Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 21:44
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag:
Het moment dat de zon doorbrak....eindelijk! |
Ik begrijp je helemaal! Dat was ook een van mijn mooiste momenten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:07
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Joost zei het al: de mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest, doch dat nimmer op komt dagen.
Thomas van de Vondel |
Klopt helemaal, maar hoe kom je daar vanaf?
Marijan, zou daar wel iets minder last van willen hebben.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 29 augustus 2010, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 23:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo zie je maar weer, achteraf vallen dingen altijd mee...... |
Daar heb ik vaker last van.... Maar aldoende leert men.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 22:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En, goedgegaan? |
Viel gelukkig mee! 'k Hoefde niet zo heel veel te zeggen, heb zelf ook nog kunnen genieten van het zingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:59
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
KABEE354 schreef: | Max Lucado, ook mooi. Sterren en stippen ook toch...? |
'k Zag pas bij iemand Zijn naam is Jezus liggen, ook van Max Lucado.
Na het even doorgebladerd te hebben, trof het mij direct. 'k Vraag of ik het binnenkort mag lenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:53
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | wellicht een tip voor een volgende keer:
als iemand zich aanmeld, laat-ie dan een mail sturen aan de organisator van het evenement, met daarin zijn/haar telefoonnummer. de organisator noteert dan naam en telefoonnummer op een lijst en stuurt dan een mail terug met zíjn/háár telefoonnummer, zodat er op de dag zelve kontakt gelegd kan worden over exacte lokatie waar 'het volk' staat.
zoals ik zei: een 'tip'. je hoeft er natuurlijk niks mee te doen, maar het werkt zoveel handiger en voorkomt een hoop onvrede, misverstand en chagrijn zoals ik ervaren heb. 't is dan in ieder geval dichtgetimmerd.
overigens Hannah: ik was niet te laat, ik was er rond 13.20u. waarschijnlijk heb je een zwarte streep langs zien (en horen) komen. dat was ik dus... |
Lijkt mij een heel goed idee, Griffin! Van dingen die misgaan, moet je een leerpunt maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 21:51
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Weeskinderen, geschreven door Lody van de Kamp.
Een aangrijpend boek over de vervolging van Joden in de 2de Wereldoorlog, geschreven door een orthodox-Joodse rabbijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 16:36
|
|
|
Dat ik pas vanmorgen hoorde, dat ik vanavond - wel samen met iemand - een sing-in moet lij....eh leiden. Beetje mijn eigen schuld wel, 'k ben het gewoon vergeten.
Laat ik positief blijven, hopelijk wordt het mijn mooiste moment van de dag.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 29 augustus 2010, 16:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 16:33
|
|
|
Quote: | CROSSROAD317 schreef: Tja, de schuld bij iemand anders leggen is altijd makkelijk. Organiseer zelf eens iets, of ben je dan bang dat je dan hetzelfde commentaar krijgt ...... |
GRIFFIN748 schreef: | door onregelmatig werk kan ik dat niet, en begin ik er dus ook niet aan.
en blijkbaar is het ook niet toegestaan mijn bevindingen, c.q. mening weer te geven. |
Is het een idee, om de strijdbijl te begraven? Oftewel zand erover?
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 29 augustus 2010, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 16:29
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En dan nu graag de correcte versie! |
En dan heel graag een top 5! Een top 6 slaat volgens mij nergens op, dus als je (Mario) toch gaat corrigeren. Dan hebben we de lijst helemaal correct! Wat mij betreft mogen we ook stoppen met deze wekelijkse top 5 hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:15
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dat zou inderdaad kunnen...het blijft moeilijk om via een pc schermpje teksten te intepreteren. Vaak hangt het toch ook af van eerdere "ervaringen" met diegene die de reactie geschreven heeft. Laat ik het dan zo zeggen: Ik denk niet dat Zinga het denigrerend of beledigend bedoelt heeft, maar vooral haar eigen visie erop wilde delen. Maar dat er soms (ook door mij) nogal fel gereageerd kan worden omdat we ons "aangevallen voelen" en het respect daarin niet bepaald duidelijk naar voren komt is zeker waar! Best jammer, want daardoor lopen soms enorm interessante discussie's regelmatig uit de hand...wellicht kunnen we allemaal wat meer moeite doen om hier rekening mee te houden. |
Helemaal mee eens, Tess!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:14
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
ANITA324 schreef: | Even uit de dromen helpen ik heb géén relatie en ben nog zoekende. En samen bedoel ik in mijn wijze dus meerdere personen en anders was ik wel duidelijk als het over 2 personen ging hoe dan ook mijn antwoorden zijn altijd serieus en geef hierbij serieus mijn weervoord ik vind het bijzonder mooi als iedereen hierbij van harte is uitgenodigt.
