Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 00:44
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Ik word blij van een naderend weekend, van maar liefst 4 dagen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 13:02
Onderwerp: Vakantie 2012
|
|
|
[quote=PIETER649]knijnen blijven hooguit tot de kerst.... dan worre ze opgegeten
D'r zulle toch een paar over moete blijve, anders heb je de volgende kerst geen k'nijn om op te eten.......
Dus is er nog hoop voor een stel flaporen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 16:33
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JANS221 schreef: | Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Nu behang voor in de slaapkamer: Toos of Bep. Doe mij maar Toos, dat klinkt toch niet? Kijk, Phileine of Maureen klinkt weer beter. Nicole viel af, het moet nu ook weer niet te rouge worden.
En hoe zeg je dat dan weer bij info-balie? Ik wil graag Lucas voor in de slaapkamer? Of nee, doe toch maar Jochem? Nu maar hopen dat die man van de info-balie gewoon Henk of Piet heet.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen! |
Hahahahahaha, funny!! Succes met al je heren en dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 21:32
Onderwerp: wie zoekt ook een band om samen muziek te maken?
|
|
|
Succes met het formeren van je rockband!!!! Helaas bestaat de naam Q-music al, maar er zijn vast nog wel andere mogelijkheden . Veel muziekplezier toegewenst!!
Steen-die-ook-niet-in-de-buurt-van-Amersfoort-woont
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 18:11
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Alles waar TE voor staat is niet goed, teveel slapen is niet goed, veel slapen heeft een mens soms wel eens nodig |
Behalve dan TEvreden en TEgoed
Hier schaft de pot een zigeunerschnitzel met gebakken uitjes en gesnipperde tomaat (naderhand), gebakken aardappeltjes en een bak "kliekjesrauwkost".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 13:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Blij en dankbaar zijn vanmorgen mn moeder weer opgehaald uit het ziekenhuis en nu kan ze rustig thuis verder revalideren Wauw ik heb weer een moeder die weer kan lopen |
Ah, wat fijn!!! Heel veel beterschap en sterkte voor het revalidatieproces toegewenst!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 21:37
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
PIETER649 schreef: | troebel water |
Een zeeblubbermin??
Om blij van te worden: - de zon die door de wolken breekt - een knipoog, een hand op je schouder, een handkneepje - een tekening in de brievenbus vinden van een buurmeisje 'foor liefe buufrou.....' - een goed gevulde etenstafel - zoveel om dankbaar voor te zijn - zoveel.........
Maar vooral ook: weten wie mijn Vader is!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 23 november 2012, 21:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 21:31
Onderwerp: De nacht....
|
|
|
MARITIME853 schreef: |
Wat dan???? |
Het ene kan een gevoel zijn en het andere een waarneming, of andersom.... Maar das best persoonlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 20:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | E.e.e.e ................'k zeg het lekker niet. |
Dan bewoog het zich vast recent nog door water...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 17:22
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pffff.........wat een avond gisteren.....! Zo meteen naar het politiebureau, aangifte doen. Inbraakpoging bij mij thuis....Terwijl ik lag te slapen!!! Ben er wakker van geworden en ben ze nog achterna gegaan. Een blanke man droeg een rode jas en een hoofddeksel, de twee anderen waren donker...Die met rood liep niet zo snel dus hebben ze hem op een paard gezet...via het dak zijn ze ontkomen! Bij mij hebben ze alleen een wortel gejat maar ze zouden nog terugkomen riepen ze....
|
Hahahahahahahaha............. Nog een paar details erbij? Ze schijnen veel handlangers te hebben, en opereren door heel Nederland. Die man op paard heeft een duidelijke leidersrol en een witte baard, hij is beduidend ouder dan de andere getinte handlangers. Ze dragen allemaal een vermomming, waardoor ze lastig te traceren zijn...... Oh ja, ze zeggen uit Zuid-Europa te komen, en opereren vooral in de wintermaanden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Een huisJE. :) hopelijk gaat ut lukken. En dan lekker puh "hun" laatste tegenbod toch nog proberen lek te prikken. Je weet maar nooit. |
Wow, spannend!! Héél veel succes ermee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:27
Onderwerp: Het weer
|
|
|
GERRIT603 schreef: | na een paar dagen zonder weer:
vandaag donkere dagen voor kerst |
Brrrrr, dat duurt nog een maand, Gerrit!! Niet te snel willen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Gewerkt.
