ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 maart 2012, 11:37
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

WILLEMIJN232 schreef:
Denk er eens over na Gerrit zou ik zo zeggen, dan kom je misschien wel tot bepaalde inzichten.... Knipoog smiley

Ach Willemijn, ik maak me alleen maar druk voor me zelf, en over mij en waar ik me geld vandaan haal hoef jij je niet druk te maken hoor.
Dat gaat wel goed komen, en mochten er mensen zijn die toch willen gaan werken.
Je kan beter 40 baantjes hebben van een uur, dan 1 van 40 uur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 maart 2012, 10:52

WILLEMIJN232 schreef:
Je kan er nu wel erg flauw op reageren maar ik moet je zeggen dat ik het grootste respect heb voor mensen die zelf de eindjes aan elkaar knopen door hard te werken en toch optimistich blijven 'en die niet zo in de slachtofferrol blijven hangen door maar verklaringen te geven waarom ze niet kunnen of willen werken.....

Ik zou toch echt niet weten, welke richting je op gaat met deze opmerking.
Of er ook maar iemand op jou respect zit te wachten, ik denk toch echt wel dat iedereen die niet klaagt, en met weinig rond moet komen, van iedereen respect mag verwachten.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 maart 2012, 07:46
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?

HANNAH810 schreef:
wat gaat er mis dan, gerrit?

Je Kattukse spelling zitter naest Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 15 maart 2012, 07:47
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 maart 2012, 07:41

JOLAN931 schreef:
ongelooflijk dat men niet begrijpt dat het hier niet gaat om een doosje kabouter plop koekjes Gefrustreerde smiley

Of om hagelslag, op een zilveren bonbon schaaltje Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 23:49

HANNAH810 schreef:
I just do it my way, herr gerrit.............. Lachende smiley met blinkend witte tanden
if you want it your way; organise something yourself.................... Knipoog smiley

Volgens mij gaat er iets mis

overigens; u mag jij zeggen tegen U Knipoog smiley
Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 14 maart 2012, 23:52
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 23:22

PIETER649 schreef:
volges mij sporen ze niet

En dur staat niet eens een houdbaarheid datum bij Zieke smiley
En zo heb je mensen die niet in een stadion mogen komen.
En zo heb je mensen met een Hei verbod, dus plaats je de naam
is ook vragen naar problemen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 23:11
BerichtOnderwerp: "Dat vertel ik je later"

COOTJE711 schreef:
Vast al overgekomen....? Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Wiesjel overkomen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 23:05
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

VISSER278 schreef:
stiekum toch iets gedaan wat je niet van plan was? Huilende smiley, smiley in tranen

Ach Visser, ik weet niet wat ik mot, langer of houwen zo Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 22:00

Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 21:57

DANIEL777 schreef:
ach zulke discussies lopen al net zolang als cm bestaat

Ja, je lijkt inderdaad op Gordon, maar het gaat over armoe, doe ook eens een gooi in de kassa Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 11:56

ERIKA129 schreef:
Ik moet momenteel met veel minder geld rondkomen en ja dat is balen en ja dat is moeilijk.
Maar wat helpt het om te klagen? Ik moet dingen laten hierdoor, schande??
Nee schaam me er niet voor ik weet de reden ervan en hoop dat ik dit jaar nog kan zeggen zo alles is weer goed gekomen, maar daarom is het wel pittig!! Maar het ligt wel aan je eigen inzet en insteek hierin!!
En ja Jolan je hebt gelijk hoor!

Smiley die vol vragen zit Waarin dan, heeft zij gelijk, de kabouter flop koekjes Smiley die vol vragen zit
Sommige mensen, krijgen dingen toe geschoven, van weer andere minder harde mensen.
En je hebt erbij, die toevallig nog zo,n trommel hebben staan, van weleer of gevuld met Maria kaakjes.
Wat je ziet is in de regel schone schijn, niet iedereen laat het achterste van zijn kiezen zien.
En je hebt de tegenovergestelde maar neem maar van mij aan, bij die merk je niets, die hebben veel te veel te verbergen.
Sluwheid zit nu eenmaal in een stil hoekje.
En moi houd wel van een beetje, de kachel jarig maken, dattie water zweet Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 08:59

HANNAH810 schreef:
de vraag waarmee dit topic opende is;
herkent iemand zich in een situatie waarin je jaar in jaar uit met weinig financien rond moet zien te komen?

ik zou daar aan toe willen voegen; heeft men tips voor elkaar, naast de al genoemde, om ofwel de inkomsten uit te breiden, ofwel de uitkomsten te minderen?

