Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:26
|
|
|
onder de pkn heb je lichtere en zwaardere zeg maar. Er zit dus groot verschil tussen de ene pkn en de andere pkn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:28
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Ehm.... Bull.....
Dit soort opmerkingen die je maakt bevorderen de rust ook niet hoor.... is het nou ècht nodig om zulke kwetsende en grove opmerkingen te maken? Het lijkt me zinnig (èn noodzakelijk!) dat je eerst eens je eigen schrijfgedrag onder de loep neemt, voordat je over het gedrag van een ander gaat mekkeren...... |
ach of het nodig is weet ik niet moet het nodig zijn dan? er staat volgens mij een heleboel onnodig gezeur op het forum en ik ben niet van plan mijn schrijfgedrag aan te passen omdat sommigen mijn humor niet kunnen waarderen en ik loop tenminste niet gelijk te zeiken of te mailen als er een opmerking naar mij wordt gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:34
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ach, als het maar gezellig is! |
Ik laat mij morgen uitdeuken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:34
|
|
|
[quote=IMRE695]
echt niet,was een heeeeel klein flesje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:38
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Willemijn....Door dit te zeggen, geef je aan, dat je er helemaal niets van begrijpt, waar het omgaat.
Het is jouw kwalificatie en daarmee zegt het dus meer van jezelf dan van mij. Heb je wel eens gehoord de uitspraak: WAT JE ZEGT DAT BEN JEZELF? Het is weer een kwestie van de balk en de splinter. Jezus zei: haal eerst de balk uit je eigen oog, dan zul je beter de SPLINTER in het oog van de ander zien, om die er dan heel voorzichtig uit te halen.
Ik zeg juist, zoals ook staat in de bijbel, dat Jezus gekomen is voor de zondaren, de hoeren, de tollenaren en hen die ziek zijn om voor hun zonden te betalen aan het kruis.
Ga de bijbel eens goed en vooral GEDEGEN lezen en doe God recht en ga niet goedkope en ongenuancerde praatjes houden hier op het forum. Daar heb je echt niets aan.
Het gaat er niet om voor een Christen bij een ander in het gevlei te komen. Integendeel.
Het gaat ten allen tijd om de Waarheid, want de liefde wil ten allen tijde de Waarheid. Lees 1 Kor. 13 maar eens, waar iets staat over wat de liefde is......
God had de wereld zo lief, dat Hij Zijn enig geboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder behouden worde.
Gods zegen....Jezus christus houdt van jullie.
Ook voor jullie zonden, Willemijn en Mieke, en ook voor die van mij en van Chat is Hij gestorven en ik moet je zeggen, dat ik er blij van wordt en het juist als een enorme troost en verlossing ervaar. Waarom ervaren jullie dat dan niet zo? |
Laten we het er dan maar ophouden dat ik er helemaal niets van begrijp en dat ik eerst eens naar mijzelf moet kijken...... Bedankt voor de tip Solafide.........(als ik het even uit mijn hoofd bedenk betekent Solafide dan niet door God alleen? )
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:41
|
|
|
ach, je moet bull gewoon kennen zoals je ook mij moet kennen, ik heb ook brute humor die weinigen hier waarderen haha. ik moet soms wat voorzichtiger zijn,maar de drempel is soms zooo laag dat je er al heel snel overheen gaat. Ik denk dat het belangrijk is om eerst te kijken hoe bedoelt iemand iets en dan pas te reageren. niet gelijk regageren van dit staat er en dan eroverheenjakkeren. We moeten ook niet op een of meerdere bepaalde personen spelen of mensen kwetsen zeg maar. Ik bedoel de dingen soms onschuldig en kwets dus ook mensen,dat is nooit mijn bedoeling.
Laatst aangepast door
|
JEANFRITS816
|
op zondag 21 maart 2010, 12:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:05
|
|
|
hannah810 hoe zou t komen dat ik in sommige reacties een stukje warmte mis?
JONATHAN890 schreef: | de kachel brandt niet |
zou het beter gaan als je Vuur van t brandofferaltaar in een kacheltje doet, jonathan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:08
|
|
|
hannah810 hoe zou t komen dat ik in sommige reacties een stukje warmte mis?
JONATHAN890 schreef: | de kachel brandt niet |
zou het beter gaan als je Vuur van t brandofferaltaar in een kacheltje doet, jonathan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:09
|
|
|
PETER758 schreef: | Ik wens iedereen heel veel geluk en Gods Rijke Zegen.
