ChristianMatch

Forum

De stem herkennen.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 330 331 332 333 334 335 336 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 15:46

Schriftelijk ,of digitaal,of per telefoon,,is het verschuilen.
Stemherkenning,heb ik geleerd,in persoonlijkke contacten,en ook van de Tv.
Ik heb geleerd,wat onzin,en waarheid is,in vele honderden gesprekken.
Emoitoneel word ik niet geraakt,in smeekbedes,en politiek beslist niet.
Je gaat herkennen,wat gegrond of ongegrond is,in stemgeluid.
Mijn enigste gave is,het luisteren,met aandacht.
Veel werp ik af,het is pure onzin,en niet gestaafd.
In Sybengewald had ik ooit een gesprek,met een leuke dame,die onzin zat te verkopen,in een supermarkt,en zij gaf haar hart bloot aan mij,in haar beleving,van huwelijk,daar ik mijn beleving kenbaar maakte.
Die gesprekken koester ik.
Het Hart laten spreken,is mij veelal gelukt,en dan zijn er ook tranen,van verdriet.
Op geloofsrichting heb ik mij nooit vermoeid,elk mens is een Godskind vind ik.
Je herkend Godsafwijzing,en politieke keuzes vrij direkt.
De securalisatie,baart mij veel zorgen.
De gesprekken,nu kan ik mij niet in verdediggen,de intelekt ,is nu wijzer als God verworden.
Gods Statuten,is nu Achterlijk,de Mens is God zelf dus.

Die stem gaat nu overheersen,in mijn toch verdriet.
Maar Gods stem,is altijd onveranderd.
Gelukkig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:05

SAMENZIJN153 schreef:
Beste gelovigen,graag zou ik indien mogelijk persoonlijke ervaringen horen van mannen en vrouwen die zich zelf uit eigen wil/ verlangen hebben laten dopen.
Dus niet de kinderdoop! maar op volwassen leeftyd. bedoel ik.

Dit is een 'oud' bericht, een oude vraag van Richard, ofwel: 'Samenzijn'. Hij is geen lid meer van CM maar volgende week zondag wordt hij gedoopt en Glenn en ik hopen daar bij aanwezig te zijn.
Ook ikzelf ben als volwassene gedoopt en weet nog goed hóéveel dit voor mij betekent heeft.
Als Glenn en ik volgende week naar de doopdienst van Richard gaan, zou het misschien leuk zijn als er, van de mensen die hem nog kennen van dit forum, wat berichtjes/ boodschappen, enz. voor hem zijn, ik zou deze dan mee kunnen nemen naar de dienst en die na afloop aan hem willen geven.
Wie wil er nog iets tegen Richard/Samenzijn zeggen?
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:19

Intussen heb ik vele preken beluisterd,van Refo tot Pinkstergemeente.
Honderden bladzijden bestudeerd,van vele demonatie.
God Toornd inderdaad,anno 2010.
Nauwkeurig heb ik de Zondvloed,bestudeerd,in de dagen van Noach.
Van de Pinkstergemeente,kan ieder zeggen,wat zij willen,maar zij zijn wel open,in het Laatste Bijbelboek,de Openbaringen,de Gramschap van God,in Toorn.
Het zijn nu weer de dagen van Noach,en nu ook huwelijkken in ongelijke geslachten,verworven.
Lot,wij willen gemeentschap,met uw Gasten,in Sodom,en Gomorra,waar hij zijn woonstede had.
Sexuele lust dus.
Die steden bestaan niet meer,wel de Dode Zee,waar geen leven mogelijk is,door het zoutgehalte.
Ik ben gaan bestuderen,wat Gods Toorn inhoud,en schrijf dat ook op.
En ik ben ook gekruisigd,en geband,op chr sites.
Ook censuur in mijn leven.
Tussen Troon en Toorn,is er één letter verschil.
Ik wil bij Gods Troon zijn,en nooit zijn Toorn ervaren,in de Dagen van Noach.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:33

Bij deze geef ik Jill en Grace een hele dikke knuffel,
voor dit geweldige weekend.

Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:41

MARISKA601 schreef:
Bij deze geef ik Jill en Grace een hele dikke knuffel,
voor dit geweldige weekend.

thank,een dikke knuffel terug Kussende smiley
hebben erg gelachen dus was t waard dit weekend Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:45

GRACE585 schreef:
ik had jou netjes een vraag gesteld rellok Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
kreeg ik niet eens antwoord op van jou Woedende smiley

en nou wil je mij niet zien Geschokte, onthutste smiley mijn naam is nog wel grace (genade)
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

ge bedoeld die kast? had ik toch al beantwoord? dacht ik?.... of euhm hadde gij een ander vraagske?
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:48

RELLOK036 schreef:
ge bedoeld die kast? had ik toch al beantwoord? dacht ik?.... of euhm hadde gij een ander vraagske?

ja rell ff terug lezen dan Smiley die vol vragen zit
Geschokte, onthutste smiley 20maart
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:15

JONATHAN890 schreef:
Een verhitte discussie, is niet verkeerd, mensen hebben verschillende opvattingen, staan ook als christen anders in hun schoenen dan anderen.
Is dat verkeerd? nee ik denk het niet, de een leeft nu eenmaal anders dan de andere christen.
En natuurlijk mag je je mening geven, over iets wat een andere christen doet, waarvan jij denkt dat het niet goed is. andersom zul je ook open moeten staan voor de redenen die een ander opgeeft waarom hij/zij die dingen we doet.

Deze communicatie vorm met je onderling altijd betrachten....niets mis mee, om eens een andere mening te horen, misschien leer je er wel iets van.

Ik denk ook anders over dingen als 10geboden/wet/zondagsrust dan anderen hier op t forum, al leuke discussies over geweest. Vind ik niet erg, voel me gesteund door enkelen en sommigen discussiëren er flink tegen aan. Erger wordt t als ze dingen in de mond nemen als godslastering, duvel in christenjas, farizeeër etc

We zijn allemaal broers en zussen van onze Hemelse Vader.

Leer van mekaar, luister, verdiep. God houd van jullie allemaal heel veel.

En ik heb ook mijn bedenkingen over yoga hoor, de oorsprong is niet goed. De dingen die vaak hier in Nederland gedaan worden zijn meer in wat lichamelijke ontspanning te benoemen. Maakt dat dan vrij om te doen??
Ik denk dat bewust met je lichaam bezig zijn niet verkeerd is. Pas als de diepere dingen van hindoeïsme om de hoek komen kijken, je opeens heel duidelijk ziet dat yoga werkelijk daar de oorsprong heeft.

De ene christen kan denk ik wel heel bewust, de ontspanning kant van yoga doen, terwijl de andere er iets heel fouts in ziet.
Ik denk dat yoga fout wordt, zodra het mediteren op zoek gaat naar het innerlijke mens zijn. Wij horen op God gericht te zijn.
Ja ik denk dat in veel dingen van het leven een gevaar schuilt, een ieder moet zich dagelijks bedenken, dat wat hij/zij doet in overeenstemming blijft en is met wat God van ons verlangt. Steeds meer op Jezus gaan lijken. Hoe...verdiep je in God's woord, leer daar van, naaste liefde, de ander boven jezelf te stellen, God boven alles.
Zodra je alleen met je innerlijk bezig bent, ben je niet met die dingen bezig. Zolang je lekker aan ontspanning doet...valt t denk ik allemaal wel mee. De een kan dit, de ander niet.
Niet alle wijn is t bloed van Jezus, niet alle brood is Zijn lichaam.
Pas als je er woorden bijvoegd, maken deze dingen liturgie en zijn ze Godsdienst.
Denk dat t met yoga ook wel beetje zo is.

w8 ff hoor ... "de ander boven jezelf te stellen" ???
Het gebod is toch: "Heb je naaste lief als jezelf..."
Ik denk dat het veel ligt aan de persoon zelf ... de ene mens zal eerder aan zichzelf denken voor het aan een ander toekomt, de andere mens zal eerder aan een ander denken, soms zelfs zo dat zo iemand op een gegeven moment zichzelf voorbijloopt en da's ook niet goed volgens mij.