Precies, en toen kreeg het meteen een andere wending, zoiets van een veroordelend karakter.
Met velen vooroordelen ook van uw kant, en daar werd niet naar gevraagd, eigenlijk moesten wij ons schamen.
Nu wil het natuurlijk ook zo zijn dat sommige antwoorden, vaak weer andere vragen oproepen.
En dan kan het voorkomen, dat een verhaal een eigen leven gaat leiden, en dat is hier ook het geval .
Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 08:25

PIETER649 schreef:
Ik heb Nederland verlaten omdat het een corrupte bananenrepubliek is.
Dat ik niets meer bijdraag aan jullie bodemloze put is onzin.
Bijna dagelijks worden hier vrachtauto´s gelost met materialen die ik in Nederland heb gekocht. Over de winst die mijn leveranciers maken, betalen ze belasting. Door het werk dat ze aan mij hebben, heeft hun personeel ook werk en kan daardoor belasting betalen.

Daarnaast verdien ik een koninklijke onderscheiding omdat ik via dit nederlandse datinggebeuren een compleet gezin ( vrouw + 2 kinderen) uit een uitkeringssituatie geimporteerd heb.
Dat is inmiddels 3,5 jaar geleden, uitgaande van 14.000 per jaar, heb ik tot op heden jullie verzorgingsstaat dus al een slordige € 50.000,-- bespaard.

Oftewel, mn waarde Gerrit, of jij het nou leuk vind of niet, ik blijf vrolijk commentaar leveren op dat apelandje waar jij woont Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oke Monfrere , dan plaats ik u wel in de gedoog zone, per slot van rekening, zijn wij allen van Duitse bloed.
Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 23:27

PIETER649 schreef:
Ik schat in dat ik bij de rijkeren onder de cm-ers behoor.

Even een leuk wetenswaardigheidje in het licht van deze discussie... ik heb mijn eerste geld verdiend met.... TOMATEN PLUKKEN.

Ik was nog scholier en ging iedere zaterdag en iedere vrije dag rond een uur of 5 ´s ochtends mn nest uit om te WERKEN.

De afgelopen 32 jaar heb ik me een slag in de rondte gewerkt om te kunnen betalen voor wat ik wilde hebben en wilde kunnen doen.
Ik hoop dat nog 32 jaar te mogen doen.

Alleen jammer dat ik van alles wat ik in die jaren verdiend heb, zoveel af heb moeten dragen om via vadertje staat een zooitje parasieten te onderhouden.
Mensen die terecht ondersteund worden, heb ik niets op tegen, sponsor ik naast mn verplichte afdrachten nog extra aan bij zelfs.

Maar mensen die kunnen lopen en beide handen kunnen gebruiken maar te besodemieterd zijn om tomaten te plukken, kan ik geen respect voor opbrengen.

Pieter, als je je hand op kan houden, kun je er ook mee werken.

Waarom ben jij eigenlijk in Duitsland gaan boeren, dus wel het zinkende schip verlaten, om vanuit daar commentaar te leveren, op onze verzorgingsstaat.
Dat je mee mag draaien op een Nederlandse dating gebeuren, is tot daar aan toe.
Maar je bemoeien met onze binnenlandse aan gelegen heden, gaat mij toch echt te ver.
Per slot van rekening, draag je niets meer bij, aan onze welvaart, zo is het natuurlijk wel makkelijk mee praten, vanaf de zij lijn.
Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 07:10

SHANITA130 schreef:
Laa maar zeiken, sommigen hebben geen invoelingsvermogen.

Als jij en ik maar ons kunnen verantwoorden naar God.

En degene die begonnen over tomaten plukken, zijn degene met de grootste schulden. Dat kost de staat een vermogen.

