Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ben je inmiddels al uitgedeukt? |
Ja hoor. En olie ververst, nieuwe remvloeistof en voor de zekerheid toch ook nog wat antivries in de radiateur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | rode wijn. |
Santjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:53
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ach, dan is het een kwestie van definitie en zijn we het toch behoorlijk eens. Dat de bandeloze variant meer voorkomt, zou goed kunnen. Maar de discussie ging over de stabiele liefdesrelatie, zoals in mijn eerdere bijdrage afgeschermd. Goed dat we elkaar dan toch nog vinden.
Thomas, die dat ook maar beter vindt. |
Ook al doen homosexuelen het in een stabiele liedesrelatie...dan toch nog gaan iedere keer weer mannen met mannen naar bed en bedrijven de liefde met elkaar.... dat blijft zo en dat is de Heer nu eenmaal een gruwel Thomas..... Dat lees ik in de bijbel...ik kan er echt anders van maken.
Ik persoonlijk begrijp niet, dat je dat niet begrijpt.
Solafide, die Thomas niet kan begrijpen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:54
|
|
|
'k Heb ook moeite met programma's (op RTL?) waar mediums optreden, daar kijk ik dus bewust niet naar. Door je met zulke dingen bezig te houden, stel je je open voor duistere machten. Ik houd me dan liever bezig met Gods Woord.
Ik kijk er wel eens naar, en denk dan: welke trucjes hanteren deze mensen?? Maar die progamma's boeien me niet echt, dus sap ik vaak na 10 mintuten weer door. Ik denk dat veel van dit soort dingen op tv gewoon commercieel is. Kijkcijfers trekkers. Het valt me wel op dat veel mensen zich daar erg door laten beinvloeden. En daar zie ik het werk van de duivel in terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:55
|
|
|
IMRE695 schreef: | Santjes! |
heb nog 1 glas rode wijn, moet je wel snel zijn, anders drinkt Grace hem op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:59
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Het enige wat ik doe, mijn beste Mieke, is.....wijzen op Jezus....op JEZUS ALLEEN....... dusssss........waarmee stel ik mijzelf in het middelpunt?
Dat jij mij kennelijk als belangrijk ziet....daar kan ik niets aan doen.....dat doe je je zelf dus aan. Ik ben absoluut niet belangrijk Mieke. Maar misschien wil je trachten te voorkomen, dat ik mijn mond hier opendoe....Ja...kijk, dat is iets, dat aan mij is...., vindt je niet?
Ik verbied jou toch ook niet hier te reageren, waarom probeer je het mij dan te doen?
Ik ben van generlei belang, alleen de Heer is van belang.
Ik ben zwak, maar juist in mijn zwakheid ben ik sterk, omdat ik voort mag gaan in de kracht van de |Heer.
Ik zoek niet mijn eigen eer Mieke, maar die van Jezus christus....net zoals Jezus Christus de eer van Zijn Vader zocht.... en Jezus werd ook ehinderlijk gevolgd door horzels, Farizeeen en schriftgeleerden genaamd, DIE DACHTEN DAT ZE ZAGEN, MAAR ONDERTUSSEN STEKEBLIND WAREN en daarom, zo zei Jezus, zouden ze een zwaarder oordeel krijgen
Waar wijs ik op mezelf....op mijn visie, op mijn yogalessen of wat dan ook, zoals jij wel doet? Je wijst constant op jezelf. Jouw yoga, jouw visie....Dan weer ben je zus beledigd en dan weer zo.....
Ik daarentegen wijs alleen op de Heer en op Zijn woord...en dat doe ik al zolang de |Heer in mijn leven is gekomen en zolang ik hier op het forum ben.
Ook Jezus wees alleen naar de Vader. Jezus zocht de eer van de Vader en niet eigen eer.
En last but not least Mieke. Je vlees kan ueberghaupt geen goed doen. Je moet als mens wedergeboren worden......Je vlees is mn.l. al veroordeeld staat er in de bijbel. Alleen de Geest maakt levend, het vlees is zo dood als een pier......en als jij je met het vlees bezighpoudt, dat zo dood is als een pier, dan lijkt me dat echt niet nuttig. Het bezigzijn met je vlees doet er n.l. totaal niets meer toe. Dat is spelen met een lijklucht van het vlees om je heen. Begeef je liever op de weg van de Geest en nogmaals Jezus zei: IK BEN DE WEG, DE WAARHEID EN HET LEVEN.
Kom tot Jezus mieke, want het leven is een persoon en wel jezus christus. En Jezus Christus kun je ook eten biijv. dat gebeurt bij het avondmaal.
