Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 22:06
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
MARIAN 519 SCHREEF
Chatuliem ik ben het met je eens, gelukkig maar
Ik hoop dat mijn tweede huwelijk niet hetzelfde wordt als het eerste ..en ik geloof dat uiteindelijk niemand daarop zit te wachten ..we zijn immers niet voor niets gescheiden?
MIJn gevoel van verbondenheid met mijn nieuwe partner gaat veel dieper dan toen ik voor het eerst op vrij jonge leeftijd trouwde.
En wat bedoel je met dat je al zoveel bereikt hebt? Denk je dan ( als voorganger van een evanglishce gemeente ) echt alleen aan materiele zaken? Je zegt het goed..Het LIJKT alsof je alleen maar iets op moet geven voor die ander..als je samen op wilt geven? samen wilt zijn? samen verder wilt? samen een nieuwe relatie aandurft?
Dáár gaat het om...wat wil je SAMEN bereiken!!!!
Als jij aangeeft dat je op vrij jonge leeftijd voor de 1e maal trouwde, is dat dan een constatering of wil je aangeven dat er ook wat naiviteit was? Dat je eigenlijk geeneens bewust was waaraan je met wie begon?
Als toeschouwer ben ik dan geneigd je te vragen of je niks geleerd hebt, je gaat nu ook weer vrij vlot trouwen nadat je een relatie hebt gekregen. Nu weet ik ook wel dat het voor n ander makkelijk invullen is, maar hoe goed heb je iemand leren kennen in die anderhalve maand? Zijn alle lopende vuiltjes uit het heden ter tafel gekomen? En alle min of meer afgesloten vuiltjes uit het verleden?
Ik neem overigens aan dat jij niet achterlijk bent hoor maar het zijn zomaar wat gedachten die bij me opkwamen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 20:54
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wie weet moet gerrit zingen in de kerk. Dan kan hij niet zingen op het forum. |
als hij wel wil zingen op forum, zou hij voor het zingen de kerk ui... ach laat maar, ik wil geen ban
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op dinsdag 22 november 2011, 20:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 20:52
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vanmiddag had ik een oud CM er op visite en we kwamen eigenlijk samen tot de conclusie dat een tweede huwelijk nooit hetzelfde wordt als een eerste huwelijk. Bij je eerste huwelijk had je meer het gevoel van verbondenheid, samen voor een nieuwe toekomst gaan. Een evt. tweede huwelijk lijkt meer op: wat moet je opgeven voor de ander. Je hebt al zoveel bereikt, je hoeft niet meer zoveel...en dan lijkt het alsof je alleen maar iets op moet geven voor de ander. |
2e huwelijk is inderdaad niet te vergelijken met 1e.... gelukkig niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 19:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Voor haar op de tanden moet ik naar de kapper geloof ik...
Zal maar niet zeggen wat de tandarts vond tussen mijn tanden |
polshorloge? roestvrij staal? stukkie rubber? parkietenveertjes?
vragen vragen... maar antwoorden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 19:41
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 00:41 [quote=ZEELAND
DAT....is nou iets wat ik NET niet durf.....Jose... De afstand is geen bezwaar... Als hij het eten opzet...en ik ga rijden...kan ik bij aankomst direct aan tafel.
ben joe bang dat VISSER joe opvreet ofzo???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 19:36
Onderwerp: Storingen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Verteln eens waarom moet er een slotje op?? Er wordt niks gezegt dat niet door de beugel kan het is gewoon een zwam topic geworden |
en dat was er nog niet op t forum he!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 08:25
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
Wat dat aangaat ben ik ouderwets hierin. Als ik zie hoevaak mn moeder bij mn zusjes op de kinderen oppast en dat er naast mn ma nog diverse oppassers en dagopvangmoekes rondhangen, ben ik blij dat dat bij ons niet zo is. Esther zit n paar uur per week bij een oppas, maar dat is meer uit luxe, dat Annet ff wat tijd voor zichzelf heeft en kan leren. Ook is het een voordeel dat Esther zo alvast wat duits oppikt.
