Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:42
|
|
|
Speciale aanbieding op onze speelgoedafdeling:
4 knuffels voor de prijs van 3
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | k zeg maar zo; ik zeg maar niks........ |
Dat zijn we helemaal niet van jou gewend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:50
|
|
|
Hier ligt weer een oude koe terug in het water.
Waarschijnlijk een zeekoe.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op vrijdag 19 maart 2010, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:57
|
|
|
WILMA729 schreef: | Het is goedbedoeld, maar raakt de realiteit niet denk ik. Het zal hooguit de korte-afstand ritjes verminderen, maar dat zet geen zoden aan de dijk toch??? |
Het gaat er niet om om de automobilist uit de auto te zetten, maar wel dat de mensen eens gaan nadenken of al die (korte) ritjes ècht noodzakelijk zijn. Een kilometerheffing heeft als voordeel dat mensen geld kunnen sparen door minder te gaan rijden.
Extra asfalt lost ook de problemen niet op. Want na de snelweg staan de mensen weer stil omdat de steden gewoon niet berekend zijn op zo'n enorme toevloed van auto's. Met als gevolg dat het openbaar vervoer ook geen aantrekkelijk alternatief is. Want als al die bussen moeten wachten tot die veel te grote hoeveelheden auto's zich door de stad gewurmd hebben, dan zijn ze alweer snel een kwartier verder.
Het valt mij op dat bij veel politici de wil ontbreekt om de autoverslaving aan te pakken. Het moet gewoon niet meer zo vanzelfsprekend zijn dat de mensen voor elk wissewasje de auto pakken. Het is te gek voor woorden als mensen eerst alle vergeetboodschappen met de auto doen, en daarna moeten gaan joggen omdat ze geen lichaamsbeweging hebben gehad...... Wie veel dingen lopend of fietsend doet, kan tijd sparen doordat er niet gejogd hoeft te worden..... ik doe regelmatig boodschappen gewoon lopend, en dat bevalt me prima.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:57
|
|
|
Het regent alweer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:59
|
|
|
ARJAN007 schreef: | En ik hoor maar weinig politieke partijen praten over de te grote ecologische voetafdruk van de mensheid...... Als de economie steeds maar moet groeien wordt de aarde steeds sneller leeggehaald. Nu al zijn er twee of drie aardes nodig om iedereen van een goede levensstandaard te voorzien. Hoe moet dat dan als er over 40 jaar 10 of 12 miljard mensen leven???
De mensheid zal een grote stap terug moeten doen als men wil dat toekomstige generaties ook een fijn leven hebben. De politiek praat er wel een beetje over, maar doet bijna niks. Pas als de rekening van dit beleid zichtbaar wordt, nl. duizelingwekkend hoge grondstoffenprijzen, wordt de politiek zich bewust van de noodzaak om er iets aan te doen.....
De kilometerheffing is helaas van de baan, wat betekent dat het autogebruik ongeremd doorgaat (en als de economie weer aantrekt flink zal doorgroeien) Een wijze regering zorgt ervoor dat mensen die niet persé met de auto hoeven, zich op andere wijze verplaatsen. Zodat alleen die mensen die om wat voor reden ook, écht op de auto aangewezen zijn, gaan autorijden. Een regering van CDA-VVD zal hoogstwaarschijnlijk het autorijden alleen maar bevorderen, zonder zich ook maar één seconde druk te maken over natuur en milieu. Blijkbaar wil men het erop aan laten komen dat de rekening van het veel te hoge grondstoffenverbruik wordt gepresenteerd........ indachtig het gezegde: als het kalf verdronken is, dempt men de put. |
Met alle respect, maar ik vind dit zo'n onzinverhaal. Echt hoor! Alsof vorige generaties ooit rekening hebben gehouden met onze toekomst. Ze hebben eerst bijna alle bomen gekapt in Nederland, toen half Nederland afgegraven voor turf, toen zijn ze kolen, olie en gas uit de grond gaan halen en nu zijn we al zo ver dat we ook op duurzame wijze energie kunnen opwekken (technisch kan het in ieder geval) en we grondstoffen steeds meer gaan hergebruiken. Echt hoor, ik maak me helemaal geen zorgen over de toekomende generaties. Het voegt geen dag aan ons leven toe. Als we in de Eindtijd leven, zal er een Nieuwe Hemle èn een Nieuwe Aarde zijn, die ook vrij is van alle vervuiling. Er zal geen auto meer worden gereden. Het aarde zal weer een paradijs zijn, waarin we vegetarisch leven (ook geen bio-industrie meer) en vooral ook geen politiek!
