ChristianMatch

Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 22:30
BerichtOnderwerp: Neerhalen van bolwerken

IIg, Nou ja, zoals ik al eerder zei, het brengt jou en anderen vreugde door dronken in de Geest te zijn en dan je zo te gedragen, ja, wie ben ik eigenlijk om daar over te oordelen.?

Het is mijn ding niet, maar ja, blijkbaar worden anderen er inderdaad erg gelukkig van, ook gezien de massale bijeenkomsten.

Ach, ik wou het ook niet zo in het belachelijke trekken, achteraf, het was niet mijn bedoeling mensen te kwetsen.

Ik had alleen wat vraagtekens. Ik wou eigenlijk alleen vragen wat men er hier op dit forum van vind. Ik heb er zelf moeite mee.
Maar ik wou ook weer geen mensen kwetsen.

effe stukje van je gekopieerd. eh na een jaar schrijf je nog steeds, heb je nog niet door je anderen ermee kan kwetsen????

eh roelande, zich zo te gedragen? zoals de mensen uit de linken? als jij vind wie jij dan bent om erover te oordelen, houd es op met oordelende lappen tekst over charamatische cristenen. Want om de zoveel tijd, moet je het toch weer te sprake brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 22:26

met pinksterren, waren de disipelen vervuld met de heilige geest, vele omstanders dachten dat ze dronken waren

Maar nou onderhand na een jaar weten we het wel, dat je charamatische cristenen niet aardig vind Shanita.
Vind je schrijven nog niet leuk echt voor roelan de
heb deze keer ook op de misbruik knop gedrukt.
beetje respect voor mensen die naar een andere kerk gaan, is best wel op zijn plaats vind ik

Wij gaan toch ook niet steeds hele lappen tekst schrijven over de kerk waar jij naar toe gaat, zeker weten dat je daar ook wel mensen kan vinden die wat hebben en zo wat dingen. om daarmee nou de hele groep belachelijk te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 17:46

Mooi geschreven roelande
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 17:39
BerichtOnderwerp: Date afgezegd

KLUS667 schreef:
Dat denk ik ook. Maar liefde op het eerste gezicht? Daar geloof ik niet zo heel veel in. Tuurlijk je kan wel eens iemand zien en denken, wauw, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten, maar liefde is niet alleen uiterlijk.

Sterkte Petra!!

Ik ben al weer helemaal blij hoor, ha ha
Mee eens liefde is niet alleen uiterlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 17:33
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ROELANDE345 schreef:
Fijn Petra!!
Is het nog zo?

Jep, nog niet helemaal dicht, maar voel me vandaag heel wat beter Lachende smiley
Weer ook heel veel dingen gedaan Lachende smiley
En ha ha, god geeft altijd meer, heb een enorme blijdschap vanaf bidden tot hem, Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 17:09

ROELANDE345 schreef:
Je hoeft natuurlijk ook helemaal niet naar zulke kerken te gaan. Als het niet iets voor je is dan ga je niet En je zult mij niet horen zeggen dat er in welke kerk dan ook maar de Geest van God niet zou zijn. Ik ben in zoveel kerken geweest en heb in velen Zijn aanwezigheid ervaren. In elke kerk zijn positieve en helaas ook negatieve dingen.
En we kunnen er over discusieren wat je van deze uitingen van de Geest vindt
Maar ik vind het wel jammer dat je zegt dat ik op een debiel lijk als ik in tongen spreek, of dat ik op andere wijze idioot doe in mijn kerk. Dat is een enorm waarde oordeel en maakt het dus lastig om er op een goeie manier op te reageren

Mee eens, je lastert eigenlijk cristenen die in tongen spreken etc.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 17:04

SHANITA130 schreef:
Fire nights ook in Nederland...

En Hier...heerlijk Zieke smiley de anointng van God....

Nah goed, nog ééntje dan...

En nou hou ik ermee op, pfffffffft.

Maar tis wel belangrijk, je zal maar jaren tussen die .......gezeten hebben.