Precies, en dan vergeet je nog de grootste ergernissen zoals, kindertoeslag hypotheekrenteaftrek allemaal van die potjes, die een vrijgezel en huurder mag vullen.
Zonder er ooit van te mogen profiteren, en dan heb je nog de, geskejen wijfies, met koters die bijstand krijgen om voor die koters te moeten zorgen.
Net of dat de schuld is van de samenleving.
Was ut niet, maar is het wel geworden, en die hebben het meeste commentaar. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 12 maart 2012, 22:04

VISSER278 schreef:
gerrit..... niks vergeten vandaag en gisteren? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

vooruit dan, nog 4 Lachende smiley en 2 uurtjes
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 12 maart 2012, 20:43

WILLEMIJN232 schreef:
Nou ja, je krijgt toch geld? Dat is al meer dan in veel landen het geval is.....Zou ook raar zijn als je dan niet met de billen bloot moest toch?
En we hebben het hier ook niet over mensen die niet kunnen werken, dan houdt alles op....
Als ik jou was zou ik blij zijn ipv je vernederd te voelen dat je in Nederland woont en dat ze daar goed voor mensen zorgen die niet kunnen werken....het kan altijd beter......maar ook slechter......
En als jij weet dat je terecht in de AOW zit is het toch niet zo boeiend wat anderen daar wel of niet van vinden????
Niet te negatief doen hoor!

Volgens mij heeft ze het over de WAO, en AOW, das een recht, krijg jij wellicht ook spoedig
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 22:46

LEANNE226 schreef:
Smiley die vol vragen zit
Ik heb van niemand persoonlijke info,ik begrijp niet waar je die onzin vandaan haalt.
Je zegt zelf jarenlang niet te willen werken omdat je te weinig naar je zin gaat verdienen,dat is dat gat in je cv.Wil je niet dat iemand dat weet dan moet je zulke info niet op een openbaar forum zetten.

Niet willen werken heb ik niet gezegd, kunnen werken is heel wat anders, en daarbij gelaten, buitenstaanders weten het zo mooi weer te geven.
En in te vullen hoe de ander zijn/haar leven in moet vullen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 18:56

WILLEMIJN232 schreef:
Willemijn voor jou he? Ik heb absoluut geen medelijden met je, integendeel.......
het is maar al te waar wat al eerder in dit topic geschreven werd: willen mensen nog wel werken? Is het hebben van een uitkering niet lekker makkelijk? Het antwoord vinden we terug in jouw antwoorden......en daar medelijden mee hebben?????? Verraste, verbaasde smiley Misschien omdat je zo denkt ja....

Beslist niet, mijn, en wille al helemaal niet, en al helemaal niet wat er eerder gezet is.
Het is anders, de huid niet te duur verkopen, maar ook niet voor te weinig van de hand doen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 15:57

WILLEMIJN232 schreef:
We krijgen bijna medelijden met je... Hoeveel gescheiden vrouwen hebben geen pensioengat????
Maar je he bt uiteraard gelijk, je kan beter doorgaan met niet werken tot je pensioen, want een pensioenbreuk wil toch geen mens??????
Moeten wij nu gaan klagen over onze werkweken???? en als je geen vakantie nam werd die ook lekker uitbetaald.....?
Zeg dan gewoon, ik ga niet meer werken maar verzin niet van al die bijkomstigheden en redenen....

gerust wel willemijntje, en je hoeft met mij geen melij te hebben, heb ik met jullie ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 14:53

WILLEMIJN232 schreef:
Jammer Heleen dat je dat nu weer zegt......gelijk mijn hoop weg op een leuke relatie en mijn zondag verpest..... Knipoog smiley
Volgens mij is het doel van een forum om te discussieren......en niet om aan de man/vrouw te komen..... mijn doel is het in ieder geval niet.... Knipoog smiley
En het forum is ook geen date aangelegenheid he? Volgens mijn bescheiden mening.....