Ik denk dat je naaste liefhebben als jezelf een goed en gezond gemiddelde is ... en ja, soms is er dan ook ruimte om af te zien van de 1e plaats of jezelf ff naar de achtergrond te verplaatsen ... als je jezelf dan maar niet voorbij loopt.
Denk dat God wil dat we om onze naaste geven maar dat Hij ook wil dat we goed voor onszelf zorgen. Misschien is balans daar wel het sleutelwoord.
Wilde dit nog ff toevoegen Jonathan Knipoog smiley goed ?

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 21 maart 2010, 17:16
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:18

Bijn volle verstand even sterven,betekend de Doop.
Onder water,ga je even geen adem meer halen,en te lang er onder de echte dood.
Besprenkeling,van een baby,is geen doop,maar Opdragen,in opvoeding,in Chr Geloof.
Dopen is gewoon met Chrisus gekruisigd te zijn,en even sterven,in een verdrinking.
Het doopsformulier,staat niet in de Bijbel,en de Cathehechismus,en de Navolging van Christus,van Thomas A Kempis,ook niet.
Babtisme wel,de juiste doop,ook Jesus onderging dat,onder water.
De Cathechismis is ook ,Deuterkaononiek,en Dordseleerregels.
Wijze woorden,maar niet Bijbels gestaafd.
Godsgeleerden,gaven hun stellingen,door God een Corectie te geven,heb ik ondekt.
Ook ik heb studie gedaan,met mijn heel beperkt verstand,dat de dwaasheid van God veel wijzer is,als het verstand van een mensekind,in alle geleerdheid.
Ook ik onderzoek de geschriften,en soms tot wanhoop toe.
Gods Raadsbesluiten zijn zo onbegrijpelijk,voor mij.
En ook blind,in vele uitlegging.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:21

HANNA566 schreef:
Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan.
En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken.

Wij gaan met een hele groep vanuit de gemeente, ong. 100 mensen.
Wat je mee moet nemen, euh, wat je ook mee zou nemen als je "gewoon" zou gaan kamperen. Kan je wel een advies geven, neem warme kleding mee voor de avonden, het kan nog best afkoelen en voor de nacht eventueel een extra deken. De afgelopen jaren was het erg warm, dus zonnebrand inpakken zou ik ook doen. Lachende smiley

Veel plezier ..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:22

cafeinne gebrek Zieke smiley

brabants bakkie leut,daar was ik wel aan toe Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:28

SUSANNAH475 schreef:
oke ... ben toch benieuwd welke foto je bedoelt, de foto die ik in gedachten heb, daar zit ik volgens mij links Engeltje smiley
hahaha ... of de foto's van gisteren gelukt zijn ? tja, heb nog zo'n ouderwets rolletje ... duurt nog wel ff Knipoog smiley

'k Heb de foto nog eens goed bekeken, maar ik heb me denk ik vergist. De foto is trouwens gemaakt in Lunteren. 'k Heb nu iemand gevonden, die ook wel op je lijkt. Had je heel lang haar toen? En je zat aardig vooraan zeker? Jammer dat ik 'm niet kan scannen, had ik 'm op CM gezet. Zoek de bekenden. Knipoog smiley Waarschijnlijk halen ze mij er niet meer uit, want ik had toen krullen (nep). Dat vond ik toen kennelijk mooi. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

IMKE917 schreef:
Het juiste spoorkaartje heb je, wanneer je Jezus aanvaard hebt als jou redder en verlosser. Dan mag je het het "hopen op het juiste kaartje" vervangen door het zeker weten, Rinus, en mag je zingen en juichen, zoals een nachtegaal !
God's zegen.

