ChristianMatch

Forum

Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:59
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

TESSYBEAR731 schreef:
Nog ff een berichtje van Carin:

Haar pc is nog steeds stuk en word volgende week gemaakt...
tot die tijd moeten we het dus nog even zonder haar doen!

Niet leuk, defecte pc !
Pech hee, soms duurt wachten wel erg lang.
Succes Carin, hoop voor je dat je er snel weer op kan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:56
BerichtOnderwerp: Queen and gospel

GRIFFIN748 schreef:
betekent dat dat ik dan zèlfs niet meer naar Sky Radio mag luisteren?
of (zoals nu op 102.1FM) Phil Collins...('Jesus, he knows me...' waarin de amerikaanse 'evangelisten' op de hak worden genomen)

je kan ook 'te ver' gaan... Clown smiley

correctie: Genesis... ! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 13:14
BerichtOnderwerp: Dagje "strand" ...

TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven

Ik ga nog steeds mee hoor!
Alleen als jullie dan wel mee een oogje in t zeil willen houden
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Miekjes285
Pearl (onder voorbehoud)
grace585(onder voorbehoud)
Emma803

Jonathan890 (onder voorbehoud)
Benny340

Behappy wil graag chauffeuren in de omgeving (vanaf Rotterdam CS)...dus iedereen die vervoer zoekt mag even een gil geven! (maar niet te hard, anders worden we niet vrolijk)...Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...

Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier...
Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij!
Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?

Volgens mij wilde Miekjes285 van de lijst Tess... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CROSSROAD317 schreef:
De organisatie ligt bij Hannah he, niet bij mij, heb mijn handen al vol aan strand Noordwijk 28 augustus.

weet ik, heb die lijst alleen maar overgenomen hoor... en wat toegevoegd, da's alles... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:20

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter 2 plaatsen, omg. Den Bosch
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)

billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50

Ik ben er nog niet zeker van of ik dan kan, daarom onder voorbehoud...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 10 augustus 2010, 22:04
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 00:00

CARIN303 schreef:
Ben nog steeds zonder pc Boze smiley , nu ff illegaal tijdens mn pauze Knipoog smiley
Hopelijk tot gauw, mis jullie wel hoor Huilende smiley, smiley in tranen

Hierbij namens Carin (nog steeds zonder pc Gefrustreerde smiley ) iedereen de groeten !
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:33
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

LEANNE226 schreef:
Miep vindt Frits een lekker ding en hoopt dat Frits gaan picknicken maar Frits wil eigenlijk Truus ontmoeten en heeft Miep slechts op de reservelijst staan,hij wil niet dat Truus weet dat hij haar wil spreken want anders meldt zij zich af want Truus vindt Flip erg leuk en die gaat strandwandelen dus gaat hij als anoniempje waardoor Miep niet weet dat Frits gaat picknicken en Miep hem niet lastig zal vallen en er voor Truus geen weg terug meer is zonder hem te ontmoeten......terwijl Flip zit te wachten op het strand........of zoiets Geschokte, onthutste smiley

Zo ingewikkeld is het toch niet Willemijn? Clown smiley

Ik volg het al niet meer haha... Verlegen lachende smiley (teveel namen... Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:42

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!

voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar

billy701 48jaar
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:51

GRIFFIN748 schreef:
tussen Ljouwert en Grunn ter hoogte van de provinciegrens/Smallingerland/A7, zo ongeveer.

(met dank aan Google Earth...'t is te lang geleden dat ik het geleerd heb met aardrijkskunde Clown smiley )

aaah oke, tussen Leeuwarden en Groningen dus in 't Nederlands... Clown smiley
tnx !
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:34

THOMAS968 schreef:
Ok, Willemijn, een gratis wandeltocht naar Asselt dan, is mooier veel mooier dan Houtigehage.

Thomas, Pieterpad is klaar, liep inderdaad een stukje door Duitsland.

eh wat ? Houtigehage ?
Waar leg dat ? (ken veel plaatsen niet, maar daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord...)