Peter Kuipers. |
Het zelfde voor jou Peter veel geluk en succes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:36
|
|
|
euhm een paar dames hebben me hoekie gekaapt pik ik da?...... Ik zie het voor 1e keer door den vingers... Maar een volgende keer zal des Relloks uw genade niet meer aanschouwen.... Dan zal den wraak van rellok onvermindert toeslaan op den onheils dag zelve gna gna gna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:49
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | onder de pkn heb je lichtere en zwaardere zeg maar. Er zit dus groot verschil tussen de ene pkn en de andere pkn. |
Als je de brieven van Paulus leest,waren er door zijn Evangelisatie,ook Gemeentes ontstaan,in hersteld,en ook afgedwaald (Laodichea). Filippenzen,is het meest rechtschapen,in predeking en evangelisatie.
Beslist kat ik de zware Gemeenten niet af,maar het altijd treurend te zijn,in zang,vind er geen vreugde in het Hart,vind ik. Ds Kortleve,waar ik cathegese van kreeg,was heel radicaal.
Op die Zondag ging hij tekeer,over zingen van hele noten,daar hij het ritmish prefereerde. Want zonder vreugde,of niet meezingen ,heeft de mens een boos Hart,met de vuist op de kansel. Uiteraard,verliet een man die kerk op Gereformeerde Grondslag,en ontzettend boos.
Ik was kind toen,maar nooit vergeten. Mijn oude Vader vind dat zingen tot God gedragen en langzaam tot eerbied moet zijn.
Kijk van alle Schepselen op aarde,bezitten wij de gave,om te Zingen,en te Componeren,net als Koning David,die zeer muzikaal was. Als het gezang van een nachtegaal,pure melodie is,moet ons gezang ook zo klinken. Als de Ernst van Gods Woord,in predeking,mijn Hart raakt,vind ik dat belangrijker. Juigd aarde Juigd Allom. County Gospel vind ik het mooist. Door het helaas gezeur,van wat of niet,geoorloofd,in liturgie,gaat Gods Stem soms verloren vind ik. De laatste jaren doorzoek alles,wat tot Gods eer is. En ondekt dat er vele zwijgende kerken zijn. Ik heb ondekt,dat preken,en verkondeging,veel zijsporen heeft. Liturgie en Religie,in hun muziek. Ik hoop de trein voor mijn eindbestemming,het juiste spoorkaartje gekocht te hebben. En meer niet. Liefs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:51
|
|
|
GRACE585 schreef: | vanmiddag krijg ik patat van maris tenminste dat is te hopen dat ik nog wat te bikken krijg voor ik met de trein moet |
ja hoor, met een frikandel speciaal, met een ui van jill.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 12:53
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm een paar dames hebben me hoekie gekaapt pik ik da?...... Ik zie het voor 1e keer door den vingers... Maar een volgende keer zal des Relloks uw genade niet meer aanschouwen.... Dan zal den wraak van rellok onvermindert toeslaan op den onheils dag zelve gna gna gna |
ik had jou netjes een vraag gesteld rellok kreeg ik niet eens antwoord op van jou
en nou wil je mij niet zien mijn naam is nog wel grace (genade)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 13:01
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Als je de brieven van Paulus leest,waren er door zijn Evangelisatie,ook Gemeentes ontstaan,in hersteld,en ook afgedwaald (Laodichea). Filippenzen,is het meest rechtschapen,in predeking en evangelisatie.
Beslist kat ik de zware Gemeenten niet af,maar het altijd treurend te zijn,in zang,vind er geen vreugde in het Hart,vind ik. Ds Kortleve,waar ik cathegese van kreeg,was heel radicaal.
Op die Zondag ging hij tekeer,over zingen van hele noten,daar hij het ritmish prefereerde. Want zonder vreugde,of niet meezingen ,heeft de mens een boos Hart,met de vuist op de kansel. Uiteraard,verliet een man die kerk op Gereformeerde Grondslag,en ontzettend boos.
Ik was kind toen,maar nooit vergeten. Mijn oude Vader vind dat zingen tot God gedragen en langzaam tot eerbied moet zijn.
