Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 20:15
|
|
|
jill leuk dat je mee gaat!
marijan en rellok nog ovb ... ik zie jullie vanzelf wel verschijnen of niet de rest tot morgen ... wij hebben er zin in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTY082
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 20:24
|
|
|
Hoi allemaal!
Vandaag kreeg ik onderstaand berichtje via mail:
Boeddhistische extremisten hebben in India 20 kerken afgebrand gisteravond.
Just received this urgent message today!! Pray for India like never before!
Gelieve te bidden voor alle kerken in India. Boeddhistische extremisten hebben in India 20 kerken afgebrand gisteravond. Vanavond zij van plan om 200 kerken te vernietigen in de provincie Olisabang. Ze zijn van plan tot 200 zendelingen doden binnen 24 uur. Op dit moment verschuilen alle christenen zich in kleine dorpen. Gelieve te bidden voor hen en stuur deze mail naar christenen die je kent de hele wereld. Vraag God om genade hebben voor onze broeders en zusters in India. Wanneer u dit bericht ontvangt, stuur dit urgente gebeds verzoek door Gelieve te bidden voor hen en verbinden deze materie in onze Almachtige en Victorious Heer!
Groet, Marty
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 20:46
|
|
|
IMRE695 schreef: | Hij kan zich omgekeerd hebben naar verantwoordelijk gedrag. Ik vind zijn bijdragen best opbouwend tegenwoordig (voor die tijd lette ik er niet zo op, eerlijk gezegd). Pluimpje voor Rellok. | euhm imre.... ik ben nogaltijd me zelf geweest...dus euhm veranderd? zou niet weten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 20:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | jou uitdeuken?
nu kan ik mezelf gaan uitdeuken. komt dan weinig te recht van mijn nachtrust. |
Even Apeldoorn bellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 21:04
|
|
|
Lk ben zo gaar als boter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 21:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Lk ben zo gaar als boter. |
Dan is dan zo klaar als een klontje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 21:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Lk ben zo gaar als boter. |
Lekker vroeg in bed kruipen, Mariska. Ga ik ook zo doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 21:48
|
|
|
IMRE695 schreef: | Lekker vroeg in bed kruipen, Mariska. Ga ik ook zo doen! |
Ik maak het zeker niet laat, morgen drukke dag, geen tijd voor middag dutje. Krijg logees. En morgenavond stappen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 22:29
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik ben dan wel heel benieuwd waar je zoal naar kijkt: duizenden kanalen? Hoeveel talen? Ook veel reli-zenders, neem ik aan? | Een stuk of vijftig reli zenders. Daarnaast kijk ik veel naar Britse zenders, (Astra 2). Canal plus frans en spaans. Duitse voetbalzenders, Hotbird Sky Italia. Erg veel films kan ik zien, en ik bekijk ze net zo lief zonder ondertitels. Sky Engeland, Discovery een stuk of 12, Hallmark, movies24, Itv, en ga zo maar door. Verder kijk ik elke dag naar Sherlock Holmes, Niedrig und Kunt, en Poirot.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 18 maart 2010, 22:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 23:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een stuk of vijftig reli zenders. Daarnaast kijk ik veel naar Britse zenders, (Astra 2). Canal plus frans en spaans. Duitse voetbalzenders, Hotbird Sky Italia. Erg veel films kan ik zien, en ik bekijk ze net zo lief zonder ondertitels. Sky Engeland, Discovery een stuk of 12, Hallmark, movies24, Itv, en ga zo maar door. Verder kijk ik elke dag naar Sherlock Holmes, Niedrig und Kunt, en Poirot. |
Echt enthousiast: lijkt me toch wel gaaf! Ik heb slechts 28 zenders, maar ben ik een echte zapper. Vind het gewoon leuk om te ontdekken wat er door de dag heen wordt uitgezonden. Ik heb b.v. Maigret (een mooie Franse policier) een tijdlang bij de BRT gevolgd, in de middagen (ik zat toen toch thuis met een gebroken arm, maar dit terzijde).