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 8 augustus 2010, 19:34
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:32
BerichtOnderwerp: naar de disco

GRIFFIN748 schreef:
Nâh, da's dan weer lekker... Huilende smiley, smiley in tranen

met een zere portemonnee en 2 lege benzinetanks (naar Amersfoort fietsen is me iets te ver, al heb ik het vroeger wel gedaan) kon 't effe niet... Huilende smiley, smiley in tranen

ow oke, arme jij... volgende keer beter zullen we maar zeggen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:26

GRIFFIN748 schreef:
vertel vertel! wat heb ik gemist?

Clown smiley

jaaa, dan had je er maar bij moeten zijn... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:23
BerichtOnderwerp: Einde forum deelname.

DAVID923 schreef:
zoals ik elders al zei na vandaag. maak ff wat lopende discussies af.
ik kan niet snel genoeg vertrekken merk ik al, wat een liefde, Knipoog smiley

Veel geluk verder David.
(mijn tip: probeer eens wat meer vanuit jouw eigen bewoordingen te spreken i.p.v. teksten te noemen... (teksten horen vaak ook in z'n verband gezien te worden... Knipoog smiley ).
Zo leren mensen jou ook beter kennen denk ik...
Het ga je goed ! En succes met je studie.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:19

Jullie hebben wat gemist... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 19:11
BerichtOnderwerp: Werken een baan

RICHARDRI464 schreef:
Veel mannen vinden het hebben van een baan belangrijk (ik ook). Maar het geloof is natuurlijk het belangrijkste in je leven. Momenteel zoek ik werk voor rond de 24 tot maximaal 32 uur in de week. Ik heb ook een tijdje 40 uur gewerkt maar dat ging niet om medische redenen.

Mijn vraag is heeft de Bijbel ook richtlijnen op het gebied van werken? Zo weet ik dat je 6 dagen zult werken. Maar schrijft de Bijbel ook voor hoeveel uren je dient te werken enzo? Is het wel goed wat ik doe dat ik in deeltijd wil gaan werken bijvoorbeeld?

Ik mis iets in deze discussie... want gaat het hier om een betaalde baan ?
Hoeveel vrouwen zijn er niet die voor kinderen zorgen en het huishouden runnen ? Ik vind moeder zijn (dat is incl. de vaders die die taak op zich hebben genomen... Knipoog smiley ) een ondergewaardeerde baan in deze huidige maatschappij.
Man die gewerkt heeft komt thuis, gaat op de bank zitten en denkt dat ie zijn werk erop heeft zitten.
Maar vrouw die de hele dag voor de kleintjes zorgde en tussendoor het huis schoonhield, wanneer mag zij tijd nemen om op adem te komen ?
Gelukkig zijn er ook attente mannen die daarna ook hun steentje bijdragen... Lachende smiley
Wat ik hiermee maar wil zeggen is dat ik moeder en huisvrouw zijn een baan op zich vindt, misschien wel 2 banen... ook al is het dan onbetaald !!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 20:16
BerichtOnderwerp: verliefd op een niet christen.

SUSANNAH475 schreef:
Is ook zo, al heb je dan als het goed is wel een gemene deler, namelijk Jezus Christus... Knipoog smiley

Ik bedoelde hier mee te zeggen dat je dan wel een basis hebt... als je bijv. iemand hebt die de opstanding van Jezus ook niet meer serieus neemt vind ik het een veel ingewikkelder zaak.
Als je beiden in Jezus gelooft kun je misschien nog op zoek gaan naar hetgeen jullie bindt, i.p.v. de verschillen.
Maar wat ik al zei, volgens mij is het van belang daar vantevoren al zoveel mogelijk over te hebben met elkaar, zodat je van elkaar weet wat je gelooft.

Voor mij gaat het hier trouwens niet over de uiterlijke dingen; veel meer gaat het mij of iemand een relatie met God heeft.
Ik heb zelf ervaren dat je zondag in zondag uit in de kerk kan zitten, maar dat dat op zich nog maar weinig zegt als je die ene persoonlijke God niet kent...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:55

THOMAS968 schreef:
Ik ben kansloos, ik zie het al, lol.

