Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 06:59
|
|
|
Stilte
Ja wees stil Stil tot God Zodat die Stilte Tot innerlijke rust Terug mag vinden Van hart
Tot die Stilte Mogen we genieten Ja van de natuur De vogels de dieren Kleuren en geuren Stilte ozo kostbaar
Verlies dat niet Uit het oog Kijk om je heen Niet alleen rechtdoor Zie de Stilte En luister
Stilte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 12:23
|
|
|
ANITA324 schreef: | Stilte
Ja wees stil Stil tot God Zodat die Stilte Tot innerlijke rust Terug mag vinden Van hart
Tot die Stilte Mogen we genieten Ja van de natuur De vogels de dieren Kleuren en geuren Stilte ozo kostbaar
Verlies dat niet Uit het oog Kijk om je heen Niet alleen rechtdoor Zie de Stilte En luister
Stilte |
Lieve Anita
Ik hoop dat je die innerlijke rust weer gevonden hebt......
Gr.Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 13:13
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Lieve Anita
Ik hoop dat je die innerlijke rust weer gevonden hebt......
Gr.Leanne |
Ja met mij gaat het verder prima. Ben zondag nacht opnieuw gestorven Mijn eigen ik verwerpen En opnieuw geboren Laat Jezus Christus Elke dag ja Meer en meer in mijn leven Kneden, Vormen en Vullen Dus niet meer mijn ik. Door de Wapenrusting aan te trekken Door Zijn Kostbaar Bloed overwin je alles Ja Door Jezus Christus alleen Hij is de Weg de Waarheid en het Leven Niemand komt tot de Vader dan door Mij !!!
I Jesus !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 13:15
|
|
|
Stilte
Als we alleen in drukte en stress blijven En geen tijd meer maken voor onze Vader waar blijft dan die innerlijke rust?
Luister naar de Vader door Zijn Woord Zie naar Zijn Schepping die Hij heeft gemaakt Dat maakt je als mens ozo nietig en klein
Kom tot de Vader door Hem alleen Leg elke dag je leven in des Heren hand Verwerp je eigen ik en wees stil
<><
|
|
Naar boven |
|
|