Shalom, |
Heb ik inmiddels begrepen hoor, Anita. Dus; samen is in dit geval, meer dan 2 personen!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 29 augustus 2010, 15:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Keek net even op de buienradar en dacht bij mezelf......... Wouw, wat zitten we hier in Zeeland weer goed. |
Hebben jullie weer geluk zeg! In het midden van het land is het weer (dubbele betekenis) drama.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:02
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik zie het sarcasme in Zinga's opmerking niet zozeer als naar jou gericht. |
Toch zou ik me voor kunnen stellen, dat Willemijn dat wel zo voelt. Ik voel ook een behoorlijke scherpe toon in de discussie. Natuurlijk mag iemand zijn mening zeggen en daarvan overtuigd zijn, maar breng het dan wel met respect (voor iemand die er anders over denkt) en met liefde. En dat mis ik eerlijk gezegd een beetje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 14:59
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
HENK710 schreef: | Dus al je met zijn drieën (of meer) bent ben je niet samen met elkaar? |
Je hebt gelijk, Henk. 'k Heb het hele stukje gewoon verkeerd opgevat. 'k Meende ergens gelezen te hebben dat Anita een relatie had opgedaan, dus ik dacht dat zij ons om advies vroeg. Vandaar dat ik dacht aan 2 personen. Maar nu het een oproep blijkt te zijn, houdt 'samen' meerdere personen in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:55
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | èn een flinke plensbui tijdens de file, maar in een auto zit je in principe droog, en muziek verzacht het 'lijden'... |
Oh, gelukkig maar. De plensbui hebben we dan in ieder geval met je 'gedeeld', die hadden wij ook. Toch nog iets gezamenlijks gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:50
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | de A1 was inderdaad be-hoor-lijk druk...bij Laren stond het om 11uur al vast. en ik hèb er nog over zitten denken om 'binnendoor' te gaan... |
Klopt ja! Misschien is het voor een volgende keer handig, om mobiele nummers uit te wisselen. 'k Vind het jammer, dat jullie er niet bij konden zijn!
Hmm.....je hebt er dus ook nog een file voor moeten doorstaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:47
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als je "voor 'Jan Doedel' naar Noordwijk rijden" een mooie dag noemt, heb je gelijk.
ik denk daar toch iets anders over. |
Ik zei ook 'hopelijk', niet dus...... Dat snap ik goed! En dan te bedenken, dat iemand je nog wel heeft zien rijden. Is ook balen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:45
|
|
|
Ook ik heb een hele gezellige dag gehad. Het blijft erg leuk, om mensen - die je alleen virtueel kent - in het echt te ontmoeten. Een gezellig stel mensen bij elkaar! 'k Heb genoten van het terrasje, de zee, de strandwandeling, de zandsculptures, het prachtige weer met mooie wolkenluchten, het etentje en vooral van de gezelligheid.
De heenreis verliep weliswaar wat omslachtig, maar uiteindelijk is alles (met de benzine, de file, de plasstop , de route, de plensbuien etc.) op z'n pootjes terecht gekomen. En nu maar hopen dat er geen boete achteraan komt. 'k Vond het een gezellige rit, hoop dat de anderen daar ook zo over denken. De dropjes smaakten heerlijk, Imke! Ze zijn inmiddels op, gisteravond al.
Cross, superbedankt voor het organiseren van deze dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:35
|
|
|
Quote: | GRIFFIN748 schreef: zo, weer thuis:
onvindbaar meetingpoint.