Fijn he Imke, om die Zekerheid te mogen bezitten. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

JONATHAN890 schreef:
de kachel brandt niet

maar de zon schijnt wel Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:29

EVA685 schreef:
Jazeker Cross Knipoog smiley nu naar je zin?

Groetjes van Eva.

Je moet het doen zoals jij het wilt doen Eva, en lezen doe ik ze toch wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:29

heb er nog een van m'n zoontje een paar jaar terug
was ik zijn haren aan het wassen en met het uitspoelen zei ie maar steeds
het is echt niet eerlijk hoor mama ,echt niet eerlijk,echt gemeen,heel gemeen.....

wat is er dan zo gemeen kerel

nou de zeep loopt door t putje naar de andere kant van de wereld
en jij moet voor de zeep betalen en nou gaat het zomaar naar de andere kant en die mensen krijgen dan onze zeep voor niks .
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:30

GRACE585 schreef:
cafeinne gebrek Zieke smiley

brabants bakkie leut,daar was ik wel aan toe Knipoog smiley

Even wetenschappelijk: wat is het verschil tussen een Brabants bakkie leut en laten we zeggen een Hollands of Zeeuws of Fries bakkie leut?

Behalve de kruidkoek...
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:31

MARISKA601 schreef:
Ik laat mij morgen uitdeuken Lachende smiley

Voorzichtig dan maar...
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:32

vriendje van m'n zoontje zegt tegen hem; jij hebt best wel een dikke mama Geschokte, onthutste smiley
antwoordt; nee hoor ik heb gewoon lekker meer mama dan jij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:35

toen mijn vader overleden was zei m'n dochtertje van toen bijna 3 jaar

ooooooo opa is heel hoog weggevlogen ,hij wilde gewoon bij Jezus zijn boven de wolken,daar gaat ie feest vieren met jezus en ziet ie zijn mama ook weer Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 21 maart 2010, 17:35
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:37

ALFAROMEO918 schreef:
Intussen heb ik vele preken beluisterd,van Refo tot Pinkstergemeente.
Honderden bladzijden bestudeerd,van vele demonatie.
God Toornd inderdaad,anno 2010.
Nauwkeurig heb ik de Zondvloed,bestudeerd,in de dagen van Noach.
Van de Pinkstergemeente,kan ieder zeggen,wat zij willen,maar zij zijn wel open,in het Laatste Bijbelboek,de Openbaringen,de Gramschap van God,in Toorn.
Het zijn nu weer de dagen van Noach,en nu ook huwelijkken in ongelijke geslachten,verworven.
Lot,wij willen gemeentschap,met uw Gasten,in Sodom,en Gomorra,waar hij zijn woonstede had.
Sexuele lust dus.
Die steden bestaan niet meer,wel de Dode Zee,waar geen leven mogelijk is,door het zoutgehalte.
Ik ben gaan bestuderen,wat Gods Toorn inhoud,en schrijf dat ook op.
En ik ben ook gekruisigd,en geband,op chr sites.
Ook censuur in mijn leven.
Tussen Troon en Toorn,is er één letter verschil.
Ik wil bij Gods Troon zijn,en nooit zijn Toorn ervaren,in de Dagen van Noach.

Mensen plaatsen zichzelf onder Gods toorn....
De bijbel zegt het is een leugen, je bent vrijgekocht door het bloed van Jezus Christus, in Hem ben je vrij. En kom je voor Gods troon, dan zal Jezus je voorspraak/vrijpleiter bij God de Vader zijn.