Kijk van alle Schepselen op aarde,bezitten wij de gave,om te Zingen,en te Componeren,net als Koning David,die zeer muzikaal was. Als het gezang van een nachtegaal,pure melodie is,moet ons gezang ook zo klinken. Als de Ernst van Gods Woord,in predeking,mijn Hart raakt,vind ik dat belangrijker. Juigd aarde Juigd Allom. County Gospel vind ik het mooist. Door het helaas gezeur,van wat of niet,geoorloofd,in liturgie,gaat Gods Stem soms verloren vind ik. De laatste jaren doorzoek alles,wat tot Gods eer is. En ondekt dat er vele zwijgende kerken zijn. Ik heb ondekt,dat preken,en verkondeging,veel zijsporen heeft. Liturgie en Religie,in hun muziek. Ik hoop de trein voor mijn eindbestemming,het juiste spoorkaartje gekocht te hebben.En meer niet. Liefs. |
Het juiste spoorkaartje heb je, wanneer je Jezus aanvaard hebt als jou redder en verlosser. Dan mag je het het "hopen op het juiste kaartje" vervangen door het zeker weten, Rinus, en mag je zingen en juichen, zoals een nachtegaal ! God's zegen.
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zondag 21 maart 2010, 13:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 13:06
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | ach, je moet bull gewoon kennen zoals je ook mij moet kennen, ik heb ook brute humor die weinigen hier waarderen haha. ik moet soms wat voorzichtiger zijn,maar de drempel is soms zooo laag dat je er al heel snel overheen gaat. Ik denk dat het belangrijk is om eerst te kijken hoe bedoelt iemand iets en dan pas te reageren. niet gelijk regageren van dit staat er en dan eroverheenjakkeren. We moeten ook niet op een of meerdere bepaalde personen spelen of mensen kwetsen zeg maar. Ik bedoel de dingen soms onschuldig en kwets dus ook mensen,dat is nooit mijn bedoeling. |
dank je bruut jij snapt het weet je wat trouwens ook bruut is? dat de 1 een ban krijgt voor een opmerking en de ander niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 13:41
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Ik heb ondekt,dat preken,en verkondeging,veel zijsporen heeft. Liturgie en Religie,in hun muziek. Ik hoop de trein voor mijn eindbestemming,het juiste spoorkaartje gekocht te hebben. En meer niet. Liefs. |
Moest aan dit nummer denken......kende t van U2 concerten
People get ready There's a train a comin' You don't need no baggage you just get on board All you need is faith To hear the diesel comin' Don't need no ticket you just thank the Lord
People get ready Train to Jordan Picking up passengers from coast to coast Faith is key Open the doors and board them There's hope for all among the love the most
There ain't no room for the hopeless sinner Who would hurt all mankind just to save his own soul Have pity on those whose choices grow thinner There ain't no hiding place from the Kingdom's throne
People get ready There's a train a comin' You don't need no baggage you just get on board All you need is faith To hear the diesel comin' Don't need no ticket you just thank the Lord
There's a train there's a train there's a train comin' people There's a train there's a train there's a train comin' people There's a train there's a train there's a train comin' people Just get on board
There ain't no room for the hopeless sinner Who would hurt all mankind just to save his own soul Have pity on those whose choices grow thinner There ain't no hiding place from the Kingdom's throne
written by: Curtis Mayfield
http://www.youtube.com/watch?v=xlZ7gd_g8pc&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 13:42
|
|
|
Het ga je goed, Peter! En ja, ook buiten CM is er leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 13:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hannah810 hoe zou t komen dat ik in sommige reacties een stukje warmte mis?
zou het beter gaan als je Vuur van t brandofferaltaar in een kacheltje doet, jonathan? |
hm...de gemeente van Laodicea kreeg ook zo'n zware kritiek brief van Jezus zelf
openbaring 3: 14 Schrijf aan de engel van de gemeente in Laodicea: “Dit zegt Amen, de trouwe en betrouwbare getuige, het begin van Gods schepping: 15 Ik weet wat u doet, hoe u niet koud bent en niet warm. Was u maar koud of warm! 16 Maar nu u lauw bent in plaats van warm of koud, zal ik u uitspuwen. 17 U zegt dat u rijk bent, dat u alles hebt wat u wilt en niets meer nodig hebt. U beseft niet hoe ongelukkig u bent, hoe armzalig, berooid, blind en naakt. 18 Daarom raad ik u aan: koop van mij goud dat in het vuur gelouterd is, en u zult rijk zijn; witte kleren om u te kleden en uw naaktheid te bedekken, zodat u zich niet meer hoeft te schamen; zalf voor uw ogen, zodat u weer kunt zien. 19 Iedereen die ik liefheb wijs ik terecht en bestraf ik. Zet u dus volledig in en breek met het leven dat u nu leidt. 20 Ik sta voor de deur en klop aan. Als iemand mijn stem hoort en de deur opent, zal ik binnenkomen, en we zullen samen eten, ik met hem en hij met mij.