IK heb het meetingpoint wel gevonden,maar ja waar zitten ze dan??? dus na wat zoeken en kijken in diverse restaurants maar gewoon zelf een gezellig tentje opgezocht en heerlijk gegeten...en een gezellige avond gehad met vuurwerk...
volgende keer kan ik jullie hopelijk wel vinden...
groetjes miekjes |
Wat jammer, Miekjes en Griffin. Hopelijk hebben jullie toch nog een leuke dag gehad. Noordwijk is wel mooi hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:16
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Regenjas opzoeken en regenbroek en om 11:30 gaan rijden. Ik zie jullie straks ik ga makkelijk parkeren vandaag met sms parkeren van parkline gratis aanvragen en alleen betalen voor de tijd dat je er heb gestaan (wel weer afmelden) BINNEN 2 DAGEN HEB IK MIJN PASJE BINNEN GEKREGEN best snel ik had het niet verwacht.
{ even voor de achterblijvers veel plezier met z'n 2en hihihi het zal stil zijn tot vanavond.}
Sterkte en beterschap voor de mensen die ziek zijn !!!!
|
Niet zo somber, Marco. Ik heb trouwens mijn regenjas uitgeleend, dus dat wordt een paraplu of wegwerp-regenjas. Maarre.........je kunt ook vast wel ergens schuilen, als dat nodig is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 09:57
|
|
|
IMKE917 schreef: | ssssttttt....... anders moet ik ook nog droge kleren meenemen |
Zou ik sowieso maar doen, Imke!
Hier schijnt trouwens weer het zonnetje! Dus die ga ik gewoon meenemen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 28 augustus 2010, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En het regent hier nog steeds......... |
Ook hier regent het weer.
Vlakbij mijn woonplaats, niet ver bij jou vandaan, is de grootste hoeveelheid regen van Nederland gevallen. Verder woon ik hier prachtig hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 18:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik rij niet dagelijks die route maar ik geloof je....... Denk gelijk weer praktisch, kan hij dan wel overal heenvaren????? |
Dat is een nadeel, schijnt niet te lukken. Ze gaan waarschijnlijk alleen in de grotere havens liggen. Volgens mij is het wel de bedoeling dat hij gaat varen.
Maar waarschijnlijk zie je deze ark niet in jouw stad(je ).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik kan jullie bijna uitzwaaien........ |
Gezellig!
Handig trouwens, een koffieadresje op route.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:48
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Die knuppel is wel mooi Griffin, toch is het beter om gewoon te houden aan de voorstellen zoals die nu staan. Verzamelen op het palace plein en daar overleggen wat we gaan doen.
Had je trouwens niet beter een lichtmetalen knuppel kunnen gooien, klinkt mooier als ik jou er mee om de oren sla ..... |
Op welke carpoolplek hadden we ook al weer afgesproken Ik ben 't even kwijt. Dat was toch bij afslag 16?
Nou ja, komt vast goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:53
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
Mag dit eigenlijk niet zeggen van iemand (anders wordt het daar te druk), maar kan 't niet laten.
Ik had gisteravond een verrassend gezellig uurtje in Vertier ende jolijt. Hmm......'t was niet oppervlakkig ofzo, maar gewoon gezellig. Wel fijn, om de grote groep chatters op te kunnen splitsen. Al zijn er altijd weer fanatieke chatters, die in beide chatboxen te vinden zijn. Die missen niet graag iets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:47
|
|
|
Mijn mooiste moment komt hopelijk nog.....
Ik hoop dat de actie voor Pakistan, veel geld gaat opleveren. De mensen daar hebben heel veel hulp nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 18:44
|
|
|
Wat een enorme hoeveelheid regen is er vandaag gevallen. Om somber van te worden. Absoluut niet mijn favoriete weer!
Aan de andere kant, moet ik dan ook denken aan de watersnood in Pakistan. Wat een ellende daar! Vanmorgen toen ik de voorpagina van de krant bekeek, zag ik een foto van een 9-jarig Pakistaans jongetje. Zijn naam is Kashif en hij kijkt je droevig aan. Hij is zijn ouders kwijt en is in shock. Wat is de toekomst voor zo’n kind? Het zien van deze foto, was mijn slechtste moment. En dan zeur ik niet meer over een dagje regen.
En mijn mooiste moment? Die moet nog komen, zet ik even in het andere topic…..
|
|
Naar boven |
|
|