Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Men kom je terug van paar dagen vakantie Hoost het hier en een onweer Welkom thuis heet dat |
oh, je bent al terug thuis? Ik dacht dat je nog moest vertrekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Men kom je terug van paar dagen vakantie Hoost het hier en een onweer Welkom thuis heet dat |
Welkom thuis Erika! Maarre..dat zijn vreugde'tranen' van boven hoor, omdat je er weer bent.....
'k Was net van plan om met de hond te gaan wandelen...maar die moet echt even wachten want 't onweer is hier ook losgebarsten. 'k Ben niet bang om nat te worden, maar dit is me toch té bar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:00
|
|
|
Ik dacht: laat ik je eens welkom heten, is het ook weer niet goed
Maar fijn dat je er weer bent hoor! Hoe heb je het gehad?
Ff onder ons....ik heb Frank niet verteld waar je naar toe was, alhoewel hij wel héél nieuwsgierig was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:00
|
|
|
MARIA576 schreef: | Welkom thuis Erika! Maarre..dat zijn vreugde'tranen' van boven hoor, omdat je er weer bent.....
'k Was net van plan om met de hond te gaan wandelen...maar die moet echt even wachten want 't onweer is hier ook losgebarsten. 'k Ben niet bang om nat te worden, maar dit is me toch té bar! |
dan zal het dadelijk binnen ook wel nat zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dan zal het dadelijk binnen ook wel nat zijn... |
hihi...kon je weleens gelijk in hebben...'k zal het dweiltje vast klaarleggen ....of toch maar...o.k, ik ga naar buiten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:37
|
|
|
Nou, dat was dus ook een slecht idee! Loop ik met de hond buiten....begint het overnieuw te hozen en moet ik toch nog een plasje binnen opdweilen! Die van mijzelf! ....van al het regenwater dat ik onderweg heb 'opgevangen'.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:39
|
|
|
MARIA576 schreef: | Nou, dat was dus ook een slecht idee! Loop ik met de hond buiten....begint het overnieuw te hozen en moet ik toch nog een plasje binnen opdweilen! Die van mijzelf! ....van al het regenwater dat ik onderweg heb 'opgevangen'..... |
ja ja, dat kennen we...het regende te hard zeker om buiten tegen een boom te plassen...wel wel wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja ja, dat kennen we...het regende te hard zeker om buiten tegen een boom te plassen...wel wel wel... |
zeg ik weet niet of je't gezien hebt, maar ik ben een vrouw (en plas dus niet tegen een boom!.......of bedoelde je de hond da's trouwens óók een meisje!) Voorlopig ga ik niet meer naar buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:47
|
|
|
MARIA576 schreef: | zeg ik weet niet of je't gezien hebt, maar ik ben een vrouw (en plas dus niet tegen een boom!.......of bedoelde je de hond da's trouwens óók een meisje!) Voorlopig ga ik niet meer naar buiten |
Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat... |
Misschien waren er geen bomen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat... |
ehm..is dit nu een compliment? dan kan ik niet zo goed met complimenten omgaan denk ik laten we niet afdwalen.....het regent nog steeds (maar ik zie licht aan de horizon, létterlijk!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Misschien waren er geen bomen.... |
bedoel je dan dat ze tegen de tafelpoot heeft gep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zie je nu wel...ik zei het je nog vandaag dat dat ding niet deugde... |
Niets zo veranderlijk als het weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bedoel je dan dat ze tegen de tafelpoot heeft gep... |
zég! hou je nou op? dat 't hondenweer is hoeft nog niet te betekenen dat we 't ook zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:52
|
|
|
ha...net op het nieuws......helga.....eindelijk gerechtigheid....het noorden heeft 'code oranje'...... ....lol in het zuiden draaien we onze hand er niet meer voor om....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niets zo veranderlijk als het weer. |
Ohneen hoor Visser er zijn nog zaken erg veranderlijk, nml: een v...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ohneen hoor Visser er zijn nog zaken erg veranderlijk, nml: een v... |
...isser......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:54
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ha...net op het nieuws......helga.....eindelijk gerechtigheid....het noorden heeft 'code oranje'...... ....lol in het zuiden draaien we onze hand er niet meer voor om.... |
