Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:56
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou Zo'n dom idee vind ik het niet hoor. Stel mijn voetjes ook ter beschikking |
...ik kan niet masseren mijn 2 handen liggen in het gips...zelfs tikken gaat niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:12
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat dacht je van: - Piepje - Snuitje - Dribbeltje - Grijsje - Mister Smallfoot - Mickey (of Minnie ikkan het niet zo goed zien op de foto) - Kaasknager |
...snuitje vind ik wel leuk Er zat enkele minuten geleden een egeltje te eten van de kattebrokjes die ik voor de merels had gegooid. Het was niet Prikkie want dit egeltje is kleiner...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:54
Onderwerp: Liedjes uit de oude doos.
|
|
|
dat liedje was ook van toepassing op anna-piet...en ook een liedje over blonde haren en zwarte haren en wie weet binnenkort ook over groene haren...ze heeft al elke kleur gehad...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 7 januari 2013, 14:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:38
|
|
|
potjandorie, anna, wat heb je nu weer op het forum gesmeten...heb je geen andere oude doos???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JANS221 schreef: | Van harte gefeliciteerd, Frank! Vijftig jaar samen, dat is mooi en lang. Ga je vandaag naar hen toe? |
Dank je wel, Janske...ja vanmiddag ga ik even naar hen toe...wij zijn geen feestvierders het zal dus maar gewoon een stuk taart zijn (van anna-piet krijg ik toch geen stuk taart) en een kop thee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 08:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nog niet veel gedaan, maar ik weet wel wat ik ga doen.
De muis op de foto van Floshke moet nog een naam hebben....
.... suggesties (of moet ik een apart topic er voor openen?) |
...ga maar een taart kopen met 25 kaarsjes...er zijn al topics genoeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 07:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Het was een koude dag, erg koud zelfs. Het was zelfs 1 van de strengste winters. De koude deerde hen niet. De liefde die ze voor elkaar hadden was hartverwarmend. Daarom besloten ze te trouwen op 5 januari 1963. Precies 50 jaar geleden gaven Roger en Marcella hun ja-woord. Dertien maanden later zouden deze 2 mensen mijn ouders worden.
Ze begonnen hun huwelijksleven heel primitief. Grote luxe was er niet bij hen thuis. Ze hadden elkaar en daar genoten ze van, hoorde ik mijn moeder wel eens zeggen in de loop der jaren.
Hun huwelijksleven werd al na 2 jaar bezegeld met 2 kinderen. Mijn zus en ik hebben alle liefde en aandacht van hen gekregen en het is voor ons een zegen zulke lieve ouders te hebben. Ik hoop dan ook van harte dat wij nog lang samen mogen blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 06:38
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hé anna-piet...ik wil je van harte gelukwensen in je nieuwe levensjaar...je 25ste levensjaar alweer, hoorde ik net
Heel veel goeds en Gods zegen toegewenst...
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 5 januari 2013, 08:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 06:11
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | Patat met mayo, pindasaus, currysaus en wat gesnipperd ui , omdát het af en toe mag. |
...het lijkt me iets te gortig...wat is er mis met een gewoon (Belgisch) frietje en wat mayo of jopiesaus???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 06:08
Onderwerp: Jezus volgen betekend vervolging.
|
|
|
MAT170 schreef: | Hoe kun je hier achter staan als christen? In mijn ogen is wat met de weigerambtenaar gebeurd wel degelijk vervolging.