In mijn beleving hoort mama gewoon thuis te zitten met kopje thee of limonadesiroop als de kinderen uit school komen. En ja, dan realiseer ik me best dat wij in de gelukkige omstandigheid zitten dat dat financieel mogelijk is bij ons. Maar ook bij ons geldt dat we best wat extra luxe zouden hebben als Annet wel een extra inkomen zou hebben. De vraag is dan wel of die extra luxe het waard is dat kinderen grotendeels uitbesteed opgevoed worden....
Pieter, realiseert zich terdege dat dit vooral gelezen word door alleenstaande ouders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:51
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ze zegt niet dat het ook leuke mannen zijn die in de rij staan he Als je niet zo kieskeurig hebt heb je snel een rijtje te pakken op cm hoor. (pieter, alsjeblieft GEEN anekdotes nu he ) |
bak jij cake straks? dan zal ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waarom heb ik dat nou nooit............ |
moet je maar niet zo bijdehant doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:45
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik las pas een onderzoek over het verwerken van relaties. De uitslag daarvan was in het kort dat de verwerkingstijd van een relatie meestal net zolang duurt als de relatie zelf.
Ik denk zelf dat dit iets overdreven is, maar mijn ervaring leert me dat echte liefde niet zomaar weggaat in een paar maanden als de relatie van een paar jaar over is.
Ik denk dat er een groot verschil is tussen de roze wolk en liefde. Hoe kun je ooit in het huwelijksbootje stappen als je nog niet van die roze wolk afgeduveld bent? Je hebt dan toch nog niet geleerd om te gaan met de negatieve eigenschappen van de ander? Wie zegt je dat de verliefdheid overgaat in echte liefde? Dat kun je pas weten als je het gewaar wordt.
Pas als je kapot bent geweest van verdriet om je verbroken relatie weet je pas echt hoeveel je van je ex gehouden hebt. Maar ben je er in een maandje overheen, dan kan het toch niet meer als lust geweest zijn. Liefde zit wel ff dieper. |
verliefdheden komen, verliefdheden gaan, maar ook voor hardlopers in liefde blijft cm altijd bestaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:15
Onderwerp: mooie, bijzondere uitspraken
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En ik weet wat voor tegelwijsheden hij allemaal heeft. |
jammer dat ik ze niet op cm durf te plaatsen he??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hebben ze ook al een trouwdatum? Ik sta op CM echt nergens meer van te kijken Erika |
snap je nu waarom ik lid blijf hier? dit soort verhalen kom je buiten cm bijna niet tegen, en hier op cm word je eronder bedolven
Pieter, GTST is zoooooooo saai
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 13:24
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zaterdag leuke strandwandeling in Scheveningen gedaan Zondag naar de kerk en de rest van de dag was zeer mistig, dus bleef ik thuis. Vanmorgen de was opgehangen en alles is geregeld voor vakantie. Mijn liefje brengt me weg naar Schiphol en bij behouden thuiskomst haalt ze mij ook op. Ik zal haar 1 week missen. |
Niet internetcafe ingaan op je vacantieadres he Herman... Straks log je weer in op cm en staat er opeens een ander om je op te halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 13:21
Onderwerp: mooie, bijzondere uitspraken
|
|
|
Had gewoon bij kreet vd week geplaatst kunnen worden toch?
maar goed, omdat de topictitel impliceerd dat er een extra lading aan de uitspraak zit, zal ik hier ook een mooie bijzondere uitspraak neerzetten
Ik ben de boer, jij het veld. Ik zaai, jij groeit. Gyneacoloog oogst, seizoen na seizoen.
Pieter649
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 13:14
|
|
|
ROMY531 schreef: | Nee, zo bedoel ik het niet. Maar ik vind het wel vreemd dat mensen als hun relatie net over is, ze al op een datingsite gaan staan op zoek naar een nieuwe relatie. En dan krijgen ze een nieuwe 'relatie', en dan komt toch hun ex weer in beeld - dan blijkt vaak dat ze er niet overheen zijn. Dan denk ik bij mezelf 'ga het eerst verwerken, kom daarna op een datingsite'. Maar goed, zal wel aan mij liggen dat ik dit zo zie |
Het zich aanmelden op een datingsite hoeft in eerste instantie niets te maken hebben met op zoek zijn naar een nieuwe relatie.