Tussendoor handjeklap in het groot aan het spelen. En niet voor een koe. |
Bezig met een huis??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 23:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik vanavond aan het tanken ........dacht bij mezelf nog 2 euro , dan is het een mooi afgerond bedrag , dus alle aandacht ging naar de euro-opteller ...... bleek dat mn tank te klein was . Oftewel ...... ik stond met één schoen in een plasje benzine . |
Ai, das naar, zeker voor zuunege Zeeuw'n
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:38
|
|
|
[quote=PIETER649]
Dan hoop ik dat die chip er weer uitgehaald wordt, voordat je die kip opeet....... straks zit je met een stuk of 10 verschillende (kip-)identiteiten in de maag...... als je daar geen meervoudige persoonlijkheid van krijgt weet ik het ook niet meer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:18
Onderwerp: bewegingssport.
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja... es ist vorbei... het leuke van in Duitsland wonen is ook: juichen omdat een voetbalwedstrijd gewonnen word. vrees dat Nederlanders dat gevoel niet zo goed kennen... |
*Grinnik* Tsja, idd. Maar ehm..... ga ze dan wel ff wat harder aanmoedigen: de laatste keer dat Duitsland een EK of WK won is ook alweer 16 jaar geleden..... *Veiligheidshalve laat ik Nederland in deze maar ff geheel buiten beschouwing *
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 21 november 2012, 23:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:12
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER649 schreef: | in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was.... Boer Jasper rookt geeneens |
Maarrrrrr...... een aansteker kun je voor meer gebruiken als alleen je eigen sigaret aansteken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:00
|
|
|
GERRIT603 schreef: | daar hebben ze wasdrogers voor uit gevonden hoor
jij sjouwt die was naar buiten, ophangen, afhalen en weer naar binnen sjouwen, zonde van je tijd
beetje met de tijd mee gaan hoor steen, ook al kom je uit het noorden |
Niks ruikt zo lekker als beddengoed wat in de buitenlucht gedroogd is, daar kan geen droger al dan niet met drogerdoekjes-met-luchtjes tegenop. Daarbij: wie gebruikt er tegenwoordig nog zo'n milieuonvriendelijke, energieverslindende droger, als het buiten prachtig weer is, en je er ruimte en tijd voor hebt om het op te hangen? Tsja, het zal wel aan ons schone, ruimtelijke noorden liggen
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 20 november 2012, 23:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 12:51
|
|
|
Lekker zonnetje, lekker briesje, wat schapenwolkjes...... Ideaal weertje om de was buiten droog te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:44
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neee heb de haar-lay-out nodig en die hand om door mn haar te gaan |
Hm, die eerste heeft hier net plaatsgehad, maar die tweede mag hier ook wel ff langskomen! (mits die hand wel van een echte man is natuurlijk )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:39
|
|
|
JOL252 schreef: | Zucht wat een bedrijvigheid.
Ik denk dat ik straks na mijn werk voor de verandering maar es probeer een appartement te krijgen. 1e bod wil ik voor de avond valt de lucht in hebben geschoten. |
Wow, dan wens ik je véél succes de komende uren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:20
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GERRIT603 schreef: | |
Zie het als een compliment, Gerrit
Heb je btw nog foto's van je hakkenmoment?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zomer.