De weigerambtenaar is niet fout maar de wet deugt niet. trouwens de overheid gaat daarin zoiezo veel te ver ook dat ze nu onderwijs over homoseksualiteit verplicht stellen op scholen. |
Ook al deugd die wet niet toch moet ze uitgevoerd worden. De lessen over homoseksualiteit zullen zeker gaan over de verdraagzaamheid of aanvaarding voor mensen met een andere sexuele geaardheid. Misschien wordt die verplichting op bepaalde strenge protestantse scholen aangegrepen om met bijbelverzen te gaan gooien waarin homoseksualiteit zo verfoeilijk wordt neergezet. Zo kunnen sommige ouders gerust hun kind naar school sturen opdat ze ook homohaters kunnen worden...bahhhh, verdraagzaamheid...Wat een vies woord is me dat. (voor alle duidelijkheid: dit is cynisch bedoelt)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 05:57
|
|
|
ANNA415 schreef: | Klopt dan laat je sch.. o nee dat mag je niet zeggen he |
...ik had het kunnen verwachten. Zo'n taal voor een meisje past echt niet ...het is niet je vrouwenhart dat open gaat maar wel je vrouweng...nee laat maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:07
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
ANNA415 schreef: | 10% maar? Ik snap soms helemaal niks van mezelf |
Wel dat kan ik geloven van jou...en dat maakt je ook zo schattig eigenlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk dan vooral niet op facebook |
Zal ik zeker niet doen. Bedankt voor de tip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:47
|
|
|
MADED321 schreef: | Ik zit bij een Turkse bruiloft en hier eten we turks brood, turkse pizza en een soort van papagaaienvoer.
Maar wel heel gezellig alleen de muziek is wat wennen. |
...papagaaienvoer??? Ga je daar Turks van kwebbelen...
Waarom eten ze geen Belgische frieten met Zeeuwse mosselen en een glas lekker Franse wijn??? Dat is pas een Turkse maaltijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 21:44
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Waarom mannen het initiatief moeten nemen?!
Nou, dat lijkt me simpel; Vanaf het moment dat ze beet hebben beperkt het recht van de vrouw zich enkel nog maar tot het aanrecht dus laat die man dan voor die tijd in elk geval bewijzen dat hij de moeite waard is om z'n vuile vaat te doen!
[size=9]Tess, misschien iets té geëmancipeerd...[/size] |
Inderdaad ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat vráágt idd om een foto!!!! |
Steentje, niet aandringen om een foto, aub. Ik wil rustig kunnen slapen zonder uit mijn bed te drijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Die heeft Marsj ja haha... ikke heb electroden op mn koppie werdt me aangeraden niet in de regen te lopen |
...electroden??? Je hebt van die kruldinges in je haar zeker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 20:05
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ach daar zit Frank weer te mokken samen met visser over dat wokken waar zal het gebeuren als de mensen maar niet ervan treuren al die blote voeten van mij krijg je de groeten als ik iets mag wensen. Ga ik wel met de leukste man wokken.................... |
...hoe verzin je het...echt mooi...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:41
|
|
|
ROLF230 schreef: | Klinkt goed Roelande, misschien ga ik het eens maken. |
Roelande komt zeker eens proeven om te kijken of je het goed deed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:35
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ga voor de gein eens een stuk uit de Koran lezen, zou ik zeggen.... |
Dat deed ik vroeger al ivm de studie...maar ik ben het ook niet met alles eens wat daarin staat hoor. Ik kan je ergenis wel ergens begrijpen maar ik bedoelde maar dat wij ook mee moeten groeien in deze maatschappij zonder daarbij van ons geloof of principe af te wijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:33
|
|
|
KOEN866 schreef: | Omdat we toe zijn aan de zomer. Hier een vrolijk liedje van Bassie en Adriaan uit mijn jeugd!!
in spanje, in spanje, in spanje, in spanje schijnt altijd de zon in spanje, in spanje, in spanje je ligt de hele dag op je balkon of in je zwembroek aan het strand tot je lekker bruin verbrandt waar je witte kleur verdwijnt omdat de zon er altijd schijnt in spanje, in spanje, in spanje in spanje aan de middelandse zee, olé!
