Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 19:37
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
Heeft iemand al het Party&Co spel? Anders kijk ik even of ik het kan lenen.
En ik zag dat er naar de leeftijd van mijn kinderen werd gevraagd... 10/9/7.
Tot dan dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 12:31
|
|
|
LEONARD480 schreef: | ehhh ...vrouwenvrees kan dat ook |
Jij vrouwenvrees? Je was toch een echte man?
Enne Hannah, ik ben kampioen sjoelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:50
|
|
|
Ik meld me aan, dus als ik het goed heb:
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kinderen, die zeker ook nog naar de waterwerken willen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 19:36
Onderwerp: Ga je mee 21 jan Castricum duin/boswandeling en restaurant?
|
|
|
Wat een gebedsverhoring vanmiddag!! We hadden echt heerlijk weer en we hebben een mooie wandeling kunnen maken door het infiltratiegebied.
Omdat we toch nog een afmelding hadden en er mensen niet op kwamen dagen , hebben we lekker met zijn drietjes gewandeld. Zo merk je wel dat er goede gesprekken op gang komen...
Na de wandeling, waarbij we flink waren uitgewaaid, streken we neer in Johanna's hof en hebben genoten van een heerlijk kopje warme chocolademelk met slagroom.
Na de uitstekende maaltijd zijn we weer op huis aangegaan. Ik hoop dat de anderen ook veilig zijn thuisgekomen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 18:38
|
|
|
Leonard480 (44) regio 0180 Nico576 (53) regio 0165 marcel188 nico576
Nathanya830 (34) regio 0251 Steentje178 (31) regio 0512 Joke317 (60) regio 0228
Nou, lijkt me toch een prima cluppie. Als iemand het prettig vindt om via telefoon contact kunnen hebben, as zaterdag, dan mag je me een pm sturen.
tot zaterdag 14.30! Als je je nog wilt aansluiten, dan lijkt ons dat helemaal gezellig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 20:52
|
|
|
Visser278 (44) regio 0113 denkt er nog over Leonard480 (44) regio 0180 Nico576 (53) regio 0165
Nathanya830 (34) regio 0251 ws met drie kids Steentje178 (31) regio 0512 houdt datum vrij Joke317 (60) regio 0228 onder voorbehoud, mss met introducé
Nou, we zien wel wat het wordt. Misschien komen er nog wel onverwachte aanmeldingen die ons kleine groepje wat groter maken?
Vooralsnog stel ik voor om om 14.30 uur te verzamelen op de parkeerplaats van de Hoep, hier een link met routebeschrijving: https://www.pwn.nl/PuurNatuur/BezoekersCentra/DeHoep/Pages/default.aspx
Afhankelijk van de opkomst en het weer kiezen we om 15.00 uur een route, waarna we ons te rusten zetten bij Johanna's hof, aan dezelfde parkeerplaats.
Bij een eerder uitje hebben we allemaal onze eigen rekening betaald en dat beviel prima. Iedereen kan het zo gek maken als hij/zij wenst.
Ben ik nog dingen vergeten te vermelden? Dan hoor ik het wel. Heb je nog ruimte in je agenda? Sluit je dan gerust aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 20:24
|
|
|
En er heeft zich weer iemand aangesloten
Visser278 (44) regio 0113 denkt er nog over Leonard480 (44) regio 0180 Martin695 (66) regio 0251 Marsjg (43) regio 0346 is nog in overleg Herman388 (49) regio 078
Nathanya830 (34) regio 0251 ws met drie kids Steentje178 (31) regio 0512 houdt datum vrij Tink100 (43) regio 072 overlegt nog... Brigit826 (46) regio 010 Josina022 (41) regio 030 onder voorbehoud Joke317 (60) regio 0228 onder voorbehoud, mss met introducé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 14:44
|
|
|
We hebben nu de volgende lijst:
Visser278 (44) regio 0113 denkt er nog over Leonard480 (44) regio 0180 Martin695 (66) regio 0251
Nathanya830 (34) regio 0251 ws met drie kids Steentje178 (31) regio 0512 houdt datum vrij Tink100 (43) regio 072 overlegt nog...