Zelf zat ik ook 2 weken na de breuk met mn ex op cm. Door een scheiding komt vaak ook een breuk met sociale contacten, in mijn geval viel het tevens samen met een verhuizing 150 km verderop. Daar zat ik dus, mezelf te vervelen s´avonds... dus hup leptoppie gehaald en een site opgezocht waar ik n bietje chatten kon, in dit geval CM dus... En om nou te zeggen dat ik direct op zoek was naar een relatie... neuh..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 11:21
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zeg Pieter, ik heb wel eens betere inhoudelijke opmerkingen van je gelezen. Je weet net zo goed, dat er geen sprake is van twee kampen of clubjes. Ga gewoon eens inhoudelijk in op alles wat hier geschreven wordt. Je weet net zo goed als ik, dat ik niet zomaar bij alles wat me niet uitkomt de culturele contekst als argument gebruik. Bij die hoedjes is dat nu eenmaal duidelijk. Het gaat in mijn ogen hier niet om iets niks, wat je maar gewoon moet accepteren. En ik zoek voortdurend naar een reden om te accepteren dat die besprenkeling ook goed is. En ik kom eigenlijk steeds meer tot de conclusie, dat het voortkomt uit de leer van een bepaalde kerkelijke stroming. Verder heb ik aangegeven welke gevolgen dit heeft gehad in de beleving van de gelovigen, nl. dat het de macht van de kerk enorm vergroot heeft. En in mijn beleving heeft het het zoeken naar een persoonlijke relatie met God in de weggestaan. En dat niet alleen in het verleden, ook nu is dat nog steeds geldig. Hoeveel mensen hebben zich niet verloren gevoeld toen ze tegen de kerk ingingen. Hoeveel mensen zijn niet uit de kerk gezet omdat ze gescheiden zijn? En dat uit de kerk gezet worden werd ook meteen gekoppeld aan het voor eeuwig verloren zijn. Veel mensen hebben door een persoonlijke worsteling God toch gevonden. Niet dankzij de kerk, maar ondanks de kerk. En voor hoeveel mensen gaat die worsteling nog steeds door? Bij de besprenkeling wordt automatisch een scheiding gemaakt. Anders heeft de besprenkeling geen waarde. Een scheiding tussen de besprenkelden en de niet besprenkelden. Nu maakt een doop niet je behoudenis, dat ben ik volledig met je eens. Maar het werkt in de praktijk wel zo. En dan rijst automatisch de vraag of het zo bedoeld is. |
Wel ieders bijdragen lezen Chat... ik ben niet degene die met kampjes is begonnen, ik reageerde op een schrijvert die het in zn mond nam. Over die culturele contexten die ik tegenwoordig hoor, niet alleen van jou maar helaas ook in mijn eigen gemeente, zullen we het wel niet eens worden. Kerken en gemeenten, van welke achtergrond dan ook, gaan steeds meer aan marketing doen om de leden te pleasen ( sorry W-tje) om het de leden naar de zin te maken opdat ze maar niet weglopen. Zo hoor ik dat de hel niet bestaat, Jezus nooit over water gelopen heeft en nog meer onbijbelse termen. De bijbel word steeds minder als absolute waarheid gezien, maar steeds meer als een handleiding die je niet te letterlijk moet nemen. De diensten worden zo ingekleedt dat de entourage de mensen moet trekken, de bediening van het woord word daar ondergeschikt aan gemaakt. Van het hanteren en uitoefenen van de kerkelijke tucht wordt nauwelijks nog gebruik gemaakt. En dan denk ik hierbij niet zozeer aan het ingrijpen van kerkeraden bij zonde tegen Nr. 7 maar vooral aan de toetsing van de preek aan de bijbel.
Ik krijg weleens de indruk dat de benadering van Eli als maatstaf word genomen hier, om de lieve vrede te handhaven word van alles met de mantel der liefde bedekt. We weten allemaal hoe het met Eli en zijn zonen is afgelopen....
Maar goed ik ga hiermee offtopic vrees ik....