Mocht de Wederkomst nog even wat langer op zich laten wachten (want voor de Heere God zijn duizend jaren als 1 dag), dan moeten onze kinderen maar oplossingen bedenken. Dat hebben wij ook moeten doen voor de problemen die onze voorouders voor ons gecreëerd hebben: veenplassen, milieuschade, omschakeling naar schonere energiebronnen, ontbossing en sociale rechtvaardigheid. Wie dan leeft, die dan zorgt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:19
|
|
|
IMRE695 schreef: | Met alle respect, maar ik vind dit zo'n onzinverhaal. Echt hoor! Alsof vorige generaties ooit rekening hebben gehouden met onze toekomst. Ze hebben eerst bijna alle bomen gekapt in Nederland, toen half Nederland afgegraven voor turf, toen zijn ze kolen, olie en gas uit de grond gaan halen en nu zijn we al zo ver dat we ook op duurzame wijze energie kunnen opwekken (technisch kan het in ieder geval) en we grondstoffen steeds meer gaan hergebruiken. |
De vorige generaties hadden geen alternatief. Ze móesten wel kolen en turf stoken om het warm te hebben, zeker in de koude jaren van vroeger. Maar de laatste 30 jaar zijn er wel alternatieven. Zo is energiebesparing één van de alternatieven. Zeker, er is het nodige gebeurd w.b. energie. Zo zijn huizen tegenwoordig veel beter geïsoleerd en verbruiken apparaten naar verhouding minder energie.
Probleem is alleen dat de energieprijzen in onze tijd al meer dan 30 jaar veel te laag zijn waardoor de markt zich niet voldoende uitgedaagd voelt om ècht zuinige produkten te ontwerpen. Zo wordt er onnodig veel olie en gas verstookt. Ik vind het moreel gezien niet juist dat er zo slordig en verkwistend met de grondstoffen wordt omgesprongen. We hebben ook een morele verplichting naar de schepping, we moeten dus niet achteloos grondstoffen gebruiken.
Natuurlijk zullen toekomstige generaties zich kunnen redden met duurzame energie e.d., maar ik vind het gewoon niet juist dat deze generaties daartoe gedwongen worden, omdat onze generatie te lui en te slap was om zuinig en efficiënt met energie om te gaan. Nog steeds valt er veel te winnen met onderzoek naar hoe apparaten e.d. zuiniger kunnen. Het enige dat nodig is, is dat de markt daartoe specifieke opdrachten geeft aan wetenschappers. Dan komt er nog een heleboel uitrollen. Dat er nog zo weinig gebeurt, komt doordat de wil ontbreekt om stevig in te zetten op energiebesparing. De LED-technologie bestaat al sinds ca. 1950. Pas de laatste 8 jaar is men op grotere schaal bezig de LED-technologie te verbeteren zodat LED-lampen de gloeilampen kunnen vervangen. Het is allemaal vééééééél te laat en het gaat véééééél te traag.
Bij vliegtuigen hetzelfde verhaal. Zolang de kerosine niet duurder wordt, voelen luchtvaartmaatschappijen zich niet geroepen om zuiniger vliegtuigen te laten ontwerpen. De techniek is al beschikbaar, b.v. toepassing van andere materialen waardoor vliegtuigen aanzienlijk lichter worden en dus minder kerosine hoeven te gebruiken. Je zal zien: als de kerosine een stuk duurder wordt, zal de roep om dergelijke innovatie steeds sterker worden. Het is dus gewoon een kwestie van wil.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op vrijdag 19 maart 2010, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:20
|
|
|
Willen we de cliënt weer afhankelijk maken van de staat, of willen we dat de client een stuk regie over zijn eigen leven behoudt? Willen we fraude bestrijden met volledige regulering of zijn er ook andere mogelijkheden? Zien we uitkeringen als een recht of als een voorrecht? Moeten we bezuinigen of juist lasten verlichten? Moeten we eigen intitiatief stimuleren of afremmen? Moeten we werklozen verzorgen of stimuleren?
