Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 13:36
|
|
|
echte vrienden
er zijn van die echte vrienden die dicht bij je de levensweg gaan zonder bijzondere wensen en van al wat niet echt is ontdaan je ziet ze daar waar verdriet is met een troostwoord verkwikkend en warm met het gebaar: ik begrijp jou! van hun alles omvattende arm
er zijn van die echte vrienden die gelouterd door zorgen en pijn zonder een veelvoud van woorden een rustplaats en een zegenaar zijn je kunt ze eig'lijk nooit missen en toch gaan ze eens bij je vandaan de felle pijn achterlatend van een wond die niet snel dicht zal gaan
ik sta bij een van die vrienden die ik nooit ofte nimmer vergeet omdat zijn rijke vermogen ware liefd' en zachtmoedigheid heet en dikwijls zal ik vertellen van de geheimenis van zijn kracht hoe hij door simpele woorden mij de hemel nabij heeft gebracht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:06
|
|
|
ANITA324 schreef: | echte vrienden
er zijn van die echte vrienden die dicht bij je de levensweg gaan zonder bijzondere wensen en van al wat niet echt is ontdaan je ziet ze daar waar verdriet is met een troostwoord verkwikkend en warm met het gebaar: ik begrijp jou! van hun alles omvattende arm
er zijn van die echte vrienden die gelouterd door zorgen en pijn zonder een veelvoud van woorden een rustplaats en een zegenaar zijn je kunt ze eig'lijk nooit missen en toch gaan ze eens bij je vandaan de felle pijn achterlatend van een wond die niet snel dicht zal gaan
ik sta bij een van die vrienden die ik nooit ofte nimmer vergeet omdat zijn rijke vermogen ware liefd' en zachtmoedigheid heet en dikwijls zal ik vertellen van de geheimenis van zijn kracht hoe hij door simpele woorden mij de hemel nabij heeft gebracht |
Wat mooi Anita heel herkenbaar Thanks
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|