Joh. 3:14 De Mensenzoon moet hoog verheven worden, zoals Mozes in de woestijn de slang omhooggeheven heeft, 15 opdat iedereen die gelooft, in hem eeuwig leven heeft. 16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. 19 Dit is het oordeel: het licht kwam in de wereld en de mensen hielden meer van de duisternis dan van het licht, want hun daden waren slecht. 20 Wie kwaad doet, haat het licht; hij schuwt het licht omdat anders zijn daden bekend worden. 21 Maar wie oprecht handelt zoekt het licht op, zodat zichtbaar wordt dat God werkzaam is in alles wat hij doet.’

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 21 maart 2010, 17:38
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:39

IMRE695 schreef:
Even wetenschappelijk: wat is het verschil tussen een Brabants bakkie leut en laten we zeggen een Hollands of Zeeuws of Fries bakkie leut?

Behalve de kruidkoek...

maris had alleen cafeinne vrije koffie,vandaar de caffeinnegebrek Twijfelende smiley

en ik ben nu weer thuis he
dus in brabant heet het een brabants bakkie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

bij de andere ben ik nog geen koffie wezen leuten imre
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 21 maart 2010, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:40

Een leven zonder humor, lijkt mij heel saai. Maar soms vraag ik me wel eens af, hoe het komt dat je de humor van de ene wel maar van een ander niet waardeert/begrijpt. Wanneer kan iets wel en wanneer ga je een grens over? Ik ben eens gaan googelen en vond het volgende artikel. Wie het interesseert, moet het maar eens lezen. 'k Heb niet het hele artikel gekopieerd, maar een gedeelte.

Goede humor, slechte smaak

In haar proefschrift onderzoekt Kuipers de sociale verschillen in gevoel voor humor. Welke rol spelen sociale achtergrondfactoren? Als uitgangspunt voor haar onderzoek nam ze de mop - een genre dat in Nederland zeer uitgesproken reacties oproept. Voor sommige mensen gelden moppen als slechte smaak, voor anderen is moppen tappen 'het summum van humor'. Voor dit onderzoek sprak Kuipers uitvoerig 32 willekeurige Nederlanders, onder wie zowel moppenliefhebbers als moppenhaters, over wat ze grappig vonden, en wat juist helemaal niet. Zij verspreidde verder een vragenlijst over moppen en humor, en verzamelde vele duizenden moppen. Uit dit onderzoek kwam naar voren dat de waardering van alle humor sterk afhankelijk is van de sociale achtergrond: sekse, leeftijd en vooral opleiding. Mensen met een lage opleiding associëren goede humor met sociabiliteit en gezelligheid, voor hoger opgeleiden komt het bij goede humor vooral aan op geestigheid en creativiteit. Verschil is er ook tussen mannen en vrouwen. Mannen zetten humor vaker in als machtsmiddel, bijvoorbeeld door moppen te vertellen, wat een vrij overheersende, typisch mannelijke vorm van humor is. 'Vrouwenhumor' is over het algemeen persoonlijker en coöperatief, concludeert Kuipers.

Toch heeft humor enkele algemene eigenschappen, aldus sociologe Giselinde Kuipers. Kuipers die promoveerde op een onderzoek naar moppen en humor. 'Er zijn vier belangrijke eigenschappen. Het gaat altijd om een breuk met een bepaald verwachtingspatroon. Verder is humor niet serieus bedoeld of iets dat niet serieus wordt genomen. Het derde aspect is dat waar je om lacht enigszins omlaag gehaald wordt, je maakt het iets minder belangrijk. En ten slotte is humor vaak gedeeld plezier.'‘Humor is in de eerste plaats leuk, een plezierige ervaring. Mensen lachen als zich iets voordoet dat niet werd verwacht, niet klopt, niet past of buiten de gebruikelijke orde valt. Veel grappige situaties gaan er bijvoorbeeld om dat iemand zich niet gedraagt zoals het hoort. Hij overschrijdt een grens en valt uit zijn rol.’ Zo omschrijft cultureel antropologe Giselinde Kuipers een aantal ingrediënten van humor.
‘Maar de leuke kant van humor heeft ook een keerzijde’, voegt zij daaraan toe, ‘want lachen is vaak uitlachen. Met een grap kun je iets belachelijk maken of iets omlaag halen. Veel grappen gaan dan ook ten koste van iemand en kunnen zeer onvriendelijk en asociaal zijn.’