Enne... hoe komt het dat jij zoveel talen (passief) kent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 23:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik maak het zeker niet laat, morgen drukke dag, geen tijd voor middag dutje. Krijg logees. En morgenavond stappen. |
Geen frikandellen speciaal dus vanavond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 23:16
|
|
|
IMRE695 schreef: | Geen frikandellen speciaal dus vanavond? |
Nee het waren gehaktballen. Als ik had gezegd, dat ik nog gehaktballen in de pan had, had je ze er vast uitgehaald.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 23:20
|
|
|
IMRE695 schreef: | Echt enthousiast: lijkt me toch wel gaaf! Ik heb slechts 28 zenders, maar ben ik een echte zapper. Vind het gewoon leuk om te ontdekken wat er door de dag heen wordt uitgezonden. Ik heb b.v. Maigret (een mooie Franse policier) een tijdlang bij de BRT gevolgd, in de middagen (ik zat toen toch thuis met een gebroken arm, maar dit terzijde).
Enne... hoe komt het dat jij zoveel talen (passief) kent? | De films op de Italiaanse Sky kun je ook met de originele taal volgen hetzelfde geldt voor de franse en Spaanse. Engels en Duits zijn de talen waar ik me echt thuis in voel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:02
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ikke nie ik doe lekker me eigen ding en als ik iemand op de kast wil jagen dan jaag ik en wil ik nie jagen dan nie zo makkelijk is dat |
maar ja nu heb ik dan nog steeds die kast niet wit he staat nog steeds in m'n kamer en ik zit niet opde kast,werd dus niet gejaagd
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 19 maart 2010, 00:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De films op de Italiaanse Sky kun je ook met de originele taal volgen hetzelfde geldt voor de franse en Spaanse. Engels en Duits zijn de talen waar ik me echt thuis in voel. |
en neit in het nederlands thuis chat je moet je schamen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De visie op de economie is echt verschillend en de klassieke standpunten zijn nog steeds reëel. |
En ik hoor maar weinig politieke partijen praten over de te grote ecologische voetafdruk van de mensheid...... Als de economie steeds maar moet groeien wordt de aarde steeds sneller leeggehaald. Nu al zijn er twee of drie aardes nodig om iedereen van een goede levensstandaard te voorzien. Hoe moet dat dan als er over 40 jaar 10 of 12 miljard mensen leven???
De mensheid zal een grote stap terug moeten doen als men wil dat toekomstige generaties ook een fijn leven hebben. De politiek praat er wel een beetje over, maar doet bijna niks. Pas als de rekening van dit beleid zichtbaar wordt, nl. duizelingwekkend hoge grondstoffenprijzen, wordt de politiek zich bewust van de noodzaak om er iets aan te doen.....
De kilometerheffing is helaas van de baan, wat betekent dat het autogebruik ongeremd doorgaat (en als de economie weer aantrekt flink zal doorgroeien) Een wijze regering zorgt ervoor dat mensen die niet persé met de auto hoeven, zich op andere wijze verplaatsen. Zodat alleen die mensen die om wat voor reden ook, écht op de auto aangewezen zijn, gaan autorijden. Een regering van CDA-VVD zal hoogstwaarschijnlijk het autorijden alleen maar bevorderen, zonder zich ook maar één seconde druk te maken over natuur en milieu. Blijkbaar wil men het erop aan laten komen dat de rekening van het veel te hoge grondstoffenverbruik wordt gepresenteerd........ indachtig het gezegde: als het kalf verdronken is, dempt men de put.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:15
|
|
|
MARTY082 schreef: | Hoi allemaal!
Gelieve te bidden voor alle kerken in India. Boeddhistische extremisten hebben in India 20 kerken afgebrand gisteravond. Vanavond zij van plan om 200 kerken te vernietigen in de provincie Olisabang. Ze zijn van plan tot 200 zendelingen doden binnen 24 uur. Op dit moment verschuilen alle christenen zich in kleine dorpen. Gelieve te bidden voor hen en stuur deze mail naar christenen die je kent de hele wereld. Vraag God om genade hebben voor onze broeders en zusters in India. Wanneer u dit bericht ontvangt, stuur dit urgente gebeds verzoek door Gelieve te bidden voor hen en verbinden deze materie in onze Almachtige en Victorious Heer!