JESUS IS THE ANSWER FOR THE WORLD TODAY ABOVE HIM THERE IS NO OTHER....JESUS IS THE WAY!
Gods zegen Mieke, Hij houdt van je |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:00
|
|
|
chat ook ik geef me mening hierzo dat jij dat nu weer als fel betiteld ja das dan jammer zal je moeten accepteren want zo ben ik nu eenmaal en ik ga mezelf nie voor doen als anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:12
|
|
|
MIEKE364 schreef: | zo simpel uit te leggen is het niet in een paar woorden, Wilma. Ik heb er veel woorden aan gespendeerd om het zorgvuldig uit te leggen en dat kost aardig wat tijd en ook inspanning. Zoek maar even in de voorgaande tekst als je wilt dan vind je de antwoorden op je vragen zeker. |
Heb jij dan zoveel woorden nodig Mieke? Jij, die mij constant verwijt, dat ik teveel woorden gebruik? Opmerkelijk hoor .........
Misschien is dat ook voor mij een reden om ergens veel woorden aan te spenderen, omdat ik het zo goed mogelijk en zorgvuldig wil doen.....? Maar ja....dan kwalificeer jij dat weer met een zeer negatieve strekking....jammer hoor !!!
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op zondag 21 maart 2010, 00:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:27
|
|
|
parkeren is in arnhem goedkoper dan je denkt.. moet je wel even je ogen gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:28
|
|
|
ELLY361 schreef: | chat ook ik geef me mening hierzo dat jij dat nu weer als fel betiteld ja das dan jammer zal je moeten accepteren want zo ben ik nu eenmaal en ik ga mezelf nie voor doen als anders |
zullen we maar weer aardig gaan doen want onaardig gedoe in de chat hebben we al afgesloten en hier op het forum ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als je lerares bent en je gelooft dat dit je helpt, begrijp ik je uitval niet naar mij. Dan is het waarschijnlijk niet erg effectief waar je mee bezig bent. Ik denk ook niet dat het goed is, omdat de mens nl. een zondige natuur heeft en vergeving nodig heeft. In plaats van yoga, kun je ook eens proberen met vergeving. Dat werkt nl. veel effectiever. De verlossing van jezelf, je eigen natuur, je zondes is niet mogelijk. Iedereen heeft de verlossing van Jezus Christus nodig. En dat is wat ik in je hele verhaal mis. Je hebt het over God, die Liefde is en volgens jou iedereen omringt. In mijn ogen kun je door gebed contact krijgen met God. En harmonie met jezelf geeft geen garantie dat je dan de stem van God kunt verstaan. Volgens mij leer je door een relatie met God Zijn stem te verstaan. En de voorwaarde daarvoor is niet meer harmonie in je leven, maar het aanvaarden van het offer van Jezus in je leven. Met of zonder harmonie met jezelf, God houdt van je zoals je bent. |
Zeer kernachtig gesproken, vind ik Chat........ben het helemaal met je eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 01:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb nog 1 glas rode wijn, moet je wel snel zijn, anders drinkt Grace hem op. |
te laat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 01:52
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Volgens mij is Agnes Kant best deugdelijk. Ze toonde als politica haar hart op de goede plek en kwam altijd op voor de zwakkere, dat is zeer christelijk en dus deugdelijk... . Verder kwam ze heel vrouwelijk over en dat is ook deugdelijk. Ze was uiterst dienstbaar in het bestrijden van alles wat de gewone man/vrouw zou kunnen schaden en dat is ook deugdelijk. En zie je maar eens als vrouw te handhaven in een meedogenloze wereld als die van de politiek. Allereerst werd ze als sekssymbool gezien en beoordeeld (want ze is vrouwelijk en aantrekkelijk) en dus niet serieus genomen. De frustratie die dat opwekt plus de eeuwige oneerlijke vergelijking met haar voorganger hebben haar ontkracht en geestelijk en lichamelijk uitgeput. Een strijd die ze moest verliezen. Haar partij zit niet op de intellectuele lijn maar op de strijdlijn en dat kon ze volhouden noch winnen. Echter, ze heeft de goede strijd gestreden, dus is Agnes Kant mijns inziens, een deugdelijke vrouw. |
Geloof het of niet....ik ben het een keer met je eens Mieke.... Alhoewel ik niet weet, of ze dat allemaal uit geloofsovertuiging heeft gedaan, volgens mij niet...... maar ik vind wel, dat ze zich heeft ingezet voor de belangen van de onmondige mens, voor de zwakken in onze maatschappij en dat heeft mijn sympathie.... Chapeau voor Agnes Kant dus.... Jammer dat ze is weggegaan....ze had er van kunnen leren en dus sterker kunnen worden....ervaring op kunnen doen dus....
