Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tssssssss, Visser. Aan verbeeldingskracht hebben die Utrechtenaren geen gebrek, maar onze meren krijgen ze écht niet hoor!!! Die houden we hier, evenals onze eigen bossen, de friese worst en Be(e)renburger, de wijdse luchten, de betaalbare huizen, de nuchtere mensen zonder poespas, ons eigen cultuurtje, die toch verder terug gaat als die opeenstapeling van culturen bij jullie, het skûtsjesilen, het fierljeppen, het kaatsen, de Waddenzee en 4 van de 5 grote Waddeneilanden, de elfstedentocht, de rust en ruimte, smogvrij, file-arm, de rechtdoorzeese mentaliteit, waar "ja" nog gewoon "ja" is, waar alle vormen van natuur nog gewoon te vinden is, zonder opgesloten te moeten worden in nationale parken etc.etc, waar je je vis nog gewoon uit het water kunt halen, ipv bij de visboer...... moet ik nog ff doorgaan???
Nee, zolang jullie maar in de waan blijven dat wij in het "verre" noorden het slechter getroffen hebben dan jullie, genieten wij nog lekker van de rust en schudden meewarig onze hoofden.....
|
Dat vind ik nou leuk dat je zo reclame maakt voor Zeeland. Maar het belangrijkste vergeet je ........... de deltawerken , beroemd over de hele wereld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 11:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, je mag nooit meer raden Weet je zeker ook al die namen wel die ze gekregen hebben? |
Ik weet er maar één maar dat is geen utrecht volgens Erika..... kwintelooien. Daar kom ik ieder jaar een keer. Maar die bergen daar vind ik veel imposanter dan dat modderbad. O ja , de zuiderzee en de friese meren , of ligt dat ook niet in Utrecht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 10:31
Onderwerp: christelijk ''daten''?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha die visser die durft natuurlijk helemaal niet alleen met een vrouw |
Wat niet? Daarom nodig ik juist zoveel mogelijk dames uit om mee te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 10:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat klopt, wij hebben de zee onderverdeeld in meerdere plassen waardoor wij een prachtcombi met de bossen...hoe slim... |
Meerdere plassen? Regenplassen en modderplassen zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 10:20
Onderwerp: Olympische Spelen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Precies Annette, het is heerlijk om eens even nergens aan te moeten denken.....maar wie weet worden wij beschouwd als oppervlakkige wezens.....het zij zo..... |
Ja , en als de OS afgelopen is dan begint het voetballen weer lekker. Gisteren was trouwens wél een blamage hoor. Ben 3 x in slaap gevallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 10:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oke ik probeer het nog 1keer. Visser ik probeer je te helpen hoor. Je wou toch graag een keer met Petra vissen?! Dan gaan de andere vrouwen je toch niet in de weg staan!!!!! |
Neee, Petra wilde graag een keer gaan vissen. Nou , en als behulpzame zeeuw wilde ik graag haar daarmee een keertje de fijne kneepjes van het vak bijleren.
En als er één schaap over de dam is zeg ik... laat de rest er zich dan maar gelijk bij toevoegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:31
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
PETRA944 schreef: | daar zitten de pn ers he, en verder is het heide dus je moet het wel redden he visser om optijd bij het restaurant te zijn als je bedorven kipje van de barbeque heb gegeten beter neem je dat mobile wc ding voor je mee als je gaat |
Wel nee , de bomen voor de heren en het struikgewas voor de dames. niks restaurant , die hadden ze vroeger ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zo kun je het ook stellen, ik denk dat je heel snel weer huilend terugrent...zo snel dat Bolt je niet ineens in kan halen Ik zal je heel hard toejuichen, dat beloof ik |
Ik denk het ook . Als ik dat onderontwikkelde gebied alleen maar zie , dan heb ik er al genoeg van denk ik. Ze hebben er nog niet eens zee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:09
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Suc6 met de verhuizing |
Succes met het wennen bedoel je zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:08
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk daar ben je dus al uit Enne heb je gelezen wat ik schreef over de romantiek?? |
Je zou ook zo'n dixie ( zo'n mobiele wc) mee kunnen nemen in geval van heeel hoge nood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Leedvermaak? Of jaloers? |
Nee nee , sinds morgen woon ik ook in de provincie utrecht. vandaar dat ik het weet. iedereen zegt dat ik ver weg woon dus dan is dat probleem opgelost volgens mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:58
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In Utrecht is het idd ff flink tekeer gegaan, ja... |
Ja , dat was raak he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Alle buien langs zien trekken geen druppel gevallen hier Tis wel vreemd hoor overal hoor je over noodweer is geweest of hier maar wij glippen overal tussendoor denk |
Overal? Noodweer? Oke , overdrijven is ook een vak . Hier vanmiddag een klein buitje , voor de rest niks. Heb alleen het zonnescherm wél 5 x moeten opdraaien . Maar voor de rest drevan alle buien over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:31
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Eigenlijk zou je dan in een tropisch land moeten gaan wonen, elke dag mooi weer, zelfs met kerst 25 graden!