Antwoorden:
Cliënten en patiënten moeten idd. de regie over hun eigen leven kunnen houden. Ik heb me verder ook nooit zo verdiept in deze materie. Ik weet dat er soms mensen tussen wal en schip raken. Maar ook dat mensen de grenzen van de wet opzoeken. Ik heb zelf een aantal jaren op een WVG-afdeling bij een gemeente gewerkt. 99 van de 100 zijn transparant, maar soms hadden wij ook wel eens vraagtekens bij bepaald gedrag van cliënten.
Bij vermoeden van fraude geldt: vertrouwen is goed, controle is beter. Dat geldt bij alle vormen van fraude, speciaal belastingfraude, want ik denk dat hier meer verdonkeremaant wordt, dan door uitkeringstrekkers of zorgcliënten.
Een uitkering is een (noodzakelijk) recht. Voorrechten of privileges kennen we (bijna) niet meer in Nederland.
Bezuinigen; maar waarop dat is vaak een politieke keuze. Lasten verlichten: zijn die nog steeds zo hoog dan? Hoger dan in de ons omringende landen?
Eigen initiatieven: stimuleren. Maar niet noodzakelijkerwijs subsidieren. Ook het investeringskapitaal aantrekken is en blijft de verantwoordelijkheid van de ondernemer-in-spé.
Werklozen: heerlijk vertroetelen met hoge uitkeringen, want dat stimuleert de economie.
Even serieus: de werkloosheidsvoorzieningen in Nederland zijn in de laatste 20 jaar behoorlijk versoberd. Het is geen vetpot. En je kunt wel werklozen aan de slag krijgen door ze in allerlei baantjes te duwen, maar dan krijg je al snel een motivatieprobleem. Voor stimuleren is zo langzamerhand ook geen geld meer. En als je met stimuleren bedoelt, dat de uitkeringen nòg lager moeten, dan denk ik dat je je doel voorbij gaat schieten. Dat zal nog meer fraude gaan opleveren. En dus werkgelegenheid voor sociale rechercheurs.
Overigens: de Nederlandse economie moet het van de export hebben en dus van de wereldhandel. Of van ongeremde bouwactiviteiten, maar dat betalen we uiteindelijk toch weer met z'n allen via de belastingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:23
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik lust geen koffie |
Nou ja zeg, wat is dat nou? Geen koffie lusten? Ze zeggen dat ik de lekkerste koffie heb.
Ik heb geen jenever voor je .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:25
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het regent alweer. |
Nee toch? Ik liep net buiten en ik voelde geen spat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het regent alweer. |
Hè gelukkig maar! Ik vond het ook al zo hinderlijk zonnig gisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nou ja zeg, wat is dat nou? Geen koffie lusten? Ze zeggen dat ik de lekkerste koffie heb.
Ik heb geen jenever voor je . |
Doe maar een kopje kruidenthee. Mèt kruidkoek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:30
|
|
|
IMRE695 schreef: | Doe maar een kopje kruidenthee. Mèt kruidkoek! |
Jammie kruidkoek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:32
|
|
|
IMRE695 schreef: | GOODMORNING CHRISTIAN MATCHERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
mogge
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:34
|
|
|
IMRE695 schreef: | Bezuinigen; maar waarop dat is vaak een politieke keuze. Lasten verlichten: zijn die nog steeds zo hoog dan? Hoger dan in de ons omringende landen?
|
Over het algemeen ben ik het helemaal eens met je visie inzake deze kwesties. Alleen over de hoogte van de belastingen wil ik het nog even hebben.
Een aantal jaren terug is er een onderzoek uitgevoerd naar de belastingdruk in Europese landen. Als ik me goed herinner is uit dat onderzoek gekomen dat de belastingdruk in ons land behoorlijk hoog was.
Toch heb ik het idee dat de belastingdruk door ándere factoren erg hoog wordt gevonden. 1) Mensen kopen een huis dat eigenlijk net iets te duur is 2) Mensen kopen een auto die aan de dure kant is.