Thomas

Beter dan net niet Gefrustreerde smiley ... kun je beter een Fries zijn hè... Knipoog smiley (net net) Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 18:52

MARISKA601 schreef:
Engels voor beginners:
The play is not fair.

Dat moet je op de Edese hei zeggen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 13:45

SUSANNAH475 schreef:
ha luitjes,
bij deze de lokatie waar we af hopen te spreken;
het wordt "cafe rumours" in amersfoort, zodat ook de mensen die alleen iets zouden willen drinken, en hun knieschijven willen sparen, er voor kunnen kiezen om mee te gaan....

we kiezen voor de zaterdag, omdat op vrijdag niet alle zalen open zijn.
om 9 uur is de zaal "de legends" open, dus lijkt het me een goed idee om daar af te spreken.
(Wij hopen er tussen 22u. en 22.30u te zijn !)
er worden daar de nummers van afgelopen 20 jaar gedraait.
vanaf 11 uur is de zaal "down under" toegankelijk voor publiek, met de toppers uit de klassieke popmuziek.

de adresgegevens;
Rumours
Lavendelstraat 9-13
3811CN Amersfoort
033-4612247

en de internet link is;
http://www.rumours.nu/

ik kopieer uit de site;

Voor een avond compleet uit je dak ben jij in Cafe Rumours op de juiste plaats!! Rumours is het grootste cafe van Amersfoort in het hart van de stad. Met 4 verschillende zalen is hier voor ieder wat wils!

Ons nieuwste thema heet Rumours... Down Under,hier hoor jij de echte klassiekers uit de Pop geschiedenis! Je kunt hier plaatsnemen aan de eindeloze bar, maar de barkeepers zullen ook zeker zorgen voor gezelligheid en een feestje! . Compleet ingericht in Australische stijl...de naam zegt het al?Rumours?Down Under.

Vanuit Cafe Down Under loop je zo door naar The Legends? The Legends is een mooi danscafe aangekleed met bijzonderheden uit de muziekgeschiedenis. Onze muziekstijl in dit deel van de Rumours is de muziek van de laatste 20 jaar afgewisseld met de populaire hits! Ingericht met een pooltafel, internet en darts!

In Rumours ?Swing? onze ruime danszaal, met een grote en een kleine bar, kan je een avond geweldig uit je dak gaan. De huis- en gastdeejays zullen je vermaken met de allernieuwste urban, club en hardstyle! Dj Twinnie zorgt elk weekend voor een vet feestje en hou de agenda van The Swing in de gaten op de website!

De Rumours was niet compleet geweest zonder de Inn, het gezelligste feestcafe van de stad! De echte feestnummers en hits uit de top 40 komen hier voorbij!

Doordat Rumours uit verschillende delen bestaat, maar liefst 4 zalen en 3 dansvloeren, is dit de perfecte locatie voor feesten en partijen vanaf 50 tot 1000 personen! Hier wordt veelvuldig gebruik van gemaakt door scholen en bedrijven om een spetterend feest te organiseren.

k hoop jullie daar te ontmoeten.....
come-on and dance with meeee!

en ja, ik het-er zin an carien!
met dank aan zinga, die me aan dit adresje hielp;
en aan marieke, voor t gebruik van haar acount!!

groetjes (en tot 7 augustus ) van anoniempje 35+

let op... we hopen er tussen 10 (22:00 uur) en half elf (22:30 uur) te zijn.

mannen:
anoniempje 40+
anoniem 45+

vrouwen:
anoniempje 35+
Susannah 44
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 18:00

CARIN303 schreef:
Ben nog steeds zonder pc Boze smiley , nu ff illegaal tijdens mn pauze Knipoog smiley
Hopelijk tot gauw, mis jullie wel hoor Huilende smiley, smiley in tranen

Gauw terugkomen hoor Carin, veels te stil hier zonder jou... Knipoog smiley
Miss you too... Kussende smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 6 augustus 2010, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 15:32
BerichtOnderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland

ERIKA129 schreef:
'je kan nog switchen hoor ik heb nog niks besteld

CARIN303 schreef:
schreef:
Is goed maar dan wel op een zaterdag graag!
Had nog een aanmelding per mail gekregen maar zal die ook af gaan zeggen,wel jammer trouwens,had er zin in!