Pffffffffffffff |
Zomer???? Zit jij in Aussiesland dan?? Hier is het lekker koud, beetje wind erbij, maar opzich prima te doen voor de tijd van het jaar. Alleen zijn de nachten zo lang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:07
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | ...............Hoe komt het dat op mn pc iedere keer de tijd niet klopt? |
Batterijtje bijna leeg??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:06
Onderwerp: Weinig geld en toch reizen?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, wacht maar totdat jij straks zelf 'grijs' bent hoe blij je bent dat je nog kan rijden. Maar...ik weet wat er wordt bedoeld, diegene, die zoolangzaamrijden...en niet ff vlot mee met het verkeer. |
Daarom schreef ik ook dat ik het iedereen gun om zich zo lang mogelijk zelfstandig te kunnen rijden. Alleen kom ik nu ook oude(re) mensen tegen in het verkeer waarvan ik vermoed/weet dat het voor hun eigen veiligheid en dat van hun omgeving gewoonweg beter/gezonder/veiliger is als ze hun roze pasje toch maar op gingen geven. Hopelijk komt er dan gewoon een taxipas ofzo voor in de plek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 15:55
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Heb je ook z'n wachtwoord, LOL!!! |
Z'N????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 14:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Kijk dat noem ik nou een vriendelijke manier van iets aan de vergrijzing doen, we sturen ze naar Benidorm. Werkeloosheid in Spanje is dramatisch hoog, die kunnen zich mooi omscholen tot bejaardenverzorgers en aktiviteitenbegeleiders, 2 problemen in 1x aangepakt, je bent geweldig Steentje! Als jij aan de volgende verkiezingen meedoet stem ik op je!
Die maximumleeftijd voor autorijden vind ik overigens wel een goed idee, zeker als je van de week dit bericht weer in de kant leest:
Een 100-jarige Duitse automobilist heeft in Wetzlar, in de deelstaat Hessen, een 88-jarige vrouw doodgereden. Het slachtoffer stapte uit de bus, wilde de straat oversteken en werd aangereden door een auto. De vrouw is na het ongeluk in het ziekenhuis overleden. De automobilist is voorlopig zijn rijbewijs kwijt. Volgens de politie gebruikt de man medicijnen. Er wordt onderzocht of hij daardoor een verminderde reactiesnelheid had. Een reconstructie moet duidelijk maken hoe het ongeluk kon gebeuren. De politie onderzoekt ook of de ouderdom van de betrokkenen een rol heeft gespeeld. ... |
Oei, dat voorbeeld maakt idd wel duidelijk hoe noodzakelijk is dat er kritisch gekeken moet worden naar het verlengen van rijbewijzen etc., ondanks dat ik die mensen natuurlijk wel hun bewegingsvrijheid gun.
Toch maar eens een politieke carrière overwegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 23:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wat mij betreft maken ze de benzine vanaf morgen een tientje per liter.
Scheelt een hoop bejaard of anderszins onrendabel volk op de weg en dus fileprobleem in 1x opgelost.
Door extra accijnzen kan Griekenland nog jaaaaaaren vooruit en ik bereken de prijsverhoging wel door... |
Tsja..... maar wanneer de brandstofprijzen stijgen, stijgen alle kosten mee..... Hm, veel strengere criteria of mensen wel/niet een rijbewijs mogen hebben lijkt me eigenlijk wel wat. Scheelt ook een hoop "grijs" op de weg. Als die nu met z'n allen in Benidorm gaan zitten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:36
Onderwerp: Mijn dochter.
|
|
|
ERY324 schreef: | Ik wil jullie vragen te bidden voor mijn dochter, ze is 22 weken zwanger, en vorige week hoorden we, dat haar kindje een zware hartafwijking heeft. Het is haar eerst kindje. Extra moeilijk is het omdat ze zelf MS heeft, en we niet weten hoe dat zich verder ontwikkeld! Bid voor genezing van haar kindje, en voor rust en vertouwen in deze moeilijke situatie! |
Wat lijkt me dit moeilijk voor jullie!! Heel veel sterkte toegewenst en toegebeden, Ery.
|
|
Naar boven |
|
|