ChristianMatch

Forum

Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 91 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:28
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Een van de mooiere liefdesliedjes:

http://www.youtube.com/watch?v=X4It3NHPXrE

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 20:59

http://www.youtube.com/watch?v=TC1A512ywoI&feature=related

Niet voor iedereen misschien maar wel onder leiding van Gardiner een bijzonder fraai religieus werk van Claudio Monteverdi. Neem de tijd want het is anderhalf uur maar dan heb je ook wat. Engels ondertiteld.

Thomas, mag Claudio wel, eigenlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:11

Er is zelfs een Friese versie, mooie plaatjes en een heerlijke Schot, John Wright, zaliger nagedachtenis:

http://www.youtube.com/watch?v=QtV4qQ3tltk

Amy MacDonald met het mooiste Engels want dat is het Schots:

http://www.youtube.com/watch?v=LJGQ7_2g4E0

Met mijn excuses voor het walgelijke randstelijke reclamestemmetje dat ervoor zit maar goed het contrast met de beschaving en het menselijk gevoel kan niet groter zijn...

Wat meer gepolijst van Celtic Woman Lisa Kelly, speciaal voor Xabia:

http://www.youtube.com/watch?v=ML9uozNsWfQ&feature=related

Schotland, Ierland, Friesland en muziek dat hoort gewoon bij elkaar. Kijk maar:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=-va7tzvWHnY

En soe ik oait in frjemde wurde
En dyn grûn fielt net mear as fan my
Fryslân o Fryslân ik longerje nei dy

Thomas, de naam Caledonia komt van de Romeinen en het is grofweg wat we nu Schotland noemen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 16 mei 2012, 22:38
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 17:32

ANITA695 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=Jsx1DIc5o4A

Casting crowns- prayer for a friend
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 14 mei 2012, 23:28
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Een proostende babysmurf is in verband met de zoon van Visser wel toepasselijk. ik had moppersmurf er even op gezet vanwege dat domme gemopper hier allemaal, bah, een beetje gezelligheid is veel aangenamer voor iedereen dan al die egotripperij.

Thomas, tsjoch!

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 16 mei 2012, 12:56
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 14 mei 2012, 18:17
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

SuperMario was indertijd al een rage en het is natuurlijk ook super, Mario dat je jarig bent. Onze stille maar altijd bijdragende harde werker met zijn bijna dagelijkse bijdragen, tevens discjockey en parttime dolfijnentrainer mag wel even in het zonnetje. Niet kletsen maar poetsen en ik hoop dat je het nog jaren mag doen.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 14 mei 2012, 18:24
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 13 mei 2012, 21:39
BerichtOnderwerp: BZV Topic

En dames, is de keuze al gemaakt? Henk zal het wel druk krijgen want het is de enige in de categorie van rond de 25 en daar zijn de meeste huwbare vrouwen tenslotte. Een boer die een man zoekt, moedig hoor, ook van de KRO. Ster van de avond was wel dat scheetje Anne die met haar paard vond dat papa maar weer een vrouw moest vinden.

Boer Thomas, die wat twijfelt aan zijn capaciteiten voor het boerenvak.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 13 mei 2012, 21:40
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 13 mei 2012, 16:58
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Er is ook een harde manier om het te leren. Dat hoeft niet altijd slecht te zijn.
Dat hij nooit meer bier hoeft is al een leermoment al zal hij nog wel even dooroefenen.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 13 mei 2012, 17:00
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 23:15

Voor de mensen die het Frans beheersen met de fraaie tekst van ne me quitte pas. Jacques Brel, wie anders:

http://www.youtube.com/watch?v=aNkydsPK6ww&ob=av2n

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 22:09

Een prachitge tekst van Carmiggelt en dan de stem van Herman van Veen. Wat zingt die man toch mooi.

http://www.youtube.com/watch?v=4O5yWf50-hc

En als onze aardse last
Met de wereld gaat vergroeien
Zal uit jou een bloempje bloeien
Een viooltje, dat staat vast.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 12 mei 2012, 22:22
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 16:47

XABIA794 schreef:
Inderdaad een prachtig nummer, ze waren hier in Belgie in september vorig jaar, geweldig concert? vooral die violiste vond ik bartsten van talent Lachende smiley

13 juni in Amsterdam meen ik, dus voor jou ook nog wel te doen, Xabia!

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 22:51

http://www.youtube.com/watch?v=Yfwlj0gba_k&ob=av2e

Blijft mooi. I am strong when I am on your shoulder. To stand on mountains......