SUSANNAH475 schreef:
wokken wordt dus ergens in oktober ?

Vanwege dat bovenstaande berichtje dat het wokken niet door zou gaan, heb ik me toen opgegeven voor de bbq, maar daarna ging het (wokken) dus ineens wel weer door... vandaar mijn berichtje.
Maar ik vind het ook leuk om weer eens te gaan bbq-en... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 15:17
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

CROSSROAD317 schreef:
CROSSROAD317 schreef:

Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?

Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.

Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....

Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??

Opgegeven tot nu toe;
Erika129
Angelique327
Yes356 (onder voorbehoud)
Crossroad317
Anoniempje (onder voorbehoud)
Henk546
Bert168 (onder voorbehoud)
Henduk927
Marcowaal200
Chatuliem619
Hannah810 met dochter (onder voorbehoud)
Billy701
Alous961
Imke917
Marijan072 (onder voorbehoud)
Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud)

Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.

Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder.
http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf

..

errrrrg leuk, maar errrrrg ver... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 01:23

GEHOLI202 schreef:
nou, susannah, de discussies over kleine verschillen in leer of opvatting kunnen grote irritaties opleveren in een relatie, terwijl de Basis gelijk is!

weet ik wel Geholi... maakte maar beetje een geintje.
Van belang is het dus om 't daar goed over te hebben voor je verder gaat... (denk ik).
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 01:14

WILLEMIJN232 schreef:
Ach, het kan ook lastig zijn als je alletwee christen bent en er een totaal andere visie op na houdt....... ook dat kan......

Is ook zo, al heb je dan als het goed is wel een gemene deler, namelijk Jezus Christus... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 00:49

DAVID923 schreef:

stel je vind iemand op je werk onwijs leuk, en het is wederzijds. je moet je best doen niet er aan toe te geven en verliefd te worden.
die persoon is niet gelovig. wat doe je?

Voor mij is het geen optie.
Ik vind niet dat ik kan spreken voor een ander.
Maar ik zou er zelf persoonlijk niet voor kiezen om verder te gaan met iemand die niet gelooft.
Mijn geloof is zo'n wezenlijk onderdeel van mijn leven, juist dat zou ik zo graag willen delen met een toekomstige partner.
Voor mij is het belangrijk dat iemand waar je mee woont weet wat jou drijft, weet wat je bezighoudt... Ik vind het ook een verrijking van je leven als je samen het geloof kunt beleven.
Iemand die niet gelooft zou niet begrijpen wat mij drijft... zou mijn diepste verlangen niet kennen; ik zou het als een gemis ervaren als juist mijn toekomstige partner dit niet zou vatten en ik dit niet met hem zou kunnen delen, hoe leuk je het misschien ook met die persoon kan vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 00:33
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

LIESBETH326 schreef:
Thanks, Cross

Liesbeth, alsnog van harte gefeliciteerd !!
('k wist niet dat je jarig was... Verlegen lachende smiley )
'k Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad...
Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 00:30
BerichtOnderwerp: Een nieuw huisje

Gefeliciteerd Tess... fijn voor je !! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 00:26

BENNY340 schreef:
nou susan als ik met jou mag danse kom ik

Droom lekker verder... Clown smiley
en eh, dansen is mijn prioriteit, niet de mannen... Lachende smiley
bye the way, ga gezellig mee (dansen) al zal je het dan wel zonder mij moeten doen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 22:36

ha luitjes,
bij deze de lokatie waar we af hopen te spreken;
het wordt "cafe rumours" in amersfoort, zodat ook de mensen die alleen iets zouden willen drinken, en hun knieschijven willen sparen, er voor kunnen kiezen om mee te gaan....

