Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 06:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Kijk aan, leuk om te doen!! Succes met verhuizen!!! |
Dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 07:04
|
|
|
KLUS667 schreef: | Helemaal te gek, wauw!!!!! Vroeg me steeds al af of je het had gekregen, omdat je het eind vorige week al zou horen toch? |
Nee de 26e pas , ik had toen gereageerd, uiteindelijk werd het niet die maar door een lieve meneer van de woonstichting een betere woning , heerlijk in het centrum met winkels en alles erbij
Wat wil ik nog meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 07:08
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik denk dat is zo eens lakker ga relaxen!! Zéér zware dagen gehad!!
Vandaag sollicitatiegesprek, ging zéér goed , had ook vele uurtjes voorbereid. Gisteren (onverwachts) een 2e reorganisatieronde, weer 11 man weg en toen waren er nog maar 72 (waaronder ik). 4 maand geleden zijn er ook al 11 weggestuurd Vrijdagavond een date , "blij vooruitzich dat mij streelt". Ik lees net in een ander topic dat jullie mij erg steunen bedankt voor het support |
Wowww succes met je date, leuk voor jou en succes nu maar hopen dat je hem krijgt. Ff spannende tijd nu met wachten.
Succes en wens je veel liefs toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:12
|
|
|
Nog meer was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:30
|
|
|
JOL252 schreef: | Nog meer was. |
Wat veel was!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 15:37
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Wowww succes met je date, leuk voor jou en succes nu maar hopen dat je hem krijgt. Ff spannende tijd nu met wachten.
Succes en wens je veel liefs toe |
Dankjewel!! Dinsdag hoor ik meer. En als het niks wordt, laat ik me 's avonds gewoon troosten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 06:31
|
|
|
Na vakantie vandaag weer aan de slag, dé perfécte dag met 29 graden op komst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 08:59
|
|
|
Vrij genomen...en dan toch weer niet kunnen laten als ze een beroep op je doen...(""Mam...kan je mij vanmiddag even helpen"") Maar vanavond uitgenodigd voor een mosselmaaltijd..LEUK!!
Nu eerst is hier mijn paleis aan de beurt... Dus even de witte tornado laten werken...
Werkse weer Jol!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 09:19
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dankjewel!! Dinsdag hoor ik meer. En als het niks wordt, laat ik me 's avonds gewoon troosten |
Vanmiddag 2e sollicitatiegesprek. Toch wel weer spannend. Brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 09:24
|
|
|
KLUS667 schreef: | Vanmiddag 2e sollicitatiegesprek. Toch wel weer spannend. Brrrrrr |
Als het niet lukt...troosten we je wel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 10:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als het niet lukt...troosten we je wel!!! |
Foei Zee, daar heeft Klus nu iemand anders voor.
Vandaag denk ik maar eens een plekje zoeken (plank leegmaken) voor de jam en compote die m'n dochter de laatste tijd gemaakt heeft. Ze heeft er zoveel plezier in gekregen dat er nu een hele bak met volle potjes in de kamer staat. Lekker!!!!! En niet zo zoet als die uit de winkel. Deze lust ik ook. Ben blij dat ik haar dit heb leren maken (oeps, andere topic).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 10:28
|
|
|
Foei Zee, daar heeft Klus nu iemand anders voor.
Ohhhhhhhhhhhh...was er al definitief iemand voor de ""troost""??
Dan blijf ik inderdaad op de achtergrond!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 16 september 2013, 10:50
|
|
|
Me stemming is al verbeterd: heb net met me moeder gesproken, positief gesprek!(Dank U Heer!)
En met een vriend!
De zon schijnt hier nog steeds volop.....raar maar waar; was niet voorspeld op de Msn pagina.
Zo meteen de stad in, afspraak, en daarna lanterfanten; naar het Dac(dag activiteiten centrum) en naar het diaconaal aandachtcentrum. O, die mensen, vrijwilligers, zijn daar zo aardig, die komen altijd bij je zitten en dan nog mensen die ook niet werken, werkeloos, of arbeidsongeschikt, en ja, dat is dan zoooo gezellig :)
Ja, en het plan is om halve dagen te werken weer, en ja, als voorbereiding dus naar bovenstaande dingen om alvast te wennen aan het elke dag de deur uit.
Dus ja, ik ga hier om 11.45 uiterlijk de deur uit, over een uurtje.