Om op de doop terug te komen... Het is de leer van de RK kerk geweest om de doop te koppelen aan het behouden zijn, dat heeft tot veel onnodig verdriet geleid bij miskramen en baby`s die doodgeboren zijn. Deze mochten zelfs geeneens in gewijdde aarde begraven worden. Van deze dwaling is de RK kerk gelukkig al jaren geleden terug gekomen.
Er is ooit ergens een traditie ontstaan om kinderen kort na de geboorte te laten dopen. Degenen die dit practiseren zien dit als Heilige Doop. Afgezien van de bijbelse onderbouwing kan ik mij herinneren dat er ergens in de bijbel iets staat in de trant van: wat ulieden Heilig verklaard, zal ook bij MIJ heilig zijn. Ik denk dat dit woord van God genoeg mag zijn om tegenstanders van de kinderdoop het benodigde respect hiervoor te laten krijgen.
Over de invulling van de doop mogen er verschillen van opvatting zijn, we zijn het ondertussen met elkaar wel eens dat het gedoopt zijn an sich, op welke wijze dan ook, geen garantie op een eeuwig leven is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 08:19
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ging dit over automerken...waarde van auto"s of over het gezang in kerken?? |
Dat noemen ze welvaartsevangelie Zeeland... hebben jij en ik niet voor gestudeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 08:17
|
|
|
BERT168 schreef: | .....
je noemt het ''mijn beleving'',ook dat is niet waar,ik heb al eerder gezegd dat ik alles probeer te weerleggen vanuit de bijbel. ik heb wel de indruk dat de meesten idd reageren vanuit hun''eigen beleving''dus een eigen mening,wat men er van vind van uit hun eigen gevoel. dat is natuurlijk prima,maar daar bevind zich dus het wezenlijk verschil tussen de 2 kampen hier,de één zegt zijn eigen mening en de ander pakt de bijbel erbij wat die ervan zegt.in elke discussie in dit forem probeer ik alles zoveel mogelijk te weerleggen vanuit de bijbel,omdat ik ervan uitga dat iedereen hier op de site de bijbel zoveel mogelijk ziet als de absolute waarheid,en dat dus als fundament ziet in elke discussie die over de geestelijke dingen gaan. met iemand die dat niet zo ziet-en daar zijn ze helemaal vrij in-hoef ik ook geen discussie voeren,want dat is dan in feite zinloos.
zeker staan er dingen in de bijbel zoals pieter al zei,waar je dan wel vraagtekens bij kunt zetten. maar dat wil niet zeggen dat we dan opeens de vrijheid hebben om over al een draai aan te kunnen geven,iets toevoegen,of mogen aanpassen omdat een paar kleine dingen dan niet helemaal duidelijk zijn.
en naar mijn weten heb ik geen 'clubje' het zijn gewoon een aantal mensen die de bijbel zien als leidraad en als zijnde ''de waarheid'' en niet als ''groot verhalen boek'' zoals ik hier al eens eerder heb gehoord. |
Inmiddels zijn we al zover dat jouw kampje de exclusiviteit heeft dat ze de bijbel gebruiken en het andere kamp werkt vanuit onderbuikgevoelens??
Het BLIJFT hypocriet hier he... wanneer het jullie uitkomt neem je de bijbel letterlijk, wanneer het niet uitkomt zoek je er een culturele achtergrond bij om uit te leggen waarom het ff niet zo letterlijk genomen hoeft te worden.
Als het niet zo irritant was, zou ik er nog om kunnen lachen ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 08:06
|
|
|
ROMY531 schreef: | Je hebt helemaal gelijk, maar ik spreek ook uit mijn ervaringen, met mannen. Natuurlijk zijn er ook vrouwen met dergelijke beschadigingen. Maar als iemand pas anderhalve maand vrijgezel is en dan op deze datingsite staat, is het mijns inziens vragen om problemen. Volgens mij ben je dan echt nog niet over die relatie heen. Die ervaringen heb ik hier wel gemaakt. Gelukkig ben ik niet iemand die snel een relatie aan gaat (hele plaatje moet kloppen), waardoor mij teleurstellingen bespaard zijn gebleven... |
dus jij bepaald of iemand klaar is voor een nieuwe relatie? das knap....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:40
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hebbie sowieso nog een doelgroep Pietje? En wat vindt Annette dr van? |
Gompie... aan jouw leeftijd te zien was jij nog van voor de mammoetwet... hebben ze je daar nooit geleerd wat de betekenis van het woordje HAD is?? Das voltooid verleden tijd, ook wel vvt genaamd
En wat Annette ergens van vind, kun je beter aan haarzelf vragen, lijkt mij. Ik ben geen moslim die zn vrouw verbied om een mening te hebben, noch om die vrijelijk te uiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:35
|
|
|
BERT168 schreef: | BERT168 schreef:
was natuurlijk te verwachten Pieter, dat je dat ouwe stokpaardje weer van stal zou halen...