Wie volgt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 19:03
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=UyTazPPWIKk Gers Pardoel: Ik neem je mee songtekst
ze denkt dat ik niet bezig ben (met haar) dat ik geen gevoelens heb (voor haar) terwijl ik nu alleen maar denk (aan haar) want zij is heel m'n wereld zeg me wat je wilt dan (wilt dan, wilt dan) staren word ik stil van (stil van, stil van) zeg me wat je wilt dan (wilt dan, wilt dan) staren word ik stil van
we waren pas 8 zat in de klas naast tomas en willem , voor mark en bas jij zat voorin , keek achterom ik stuurde je briefjes en vroeg je waarom je stuurde me terug ik vind je lief , zit op een wolk en ik ben verliefd 10 jaren later waren we samen, ik was een jongetje jij al een dame wist het wel zeker jij bent de ware niemand waar ik nou zo lang naar kon staren soms is het erg maar dit is m'n werk voor jou ben ik gerwin en gers is het merk
ik neem je mee, neem je mee op reis neem je mee, naar Rome of Parijs ik lijk misschien wel cool totdat je weet wat ik nu voel jij klinkt als muziek dus laat je zien wat ik bedoel ik neem je mee ee-eh-eh-eeee ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee ik neem je mee ee-eh-eh-eeee ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee
ik denk aan haar en zei denkt aan mij jij bent te druk is wat ze me zei ze wil met me shoppen en samen uit eten wil naar de bios en wil met me daten maar ik wil muziek en geld op de bank al m'n fans die wachten al lang ik wil een toekomst opbouwen met haar 2 kids een huis met een tuin aan het water hond of kater wat jij wil maar blijf nou niet staren want dan word ik stil doe dit voor ons en werk dus hard want ik hou van jou met heel m'n hart
ik neem je mee, neem je mee op reis neem je mee, naar Rome of Parijs ik lijk misschien wel cool totdat je weet wat ik nu voel jij klinkt als muziek dus laat je zien wat ik bedoel ik neem je mee ee-eh-eh-eeee ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee ik neem je mee ee-eh-eh-eeee ik neem je mee ee-eh-eh-eh-eeee
ze denkt dat ik niet bezig ben (met haar) denkt dat ik geen gevoelens heb (voor haar) terwijl ik nu alleen maar denk (aan haar) want zij is heel m'n wereld zeg me wat je wilt dan (wilt dan, wilt dan) staren word ik stil van (stil van, stil van) zeg me wat je wilt dan (wilt dan, wilt dan) staren word ik stil van
Laatst aangepast door
|
NATHANYA830
|
op donderdag 24 november 2011, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 22:30
|
|
|
Wie heeft er zin om zaterdag 21 Januari 2012 met een groepje lekker de duinen en het bos bij Castricum in te duiken en een lekker stuk te wandelen?
We zouden kunnen afspreken bij bezoekerscentrum de Hoep in Castricum en daarna een pannenkoek oid kunnen eten bij Johanna's hof, wat aan dezelfde parkeerplaats ligt...
Ik hoor het wel!
Laatst aangepast door
|
NATHANYA830
|
op dinsdag 22 november 2011, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 23:02
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouwww, da's makkelijk als je dat al weet.
Dinsdag, weet ik nog niet Woensdag , verrassing Donderdag , benieuwd wat mn moeder voor me gekookt heeft Vrijdag, nog geen idee Zaterdag , friet met weet ik nog niet.
|
Ik moet wel, de meeste dagen werk ik tot vijf uur en de kinderen willen ook op tijd eten. Buiten dat is het getest dat je zon € 25,00 goedkoper uitbent als je alle boodschappen ineens haalt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 22:36
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
euhm, vandaag kippesoep morgen boerenkoolstamppot met worst woensdag chili con carne met kip donderdag spaghetti vrijdag eerst weer eens boodschappen doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 22:55
Onderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
|
|
|
LEONARD480 schreef: | We zullen even moeten wachten op onze deskundige bij uitstek ...namelijk dhr. Visser..gezien zijn ruime ervaring op het gebied van zeevissen en alles wat leeft op de zeebodem. |
Die zal ook wel bijna thuis zijn, denk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 22:40
Onderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nee mariska ..morgen zit tie gewoon bij de buren..
Het beestje houdt ons gewoon voor het lapje. (Ik zag de pootjes heen en weer gaan vandaar) |
Leonard is ervan overtuigd dat mw Krabs opgewekt wordt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 22:10
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Even een merkwaardige vraag ..hoe zie of het een mannetje of vrouwtje krab is....Moet je eerst rammelen of zo |
Dat zei de aanhang van Hannah, iets over grote schaal, kleine scharen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 21:48
|
|
|
Hahaha, Pareltje is de vrouwelijke strandkrab die mijn dochter op het strand heeft gevonden. Overigens is ze in de auto al omgedoopt naar mevrouw Krabs.
Inmiddels heeft ze een plekje in de schuur gevonden waar ze kan liggen uitdrogen Daarna mogen ze haar om de beurt mee naar school nemen. Leonard bracht de kinderen op het fantastische idee om munt te slaan uit deze vondst
Ik neem lekker nog een cakeje... die waren nog lang niet op. De rest gaat in de vriezer voor toekomstig bezoek, dus als je in de buurt bent (of vlak langs rijdt)...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 21:27
|
|
|
Nou, ik ben inmiddels veilig thuis met de kinderen. Wat was het mistig op de terugweg.
Samen met Hannah, Visser en Leonard zijn we na de pier (op de terugweg) over het strand naar het restaurant gelopen. Omdat we dachten dat we het restaurant wel zouden tegenkomen, zijn we overgestoken naar de boulevard.
Aan het einde van de boulevard hebben we uiteindelijk gevraagd waar het restaurant was aan twee passerende dames... Hannah en aanhang namen daar afscheid. Toen we uiteindelijk de boulevard weer helemaal terug waren gelopen , kwamen we Herman en Brigit tegen die al in het restaurant zaten.
Daar hebben we heerlijk gegeten en gebabbeld (met de kinderen vrij rustig aan de andere kant van de tafel ) en zijn we in het donker lekker terug gelopen. Om kwart over acht reed ik van het parkeerterrein af
Ik vond het een heerlijke middag, leuk om iedereen zo eens in het 'echt' te zien! Een beetje jammer dat we elkaar na de pier een beetje zijn kwijtgeraakt, maar kleinigheidjes hou je toch...
Ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|