En ja, dan blijf ik gezellig de hele middag weg, en namiddag om 17.00 uur eten op het Dac, en daarna naar een vriend hier op de hoek een mooie positieve film of musical bekijken, een klassieker natuurlijk(what else?)
Dus ja, mijn hele stemming is weer omgeslagen, door gesprek met me moeder en doordat de zon hier nog steeds volop schijnt, ook al is het aan de frisse kant.
Ik wens iedereen een fijne dag, met Gods Zegen, troost en bemoediging!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 september 2013, 12:49
|
|
|
Wij zijn van plan om mijn huis eens grondig op te ruimen, vandaag.
Morgen komt mijn woonbegeleider, en ja, ik voel dat ik op haar grens zit.
Als ik vandaag niet gewoon, serieus hier, dingen ga doen in me huis, en bij ga houden, ja.....dan zie ik morgen een hele grote bui hangen waar ik echt geen zin in heb, en daardoor veel liever zelf even 'ertegen aan ga'.
En ja, zó erg is het niet, ik bedoel, iedereen moet toch zijn huis opruimen en schoonhouden? Ik had er enkele jaren terug zelfs lol in...
Huishouden hoort nu eenmaal bij het leven.
En ja, ik heb er nu ook zin an, en ga straks met frisse moed, beginnen.
En ja, dan heb ik een trucje; eerst beginnen met het allerbelangrijkste, daarna met wat minder belangrijk iets, en zo verder.
En, dát werkt dus.
Ik wens iedereen hier een Fijne Werkdag! En Gods Zegen tijdens dat werk!
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 september 2013, 13:48
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wij zijn van plan om mijn huis eens grondig op te ruimen, vandaag.
Morgen komt mijn woonbegeleider, en ja, ik voel dat ik op haar grens zit.
Als ik vandaag niet gewoon, serieus hier, dingen ga doen in me huis, en bij ga houden, ja.....dan zie ik morgen een hele grote bui hangen waar ik echt geen zin in heb, en daardoor veel liever zelf even 'ertegen aan ga'.
En ja, zó erg is het niet, ik bedoel, iedereen moet toch zijn huis opruimen en schoonhouden? Ik had er enkele jaren terug zelfs lol in...
Huishouden hoort nu eenmaal bij het leven.
En ja, ik heb er nu ook zin an, en ga straks met frisse moed, beginnen.
En ja, dan heb ik een trucje; eerst beginnen met het allerbelangrijkste, daarna met wat minder belangrijk iets, en zo verder.
En, dát werkt dus.
Ik wens iedereen hier een Fijne Werkdag! En Gods Zegen tijdens dat werk!
Laterz! |
Ja, tot Laterzzzzzzz Shanita, eerst opruimen en dan weer op CM met een voldaan gevoel dat het je is gelukt en het vooruitzicht dat je begeleidster morgen met een glimlach door je huisje loopt
SUCCES
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op dinsdag 17 september 2013, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 september 2013, 13:52
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, tot Laterzzzzzzz Shanita, eerst opruimen en dan weer op CM met een voldaan gevoel dat het je is gelukt en het vooruitzicht dat je begeleidster morgen met een glimlach door je huisje loopt
SUCCES |
Dank voor deze bemoediging, lieve meid!
en tot laterz!
En fijne Dag!
S.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 18 september 2013, 05:52
|
|
|
Nou, dat huishouden valt wel mee hoor, en is voor mij, tegenwoordig nog leuk om te doen.
Maar ja, die akelige administratie.... Daar heb ik toch zo'n grondige hekel aan, enveloppen openen, ordenen, bellen, regelingen treffen, als ik bijvoorbeeld in een keer 300 moet bijbetalen voor de stookkosten of eigen bijdrage ziektekosten, die dingen.....
En ja, tis fijn dat je deze regelingen kan treffen etc. maar ja administratie ligt me gewoon helemaal niet, maar ja, dat moet, is zelfs veel belangrijker dan 'huishouden'.
S. heeft er dus behoorlijk de pest over in...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 18 september 2013, 05:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 18 september 2013, 05:57
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, dat huishouden valt wel mee hoor, en is voor mij, tegenwoordig nog leuk om te doen.
Maar ja, die akelige administratie.... Daar heb ik toch zo'n grondige hekel aan, enveloppen openen, ordenen, bellen, regelingen treffen, als ik bijvoorbeeld in een keer 300 moet bijbetalen voor de stookkosten of eigen bijdrage ziektekosten, die dingen.....
