
|
[quote=DIANA556]
Kan jij dit topic misschien weer in zn normale fatsoen terug brengen? Dat geheen en weer ..... leest voor geen meter.Het is net of je op een boot staat te vissen met windkracht 8.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:09
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach een watje of een schatje maakt niet uit toch Alhoewel ik liever het tweede dan het eerste heb Knijpen doe ik nooit |
Ik denk dat Heide , om zn oren schoon te maken, meer behoefte heeft aan een watjestokje dan aan een schatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:02
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Een rode balk biedt soms uitkomst. |
He wát?
Zo'n rode balk die een pad afzet ? Waar je als je langs de dijk fietst de auto's niet verder meer mogen? Wat heeft dat nou te maken met niet verlengen?
Visser die het niet meer snapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 16:58
|
|
|
DIANA556 schreef: | hahaha.......hoort dit niet gewoon op het humor-topic thuis?! (en dan m.n. de reactie van Visser) |
Ik ben bloedserieus hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 16:56
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Dacht ik al miss gewoon op neckermann.com en dan koelkasten en dan aan de linker kant <100l kost rond de 100euri |
Hebben ze die dikke catalogus niet meer? Ik krijg ze ieder geval nooit meer , en de voetbal die iedere maand het oud papier ophaalt , was er juist zo blij mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 16:44
|
|
|
Hé man , wat heb je nou gedaan met dit topic? En dan krijg ik ook nog niet eens die blauwe lettertjes geopend ook zeg.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 29 juli 2012, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:24
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | HEb jij je schooltijd wel op die school mogen afmaken |
Ja hoor , cum laude geslaagd ... wat betreft gedrag dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mensen die nooit wat schrijven op het forum?? Tsja...das eigen vrije wil.... Soms durven mensen het ook niet....als dat je ding niet is... Een mailtje wat je niet beantwoord...vind ik niet netjes nee.... |
Sorry , maar is totaal geen antwoord op m'n vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zeg ook niet dat je één moet zijn met iedereen op het forum? Als je niks van mensen merkt kun je er ook geen relatie mee hebben, maar ik ga ervan uit dat iedereen hier op de site zit om kennis te maken met anderen. Of dat nu voor een partner is, of dat nu voor vriendschap is. Ik lees hier regelmatig dat mensen eigenlijk bang zijn de eenheid te verstoren. En dat vind ik onzin. Mijn advies is: wees jezelf dan hoef je in elk geval nooit te liegen. Voor sommigen is dat een life time mission, omdat ze nooit zichzelf zijn geweest, en altijd rekening hebben moeten houden met de ander. Ten tweede: probeer niet vrienden te worden met iedereen. Want dat werkt niet. Accepteer dat je beter met de een dan met de ander kan opschieten. Vertrouw ook niet iedereen bij voorbaat. Dit heet een christelijke site te zijn, maar sommige mensen gedragen zich totaal niet christelijk. Vertrouw die mensen die bewezen hebben te vertrouwen te zijn. En tenslotte: leer mensen kennen. Doe mee aan de activiteiten die hier aangeboden worden. In de uitjes die ik heb meegemaakt zijn de nicknames veranderd in mensen van vlees en bloed. Het heeft me heel veel goede contacten gebracht en zelfs vrienden. Tja en dat kost een investering. Investering in tijd en geld, maar het is zeker de moeite waard. |
Precies Chat, ben het er helemaal mee eens. Maar ik bedoel maar ....... er zijn hier mensen , veel zelfs , die nooit van zich laten horen , zowel op forum als in mails beantwoorden. Wat is dan het nut als je hier je zelf inschrijft? En ..... hoe ga je om met mensen waar je via chat/ mail/ forum wél leuke contacten mee hebt , maar niet openstaan voor een ontmoeting? en zoals je zegt .... mensen in het echt ontmoeten , ja , is veel leuker en veel anders dan via een beeldscherm. Ik ben ook verschillende keren naar een uitje geweest zoals je weet , en ik moet eerlijk zeggen , ik heb er nog nooit spijt van gehad.
Alleen die afstand he.....