we kiezen voor de zaterdag, omdat op vrijdag niet alle zalen open zijn.
om 9 uur is de zaal "de legends" open, dus lijkt het me een goed idee om daar af te spreken.
er worden daar de nummers van afgelopen 20 jaar gedraait.
vanaf 11 uur is de zaal "down under" toegankelijk voor publiek, met de toppers uit de klassieke popmuziek.

de adresgegevens;
Rumours
Lavendelstraat 9-13
3811CN Amersfoort
033-4612247

en de internet link is;
http://www.rumours.nu/

ik kopieer uit de site;

Voor een avond compleet uit je dak ben jij in Cafe Rumours op de juiste plaats!! Rumours is het grootste cafe van Amersfoort in het hart van de stad. Met 4 verschillende zalen is hier voor ieder wat wils!

Ons nieuwste thema heet Rumours... Down Under,hier hoor jij de echte klassiekers uit de Pop geschiedenis! Je kunt hier plaatsnemen aan de eindeloze bar, maar de barkeepers zullen ook zeker zorgen voor gezelligheid en een feestje! . Compleet ingericht in Australische stijl...de naam zegt het al?Rumours?Down Under.

Vanuit Cafe Down Under loop je zo door naar The Legends? The Legends is een mooi danscafe aangekleed met bijzonderheden uit de muziekgeschiedenis. Onze muziekstijl in dit deel van de Rumours is de muziek van de laatste 20 jaar afgewisseld met de populaire hits! Ingericht met een pooltafel, internet en darts!

In Rumours ?Swing? onze ruime danszaal, met een grote en een kleine bar, kan je een avond geweldig uit je dak gaan. De huis- en gastdeejays zullen je vermaken met de allernieuwste urban, club en hardstyle! Dj Twinnie zorgt elk weekend voor een vet feestje en hou de agenda van The Swing in de gaten op de website!

De Rumours was niet compleet geweest zonder de Inn, het gezelligste feestcafe van de stad! De echte feestnummers en hits uit de top 40 komen hier voorbij!

Doordat Rumours uit verschillende delen bestaat, maar liefst 4 zalen en 3 dansvloeren, is dit de perfecte locatie voor feesten en partijen vanaf 50 tot 1000 personen! Hier wordt veelvuldig gebruik van gemaakt door scholen en bedrijven om een spetterend feest te organiseren.

k hoop jullie daar te ontmoeten.....
come-on and dance with meeee!

en ja, ik het-er zin an carien!
met dank aan zinga, die me aan dit adresje hielp;
en aan marieke, voor t gebruik van haar acount!!

groetjes (en tot 7 augustus ) van anoniempje 35+

mannen:
anoniempje 40+
anoniem 45+

vrouwen:
anoniempje 35+
Susannah

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 3 augustus 2010, 23:38
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:23
BerichtOnderwerp: begrafenis of crematie?

LAURENS814 schreef:
Waar in de Bijbel staat er iets geschreven over de 'opname'?
Ik geloof daar trouwens niet in. Ook de Christenen zullen, als het eenmaal zo ver is, de beproevingen uit Openbaringen moeten ondergaan. Een mooie gelegenheid om je geloof te testen.....

Daar verschillen wij dus van mening.
Ik geloof namelijk niet dat ik de beproevingen uit Openbaringen moet ondergaan...
En een mooie gelegenheid om je geloof te testen ? pfff... nou ik vind dat een rare stelling...
Ik geloof dat God mensen die hier al geloven in de genade van Jezus dit niet mee hoeven te maken.

En over die 'mooie gelegenheid'... zo mooi zal dat niet zijn... ik geloof dat die gelegenheid niet nodig is voor mensen die het offer van Jezus al aangenomen hebben.
Ik ben niet zo goed in teksten, kan het daarom niet met bijbelse teksten onderbouwen, maar ergens heb ik e.e.a. gelezen waardoor ik er van overtuigd ben dat ik het 1000 jarig rijk (ik denk dat je 't daar over hebt als je 't hebt over die beproevingen in Openb.) niet hoef mee te maken en met mij de christenen bij de 1e opname.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 2 augustus 2010, 15:24
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 71 Volgende
Pagina 39 van 71