Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser! Ik heb vier dagen door weer en wind gesjouwd en dan meldt je dat ik op vakantie in Zeeland was??????? Ja, in augustus en dan loop ik alleen wat nodig is! |
Maar nu weten we nog niet hoe het was Willemijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:30
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Oh stoer inderdaad! Heb je hem uitgelopen Willemijn? En hoeveel blaren |
Momentje, ik ben ze aan het tellen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Maar nu weten we nog niet hoe het was Willemijn!! |
Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen....... Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten
En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk..... En bij de intocht stond de tweeling........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En een week alleen maar bezig zijn met wandelen |
Geweldig dat je hem hebt uitgelopen Willemijn! Congrats
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Momentje, ik ben ze aan het tellen... |
Frank, Je bent gewoon jaloers op mijn medaille
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank, Je bent gewoon jaloers op mijn medaille |
Ja een beetje wel maar ik geef het niet toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen....... Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten
En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk..... En bij de intocht stond de tweeling........ |
Wilde ook komen maar me baas gaf me geen vrij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen....... Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten
En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk..... En bij de intocht stond de tweeling........ |
Super zeg jammer dat het niet lukte was van plan gisteren te gaan kijken maar lukte niet!!! Maar super hoor petje af!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:11
|
|
|
Een roze woensdag? De yoga die je hielp...euh, blijft er nog wat over van je christelijk geloof?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 01:14
|
|
|
"de krokodil" die de vierdaagse loopt, willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 02:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | "de krokodil" die de vierdaagse loopt, willemijn? |
Ik bedoel maar even Hannah! Ik mag nu ook wel even in de kroko gaan liggen want ik kan niet slapen van de zere benen en voeten.....zal wel psychisch zijn want nu hoef ik niet meer.....
En om even een reactie te geven op Frank zijn vraag wat er over is van mijn Christelijk geloof.....Dat staat nog steeds overeind Frank, als je zo uren wandelt voel je je soms heel dicht bij Hem en dat geeft je rust........rust in je hoofd dan wel te verstaan ondanks de mensenmassa's........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoel maar even Hannah! Ik mag nu ook wel even in de kroko gaan liggen want ik kan niet slapen van de zere benen en voeten.....zal wel psychisch zijn want nu hoef ik niet meer.....
En om even een reactie te geven op Frank zijn vraag wat er over is van mijn Christelijk geloof.....Dat staat nog steeds overeind Frank, als je zo uren wandelt voel je je soms heel dicht bij Hem en dat geeft je rust........rust in je hoofd dan wel te verstaan ondanks de mensenmassa's........ |
Ja W-tje, mijn vraag was eigenlijk ook met een vette knipoog gesteld. Ik weet ook dat (vooral) wandelen bij mij een meditatieve momenten kan opleveren. Mijn hoofd raakt dan helemaal leeg en dan laat ik mijn gedachten of gebed wel eens leiden door de Geest. Niet bewust aan mensen denken of aan momenten denken maar me laten leiden door wat de Geest me geeft op dat moment. Soms zijn het ook mooie contemplatieve momenten. Geen gebed dus maar wel heel beschouwend mijmeren. Een enkel keer leverde me dat als het ware een Aha-erlebnis op. Heel mooi om dat te mogen ervaren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:09
|
|
|
CANADIAN303 schreef: | Geweldig dat je hem hebt uitgelopen Willemijn! Congrats |
En toen waren er 2 canadezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:11
|
|
|
CANADIAN303 schreef: | Geweldig dat je hem hebt uitgelopen Willemijn! Congrats |
En toen waren er 2 canadezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 13:30
|
|
|
Op m'n beginpagina staat een rode balk, mijn vraag is wat ik daar mee aan moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 13:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Op m'n beginpagina staat een rode balk, mijn vraag is wat ik daar mee aan moet |
verloopt je abonnement soms??? Verder heb ik nog nooit een rode balk gezien daar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 13:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | verloopt je abonnement soms??? Verder heb ik nog nooit een rode balk gezien daar! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:27
|
|
|
.... waarom wordt getolereerd dat iemand het hele forum overneemt en zijn naam op deuren en glazen inkerft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:28
|
|
|
JOL252 schreef: | .... waarom wordt getolereerd dat iemand het hele forum overneemt en zijn naam op deuren en glazen inkerft? |
Wow je bent me net voor!!! Kijk even op forum nou daar wordt je van!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:43
|
|
|
Mag een pedofiel, antisemiet en een stalker op een christelijke datingsite zitten????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:50
|
|
|