volgens mij heeft chatuliem dat al eens een keer uitgelegd hoe dat zat in een ander topic. ik heb de indruk dat je de aandacht wilt afleiden van het topic waar het nu over gaat. zo gaan we weet uitwijden over andere dingen,terwijl het hier gaat over dopen en uitverkiezing. graag wel on topic blijven,en geen topic's door elkaar gaan halen. |
Chatuliem heeft zijn visie over dat onderwerp weleens gegeven ja. En omdat hij dat gedaan heeft is die discussie gesloten ofzo? Of is de algemene waarheid verkondigd?
Als ik mijn visie geef ben je ook niet zo volgzaam heer Bert En mijn visie, over de hele gemeenschap hiero, is dat hypocritie op cm forum goed gedijt. Bijna iedereen haalt alleen dat uit de bijbel wat m goed uitkomt en waar hij/zij anderen op cm forum mee om de oren kan slaan. Als Chatuliem bijv. dan de DOOP zoals die in traditionele kerken beoefend word neerbuigend besprenkelend ritueel noemt, is dat normaal schijnbaar. Als ik refereer naar enkele andere teksten dan ben ik opeens aan het trollen ofzo? Om met Dhr Wilders te spreken: Doe es NORMAAL man!
In mijn optiek is dit topic trouwens al zwaar beeindigd want de topicstarter is uitgegaan van een waanbeeld. Hetgeen hij verkondigd, word al eeuwen niet meer geleerd in kerken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:13
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach een ding scheeld Van een rokkenjagende Pieter649 hebben we geen last meer |
daar had jij geen last van gehad erika... je bent nu eenmaal te oud om in mn doelgroep te vallen
enne..... ik hield gewoon vast aan dat principe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........
Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig? |
Neuh... je bent de enige niet....
Mij was ook dat gedraai met relaties al opgevallen en dan kun je als n puber elke maand wisselen of iedere keer dat het jachtseizoen weer open is proberen een voltreffer te plaatsen... de vraag is dan inderdaad hoe diep het eigenlijk zat Helemaal schitterend word het als er met de 4e relatie van het kalenderjaar meteen maar getrouwd gaat worden
Is er dan sprake van "in love" of gewoonweg van "in lust" Sommigen boeit het dan schijnbaar niet of het met annie of met jannie is, zolang er maar gehuwd is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wat een oplettende echtgenoot.......baby zit 3 ochtenden bij de oppas en ik die ochtendjes leer ik......aan een bureau in zijn kantoor. Maarja, mannen he, zolang je hun sokken maar braaf wast hebben ze niets door |
die thuiscursus creatief macrameeen en asbakken kleien heeft weinig met werken te maken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 22:16
Onderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Vandaag was ik getuige van een bijzondere vangst ..sniff haar naam was ooit pareltje ...en nee ..je kunt niet op twee plaatsen tegelijk zijn. |
wat leuk! geef jij je koikarpers ook een naam?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:55
Onderwerp: Storingen
|
|
|
BERT168 schreef: | dat komt idd door de speciale koffie,daar zit een 'begrijphormoon' in, dan neem je de lesstof beter in je op....handig he. |
ingestraald door Jomanda zeker? die boonuh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De enige getrouwde vrouw op CM is de jouwe Pieter |
en ze werkt NIET buitenshuis! voert de baby en wast mn sokken... zoals het hoort
|
|
Naar boven |
|
|