Uit verschillende studies blijkt dat humor goed werkt tegen stress. Je kunt tegenslagen beter incasseren. Daarnaast veroorzaakt het een chemische reactie in je lichaam en geest. Door het onverwachte in humor worden extra endorfine, adrenaline en immunoglobine aangemaakt. Adrenaline zorgt voor een snellere hartslag en een grotere toevoer van zuurstof naar bloed en hersenen, waardoor je alerter bent. Endorfine stilt de pijn en immunoglobineverhoogt de weerstand en gaat bacteriën te lijf.

Via de volgende link, kun je het hele artikel lezen.

http://www.vpro.nl/programma/ram/afleveringen/16295147/items/16368632/
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:42

GRACE585 schreef:
maris had alleen cafeinne vrije koffie,vandaar de caffeinnegebrek Twijfelende smiley

en ik ben nu weer thuis he
dus in brabant heet het een brabants bakkie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

bij de andere ben ik nog geen koffie wezen leuten imre
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb nog een zakje Koreaanse koffie liggen. Dus, als je die eens wilt proeven... Zieke smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:43

CROSSROAD317 schreef:
Mensen plaatsen zichzelf onder Gods toorn....
De bijbel zegt het is een leugen, je bent vrijgekocht door het bloed van Jezus Christus, in Hem ben je vrij. En kom je voor Gods troon, dan zal Jezus je voorspraak/vrijpleiter bij God de Vader zijn.

Joh. 3:14 De Mensenzoon moet hoog verheven worden, zoals Mozes in de woestijn de slang omhooggeheven heeft, 15 opdat iedereen die gelooft, in hem eeuwig leven heeft. 16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. 19 Dit is het oordeel: het licht kwam in de wereld en de mensen hielden meer van de duisternis dan van het licht, want hun daden waren slecht. 20 Wie kwaad doet, haat het licht; hij schuwt het licht omdat anders zijn daden bekend worden. 21 Maar wie oprecht handelt zoekt het licht op, zodat zichtbaar wordt dat God werkzaam is in alles wat hij doet.’

kan hier alleeen AMEN op zeggen cross
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:45

IMRE695 schreef:
Ik heb nog een zakje Koreaanse koffie liggen. Dus, als je die eens wilt proeven... Zieke smiley Knipoog smiley

moet ik dan helamaal naar korea??????????? Geschokte, onthutste smiley

is wel heel erg verweggiestan Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:47

GRACE585 schreef:
moet ik dan helamaal naar korea??????????? Geschokte, onthutste smiley

is wel heel erg verweggiestan Verlegen lachende smiley

De koffie is geïmporteerd uit Korea. En het is eigenlijk net als met een theezakje. Een koffiezakje dus om snel een bakkie troost te maken.
Maar ik heb alleen aan de geur al genoeg.... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:48

dus we houden de humor erin marijanne Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:50

IMRE695 schreef:
De koffie is geïmporteerd uit Korea. En het is eigenlijk net als met een theezakje. Een koffiezakje dus om snel een bakkie troost te maken.
Maar ik heb alleen aan de geur al genoeg.... Geschokte, onthutste smiley

zo erg imre ??? Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JEANFRITS816

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:54

mensen gaan naar een waarzegger omdat ze gevoed willen worden door de duivel ihih. dit is niet hun bedoeling,maar dit is wel een ongewenste bijwerking. mensen willen graag weten wat de toekomst hun brengt.waarzeggerij is dus voeding voor je ziel zoals glas voeding voor je ogen is ihih.

Laatst aangepast door
JEANFRITS816
op zondag 21 maart 2010, 17:57
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 330 331 332 333 334 335 336 ... 6194 Volgende
Pagina 333 van 6194