JOL252 schreef: | .... waarom wordt getolereerd dat iemand het hele forum overneemt en zijn naam op deuren en glazen inkerft? |
ik denk doordat cm zelf al paar dagen hun site niet in de gaten houden. ondertussen kan iedere idioot hun eigen site afbreken, afbreken gaat snel,opbouwen moeilijk. overheerst negativiteit het forum worden lieve mensen beinvloed door een idioot, eh verbaasde me over de woorden van shanita, die naar hem schreef , je kan wel de voorganger van de voorgangers worden. chatelum, een voorganger zelf aanbid hem bijna omdat hij bijbelse teksten citeerd, maar let niet goed op de vruchten, ongelooflijk hoe mensen soms zijn en ongelooflijk cmzo slecht in mijn ogen hun site bewaakt, eh wat is zomoeilijk effe iedere dag de misbruikknop dingen na te lezen? dan zieje dat iemand iemand bedreigt en gooi je die er af. klaar rust terug. tot dat hij terug keert, want ik geloofniet in hun controle over ip adressen, dan zou je niet gewoon weer effe gratis proeflid kunnen worden via een andere mail. zo denk ikerover. of ze willen eerst alzijn berichten lezen.... ha ha dan wens ik ze succes en sterkte toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:57
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik denk doordat cm zelf al paar dagen hun site niet in de gaten houden. ondertussen kan iedere idioot hun eigen site afbreken, afbreken gaat snel,opbouwen moeilijk. overheerst negativiteit het forum worden lieve mensen beinvloed door een idioot, eh verbaasde me over de woorden van shanita, die naar hem schreef , je kan wel de voorganger van de voorgangers worden. chatelum, een voorganger zelf aanbid hem bijna omdat hij bijbelse teksten citeerd, maar let niet goed op de vruchten, ongelooflijk hoe mensen soms zijn en ongelooflijk cmzo slecht in mijn ogen hun site bewaakt, eh wat is zomoeilijk effe iedere dag de misbruikknop dingen na te lezen? dan zieje dat iemand iemand bedreigt en gooi je die er af. klaar rust terug. tot dat hij terug keert, want ik geloofniet in hun controle over ip adressen, dan zou je niet gewoon weer effe gratis proeflid kunnen worden via een andere mail. zo denk ikerover. of ze willen eerst alzijn berichten lezen.... ha ha dan wens ik ze succes en sterkte toe |
Gelijk heb je Petra. Ik verbaas me echt dat er niet ingegrepen is tot nu toe en hoe mensen hem niet door kunnen hebben. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen, normaliter stel je zo iemand onder behandeling en medicatie. Hier mag hij zijn manie botvieren door het hele forum te bevuilen en over te nemen. Het is obsessief compulsief wat er hier gebeurd en ik snap het werkelijk niet dat diverse stoornissen worden aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan..
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 26 juli 2012, 08:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Gelijk heb je Petra. Ik verbaas me echt dat er niet ingegrepen is tot nu toe en hoe mensen hem niet door kunnen hebben. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen, normaliter stel je zo iemand onder behandeling en medicatie. Hier mag hij zijn manie botvieren door het hele forum te bevuilen en over te nemen. Het is obsessief compulsief wat er hier gebeurd en ik snap het werkelijk niet dat diverse stoornissen worden aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan.. |
misschien zoeken ze eerst wat dingen goed uit gerechtelijk zodat ze goede stappen kunnen ondernemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:07
|
|
|
PETRA944 schreef: | misschien zoeken ze eerst wat dingen goed uit gerechtelijk zodat ze goede stappen kunnen ondernemen |
Laten we dat dan maar hopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:10
|
|
|
PETRA944 schreef: | misschien zoeken ze eerst wat dingen goed uit gerechtelijk zodat ze goede stappen kunnen ondernemen |
dan zijn ze daar wel lang mee bezig... hij heeft voor CM al voldoende regels overtreden op het forum om hem niet te verwijderen. Bedreigen en beledigen en dat alles onder vrome vlag.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:16
|
|
|
tja ben benieuwd naar het antwoord van cm, liefs voor iedereen hier en hoop dat het forum gauw beter word weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 10:27
|
|
|
Oke lieve mensen de rust is weergekeerd!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 10:29
|
|
|
Ik hoop...(niet omdat ik het ben) Dat we allen geen woord meer over HEM...zeggen...niet hier meer... Laten we onze gezellige komische...en- wat -al- niet- verder topics terug opnemen....Voorbij!!! Over!!! En niet meer over praten!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 12:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik hoop...(niet omdat ik het ben) Dat we allen geen woord meer over HEM...zeggen...niet hier meer... Laten we onze gezellige komische...en- wat -al- niet- verder topics terug opnemen....Voorbij!!! Over!!! En niet meer over praten!!!!!!!! |
Je hebt gelijk! Ik ben heel blij dat de rust teruggekeerd is, alleen hoop ik dat ze bepaalde bijdrages nog wel gaan verwijderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 13:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je hebt gelijk! Ik ben heel blij dat de rust teruggekeerd is, alleen hoop ik dat ze bepaalde bijdrages nog wel gaan verwijderen! |
Dat hoop ik ook... Zo gaan de serieuze...die liepen...verloren.... Geniet van deze mooie dag!!!! Ik ga zo even koffie drinken bij mijn gehandicapte cliƫnten!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|