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 9 mei 2012, 00:23
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 23:24
BerichtOnderwerp: Grote maan morgenochtend

Op zondagochtend lijkt de maan veel groter dan normaal en dat komt omdat hij dichter bij de aarde staat dan normaal. De middellijn is 14 procent groter en dat zie je echt. Het is niet iets om bang van te worden, hij staat dichter bij de Aarde en het is volle maan. Het is een normaal natuurverschijnsel. De vraag is of het te zien is want er is bewolking voorspeld.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 21:01
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

Ik zit dit topic zo langzamerhand met plaatsvervangende schaamte te lezen. Ik zal wel conservatief zijn maar de grens van het betameljke wordt ver overschreden, De christelijke opvatting dat je elkaar in stilte mag of moet vermanen heeft hier plaats gemaakt voor een ordinaire roddelpartij waar mensen kennelijk aan de schandpaal genageld moeten worden. Niemand heeft iets gezien, er wordt van alles gesuggereerd en er worden vier mensen ronduit beschadigd. En dat alles omdat sommigen hun grote gelijk willen halen over een schuldvraag betrokken op de roddel daarover. Roddel zelf niet en geef roddels niet door. Dat had nu maar ook in het verleden veel ellende voorkomen. Als we zondags van Gods liefde zingen, moeten we de andere dagen diezelfde mond niet gebruiken voor dit soort verhalen die wel eens valse getuigenis over elkaar zouden kunnen zijn. (Vrij naar Jacobus 2.)

Thomas, je bent zelf verantwoordelijk voor wat je zegt en doet.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 2 mei 2012, 21:32
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:08
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..

PIETER649 schreef:
klopt helemaal Thomas.
ooit heb ik de fout gemaakt te daten met iemand wiens foto ik nooit gezien had...
veiligheidshalve had ik het nummer van mn 2e mobiel klaargezet op mn 1e mobiel.
via broekzakbellen liet ik mobiel 2 overgaan en ik hield met mn eigen broekzakmobiel een gesprek dat er op neer kwam dat ik wegens storing direct naar de fabriek moest... Verlegen lachende smiley
euh.. sorry, maar ik moet nu gaan, we mailen... doei Clown smiley

daarna maakte ik nooit meer die fout te daten met iemand waar ik de foto niet van had gezien.
want ja, ik kom er eerlijk voor uit alleen met knappe vrouwen te willen daten, uiterlijk is voor mij erg belangrijk Coole smiley met zonnebril

Als je gaat daten moet je een foto uitwisselen en wat mij betreft net zo belangrijk: bel elkaar op. Een stem, de manier van praten en wat je daar uit kunt halen. zegt naar mijn mening heel veel. Gaat het mis dan zeg je het gewoon al kunnen sommige afgewezen dames erg lelijk doen. En ja Pieter, zoveel kmappe Turkse en Oosterse vrouwen als jij gehad hebt, daar kan niemand tegen op. Geliukkig ben je ondanks alles gewoon gebleven en was een vrouw uit een Zuid-Hollands dorpje uiteindelijk de beste..Knipoog smiley

Thomas, gelooft veel,

maar alleen vandaag

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 2 mei 2012, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:39
BerichtOnderwerp: zeg me wie uw vrienden zijn

Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal

Kan Annette zo slecht koken, Pieter dat de Bami anders niet smaakt? Knipoog smiley

Bami is van nature een gerecht met een wat zachte smaak dat je lekker kunt maken met de goede ingrediënten. Sambal is er als dat niet is gelukt. En voor een goede discussie geldt dat ook.

Thomas, smaakvol is het beste en dat hou je het langste vol.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 1 mei 2012, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:57

SHANITA130 schreef:
Op profielen keek ik of iemand gelovig was, en foto moet aanspreken.

Nou is het wel zo, dat als je iemand lang kent van 'bijdrages', en je ziet dán pas de foto, je een hele andere indruk kan krijgen, dan dat je gelijk de foto had gezien.

Shanita, het is onmogelijk je een beeld van het uiterlijk van iemand te vormen op basis van geschreven tekst over een onderwerp. Je krijgt daarmee hooguit een beeld van hoe iemand denkt, voelt of in het leven staat. In het profiel staan wel kaders in de zin van lengte, haarkleur en ongeveer te berekenen lichaamsbouw. Een voorstelling die je je maakt, klopt nooit. De stem bij de eerste keer bellen, zegt zomogelijk nog meer overigens. De klank van een stem verzin je al helemaal niet van te voren. Ik denk dat het ook niet erg is dat het van je beeld afwijkt. Bij een date is het altijd wennen het eerste half uur, juist vanwege dit soort dingen.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 1 mei 2012, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:57