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 29 juli 2012, 11:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 11:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zeg ook niet dat je één moet zijn met iedereen op het forum? Als je niks van mensen merkt kun je er ook geen relatie mee hebben, maar ik ga ervan uit dat iedereen hier op de site zit om kennis te maken met anderen. Of dat nu voor een partner is, of dat nu voor vriendschap is. Ik lees hier regelmatig dat mensen eigenlijk bang zijn de eenheid te verstoren. En dat vind ik onzin. Mijn advies is: wees jezelf dan hoef je in elk geval nooit te liegen. Voor sommigen is dat een life time mission, omdat ze nooit zichzelf zijn geweest, en altijd rekening hebben moeten houden met de ander. Ten tweede: probeer niet vrienden te worden met iedereen. Want dat werkt niet. Accepteer dat je beter met de een dan met de ander kan opschieten. Vertrouw ook niet iedereen bij voorbaat. Dit heet een christelijke site te zijn, maar sommige mensen gedragen zich totaal niet christelijk. Vertrouw die mensen die bewezen hebben te vertrouwen te zijn. En tenslotte: leer mensen kennen. Doe mee aan de activiteiten die hier aangeboden worden. In de uitjes die ik heb meegemaakt zijn de nicknames veranderd in mensen van vlees en bloed. Het heeft me heel veel goede contacten gebracht en zelfs vrienden. Tja en dat kost een investering. Investering in tijd en geld, maar het is zeker de moeite waard. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 00:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat is eenheid? Is dat wel mogelijk op het forum en zo ja hoe dan? Wat de meeste mensen hier onder eenheid verstaan is het afwezig zijn van ruzie. En ik denk ook dat dat waarschijnlijk het hoogst haalbare is hier op het forum. De internet wereld is heel wat anders dan de echte werkelijkheid. Ik heb zo vaak gemerkt hoe anders mensen in het echt zijn, dan op het forum. En dat is ook wel logisch, maar het is iets waar je rekening mee moet houden. Internet is zo enorm vluchtig, dat je daar niet op kunt bouwen. Je kunt beter de basis vinden in de echte wereld. Dus als je vraagt of er eenheid is op het forum, kun je alleen maar concluderen dat het met ruzie meevalt. Of dat nu een goed criterium is voor eenheid? |
En hoe ga je dan om met personen die nooit , maar dan ook nooit wat schrijven op het forum? En mensen die zelfs te beroerd zijn om een mailtje te beantwoorden? Hoe kàn je daar dan een basis mee beginnen in de echte wereld ? Is toch onmogelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 00:02
Onderwerp: Humor
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En jij kwam met twee dezelfde laarzen thuis ja ja jammer he dat dat nog een keer wordt opgehaald wie koopt er nu laarzen zonder te passen euh staan de begonias er mooi in?? |
Als er nog 2 laarzen liggen , 2 laarzen in een hele winkel , allebei dezelfde maat , dan denk je toch niet van o , dat zouden wel eens 2 linker of 2 rechterlaarzen kunnen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:58
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het was een wonderschone mooie 1e vakantiedag. Droog , niet te koud , niet te warm, van mij mag het 3 weken zo blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:43
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou eerlijk Visser..ik mocht m'n pieren gewoon in de koelkast kwijt hoor ik zei tegen moeders..ze doen niks..en ze spelen geen boter kaas en eieren. |
Ik mocht dat ook een poos totdat ik ze een keer vergeten was. Om een of andere reden ging het vissen niet door , en op een gegeven ogenblik stonk het nogal in de koelkast . Bleek dat er pieren van ruim een week oud nog in de koelkast lagen. Dat was het moment dat mn moeder zei ..... En nu koop je voor je eigen maar een koelkastje.
En nu weer ontopic . Een klein koelkastje , zo een die ik vroeger had , ongeveer dezelfde afmeting als een koelbox ..... waar verkopen ze die?
Visser die zich afvraagt waarom ze bitterballen bitterballen noemen . Zijn toch helemaal niet bitter? Wel lekker om 0.30 uur.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 29 juli 2012, 00:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:26
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk. In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien. Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:07
|
|
|
HEIDE115 schreef: | MIJN MOEDER WAS VERZOT OP DIE BAKJES..ALS IK MET VISSEN ZO'N BAKJE MEEKREEG JAREN TERUG.
DAN WAS HET NIET ALS IK THUIS KWAM..HEB JE WAT GEVANGEN? MAAR HEB JE DAT BAKJE MEE TERUG GENOMEN..ALSOF IK HET ZOU VERKOPEN ONDERWEG..;) MET MIJN MOEDER KON IK VAAK TOEN AL LACHEN OM VAN ALLES.. |
En jij bewaarde daar ook je aas in?