Precies, en het kan voorkomen dat je met de kat in de zak thuiskomt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 14:51

LEANNE226 schreef:
Je verteld sprookjes.........je zit met een gat in je cv,er staan ladingen chauffeurs te springen om werk en voor heel wat minder geld dan jij eist........dream on(doe dat dan wel op je eigen kosten ajb)

Ik zit zeker met een gat in mijn cv, ik heb vannacht liggen rammelen van de kou.
En of ik wat op eigen kosten moet doen maak ik lekker zelf uit, trouwens ik wist niet dat de belastingdienst persoonlijke info mocht plaatsen.
Helaas laat deze wereld alleen maar schade na, ik ben nu 53, en nog 12 jaar te gaan naar mijn pensioen, ja 65, van de week heb ik de bevestiging gekregen.
Dus ik ga alleen nog verder in mijn oude vak, anders pleeg ik pensioenbreuk en kan ik mijn opgebouwd pensioen van nu 35 jaar vergeten.
De pot van dat pensioenfonds is rijkelijk gevuld, en wij hoeven ons tot in lengte van jaren niet ongerust te maken over ons pensioen.
Ik heb ruim 30 jaar gewerkt en altijd meer dan 40 uur, door de band genomen werkweken van tussen de 60 en 80 uur.
Dus ook overal dubbel aan betaald, nooit geen vakanties, ik had er lol aan aan het werken.
Tot, en toen had ik een burnout, overspannen, eind 2008, toen ook nog eens een keer overal de klat in kwam.
Dus ja, nu heb ik er een beetje tabak van, en kunnen ze wat mij aan gaat het bos in met een schijntje.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 10:50

WILLEMIJN232 schreef:
Dan kan jij er niets aan doen he? Je mag gewoon niet werken......
Enne...gelukkig is blijkbaar mijn wereld wat groter dan die van jou en ik heb nog zelden iemand gehoord die mij vertelde dat hij niet mocht werken en van zijn uitkering moest blijven leven behalve als hem veel te bieden was......en hij er beter van werd.....
Raar land toch dat Nederland......snap nu ook waarom zoveel Polen een uitkering aanvragen......

Volgens mij snap jij niets, dus weinig nut hier een heel verhaal neer te zetten.
Alleen al omdat jij, in jou, wereldje die volgens mij zeer beperkt is, uitspraken mag doen, omdat jij het vindt.
En het stop woordje Polen, vroeger andere nationaliteiten is wel erg goedkoop.
Je kan nu eenmaal niet alles onder 1 kam scheren, er is in het verleden heel veel misgegaan ben ik met je eens, maar niet iedereen is het zelfde.
Je kan nu eenmaal niet alles onder de noemer lui plaatsen, en er zijn nu eenmaal situaties waarin dingen verboden worden.
Waarom, omdat je voor bepaalde functies ongeschikt bent verklaard, en al wil je wel, je kan het niet meer.
En je mag het niet meer, omdat ze bang zijn, voor de toekomst, dat je nog meer geld kan gaan kosten.
Ik ben, was, chauffeur, en wil nog steeds, maar niet voor 10 euro bruto, de evt onkosten die je onderweg kan maken, zijn hoger dan 80 eur.
En altijd voor eigen rekening, en dat terwijl je een fout maakt op de werkvloer in een, bv fabriek je alleen op je kl... krijgt.
Ja dan zou je wel voor een 10tje bruto kunnen werken, maar op de weg dus niet.
Ik had het dubbele netto, en was nooit thuis, maar ik doe het gerust ook voor bruto, wat dat aan gaat eis ik niet veel.
Ze laten ook de prijzen niet een beetje zakken voor mij, en velen met mij er wordt ons wel verplicht, om bv groter te gaan wonen.
Dan kan je dus ook niet voor minder, veel minder gaan werken, omdat je voor kleiner niet in aanmerking meer komt.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 11 maart 2012, 11:00
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 09:04

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn profiel gelezen Gerrit? Knipoog smiley
En je antwoord vind ik te flauw om op te antwoorden, doe ik dus ook maar niet......

Willemijn, die behalve dat ze mag werken ook moet en wil werken.....en dat trouwens met plezier doet..... Engeltje smiley
En allergisch is voor mensen die zeggen dat ze van hun uitkering niet mogen werken.......wel makkelijk trouwens....

Mocht wel, op eigen risico, dus bij schades, alles zelf bekostigen en dat kan wel eens oplopen tot velen malen hoger, dan dat ik in mijn hele leven verdiend heb.
En daar pas ik mooi voor, en wat jou allergie betreft ... kom eens uit je eigen wereldje, en kijk eens verder dan je neus lang is, ach blijf er ook maar in, het zal mij een zorg zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 11 maart 2012, 00:18

WILLEMIJN232 schreef:
Dus je hebt meer belang bij jezelf begrijp ik hieruit....? Je mag en wil vooral ook niet onder de maat werken?
Ik denk gewoon dat je realistisch moet zijn en niet meer aan de bak komt op jouw leeftijd......