De eerste link, fire nights in Nederland.... Ha ha en dan staat er bij word ook bij trin gedaan, kom er al een jaar, nooit gezien hoor, zoiets.
Best inetresant de gaven en werkingen van de geest, vallen in de geest, spreken in tongen, heb er verschillende boeken over gelezen, van verschild de gelovigen uit verschillende kerk richtingen die het hebben ervaren.
En mee eens, er zijn zeker rare mensen die raar reageren, met emoties, alleen jammer als je da na kijkt en de echte werkingen van gods geest over het hoofd ziet.
Hoe dacht je dat de bevrijding van de bezetene zou zijn geweest met die zwijnen? Soms reageren mensen inderdaad zeer vreemdcen raar ook op de heilige geest.
Dit fil,pje wat je laat zien, mee eens, was ik ook meteen weg, alleen niet alle cristenen die charamatisch zijn, zijn zo
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 00:00
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

marsepijnene taart gemaakt met dino,s en toen waren me krachten bijna op, nog wat hoog nodigge dingen en toen in de avond na de healing room in de kerk, want
waar me kies getrokken is, nog steeds groot gat, waar rommel uit komt weer, nog steeds ziek gevoel, dacht ik kan niet meer, moet deze week zoveel doen, wanneer word ik nu helemaal beter.
dus voor me laten bidden, wil ik net me tanden poetsen, heee gat bijna dicht...... en van af het gebed voel ik me weer vol op in kracht

yeahhhh de power of jezus...... Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 19:18
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

LANFY127 schreef:
De treinmachinist zit thuis, oke, dat was een traumatische ervaring op zijn 20e werkdag! Dat van de autoverkoper snap ik niet, of moet een autoverkoper zich schuldig voelen als iemand, die hij een auto heeft verkocht, met die auto een echtpaar doodrijdt?
En wat betreft de wegenwacht, dat is inderdaad ook een hulpverlener, maar niet in de zin van het voorbeeld wat jij aanhaalt! Je auto is stuk, dus je belt de wegenwacht! Dit kwam bij die man op zn pad, en dus probeert hij het beste ervan te maken! Die man is niet opgeleid om mensen uit een auto te halen die op de kop in de sloot ligt! Dan was hij wel ambulancemedewerker geworden! Toch?

toch de stelling, omdat je er voor opgeleid bent, moet je er maar allemaal tegen kunnen wat je mee maakt, vind ik echt onzin.....
beetje harde stelling zelfs.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 19:15

LANFY127 schreef:
Oke, als morgen mijn zaak, buiten mijn verantwoording, failliet gaat, dan is dat gewoon zo! En dan? Ga ik dan bij de pakken neerzitten? Ik dacht het niet! Het is een kunst om niet in problemen te denken maar in oplossingen! En om zover te komen heb ik inderdaad het nodige "leergeld" betaald! Maar kan er wel met een glimlach op mn gezicht op terugkijken!
Zoals: expect problems, but eat them for breakfast! Knipoog smiley

En? Was dit een beetje een antwoord op je vraag?

jep
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 08:45

LEANNE226 schreef:
Ligt er aan wat voor contact het was.
Was er alleen de intentie vrienden te worden en dan verder te zien dan vind ik het niet raar dat hij verder keek,je kunt tenslotte meerdere vrienden hebben.Als je vriendschap zoekt kun je iemand niet claimen,dan weet je dat je dit risico loopt.
Was er van beide kanten de bedoeling dat er een relatie uit voort zou komen en kwam dat ook naar voren uit het mailcontact dan is hij heel fout bezig.

Ik begrijp niet zo goed hoe een liefdesrelatie moet ontstaan uit een vriendschap(zoals ik hier zo vaak hoor),volgens mij begint een relatie met verliefdheid en word je binnen die relatie elkaars beste vrienden..........maar misschien denk ik wel als......een man? Knipoog smiley

Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee?
Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet.
ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:47

MAMALOE463 schreef:
Hahaha je weet wel die ene Clown smiley Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

toch niet die ene he Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
als die nou maar niet met ons alle drie gaat kloten
so krijgen we nog heftigger ruzie als om berend, dan eentje met drie vrouwen onderling op forum... ha ha wel spannend voor de meelezers . lol
liefs.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 11:38

NATASCHA642 schreef:
zo ist maar net, er zijn genoeg leuke mannen , als je maar van die ene afblijf wahahaha Clown smiley

laat je niet gek maken dat is niemand waard

zonnige zaterdag gewenst.

ha ha ha welke ene Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 08:12

NATASCHA642 schreef:
zucht ff mee ....

Knipoog smiley

een zucht geeft lucht aan een hart vol smart , zei me moeder altijd wanneer ik weer eens zuchtte om een man.

ha ha, jaa zucht.. mannen... zucht
maar duh, we houden moed, deze man , duh ik verdien beter Lachende smiley
op na de volgende.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 08:08

PETRA373 schreef:
daar ben ik het ook mee eens, begrijp de denkwijze van lanfy, maar de praktijk is effe wat anders.
Zo snap je het misschien wel lanfy:
als morgen je zaak door omstandigheden buiten je om, faillliet gaat, je moet je bezittingen verkopen, eindigt nog met schuld, geen vakanties meer, eh sommigge vrienden ga je misschien wel minder zien ineens...
eh dan mag je het niet moeilijk hebben, omdat je dat van te voren weet, risico van zakenman????? Dus moet je dat maar mee om kunnen gaan, is je beroep. zakenman.