Heel geliefd spul bij nichtjes die op het punt staan van trouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | je wel in goes is er toch eentje. |
Eg nie .............. Das de mek donnulds . Ikea? In heel Zeeland niet te vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:59
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HEIDE115 schreef: | maar dan zie je de vissen toch nie meer Visser? |
Juist wel . Visdraad is maar 40/100 mm dik of evt. nog dunner. Gooi je er een net over , wat de meesten aanraden , dan zie je niet veel meer van je vijver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:57
Onderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha visser en roelanda, moet er effe om lachen om die uitnodiging |
Ja , lach er maar om. De eerste jaren na mn scheiding kreeg ik ook ieder jaar nog een kerstpakketje , maar dat hebben ze maar afgeschaft. De reden waarom .... Dat hebben ze me nooit verteld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | Die reiger gaat nu vaker komen hoor eenmaal een lekker visje te hebben geproeft uit je vijver. denk niet dat je er wat tegen kan doen, is best gaafgezicht hoe zo,n reiger aan komt vliegen. was bij mij vroeger iedere ochtend rond de zelfde tijd dat er een reiger een landing maakte bij een vijver bij me in de buurt. als ik de kids naar school had gebracht en een thee dronk en daar zoefde hij door de lucht. en de vrouw van de patatzaak maar klagen altijd over haar vijver en die reiger, er viel niets tegen te doen. |
Jaja , zeg er nog even bij dat het mooie vogels zijn. Maar ik dacht dat ik de oplossing had...... visdraad erover spannen. Heb dat gedaan en jaren geen reiger gezien. Nu , na controle , bleek het visdraad op sommige plaatsen niet meer strak te staan. Dus verholpen met als resultaat dat er nog steeds maar één vis foetsie is en dat ik de reiger sindsdien ook niet meer gezien heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:50
|
|
|
INGE721 schreef: | Multitasken noemen ze dat Iets waar vrouwen stukken behendiger zijn dan mannen |
Ja , die discussie is hier al meer gevoerd. Maar die onzin , daar bemoei ik me maar niet mee. Visser vroeg gister aan een tuincentrum , die bij de overburen bezig waren , of ze ook zand konden leveren. Jawel hoor , maandag zijn we er weer , dan komt dat in orde. Prima, vandaag het een en ander alvast uitgegraven , staat die gast vanavond aan de deur ...... maandag gaat niet lukken , mag het ook in de loop van volgende week gebracht worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:46
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Petra blijft nog wel Visser we waarderen haar bijdrage's,openheid en haar streven naar eenheid. |
zoist
Volgens mij heeft ze een mail gestuurd naar de redactie om haar lidmaatschap op te zeggen , en vergeten op verzenden te klikken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:50
Onderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Bij ons hebben ze 1 keer in de maand een mannenontbijt op zaterdagochtend |
Bij ons vragen ze alleen of je de tuinman een keer wil helpen . En als dank krijg je dan een uitnodiging voor de ouderen - en alleenstaandenmiddag/avond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moet ik echt alles uit gaan leggen??? Echt niet!!! |
Als ik zo eens heeeeel goed ruik , dan staat volgens mij de barbeque wéér aan bij je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:47
|
|
|
JANS221 schreef: | Zeg eens eerlijk Visser.....was dat echt wel een vrouw??? of.......
(jij hebt toch ook weleens 2 rechterlaarzen gekocht, of zoiets..) |
Ja , dat was ook humor he. Visser ging naar de Brammetje Dump , daar was het uitverkoop wegens sluiting van de zaak. Toevallig dat ze nog een paar laarzen in de goeie maat hadden en visser had die nou nog net nodig. Komt ie thuis ........ afijn de rest van het verhaal weet je blijkbaar nog.
Maar ....... de winkel was wel geopend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:35
|
|
|
een vrouw stapt boos een winkel binnen. Ik probeer jullie al drie dagen te bellen op nummer 0800-1730 Waarom nemen jullie niet op? Het nummer staat in grote letters op jullie etalage . Antwoord de winkeleigenaar rustig : Sorry mevrouw, dat zijn onze openingstijden.
|
|
Naar boven |
|
|