Vanmorgen sprak de dominee hierover in de dienst.... Afgelopen weken hebben we 7x een spiegel voorgehouden gekregen.
Wat moet je doen om weer in vuur en vlam te komen staan??
JEZUS schreef: | 19.Iedereen die ik liefheb wijs ik terecht en bestraf ik. Zet u dus volledig in en breek met het leven dat u nu leidt. 20 Ik sta voor de deur en klop aan. Als iemand mijn stem hoort en de deur opent, zal ik binnenkomen, en we zullen samen eten, ik met hem en hij met mij. |
Eigenlijk erg dat tegen een christelijke gemeente gezegd moet worden door Jezus zelf..... Ik sta aan de deur.... We kunnen dus blijkbaar christen zijn en Jezus staat buiten ???!?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 13:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Laten we het er dan maar ophouden dat ik er helemaal niets van begrijp en dat ik eerst eens naar mijzelf moet kijken...... Bedankt voor de tip Solafide.........(als ik het even uit mijn hoofd bedenk betekent Solafide dan niet door God alleen? )
Willemijn | Willemijn,
Je bent vast niet de enige die er niets van begrijpt, dat blijkt uit alles, tsja.
Sola slaat terug op alleen Fide slaat terug op geloof. Het is dus: door het geloof alleen.
Thomas, die wel eens denkt: Sola Solafide.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:17
|
|
|
In het Terdege Refo Magazine,las ik dat.
Een 16 jarig meisje,bezocht haar arts. Vrij schaars gekleed dus. Hij zij tegen haar,Hoe? zie ik? jouw?. Zij wist dat niet dus. Ik zie jou bloot zij hij,in jou manier van kleden,in het oog van de man. Als hertero seksueel dus. Want de man is anders gefixsteerd,op sekse,als een vrouw. Hij gaf eerlijk toe,dat zijn genen ook meespeelde,wat onder die schaarse keding verlokkend was. Gewoon die Hormonen,tot verleiding,speelden op,in seksuele uitdaging.
Dat vond ik heel eerlijk,die refo arts,kwam ook in een verleiding,en sprak haar daar op aan. Want een gezond oog van Man of Vrouw,is bij de man lust,en bij de vrouw,juist niet tot lust bedoeld. Met de ogen uitkleden,gebeurt in alle gezintes,en ik ben er ook niet onschuldig aan,na meer dan 3,00000 kilometer,op de snelweg,te verkeren. Ook ik zag korte rokjes in de cabrio,en zwaaiende handjes. Ook gefotografeerd ben ik door dames,in een touringcar,in mijn sekse. Stille verliefdheden,door soms een handaanraking,of een zogenaamde vrienschappelijke kus,zetten de genen op hol. Sjansen op de snelweg,plaatste ik ooit.
Dat toch macho te zijn,de oog van de man,tot andere sekse,vind ik wel gezond,zolang het geen dierlijk gedrag word. Uit vele Colega's van de Refo Gemeenten,waren er ook veel zwak,op de snelweg. Dat ik veel de seksualiteit bewoord,in Chr Sites,is verbanning op alle chr sites. Want ik benader het hart persoonlijk,die dat ontkennen,en toch er ook schuldig aan zijn. Daarom geloof ik niet in Homoseksualiteit,daar is het oog van de Man en Vrouw,te goed ontworpen,in Gods Plan. Want dan is Hooglied ook een Leugen,wat ook een seksueel, gezond verlangen is,tussen Man en Vrouw. Ik geloof nooit dat de Grachtenparade in bootjes,ook het Bootje is in Jezus Hoede. Ik ben een laatbloeier,in geschriften,maar onderzoek het nauwkeurig. Ook de seksualiteit.
Laatst aangepast door
|
ALFAROMEO918
|
op zondag 21 maart 2010, 14:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:20
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het moet je bekend voorkomen Eva, we hebben er al mailcontact over gehad een paar weken geleden. |
Jazeker Cross nu naar je zin?
Groetjes van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:25
|
|
|
HENK710 schreef: | Het ga je goed, Peter! En ja, ook buiten CM is er leven |
Hoii Peter, bedankt dat je de Gebedsroom hebt bezocht en voor je mooie getuigenis, jammer dat je weggaat, hoop dat je een leuk en fijn contact vind en wens je het allerbeste toe.