Ben eigenlijk ook benieuwd wat jouw reactie hierop is lanfy

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 07:56

LANFY127 schreef:
Mooi gedicht en mooi gezegd! Maar daar heb je Jezus toch niet voor nodig? Dat kun je, als je een beetje realistisch nadenkt, en eerlijk bent tov jezelf, toch ook zelf verzinnen?! En ik heb zeker geen probleem met God's liefde, alleen denk ik dat de mijne zeker zo groot is! Ddww!

Wel doordat ik jezus een beetje heb leren kennen, heb ik meer liefde in me hart voor andere mensen

En Gods liefde? welk mens offert zijn eigen zoon, voor de liefde voor zondaren?????

Gods liefde is veel mooier en zuiverder als die van mensen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 19:44

KLUS667 schreef:
Kop op, je bent een leuke meid en ik heb wel eens gehoord dat op ieder potje een deksel past Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Jouw tijd komt dan nog wel, het is soms frustrerend, maar neem de tijd.

Effe hè..... Tot dat ik weer zucht.......
Me hart in de war laat raken door een man Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 19:40

LANFY127 schreef:
Hey, wat vreemd! Ineens is ze weer lid! Grappig!

Nou ben ik wel nieuwsgierig na je inhoudelijke reactie Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:31

KLUS667 schreef:
Iemand bemoedigen of gewoon een lolletje trappen (nav een 'domme' opmerking op het forum ofzo), dat moet kunnen. Maar als je aan het "snuffelen" Geschokte, onthutste smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Twijfelende smiley nou ja....je snapt hopelijk wat ik bedoel.... bent, dan moet je wel keuzes maken.

misschien maken sommigge mensen wel keuze,s door met iedereen te date????
ma ja, geen zin om nr zoveel te zijn... ik ben anders ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:22
BerichtOnderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.

Jij ook liefs shanita, hoop dat je met trin niet gelijk hebt, of liever gezegd goed gelovig....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:20

KLUS667 schreef:
Ik ben net als jij. Hou het zuiver en richt je op één persoon.
Als ik een mail krijg en die persoon stelt voor om eens te mailen, meld ik ook netjes dat ik "in gesprek ben" met een ander. Het mag natuurlijk ook niet zijn dat je hiermee iemand aan het lijntje houdt. Als je het niet wat lijkt, zeg het dan ook gewoon!

Wil je met meerdere personen in gesprek, ga dan speeddaten ofzo....

Verder houd ik op dit moment ff m'n mond, zeker per mail Knipoog smiley

wel gewoon met mensen mailen kan toch???
petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha
maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha
en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen......
sukkel die ik ben......
en ben ook niet boos, alleen, tja Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
hij weet vast niet zo goed wat hij wil.....
in ieder geval wil ik niet meer met hem date. Twijfelende smiley

en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha
petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 16:02

voorspelbaar jouw reactie shanita
eh heb net tijd zitten luisteren naar iemand die daar geweest is om het te onderzoeken shanita,
ken haar best wel goed, laatste wat ik van haar verwacht is dat zij achter zulke dingen staat die gebeuren zoals gg schrijft

maar jij denkt zo, ik zo
zo zijn we verschillend.....
en ik verdedig mensen die ik graag mag.....

wees maar blij, jij niet na afrika gaat ofzo om mensen proberen te helpen en projecten op te zetten en door de stront word gehaald met kritiek

petra die hun op hun woord geloofd, ze iets beter kent dan een keer zien met een preek of zo. en ook andere mensen kent die het dorp bezocht hebben, dus bazeer me oordeel op meerdere mensen, die daar zijn geweest.

het woord aan jullie overlaat. toch weer es effe de andere kant effe moest schrijven.....

eerlijk gezegd zou ik het niet durven, schrijven , iemand kinderen verkracht etc..... zonder bewijs, schrijf dan nog op zijn minst vermoeden...

en eerlijk gezegd, richt je op jezus, niet te veel verdiepen in sites als g.g.
want brengt het je dichter of verder bij jezus????