code oranje is? hondeweer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:54
|
|
|
MARIA576 schreef: | zég! hou je nou op? dat 't hondenweer is hoeft nog niet te betekenen dat we 't ook zijn! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:56
|
|
|
MARIA576 schreef: | code oranje is? hondeweer? |
neen ...niemand weet wat het is...maar het KNMI blíjft het afkondigen.... ... het kán voorkomen dat er tijdens het 'code oranje' weer een enkele donderslag klinkt.... .....blijkbaar vervelen ze zich nogal bij het KNMI.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:56
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ...isser...... |
niks...'isser'...die is net als ik heel lief...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:59
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | neen ...niemand weet wat het is...maar het KNMI blíjft het afkondigen.... ... het kán voorkomen dat er tijdens het 'code oranje' weer een enkele donderslag klinkt.... .....blijkbaar vervelen ze zich nogal bij het KNMI..... |
oh, gelukkig...dat stelt gerust want ik weet dat mijn ex en kids bezig zijn met 't inpakken van de 'troep', en die zitten/staan/slapen nu in't Noorden. Ik weet hoe vervelend het is om bij slecht weer alles te moeten inpakken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:04
|
|
|
MARIA576 schreef: | oh, gelukkig...dat stelt gerust want ik weet dat mijn ex en kids bezig zijn met 't inpakken van de 'troep', en die zitten/staan/slapen nu in't Noorden. Ik weet hoe vervelend het is om bij slecht weer alles te moeten inpakken! |
sorry, k maakte er een grapje van, maar op de buienradar kun je zien dat er een onweersbui over nederland trekt, die bui hebben wij net gehad denk ik...meer niet hoor.... op de buienradar kun je precies zien waar de bui is....dan kunnen je kids ook bekijken wanneeer ze het beste kunnen gaan inpakken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:07
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | sorry, k maakte er een grapje van, maar op de buienradar kun je zien dat er een onweersbui over nederland trekt, die bui hebben wij net gehad denk ik...meer niet hoor.... op de buienradar kun je precies zien waar de bui is....dan kunnen je kids ook bekijken wanneeer ze het beste kunnen gaan inpakken.... |
Als wij 'm dus net gehad hebben, is ie bijna in 't Noorden denk ik zo. Joh, geeft niks hoor, ze smelten vast niet...maar ik kan 't niet helpen dat ik gelijk zulke dingen denk en in gedachten bij hen ben, téveel moeder vrees ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:08
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | sorry, k maakte er een grapje van, maar op de buienradar kun je zien dat er een onweersbui over nederland trekt, die bui hebben wij net gehad denk ik...meer niet hoor.... op de buienradar kun je precies zien waar de bui is....dan kunnen je kids ook bekijken wanneeer ze het beste kunnen gaan inpakken.... |
op die buienradar kan je niet vertrouwen. Dat heb ik gezien deze ochtend...er klopte dus niets van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | op die buienradar kan je niet vertrouwen. Dat heb ik gezien deze ochtend...er klopte dus niets van... |
Helemaal mee eens Frank. Vanmorgen gaf ie aan dat alles over Walcheren zou gaan, een uurtje later keek ik nog eens en toen ging het allemaal over Visser's teritorium. Wel alles richting Brabant , dus dát klopte dan weer wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | op die buienradar kan je niet vertrouwen. Dat heb ik gezien deze ochtend...er klopte dus niets van... |
sorry, k bedoelde natuurlijk de Nederlandse buienradar.... die van Belgie staat onder het overdekte vliegveld.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:13
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | soory, k bedoelde natuurlijk de Nederlandse buienradar.... die van Belgie staat onder het overdekte vliegveld..... |
nu verleng ik niet overmorgen...ze kunnen toch geen Belgen uitstaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | niks...'isser'...die is net als ik heel lief... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 15:05
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | soory, k bedoelde natuurlijk de Nederlandse buienradar.... die van Belgie staat onder het overdekte vliegveld..... |
|
|
Naar boven |
|
|