En ja, tis fijn dat je deze regelingen kan treffen etc. maar ja administratie ligt me gewoon helemaal niet, maar ja, dat moet, is zelfs veel belangrijker dan 'huishouden'.
S. heeft er dus behoorlijk de pest over in... |
- Afbeelding verwijderd -
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 18 september 2013, 09:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 18 september 2013, 07:33
|
|
|
Hai Anna,
Wat een toffe foto, gaaf!
Ik heb de afbeelding verkleint voor de redactie dat ze geen probs krijgen met lay out en andere zaken.
En wat aardig dat je aan me denkt, dmv die geinige afbeelding erop te zetten!
Bedankt!
Jij ook weer een goede dag op je werk toegewenst!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 18 september 2013, 08:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 25 september 2013, 00:15
|
|
|
1 slapen
2 opstaan, koffie en broodje
2a instantie bellen
3 douchen
3a even naar de arts toe
4 even opruimen(huishouden)
5 netjes, zoals elke week, administratie ordenen
6 gesprek woonbegeleider
7 spulletjes bij mekaar pakken
8 naar de provincie Zeeland toe!
9 gelukkig zijn
10 weer gelukkig zijn.
Iedereen een goede en fijne nachtrust toegewenst en een fijne dag!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 25 september 2013, 00:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 25 september 2013, 09:36
|
|
|
gaaf naar zeeland, geniet ervan shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 29 september 2013, 13:50
|
|
|
mn resitas inpakken voordat ik naar mn werk ga Ga morgen een midweek richting Eindhoven, Mierlo om precies te zijn. Neem 2 dagen 2 kleinzonen mee van 2 en bijna 2. En omdat 1 mama(is wat overspannen helaas) steeds moet huilen bij het idee dat ze een nachtje zonder haar oogappel moet mag zij ook mee.De rest van de week ga ik daar de hei onveilig maken @ zin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 30 september 2013, 12:37
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mn resitas inpakken voordat ik naar mn werk ga Ga morgen een midweek richting Eindhoven, Mierlo om precies te zijn. Neem 2 dagen 2 kleinzonen mee van 2 en bijna 2. En omdat 1 mama(is wat overspannen helaas) steeds moet huilen bij het idee dat ze een nachtje zonder haar oogappel moet mag zij ook mee.De rest van de week ga ik daar de hei onveilig maken @ zin in |
ha ha d e hei onveilig maken Je gaat toch geen schapen daar stelen en op d e barbeque gooien of een herder verleiden enfin geniet ervan, is mooi weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 30 september 2013, 18:45
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha d e hei onveilig maken Je gaat toch geen schapen daar stelen en op d e barbeque gooien of een herder verleiden enfin geniet ervan, is mooi weer |
Alles mag, als ze maar van mijn holbewoner afblijft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 06:49
|
|
|
Maar weer eens naar het werk he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJKE771
|
|
Geplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 08:08
|
|
|
Vanmorgen ga ik naar de naaigroep van de kerk, ik ben een tuniek voor mezelf aan het maken.
Daarna ga ik op de fiets, ongeveer een uur hier vandaan, om een picknick mand op te halen.
Als ik dan thuis kom ga ik met Bella mijn hond een flink stuk lopen om daarna hutspot te maken, mijn zoon komt eten.
Vanavond heb ik de 2e Bijbelcursus avond over Genezing en Bevrijding, maar er is ook de Gemeente avond, dus moet ik kiezen en daar ben ik nog niet helemaal uit.
Maar al met al wordt het vandaag een druk dagje, morgen dan ook niets ingepland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 08:50
|
|
|
Opnieuw een dag om elkaars leven te vieren ... Opnieuw een dag van verbonden zijn ... Opnieuw een dag binnen IK BEN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 09:34
|
|
|
JOL252 schreef: | Opnieuw een dag om elkaars leven te vieren ... Opnieuw een dag van verbonden zijn ... Opnieuw een dag binnen IK BEN. |
Ha Jol,
Wat schrijf je dat weer mooi op!
Ja, zo is dat!
Iedereen een fijne dag, samen met God toegewenst!
S. Even een tijdje in Walcheren
Latertjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 10:23
|
|
|
SHANITA130 schreef: | S. Even een tijdje in Walcheren
Latertjes! |
Ik ben even weg en jij hebt een leuke kerel aan de haak geslagen??
You go girl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 12:29
|
|
|
Leuk Shanita dat we je weer even horen op het forum.
Wens je een leuke tijd in Walcheren
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|