Buiten dit onderwerp om, vind ik persoonlijk die hele site, tja echt door mensen geschreven, door gods geest geleid..... dus niet. liefs

en nu maar hopen, ik nooit niet voor iemand bid en hele kudde zwijnen weg rennen of zo, want dan ben ik de lul, gaat gg nog over mij schrijven.....ma ja, verblijd u en verheugt u...etc.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:27
BerichtOnderwerp: kreet van de week

MAMY994 schreef:
Een creatief mens heeft geen rommel in huis, maar heeft overal ideeën liggen. Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley

ha ha dan stikt het hier van de ideeën op het moment Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:18

en dit is de laatste keer , ga niet meer de verdediging in, eerlijk gezegd vind ik het jammer, altijd soms de kritiek op trin
op een cristelijke site.....
en is allemaal kritiek door buitenstaanders..... wie kent ze hier persoonlijk?
eh ik ken ze persoonlijk, matheas en daniel ook
zoals ik ooit eerder schreef: vroeger toen ik bij de golden earring werkte, de ene journalist schreef ze de hemel in, de ander over een zelfde optreden de hel in.
Niet altijd klakkeloos ook journalisten geloven, zelf onderzoeken.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:13

Weet je david wilkerson, heeft het in de jaren 70 al voorspeld, dat cristelijke leiders veel vervolging krijgen via laster praat, roddels etc....
Cristenen die openstaan voor gods geest, tja hier word je niet vervolgd, maar vervolgd op een andere manier, via kritiek, zelf door mede broeders en zusters
Als ik bv schrijf dat ik een engel heb gezien... zet daar goedgelovig maar es op

Maar ik ben nog steeds niet helemaal fit, dus kreeg net bezoek en mooie bos bloemen van de seceratesse van mattheas, nog iemand van d e leiding die veel met reizen mee gaat, adminastrief werk doet. Mee geweest is om die hele zaak te onderzoeken,
dus hier hoor ik de andere kant van het verhaal, en kan niet anders dan hun geloven, steeds beter ook mensen van de leiding kennende...want op de een op andere manier, klik ik erg goed met de leiding, al heel wat mooie gesprekken met hun gehad,samen gebeden, over van alles en kan niet anders dan hun bezig ziende veel respect voor ze hebben.

gevolg... kritiek hebben ze altijd de laatste jaren over hun heen trin,
staat ook in d e
bijbel he, wees blij als... etc.....
ook jezus kreeg heel wat kritiek over zich heen destijds.....
dus de kritiek, tja helaas hoort het er bij in nederland, maar het ergste is het gevolg
veel partners zich hebben terug getrokken, kinderen daar de dupe van zijn.

dit ook, begrijp dat mensen er mee zitten, maar goedgelovig schrijft iets zonder bewijs.... gevolg, mensen nemen het aan
sommigge partners trekken zich terug

petra die zoals ik al eerder schreef, zelf heel kritisch altijd alles bekijkt,
ook weer met deze kritiek, als ik ook maar iets zou twijfelen over trin, zou ik echt niet met ze omgaan.

Meeste mensen die hier hun mening schrijven, kennen de mensen die bij trin werken nog ge neens niet, jammer, maar begrijp wel, dat ze door dingen te lezen vol kritiek van gg, hun mening overnemen.
toch heel jammer allemaal.

vooral voor die kinderen daar.

En jammer ook zo kritisch nederlanders kunnen zijn, tegenover hun mede broeders en zusters
Laatst was er een man, die kwam uit een land waar hij vervolgd was als cristen, die schreef, wat hier is, in nederland, is bijna net zo erg, je word vervolgd via gemene roddels, leugens kritiek door je mede cristenen....

Dus beter schrijven we over feiten die daadwerkelijk bewezen zijn. Voor we iemand afslachten met woorden
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 14:44
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

LEANNE226 schreef:
Eerst maar eens werken en vanavond hooien.Stel je daar maar niets romantisch bij voor hoor,als je geluk hebt mag je op de trekker maar anders is het een grote hooi/zand/zweet/blarenbende.

Paarden zijn eigenlijk voor consumptie,scheelt mij weer pakjes sjouwen voor die luxe opvreters Engeltje smiley Knipoog smiley

na ja een bruine man op een trakter, vlak bij het hooi..... je weet maar nooit of dat niet romantisch is leanne Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:08

het is toch altijd eerst in eerste instantie vriendschap toch.... aaaghhhhh ha ha ha ha Gefrustreerde smiley
Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:32

ANNA415 schreef:
Was je even boodschappen wezen doen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Knipoog smiley

ha ha nee, maandelijkse hormonen bui Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
je weet wel, de tijd dat je geen gehaktballen moet maken Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 08:30

maar over date....
je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk
zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date
en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw
benadert via mail
wat moet je daar dan van denken????
oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken
hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht????
ben ik nou zo anders????
wat vinden jullie daar nou van Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:25

ben al weer terug.... ha ha Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 76 Volgende
Pagina 38 van 76