Dat je wat aan je ogen mankeert is nu wel duidelijk als ik jou was (gelukkig niet) deze maar weer eens proberen Coole smiley met zonnebril
De laatste zin, daar staat toch duidelijk niet MAG, heeft niets te maken met niet wil, of niet kunnen, of wat anders dan ook.
Als ik dan toch maar op eigen houtje, een baan accepteer ben ik, als er wat gebeurd, niet verzekerd.
Dus ja, ik heb een hopen belang bij mij zelf, maar ook mijn verantwoording aan derden.
Doe ik dat niet, zouden er wel eens doden kunnen vallen, en dat dan alleen omdat de economie het van ons gaat eisen?!
Zat er eigenlijk bij uw HBO gepolijste opleiding, geen onderwerp lezen?!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 22:27

HANNAH810 schreef:
GERRIT084 schreef:
Tuurlijk Leanneke, dah wulk ook best wel hoor, alleen moet ik dan allerlei subsidies in het werk stellen om mijn verplichte huur te kunnen betalen.
Zorgtoeslag, en weet ik veel meer, en daar pas ik voor, ik heb geen zin om die zuurbetaalde belasting centjes, over dunne balk te gaan smijten.
Dan blijf ik liever zitten waar ik zit, en verroer mij niet, en wacht ik gewoon af wanneer die werkgevertjes weer eens wat dieper in den buidel willen tasten,.
Het een werkt pas, als het ander mee werkt, dus als het van een kant moet komen, niet de mijne

ik verbaas me enigszins over je bijdrage, gerrit.
al moest ik werken voor één euro per uur; dat zou ik liever doen dan mijn handje op te houden;
áls je werken kúnt, gá je werken!! iedereen houd zijn eigen broek op, toch? óók wanneer je geen alimentatie ontvangt.

ik heb drie baantjes, en al verdien ik er niet het top-salaris mee; ik ben er trots op, dat ik (met laaggeschoold werk) mijn eigen boterham kan verdienen, en er toch áltijd voor mijn pleegdochter kan zijn buiten schooluren.

hannah...........nog steeds niet op water en brood.

Nou bij deze dan, voor wel 2 euro mag je bij mij de afwas wel doen hoor, dat doe je in 5 minuten, das dan snel verdient toch.
Er is nog steeds een cao in dit land, en officieel mag ook ik daar niet onder zitten, en een werkgever ook niet.
Doe je dat wel, dan pak je op den duur alleen jezelf, de prijzen blijven ook hoog.
Plus het feit, en zeker als je ouder bent, loop je nu eenmaal de kans sneller arbeidsongeschikt te worden.
In mijn geval was het al een beetje zo ver, en ze wilde mij afkeuren, maar ik zag nog koren onder het kaf.
Er is heus nog wel een klusje voor zo,n oude ... en ja dan wacht ik tevreden af, met mijn zeer riante uitkering Geschokte, onthutste smiley
En goedkeuring van de instantie, om het te proberen als een kandidaat werkgever zich aan dient.
Ik dus mijzelf niet mag aandienen voor een 10 eurie bruto per uur.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 19:42

WILLEMIJN232 schreef:
Dus als ik het goed begrijp wil je pas gaan werken als het je allemaal naar de zin wordt gemaakt?

Ben je mal meid, nee beslist niet hoor, even opletten hoor, ik zette dus, als het van 1 kant moet komen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 19:05

LEANNE226 schreef:
Een tientje bruto is ruim boven het minimum dus velen leven hiervan(en krijgen echt geen aanvulling)
Er is iets mis met je instelling als je zo denkt........

