Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 16:49
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ooit vond ik je niet onschattig...ik heb dagen onder je venster gestaan puur uit liefde en bezorgdheid en dan doe je plots erg onlief...pfffffff |
Kijk dat hebbie bij mij nu nooit gedaan En dan ben ik onschattig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, tja, dat wokken wil wat...je wilt gewoon je mooie roze jurkje weer 's aan zodat je ook weer 's een lolly mag proeven... |
Ow grutjes Josina duikt in het verleden Nog effe en visser zijn matrozenpakkie komt ook weer tevoorschijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:36
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mooi gezegd, Frank!
Ik heb het andersom meegemaakt, maar dat geeft mij idd niet het recht om dan dus maar alle mannen over een kam te scheren! |
Ik ben niet getrouwd geweest maar afgelopen jaar heeft mij in dit opzicht (relaties) veel ellende opgeleverd! Maarrrrr... en dat meen ik..ik heb geleerd veel meer op mijn instinct en gevoel te vertrouwen dan was ik niet zo geschonden geweest... Ik hoop over een paar dagen dit jaar net als jullie achter me te laten en vooruit te zien... Wat het brengt weet God alleen en gelukkig mag ik daarop vertrouwen, al heb ik het daarmee afgelopen jaar ook wel een keer heeeeeel zwaar gehad en gedacht waar bent U en waarom liet U dit toe.. En toch... en toch... mag ik zeggen het heeft me ook dingen opgeleverd en tja dan denk ik een mannenhart pffffffffff!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:29
Onderwerp: Het weer
|
|
|
[quote=FRANKT627]Nou jaaaaaaaaaaaaaa Im topic de leukste man mot ze nog van cm geblokt worden en nu mag ze mee wokken Overloper
En het weer is grijs en grauw maar goed daar raken we al aan gewent
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 28 december 2012, 09:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze zouden het internet in 0546 moeten afschaffen |
Jij bent al aardig aan het schiften he! Regio 0318 mot eraf regio Utrecht moet eruit, en nu moet regio 0546 eraf tssssssss Het gaat om de leuke man op cm hoor niet de leukste vrouw Want tja dan mag de povincie utrecht echt wel blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 09:23
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | Lekker druk dus.
Ik lig nog even heel lui op mijn matras op de grond de eerste dag van 3 weken vrij te begroeten. Zo meteen weer in de houding springen en laatste loodjes aanvangen met huis opruimen om 2 januari helemaal klaar te zijn voor de grote klus in het nieuwe huissie. |
Komt goed schatje relax ook een beetje wil je!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 22:06
|
|
|
JANS221 schreef: | Dat is dan ook de enige overeenkomst, Erika. Onder hoogstaand verstaan wij wat anders! De inhoud van het lied mag helaas niet gepubliceerd worden, zonder uitdrukkelijke toestemming van de schrijvers en Jol is niet meer voor commentaar bereikbaar. |
Die heb ik al gesproken Enne dat jullie wat anders onder hoogstaand verstaan is mij geheel duidelijk kon deze even niet laten haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 22:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Noem je dat hoogstaand? |
Ging over de wasmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:46
|
|
|
JOL252 schreef: | Net mijn wasmachine uitgezwaaid. En daarna een stevig wasmachine-avondlied ingezet met Jans. Voor al uw rouwverwerking op het gebied van vertrekkend huisraad. |
Mogen wij meegenieten van dat lied Wasmachine lied lijkt me erg leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:51
|
|
|
JOL252 schreef: | Wijs was je toch al? |
Kijk met jou kan ik praten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:12
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HENDUK927 schreef: | Nou ze mag heeeeeel soms de aardappels schillen |
tssssss aardig van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik beter tegen de koude dan tegen de warmte...verder heb ik 2 lange broeken aan, 3 pulls, handschoenen en een sjaal en 2 paar sokken en wat luiers want ook dat gedeelte moet het niet koud hebben |
owwwwwwwww nee dat alles heb je wel nodig ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het ging over nasi...met 1 's'...Erika heeft het veel te druk met euhhhhh en daarom zijn de kant en klaar 'maaltijden' goed voor haar... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:01
|
|
|
HENDUK927 schreef: | Een leeg bakje frank je schrijft er niet wat er in zou kunnen zitten |
LAat me raden jij mag je benen strekken onder de tafel en eten wat Marianne je voor je neus zet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | geloof het of niet maar ik heb al dagen geen verwarming aan...