Zou het ook kunnen zijn dat mensen het profiel zo schrijven dat het een bepaalde categorie aantrekt? Een bepaalde belangstelling, een opleidingsniveau of een omschrijving hoe met in het leven of geloof staat? Dat zal anderen afschrikken, welnu is dat zo erg? Ik heb in mijn profiel duidelijk omschreven waarom het in mijn geval onhandig is een foto te plaatsen. Je zult je verbazen hoe vaak ik de vraag krijg waarom ik dat niet gedaan heb. Ik reageer doorgaans vriendelijk maar eigenlijk zou het antwoord moeten zijn: de reden waarom ik dat niet doe is dat jij niet kunt lezen. En voor mij is het goed kunnen begrijpen van teksten misschien wel meer dan gemiddeld van belang. We zijn verschillend en zoeken echt niet allemaal hetzelfde type. Op een relatiesite als deze kijken mensen natuurlijk ook naar een foto maar gezien het specifieke karakter van CM toch ook naar andere zaken als een profiel en hoe men over een en ander denkt. Ik vind het niet erg als bijkt dat het niet gelezen wordt. Dan zijn dat niet de goede kandidaten en het selecteert zichzelf. Wie alleen maar een foto bekijkt en verwacht dat het bij een ander dan ook wel zo moet zijn, tsja, ga vooral je gang. Een smoeltje en direct contact kan je manier van doen zijn. Maar maak van die houding niet de norm op CM, die dan kennelijk voor iedereen maar moet gelden.

Thomas, we denken en zoeken niet allemaal op dezelfde wijze, gelukkig maar.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 1 mei 2012, 13:54
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 april 2012, 01:25
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

HANNAH810 schreef:
thomas968, gefeliciteerd met je 58e verjaardag,
met drie keurige wang-kusjes....... Kussende smiley links Kussende smiley rechts Kussende smiley links
(of heb ik daar schriftelijke toestemming voor nodig......... )
je wordt nog eens volwassen, zeker??

Eenmaal zal ik echt volwassen zijn, ik oefen tenslotte al een paar jaar! Is keurig wel altijd goed eigenlijk?

Thomas, dank uit het mooiste land van deze Aarde: Friesland.

Flean op, wy sjonge it bêste lân fan d'Ierde....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 27 april 2012, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:40
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke

DANIEL777 schreef:
vreemd want er zijn landen waar ze juist vrouwen tekort komen zoala bijvoorbeeld china

China kende een politiek waarbij men als stel maar één kind mocht hebben. Chinese ouders wilden een jongetje als ze maar één kind mochten. Meisjes werden geaborteerd of waren na de geboorte plotseling 'verdwenen", vermoord dus. Omdat een op de vier mensen op Aarde in China woont, gaat het om een groot aantal. Met dat in je achterhoofd vind ik de opmerking wel erg cru.
In ontwikkelde landen sterven in verhouding weinig vrouwen in de kraam maar in de derde wereld is dat meer. Dat zorgt er voor dat hier de vrouwen langer leven dan mannen, terwijl dat vroeger net andersom was, door de hoge sterfte onder kraamvrouwen. Vrouwen zijn het sterke geslacht, niet de mannen. Nu er minder wordt gerookt en vooral mannen dat vroeger deden, is de statistiek in verhouding weer wat gunstiger voor mannen.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 24 april 2012, 22:08
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 20:04
BerichtOnderwerp: Dinnerdate 28 april in Zwolle

ANITA695 schreef:
Heb ik iets leuks gevonden hier in de buurt durf ik eindelijk (big stap ) en nu blijkt t vol te zijn voor de dames Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley Kotsende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

veel plezier voor mensen die wel gaan en eetsmakkelijk
Ik ga wel alleen chinezen

gr anita

waarom ben ik nu lid Smiley die vol vragen zit

Het is bijna met elke activiteit zo: de vrouwelijke helft aan deelnemers is
er redelijk snel en dan krijgen de mannen nog een mailtje of ze zich willen inschrijven. Persoonlijk vind ik het wel goed dat men streeft naar een 50/50 verhouding.

Thomas, in Niverdal is wel een Chinees.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 25 april 2012, 13:50
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 19:46
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke

XABIA794 schreef:
ik dacht dat statistieken aantonen dat er gewoon zoveel meer vrouwen zijn dan mannen op deze aardkluit Lachende smiley

Los daarvan blijken vrouwen zich vaker op relatiesites in te schrijven. Dat is een algemeen verschijnsel. Overigens nemen je kansen als vrouw daardoor nauwelijks af. Het gaat er om dat je de juiste kunt uitzoeken. Met relatiesite zijn je kansen groter dan zonder. Het is hier 1102vrouwen/882 mannen, dat is redelijk scheef: ongeveer 55% vrouwen.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 24 april 2012, 22:35
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 16:43
BerichtOnderwerp: CM App