je hebt het hele jaar hard moeten werken maar één keer in't jaar dan ben je vrij dan gaan we eens een keertje met vakantie en één land dat is ideaal voor mij je pakt je koffer en je stapt dan in het vliegtuig en die vliegt je richting middelandse zee want daar ligt een heerlijk zonnig land, 't is spanje je neemt alleen je handdoek en je zwembroek mee olé, olé, olé, olé
in spanje, in spanje, in spanje, in spanje schijnt altijd de zon in spanje, in spanje, in spanje je ligt de hele dag op je balkon of in je zwembroek aan het strand tot je lekker bruin verbrandt waar je witte kleur verdwijnt omdat de zon er altijd schijnt in spanje, in spanje, in spanje in spanje aan de middelandse zee
in spanje, in spanje, in spanje, in spanje schijnt altijd de zon in spanje, in spanje, in spanje je ligt de hele dag op je balkon of in je zwembroek aan het strand tot je lekker bruin verbrandt waar je witte kleur verdwijnt omdat de zon er altijd schijnt in spanje, in spanje, in spanje in spanje aan de middelandse zee, olé! |
Hebben Bassie en Adriaan geen winterliedje? Erika kan namelijk niet tegen goed-weer liedjes in deze tijd van het jaar...het is altijd wat met haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zo maar eens even een schnitzel bakken, gebakken aardappelschijfjes en sperziebonen... ik kom de dag wel weer door |
je hebt dus geen voornemen in dit prille nieuwe jaar om eens gezond te eten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:27
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Nee, leerkrachten uit het gewone christelijk onderwijs. Door hun reacties komt er een discussie in een team op gang. Dan staat er dus één leerkracht met de neus in de andere richting en in een team moeten alle neuzen dezelfde kant opwijzen. Deze leerkrachten staan vaak alleen in een team. Hetzelfde geldt toch ook al voor artsen die euthenasie/abortus weigeren of ambtenaren die weigeren homo-sexuele paren te trouwen. Dit wordt inderdaad gezien als pré modern, maar ik denk dat deze ontwikkeling niet zo onschuldig is. |
De ontwikkeling is inderdaad niet zo onschuldig wanneer die opgedwongen wordt aan mensen met een ander principe. Toch moet men ergens ook kunnen begrijpen dat de maatschappij evolueert. Als de wet het toestaat dat homosexuele mogen trouwen met elkaar dan moet dan ook kunnen gebeuren. Diegene, de ambtenaar, die dat weigert begaat een fout tegen de wet. Als jij weigert om te stoppen voor een rood verkeerslicht dan wordt je ook vermaand.
Ik vind het niet verkeerd wanneer men voorleest uit de Koran omwille van educatieve redenen. Het moet geen verheerlijking zijn of geen bekering. Als christenen lezen we ook allemaal wel eens 'ongelovige teksten' of luisteren we ook wel eens naar liedjes die maar zus of zo zijn. We moeten niet overal het kwade in zien. Zo gaan we op de duur paranoide worden om niets. Of zie ik dat verkeerd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:07
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | 'slechts'? In het christelijk onderwijs worden leerkrachten al gedwongen om Allah als een andere verschijnig van onze eigen Vader God te zien. Sommige leerkrachten worden gedwongen uit de Koran voor te lezen....als je je daar tegen verzet wordt je gezien als een 'lastige' leerkracht.....met alle gevolgen van dien. Mijns inziens zijn er bijzonder kwade machten in onze eigen maatschappij aan het werk en is er wel degelijk sprake van 'vervolging', alleen heel anders dan in vroegere tijden. |
Annette, zijn het dan leerkrachten op een multi-culturele shool? Ik vind er niets mis mee om voor te lezen uit de Koran zolang je maar niet gedwongen wordt om ook in die Koran te geloven of om van geloof te veranderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 17:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Texel ,,,, ik dacht dat dat het verste weg was hier in het land . En hoe was dat gezegde ook al weer?....... Wat je van ver ..en dan nog wat . Vandaar . Voila . Plus , je hoeft dan ook geen voeten te masseren , die kunnen allemaal zo in de Waddenzee. |
Ik ga wel met AP hier in de buurt wokken. En niets te waddenzeeën...je weet maar nooit welk ongedierte aan die voeten komen knabbelen...
Volgens mij, maar ik kan me vergissen is Texel niet het verste punt in NL. Zo groot is de 10de provincie van België ook weer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 16:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mijn vraag is ...... WIL jij toch nog wel wokken? Ik had net zo het vermoeden dat AP een wokrestaurant aan het bespreken is . ergens in de buurt van Texel meen ik . Weet niet precies wààr dat is maar zal wel goed zijn .
mercy |
..in Texel??? Waarom niet in Denemarken, dat is nog verder weg . Trouwens, AP woont toch niet in de buurt van Texel?? Ik begrijp er niets meer van. Ik zal hier wel spekjes bakken en doen alsof ik in een wokrestaurant zit met Floshke
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 4 januari 2013, 16:53
|
|
Naar boven |
|
|