Groet, Marty |
Ook een Moskee besmeurd met bloed....waar gaat dat naar toe??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:17
|
|
|
HAAS141 schreef: | jill leuk dat je mee gaat!
marijan en rellok nog ovb ... ik zie jullie vanzelf wel verschijnen of niet de rest tot morgen ... wij hebben er zin in! |
Ik ga mee hoor en heb er zin in! Tot morgen allemaal!
En Bob , ik hoor wel hoe laat je bij me bent hè.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 19 maart 2010, 00:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:18
|
|
|
MARTY082 schreef: | Hoi allemaal!
Groet, Marty |
Dit was al woensdag hoor en woensdag zouden ze deze 200 kerken platbranden, maar ik heb nog niks er over gehoord voor de rest. Het is verschrikkelijk dat dit gebeurd, maar dit is een strijd die al jaren aan de gang is. En over en weer branden ze elkaars kerken af.
Zeker een gebedspunt!
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik ga mee hoor en heb er zin in! Tot morgen allemaal!
En Bob , ik hoor wel hoe laat je bij me bent hè. |
Ging mijn auto weer stuk er komt geen vonk. Anwb erbij gehaald hopelijk is het morgen in de garage te verhelpen.
Anders een leen auto. Ik hoop dat ik het allemaal op tijd kan regelen.
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 01:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Inka heeft al een aantal biedingen lopen ...... nu nog de juiste vinden |
pfffff ... ja ze staan in de rij ... maar heb er aan één genoeg hoor ... de relatie met anneke is alweer ruim 10 maanden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 01:08
|
|
|
Ik wil hier een topic openen met gekke berichten die je tegen komt in de krant, op tv , op het internet en radio.
Ben benieuwd wat er allemaal zal gaan komen
Veel plezier in iedergeval
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 01:09
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik wil hier een topic openen met gekke berichten die je tegen komt in de krant, op tv , op het internet en radio.
Ben benieuwd wat er allemaal zal gaan komen
Veel plezier in iedergeval
Jill |
Deze kwam ik al tegen:
Vrouw rijd tegen stilstaande boom
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 01:11
|
|
|
Denk je nou echt dat de kilometerheffing de mensen uit de auto zet? Kijk even naar de stijgende benzine prijs. Dat weerhoudt weinig mensen ervan de auto te laten staan en te kiezen voor openbaar vervoer. De files zijn daar niet minder mee geworden Het is een leuk plan, maar daarmee los je het milieu/file probleem niet op. Het zal hooguit de kilometervergoeding voor de werkgevers verhogen. En daarmee veel bedrijven in financiele problemen brengen. Er zijn teveel mensen die afhankelijk zijn van hun auto om op hun werk te komen. En denk ook even aan de transport bedrijven, die draaien op die kilometers. Als de kilometerheffing gepaard gaat met een goed en aantrekkelijk alternatief, dan heeft het misschien nog enige kans van slagen. Maar dat alternatief geeft dit plan niet.
Het is goedbedoeld, maar raakt de realiteit niet denk ik. Het zal hooguit de korte-afstand ritjes verminderen, maar dat zet geen zoden aan de dijk toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 07:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nee het waren gehaktballen. Als ik had gezegd, dat ik nog gehaktballen in de pan had, had je ze er vast uitgehaald. |
Zeker weten! Die hadden de volgende dag niet gehaald.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op vrijdag 19 maart 2010, 07:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 08:57
|
|
|
INKA401 schreef: | pfffff ... ja ze staan in de rij .......... |
k zeg maar zo; ik zeg maar niks........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:15
|
|
|
Koffie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:28
|
|
|
TALIET435 schreef: | een dikke knuffel aan iedereen die mij gemist heeft lollll |
Hey meissie een Welcom back knuf terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Koffie. |
Ik lust geen koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 09:40
|
|
|
GOODMORNING CHRISTIAN MATCHERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|