BEUN656 schreef:
Even ter correctie... Op een bovenleiding van de trein staat tussen de 1500 en 25000 volt. Enfin, ga jij daar maar lekker je komploetertje aan hangen, veel succes! Ik doe het je in ieder geval niet na.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt O ja, laat me het even weten of je dat avontuur hebt overleeft, wil je? Clown smiley

In de Intercity van Leeuwarden naar het westen zit boven je gewoon een stopcontact met 230V. Verder draadloos Internet. Dus wie jaagt je de trein uit. Met een Blokkerkaartje ga je voor 15 euro retour en ook dat dat valt allles mee. CM wert op een laptop of een iPad prima dan. Voor de smartphone zou er een app moeten zijn.
Van die 1500V of meer heb je dus middels een transformator veel plezier met een leiding boven je al vind ik verbinding maken met de echte bovenleiding geen goed idee Knipoog smiley

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 24 april 2012, 16:47
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 14:45
BerichtOnderwerp: cmers zijn zo slecht nog niet

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind dat in de definitie "om haar te begeren" pcies hetzelfde zit als wat jij nu omschrijft.

Ben ik met je eens maar zo wordt het niet uitgelegd. Het denken aan of opgewonden raken van een vrouw of man is dus heel wat anders dan daadwerkelijk begeren van andermans vrouw, wat een heel andere lading heeft. En het is heel lastig, zo niet onmogelijk aan iets NIET te denken. Het schuldgevoel dat daar aan is gekoppeld is echt opgelegd en deze uitspraak van Christus wordt daarmee niet goed gebruikt.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 20 april 2012, 18:43
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 14:37
BerichtOnderwerp: cmers zijn zo slecht nog niet

Henk,

We moeten dit wel in proportie zien en zo letterlijk als jij dat neemt, kan het nooit zijn. Als ik zeg: je mag niet aan twee borsten denken, waar denk je dan aan? Dan pleeg je echt geen zonde hoor. In bijbelse tijden was denken geen abstracte bezigheid zoals wij dat zien maar had het de betekenis van: ik denk er aan om het te doen. Het is jouw keuze om iets letterlijk te lezen met het denken en redeneren van nu. Maar zo is het niet opgeschreven. Als je recht wilt doen aan Bijbelwoorden, en uit je opstelling blijkt dat je dat wilt, dan moet je ook de moeite nemen het te lezen zoals het is opgeschreven.

Verder praat je mensen een onnodig schuldgevoel aan. Als je eraan denkt hoe je overspel zult aanpakken is echt niet hetzelfde als een vrouw zien en voelen dat je haar begeerlijk vindt. Een vrouw of man begeren op zich is geen zonde en het is echt geen christelijke zienswijze alle seksueel verlangen als vies of zondig te zien. God rekent ons echt niet af op wat Hij in de schepping heeft ingebouwd. Ergens aan denken in Westerse abstract-rationele zin is heel wat anders dan erover denken iets te doen in oosterse zin.

Thomas, iets wat vroom klinkt, is dat nog niet altijd.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 20 april 2012, 22:07
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 april 2012, 13:43
BerichtOnderwerp: Het weer

VISSER278 schreef:
Vanochtend op mn werk ...... ha , het is mooi weer , laat ik vanmiddag vrij nemen om een paar uurtjes te gaan vissen.
Stap ik om 12 uur naar buiten ............ ik dacht , nee , toch maar niet.
Wat een wind zeg.

Het weerbericht van te voren beluisteren, kan geen kwaad Visser, zeker in Nederland is dat wel een goed idee.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 april 2012, 00:09
BerichtOnderwerp: Gezocht

Ik heb het hersteld. De indeling is weer normaal.

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 april 2012, 14:37

ZEELAND736 schreef:
[/url]
Wat is dit een geweldig mooie versie!!!!!!!!!!!!!!
Heb met ontroering geluisterd....[/quote]

Jaja Zeeland, het zal wel waar zijn, ik geloof als Thomas dingen pas als ik ze zie, maar ondertussen stiekem de opmaak vreranderen dat kan natuurlijk niet. Schaam je!

Engeltje smiley Engeltje smiley Thomas Engeltje smiley Engeltje smiley , zou dat nooit doen.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 april 2012, 14:32

[quote=HANNAH810]thomas; je moet toch die pc van je eens nakijken; kijk nou eens wat je hebt gedaan; de hele pagina verbouwd!! Boze smiley

Ik? Kijk eens in het zuidwesten van Nederland!

Thomas, geen Microschoft.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 12 april 2012, 14:47
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 22:04

PIETER619 schreef:

]http://www.youtube.com/watch?v=oZIz-Zs0P88&feature=channel

De link selecteren, geen spatie voor of achter en dan op URL drukken.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 13 april 2012, 00:04
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 91 Volgende
Pagina 35 van 91