Volgens mij wordt de belastingdruk minder hoog ervaren als men een minder duur huis koopt, of een minder dure auto. Zo blijft er ook nog wat méér over voor het levensonderhoud van henzelf (en hun kinderen). En zo kunnen ze ook gaan sparen voor onvoorziene omstandigheden. Dus de belastingdruk is volgens mij zowel een "objectief" gegeven als een "subjectief" gegeven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:42
|
|
|
ARJAN007 schreef: | De vorige generaties hadden geen alternatief. Ze móesten wel kolen en turf stoken om het warm te hebben, zeker in de koude jaren van vroeger. Maar de laatste 30 jaar zijn er wel alternatieven. Zo is energiebesparing één van de alternatieven. Zeker, er is het nodige gebeurd w.b. energie. Zo zijn huizen tegenwoordig veel beter geïsoleerd en verbruiken apparaten naar verhouding minder energie.
Probleem is alleen dat de energieprijzen in onze tijd al meer dan 30 jaar veel te laag zijn waardoor de markt zich niet voldoende uitgedaagd voelt om ècht zuinige produkten te ontwerpen. Zo wordt er onnodig veel olie en gas verstookt. Ik vind het moreel gezien niet juist dat er zo slordig en verkwistend met de grondstoffen wordt omgesprongen. We hebben ook een morele verplichting naar de schepping, we moeten dus niet achteloos grondstoffen gebruiken.
Natuurlijk zullen toekomstige generaties zich kunnen redden met duurzame energie e.d., maar ik vind het gewoon niet juist dat deze generaties daartoe gedwongen worden, omdat onze generatie te lui en te slap was om zuinig en efficiënt met energie om te gaan. Nog steeds valt er veel te winnen met onderzoek naar hoe apparaten e.d. zuiniger kunnen. Het enige dat nodig is, is dat de markt daartoe specifieke opdrachten geeft aan wetenschappers. Dan komt er nog een heleboel uitrollen. Dat er nog zo weinig gebeurt, komt doordat de wil ontbreekt om stevig in te zetten op energiebesparing. De LED-technologie bestaat al sinds ca. 1950. Pas de laatste 8 jaar is men op grotere schaal bezig de LED-technologie te verbeteren zodat LED-lampen de gloeilampen kunnen vervangen. Het is allemaal vééééééél te laat en het gaat véééééél te traag.
Bij vliegtuigen hetzelfde verhaal. Zolang de kerosine niet duurder wordt, voelen luchtvaartmaatschappijen zich niet geroepen om zuiniger vliegtuigen te laten ontwerpen. De techniek is al beschikbaar, b.v. toepassing van andere materialen waardoor vliegtuigen aanzienlijk lichter worden en dus minder kerosine hoeven te gebruiken. Je zal zien: als de kerosine een stuk duurder wordt, zal de roep om dergelijke innovatie steeds sterker worden. Het is dus gewoon een kwestie van wil. |
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, van het marktmechanisme. Zolang er nog goedkope energie in voldoende mate beschikbaar komt op de markt (en oliemaatschappijen winst kunnen maken), dan blijft dat zo. Dat is niet 30 jaar al zo, maar al sinds het einde van WO2.
Alternatieve energie wordt pas interessant als het ook relatief goedkoper is t.o.v. andere (fossiele) brandstoffen om te verstoken of elektriciteit mee op te wekken. Fossiele brandstoffen kunstmatig duur maken, zal niet helpen, want dan vloeit de olie in ieder geval niet meer naar het Westen. Je kunt wel op de muziek vooruit willen lopen, maar landen als India en China zullen eerst door de eerdere fases van de industriële revolutie heen moeten, voordat ze zich op duurzaamheid gaan richten.
Ik weet ook wel dat de aardse bronnen van energie en grondstoffen niet onuitputtelijk zijn. Maar ja, of ik daar als kleine consument daar nou zoveel invloed op kan uitoefenen, weet ik eigenlijk niet. Ik heb iig geen auto (meer), stap nooit in een vliegtuig en mijn afvalbergje is zo klein, dan ik me daar ook niet schuldig over ga zitten voelen. Ik doe heel bescheiden mee met de welvaartseconomie en doe ook heel lang met m'n spullen of koop het 2e hands.