Gods Zegen en
warme groetjes van Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zondag 21 maart 2010, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Een hele dikke knuffel terug Taliet Heb je nou 3 namen ?? |
hahaha thanks suus, ik 3namen????????? ikke niet weet lol hier in elk geval maar 1 nu hoor haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:36
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm een paar dames hebben me hoekie gekaapt pik ik da?...... Ik zie het voor 1e keer door den vingers... Maar een volgende keer zal des Relloks uw genade niet meer aanschouwen.... Dan zal den wraak van rellok onvermindert toeslaan op den onheils dag zelve gna gna gna |
Rel.....als de dames jou iets vragen moet je wel antwoord geven heh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:42
|
|
|
Maandag 22 maart/Dagelijkse bemoediging:
EEN KNOP GING OPEN!
Mij, je intieme Vriend, is alle macht gegeven, die heeft Mijn Vader Mij gegeven en zouden dan mijn intieme vrienden niet het recht hebben daarom te vragen?
Wat je ook nodig hebt.....er is niets, waarin IK niet kan voorzien.
Je nood is een geestelijke nood om Mijn werk voort te zetten. Elke geestelijke voorziening wordt vanuit de liefde geboren.
IK dacht aan je, een knop ging open, je zette dat om in een vrolijke opmerking voor iemand, van wie je houdt, of in een glimlach.
Die blijde stemming betekende toename van gezondheid, betere gezondheid betekent werk voor Mij en dat betekent zielen voor Mij.
En zo gaat het door, een voortdurende voorziening, maar allèèn als het een geestelijke behoefte betreft.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op maandag 22 maart 2010, 14:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:47
|
|
|
soms moet je ook dingen vergeten en vergeven,, als je geen vergeving en vergeting kan , valt er met een hoop dingen niet te leven,,en tja er bestaan belangrijkere dingen dan een ban krijgen toch,,
ach lieve mensen ik heb het nog steedsg goed naar mn zin hierzo en daar gaat het om toch,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, laten we gewoon opnieuw beginnen met BLIJDHEID ,GELIJKHEID,,EN VOORAL BROEDER EN ZUSTERSCHAP,,
waar vergeten wordt kan er ook vergeving zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:48
|
|
|
TALIET435 schreef: | hahaha thanks suus, ik 3namen????????? ikke niet weet lol hier in elk geval maar 1 nu hoor haha |
nou das erg gezegend dan ,, al heb je drie namen,maar onze taliet is en blijft taliet toch,, enne tja taliet ik moet zeggen we hebben je gemisd,,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:50
|
|
|
Peter ,Gods zegen toegewenst in je verder leven,
enne tja ook buiten cm is er leven dat is waar wat henk zei,
veel succes ermee hoor,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:59
|
|
|
Dat echtpaar,in zuid limburg,is voor al mijn Colega's een baken geworden. Puur RKk,en hun rituelen. Kom zeggen zij,rust nu,drink koffie met ons,en vertel jou verhaal. Al de Begroeting,is pure Liefde,en medeleven. Wees welkom dus. De gesprekken ,zijn nu honderden gesprekken geworden,want er was rust,in die keuken,en afwerken,van geloste vracht,in handtekening.
Er is Liefde,bij dat Echtpaar,in Banholt,en Medelijden,in Lasten,wat het Hart beweegd. Die mensen zijn geen klant meer,maar Geliefden,die je koesterd. Ach zij bidden de rozekrans,houden de carnaval,en eren de doden,in het vagevuur. Ook het personeel,in die supermarkt,is groot plezier,pure hartelijkheid,en medeleven. Zij hebben groot respekt,in mijn geloofsbeleving,en veel vragen zij,wat hun onbekend is. Gewoon een onbekend dorpje,is vreugde voor mij,ik heb echte vrienden ontmoet. Wees Welkom Vreemdeling,en laaft Uw,in onze Liefde. Jan en Maria,zijn de Liefste Mensen op mijn verre reizen,en nooit zo meer zal ontmoetten. Ik was Mens,en ook mijn Colega's. Wees Welkom.
Laatst aangepast door
|
ALFAROMEO918
|
op zondag 21 maart 2010, 15:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 15:11
|
|
|
idd vergeven en vergeten is belangrijk haha. ik had ook makkelijk velen bans gehad kunnen hebben,maar gelukkign is het niet zover gekomen haha.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|