In Nederland mag je blij zijn als het enkele weken mooi weer is in de 'zomer'. Daarom is die zomer alweer zo snel voorbij. |
Nóg verder weg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 21:11
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mooiste moment was toen ik vandaag op de buienradar keek en zag dat ze voor komende week en de week erna nog heel mooi vakantieweer afgeven.
En nu maar hopen dat die buienradar eens gelijk heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 21:08
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Dit vraag ik me af vandaag..........
Bij 9 van de 10 profielen die je leest staat er als slot zoiets van .... liever geen knipogen . Maar ik vraag me af .... zijn er die wel eens zo'n stomme knipoog versturen? En waarom? Alleen om aandacht te vragen? Of omdat ze geem moeite willen doen om een mail te versturen ?
Dit vroeg ik me zomaar eens af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 20:52
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha dat is nou es een goeie tip. enfin ik ga door met me huishoudelijk werk, broden bakken, zijn er hier meer die zelf hun brood bakken? Het lukt mij aardig goed en vult goed bij de kinderen, op het begin ha ha mislukte ze wel es, je kon er toen noggeneens niet de eenden mee voeren, gooide je een stuk brood tegen ze aan, was ik bang dat ze bewusteloos neer sloegen zo hard was dat brood. |
Soort dierenmishandeling dus.
Visser houdt ook niet van kokosbrood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 20:48
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
WILLEM932 schreef: | Kibbeling van de visboer. Benodigdheden: €3,-- Wachttijd: circa 10 minuten. Zekerheidje: succes gegarandeerd.
Eet smakelijk! |
En aangezien we hier geen visboer op het dorp hebben , laat staan dat die winkel dan ook nog es open zou zijn op de zondag , was ik maar wat blij dat er verse tong op mn bord lag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 20:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | Aangezien het topic "over Vissen en vrouwen" heet, zul je wel vis of een vrouw eten |
Klopt , het was één van de beiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 20:42
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oke, ik leg het nog een keer uit. NEE geen groepsdate met Visser. Volgens mij was het toch wel duidelijk wie er met Visser een datum moest gaan afspreken |
Ik snap er de balluhh niet meer van. Ik probeer hier een damesteam vissen te creëren en dan ineens word er gesproken over groepsdaten. Maar ...... Heide lijkt me wel de juiste persoon om als bondscoach te fungeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 17:10
|
|
|
Het weer vandaag? Valt niks over te zeggen . Dan weer dit , dan weer dat, vissertje vind het allemaal wel prima.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 17:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ok we komen er langzaam aan wel.... Volgende stap in dit proces is dat jullie een datum gaan afspreken |
O, hebje ook zin om een keer te komen vissen. Leuk , nog even en we hebben een heel damesteam. Even aan Heide vragen of hij mee wil als begeleiding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:19
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oh leuk Visser,Ja t'weertje was er super voor toch.. |
Ik weet wat ik morgen eet.
En dat zal geen pasta of uitsmijter zijn. :-p
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:17
|
|
|
PETRA944 schreef: | ja omdat je denkt die vangt toch niks, wat ik ook nooit gedaan heb, maar als ik nog es ga vissen ga ik er eerst voor bidden voor een goede vangst, of je dan nog lacht als een vrouw meer vangt als jij ik meen het sereius hoor |
Ik ben wel wat gewend hoor . Maaar .......... ik weet hier de stekken , jij niet . Dus je bent tóch een beetje afhankelijk van mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:08
|
|
|
Was een beste avond gisteren Heide, veel tongen , weinig krabben en een aangename temperatuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:43
|
|
|
PETRA944 schreef: | het is natuurlijk ook wel een feit dat stel ik ooit mee ga en ik vang meer vis als jij, dat het wel heel genant voor je word he visser, of ik je dat wel kan aandoen |
Hahahahahahahahahahaha.................leuk Petra.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 22:19
Onderwerp: Humor
|
|
|
Een man zat in de polder naast de weg een grote kakkedorus te deponeren . Komt er ineens een agent aan . Dus hij vlug zn broek opgetrokken en ja , wat nu . Hij plaatst z'n hoed over zn kakkedorus en wacht verder maar af. De agent die hem betrapte zegt ..... wat doet u daar meneer ? Sja agent , ik heb net een heel zeldzaam vogeltje gevangen . Maar wilt u even hier op mn vogeltje passen dan ga ik thuis even om een kooitje . Dat is goed meneer , dus de man gaat er vandoor . Na een poos begon de agent toch wel heel nieuwsgierig te worden naar dat vogeltje . Heel voorzichtig licht hij de hoed een beetje op en probeert het vogeltje te pakken . Maar helaas ... agent pakte wel in de kak maar dorusje was gevlogen.
Visser gelooft niet dattie zo héél erg schuin is omdat tie deze vanavond zn neefje van 10 aan zn oma hoorde vertellen.
|
|
Naar boven |
|
|