En een auto is veel meer dan een gebruiksartikel: het is een symbool van vrijheid, van mobiliteit, van macht ook, een statussymbool en bovendien hèt vervoermiddel waardoor we eindelijk verlost raakten van trage middelen van vervoer per paard, te voet, per fiets of met de trekschuit. Niemand, maar dan ook niemand laat zich dat vrijwillig afpakken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:50
|
|
|
De appeltaard is klaar nu nog de slagroom . maar dat is jou afdeling toch renske ? slagroombeheerster
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 10:51
|
|
|
[quote=MARISKA601]Als het heel erg warm is, kan ik me voorstellen dat mensen zich luchtig kleden. De vraag is alleen: hoe kort is kort?
We hebben het tot nu toe vooral over kleding voor vrouwen gehad. We kunnen het b.v. ook over zomerkleding voor mannen hebben. Ik vind het nl. wel gepast als mannen in het openbaar op zn minst een hemd dragen en een fatsoenlijke korte broek. Gelukkig komt het niet vaak voor dat een man een korte broek draagt die zo kort is dat de broek eigenlijk niet meer de naam "broek" verdient.
En in de kerkdienst vind ik het nog belangrijker dat de zomerkleding fatsoenlijk is, ook w.b. de mannen!!!
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op vrijdag 19 maart 2010, 10:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 11:12
|
|
|
nog andere vraagskes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 12:07
|
|
|
Ja ikke,
Ik was aan het winkelen, en terwiil ik zo door de gangpaadjes aan het wandelen (lees slalommen) was, en ik de spullen uit de schappen haalde en in mijn winkelkar plaatste, kreeg ik iedere keer door 1 vinger een elektrische schok. Wat kan ik hier tegen doen?
Ik had echt het idee om een gloeilamp in mijn oren te stoppen, om te kijken of ik ook licht kon geven. Handig voor het stapavondje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 12:09
|
|
|
GRACE585 schreef: | De appeltaard is klaar nu nog de slagroom . maar dat is jou afdeling toch renske ? slagroombeheerster |
klopt heb nog wel een bus staan in de koelkast komt eraan
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op vrijdag 19 maart 2010, 12:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 12:13
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Hey meissie een Welcom back knuf terug |
ha doessieeeeeeeeeee knuf terug hihihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 12:31
|
|
|
RELLOK036 schreef: | nog andere vraagskes? |
Ja..... ik heb een vraagje,
Ik voel me een beetje ziekjes
wat kan ik tegen misselijkheid doen?
geef is een paar tipjes aub.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 12:48
|
|
|
IMRE695 schreef: | Speciale aanbieding op onze speelgoedafdeling:
4 knuffels voor de prijs van 3
|
Goede aanbieding Imre!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 12:50
|
|
|
ik heb ook slagroom in de koelkast.
oeps, dalijk heeft imre het meegenomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 12:51
|
|
|
Pauze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 13:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ja ikke,
Ik was aan het winkelen, en terwiil ik zo door de gangpaadjes aan het wandelen (lees slalommen) was, en ik de spullen uit de schappen haalde en in mijn winkelkar plaatste, kreeg ik iedere keer door 1 vinger een elektrische schok. Wat kan ik hier tegen doen?
Ik had echt het idee om een gloeilamp in mijn oren te stoppen, om te kijken of ik ook licht kon geven. Handig voor het stapavondje. |
ff ontladen misschien??? is zo'n stapavond volgens mij heel geschikt voor ben benieuwd naar de verhalen morgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 14:00
|
|
|
@Imre Misschien was het dan handiger geweest om niet te verwijzen naar de ban in je eerdere reactie. Want ja, zo dreig je ouwe koeien tevoorschijn te halen en die kadavers die stinken nogal
Een les voor ons allen als leden: bespreek zulke dingen even privé als je er wat meer over wilt weten...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 19 maart 2010, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 14:28
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ja..... ik heb een vraagje,
Ik voel me een beetje ziekjes
wat kan ik tegen misselijkheid doen?
geef is een paar tipjes aub. |
Bij de drogist Domperidon halen,werkt super
Sorry Rell.....ik mocht wel even in je hoekje komen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 14:46
|
|
|
Vrijdag 19 maart/Dagelijkse bemoediging:
HOUD MOED:
IK ben hier, vrees niet, ben je in staat Mij werkelijk te vertrouwen?
IK ben zowel een God van macht als een Man van liefde,
zo menselijk en toch zo goddelijk.
Vertrouw slechts, IK kan en wil je niet in de steek laten.
Alles is wel, houd moed!
Velen bidden voor jou!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|