(ik weet het,ik ben makkelijk op de kast te krijgen Engeltje smiley )

Tuurlijk Leanneke, dah wulk ook best wel hoor, alleen moet ik dan allerlei subsidies in het werk stellen om mijn verplichte huur te kunnen betalen.
Zorgtoeslag, en weet ik veel meer, en daar pas ik voor, ik heb geen zin om die zuurbetaalde BElasting centjes, over dunne balk te gaan smijten.
Dan blijf ik liever zitten waar ik zit, en verroer mij niet, en wacht ik gewoon af wanneer die werkgevertjes weer eens wat dieper in den buidel willen tasten,.
Het een werkt pas, als het ander mee werkt, dus als het van een kant moet komen, niet de mijne Gefrustreerde smiley Slapende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 12:47

WILLEMIJN232 schreef:
Als je een eigen huis achter de hand hebt, heb je nog wat he? Dat kan ook niet iedereen zeggen denk ik......
En er zijn gelukkig ook nog wel mensen die huizen kopen......de banken zijn wat voorzichter in hypotheken verstrekken en dat is ook wel terecht denk ik...

Maar eigenlijk is dat ook weer krom, de banken zijn voorzichtig geworden met het verstrekken van hypotheken .
Maar krijgen zelf wel een financieele injectie van de regering, van onze belasting centen.
Nu is de crises wel bij hun begonnen, zij krijgen de lening wel, en wij niet. Dus eigenlijk zijn wij wel te vertrouwen, en zij niet, hoe willen ze de huizen markt dan opkrikken? Eigenlijk moeten zij ons het vertrouwen wel geven en wij hun niet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 maart 2012, 12:26

ZEELAND736 schreef:
Oke...je kunt er mee worstelen....Maar als je echt niet KUNT...werken...aanwijsbare geldige redenen..wie ben ik dan om je daar over aan te vallen??? Praat en luister eens naar mensen...hoe verdrietig het soms is als ze vertellen waarom ze niet meer kunnen of mogen werken.
Ik heb veel meer moeite met mensen die wel KUNNEN, maar niet WILLEN!!!
Maar even tussendoor...Kan dat zolang in de ziektewet???
Kan herinneren van mijn ex dat dat overging in WW.
Ook erger ik me steeds meer aan mensen...die zonder dat ze de reden weten, op voorhand al mensen veroordelen...
Mijn eigen zoon tobt al jaren met het zoeken naar werk...
Dan weer hier...dan weer daar...Soms is het weer even 3 maanden...
En dan die commentaren...ALS JE WIL...IS ER ALTIJD WEL WERK!!!
Zo ook een dochter....die wil werken, maar met haar beperkingen...niet in het arbeidsproces past....
Nee dan kan en mag IK niet klagen...
Maar ben wel tevreden met een vakantie in mijn achtertuin...
En een dagje strand 20 km verderop...
Jij hoeft daar niet van te balen Gerrit!!! Als je niet kunt....wat kun je er dan aan doen?
Ja...je wordt vindingrijk.
Ik merk wel...hoe blij je soms kunt wezen juist met de simpelste dingen...
Kleren die ik soms krijg...(nee dat vind ik geen vernedering om aan te nemen)
De ene auto na de andere???
Hoe blij kan je niet wezen als je een auto hebt...(ja oke die is wat meer bejaard) maar hij doet het!
Ik kan naar de buurman kijken of mijn familie..Het gras is daar toch altijd groener!Die auto ook mooier. Maar ook die buurman kan zorgen hebben hoor!!!Ik ben er niet jaloers op..
Het is niet altijd makkelijk...dat ben ik met je eens...
Maar ik besef....OOK....God zorgt...
Maar ook ik mopper weleens...

Ach Zeeland, ik heb wel eens gehoord, dat je mensen nooit moet vergelijken, ziekte wet is niet iets standaards .
Ik kon eigenlijk in de WAO, maar dat wilde ik niet, ik zei, laat mij maar werken, zei het iets aangepast.
Dat aanpassen hebben zij gedaan, me maand inkomen hebben ze aangepast, me werk plaatje dus niet.
Dus tja dan duurt het wat langer, en verleng je iets, iets langer, en zo wil het dat ik me 4de jaar alweer in ga.
Werken wil ik wel, alleen ben ik alsmaar te oud, ze willen me wel, maar voor een 10tje per uur bruto, en dat wil ik niet.
Dan moet je voor aanvulling van je inkomen als nog naar de soos, dan zeg ik , ben ik ziek, of die werkgever.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 74 Volgende
Pagina 36 van 74