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op zondag 21 maart 2010, 02:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 07:17
|
|
|
hoe zou t komen dat ik in de meeste reacties een stukje warmte mis???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 07:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Niet verder vertellen hoor... maar wat dacht je van in de kliko? |
ahh, mariska; eerst maak je grace uit voor straat-meid, en nu weer voor vuilnisbakken-ras? valt dit niet een heel ietse-pietse klein beetje onder discriminatie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 08:42
|
|
|
Voor de mensen met wie ik weleens gepraat heb:
Over zeven dagen zal mijn lidmaatschap worden beeindigt. Diegene weten ook wel dat ik hier iemand gevonden had, maar dat zij er ook plotseling vandoor was. Ik heb besloten hier niet verder te zoeken, maar het lidmaatschap te laten beeindigen.
Ik wens iedereen heel veel geluk en Gods Rijke Zegen.
Peter Kuipers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 09:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ahh, mariska; eerst maak je grace uit voor straat-meid, en nu weer voor vuilnisbakken-ras? valt dit niet een heel ietse-pietse klein beetje onder discriminatie??? |
was dat discriminasiee?
Ziet ge hierboven op de site die rooie items van uitstapjes? was dat dan?
ik mag niet mee doen en grace ook niet,
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 21 maart 2010, 09:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 09:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | was dat discriminasiee?
Ziet ge hierboven op de site die rooie items van uitstapjes? was dat dan?
ik mag niet mee doen en grace ook niet, |
eerst op straat,dan vuilnis en nou mag ik ook nog niet eens meer meee en ik ben nog wel zo'n lieverd
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 21 maart 2010, 09:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 09:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | parkeren is in arnhem goedkoper dan je denkt.. moet je wel even je ogen gebruiken. |
het geld ligt op straat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 09:17
|
|
|
vanmiddag krijg ik patat van maris tenminste dat is te hopen dat ik nog wat te bikken krijg voor ik met de trein moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 09:19
|
|
|
GRACE585 schreef: | te laat |
Ze heeft de hele fles leeg gedronken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 09:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ze heeft de hele fles leeg gedronken. |
oooooooooooo noemde je dat een flesss?????? dat was dan wel een heeeel erg kleintje 15 em hoog er zaten niet eens 2 glaasjes in
pffffff straks denken ze nog wat een zuipschuit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoe zou t komen dat ik in de meeste reacties een stukje warmte mis??? |
de kachel brandt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:03
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Heerlijk als je een man bent.
Thomas, die zich afvraagt vooral man of vooral Fries te zijn. |
Een combi van beide zou ideaal zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:05
|
|
|
WILMA729 schreef: | aha een tip......tell me, onder welke noemer kan ik die kerk vinden ? |
tja noemer....kan t niet onder een noemer laten vallen officieel is het een PKN gemeente, van de hervormde kant, maar dat zegt niet zoveel. www.debrugspijkenisse.nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:20
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ze heeft de hele fles leeg gedronken. |
Ach, als het maar gezellig is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:22
|
|
|
[quote=GRACE585]oooooooooooo noemde je dat een flesss?????? dat was dan wel een heeeel erg kleintje 15 em hoog er zaten niet eens 2 glaasjes in
15 cm hoog maal de doorsnede van de fles.... hmmmm... moeten meer dan 2 glaasjes zijn geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:25
|
|
|
ELLY361 schreef: | zullen we maar weer aardig gaan doen want onaardig gedoe in de chat hebben we al afgesloten en hier op het forum ook |
Dat vind ik een strak plan Elly, en ik vind dat iemand gerust zn mening mag zeggen. Dat moeten we respecteren.... en we hoeven het er niet altijd mee eens te zijn.....zou wel een saaie bedoeling worden als we allemaal het zelfde dachten.
Enne ik kan er eigenlijk helemaal niet tegen dat mensen onaardig doen tegen elkaar.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zondag 21 maart 2010, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 10:31
|
|
|
Nou, het kwam misschien ook wel door mijn bemerkingen. Al was het niet mijn bedoeling om oud zeer weer op te rakelen. Toch ligt het venijn wel vaak vlak onder de oppervlakte, helaas. Het scheelt soms als bepaalde personen (waaronder mezelf) wat meer terughoudend reageren.
In ieder geval probeer ik met de volgende vraag hier verder te gaan:
How would Jesus chat? Of schrijven op het forum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 11:18