(ik ga nu effe mijn handen in warm water stoppen anders vriezen ze af...) |
ehh en hoe warm (zeg maar koud) is het dan in jou huis?? Als ik niet stook is het 18 graden ehh zit graag lekker in mijn eigen huis hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de simpele manier...een bakje kopen en opwarmen |
Nee meneer Frank de snelle manier is rijst koken! Gehakt rullen een uitje erdoorheen, nasi kruiden en lekker gebakken ei erbij lekker en simpell!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...aangezien ik vermoed dat je horde kerstkaarten afgewerkt en verstuurd zijn en dat je je huiswerk door anderen laat maken heb je vast tijd genoeg om je kast zelf op te ruimen...voila |
nah seg bied ik daggie afleiding aan weer niet goed... Maar ben druk geweest hoor... Heb wassen gedraaid, gestoft en gezogen. Met mn ma boodschappen gedaan in drie winkels (handig met een ma op krukken en drukte) O en woest geworden op een wijf ik sta voor apparaat om parkeer geld te betalen komt een stom mens aan duwt me aan de kant en duwt haar kaartje in het apparaat mw kijkt niet op of om zegt niks en stiert weg oke je hebt me niet snel kwaad maar daarmee lukt het aardig Ow ja en zo moet ik weer weg en heb ook nog eten gekookt... Dus meneer FrankTTT genoeg gedaan hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gelukkig heb ik een dochter...die net zo makkelijk is als haar moeder... Er was kipfilet over van gisteren...champignons..paprika...uitjes... Zo maken we nooit de originele nasi, maar je kunt natuurlijk ook zeggen... Kan het bij elkaar??? En omdat we makkelijk zijn KAN het ook bij elkaar.... We zijn daar niet moeilijk in... Vandaar dat het LEEK op nasi... Dan is er nog een eter...die het eten hier als ""makkelijk"" typeert.. (hoef ik zelf niet te koken...zei die)
Het komt wel goed hier... |
Het is hier ook nasi geworden maar op simpele manier ehhh zoals jij opnoemt zo maak ik normaal nasi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 13:00
|
|
|
Heb nog geen idee wat te eten vandaag Kan ook niet echt zeggen zin in iets te hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:59
|
|
|
Vanmorgen heeft de zon een poos geschenen Was al bijna vergeten hoe dat ding eruit zag Helaas is tie al weer weg maar stttttttt tis droog en de wind is heel kalm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:57
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Wat ik zou willen, mijn wens dat ik het nieuwe jaar 2013 de lef heeft om alleen op vakantie te gaan, gewoon gaan en zien waar ik terrecht komt!
( ik blijft dat gewoon moeilijk vinden en toch wil ik het proberen) |
Gewoon doen!! ik heb een paar keer een single reis gedaan echt leuk... Maar het contact maken moet echt van jezelf komen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb ook de keukenkastjes uitgewassen...en ik vond nog een stuk chocolade dat ik al lang kwijt was ...
Ik ga nog kastjes zoeken die ik kan uitwassen... |
Heb nog een trapkast vol om uit te wassen enne weet je er ligt chocolade in Dus Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:23
Onderwerp: waarom geen privechat
|
|
|
JANS221 schreef: | De privechat doet het inderdaad niet optimaal de laatste dagen! Of je hebt een wit scherm, of een rode balk. En gisteren lukte het mij ook een tijd niet om in te loggen op CM! |
Ik kan wel chatten maar vind hem nog steeds erg traag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:29
|
|
|
JOL252 schreef: | Yes, goed plan |
ik zal niet lachen hoor ik ga maar naar de zangdienst word ik wat wijzer van denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:27
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...euhhhh, afvallen, grijze haren...ben je wel gelukkig getrouwd |
Kijk Frank ze zeggen vaak hij is getrouwd zij is gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:24
|
|
|
JOL252 schreef: | Zullen we een lijst opzetten? En dan ouderwetse stembriefjes via de mail. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 09:21
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Een 3 dagen abo ...
Hoi hoi aan alle vrienden, bekenden (de ouwe garde) en nieuwe leden
Het getrouwde leven is best zwaar ... de kilo's verdwijnen als sneeuw voor de zon ... daarvoor in de plaats komen, even snel als de kilo's zijn verdwenen, mooie grijze haren ... gggrijnzzzzzzzzzzzzzz |
Hey crossiee euh die grijze haren zag ik enkele maanden geleden al enne toen was je ook al flink dunner JE wilt toch nie zeggen dat je nog meer bent afgevallen
Ehhh dukkie wordt jij vet gemest door jou vrouw dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 19:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...Flosh heeft geen oog voor vogeltjes. Hij vangt liever muisjes die hij binnen brengt en dan mag ik die vangen. Vannacht heb ik een paar keer mijn oud en versleten lichaam in beweging moeten zetten door meneer Flosh.
Het regent nog steeds hier en het waait ook hard. |
Alle mensen storm over Nederland Het hoost hier en de storm loeid om het huis heen Euh op deze manier weinig Stille nacht, gelukkig zit de kerstgedachte in mij en niet in het weer
|
|
Naar boven |
|
|