Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 09:28
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ben je al wakker? Het zonnetje is al op! |
Ben er een uur geleden eruit gegaan, en de zon schijnt, en het is lekker weer buiten. De winterjas kan zijn zomerslaap houden.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 18 maart 2010, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:12
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Je brengt me op een idee ... ik heb weer een vraag ... namelijk waar iemand NIET van houdt ... (altijd interessant om te weten toch ? ) |
Ja, Sus dat vind ik eigenlijk ook. Ipv waar houd iemand van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:18
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Het is vrij bekend dat mijn schrijfkunst,cryptogrammen zijn,in het Bijbelse Doolhof,waar het smalle pad,eindig,in het Nieuw Jeruzalem.
Maar ? Wat ? is ? Kerkmuziek ? eigenlijk. Het liefts zing ik met een Couboyhoed op mijn knar,Country,en Hymes,waar rithme in zit. Het drumstel en Rock,met gillende gitaren,tot des Heeren lof,is geen pré voor mij. Maar? de oude berijming,van de mooie psalmen,heerlijk meegalmen,ook.
Veel minder heb ik,met de droefheid,elk lied moet droefenis zijn,uit de psalmen,in hele noten,dat verlangt God dus.
In Exodes lees je van de Temelzangers,met vele instrumenten,de psalmen bestonden toen nog niet dus,maar God werd toen ook aanbeden,in die muziek. De muzikale fruitmand van de EO,is Psalmen opwekking,hymes,door vele beluisterd. Maar zodra de kermuren ,hen sluit,in de zondagpredeking,geen opwekking meer,en hymes,in vele gemeenten. Ook ik ga met mijn armen in de lucht,als Majesteit Groot Is Uw Heerlijkheid,met grote vreugde beleeft,wat in de kerk van mijn opvoeding ondenkbaar was,dat verstoord de zaligheid der predeking.
Altijd heb ik moeite,als een predikant een beroep afwijst,vanwege de zangbundel,die hij prefereerd. Juigd God Juigd Zijn Naam Allom,is ook Opwekking,wat met vreugdetranen gejubeld moet worden,Psalm 100.
Liturgich Heeft God nooit,bepaald,welke gezangbundel,of het greorgiaans is,of Psalmen of gezangen,tot eer is. Wel dat het Hart overvloeit,in Aanbidding. Groot is uw Majesteit,ook met Drumstel,en gillende gitaren.
Amen. |
Als het maar ter ere is van Hem en dat het vanuit je hart komt. Ik heb zelf veel moeite met hardrock en metalrock ook al is het zeggen ze christelijk. Shaloom Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:26
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Op een andere site,was ik Ome Rein.
Gewoon mijn naam werd afgekort,van Rinus naar Rein.
Ome klinkt ook gezeligger vind ik. Maar terzake.
Ik hou niet van wandelen. Ik hou niet van sporten. Ik hou niet van langzaam autobestuurders,M/V. Ik hou niet van Snobs. Ik hou niet van verre Vacanties. Ik hou niet van Caravans. Ik hou niet van Stokvis. Ik hou niet van verbale intimidatie. Ik hou niet van Indoctrunatie. Ik hou niet van Absrtacte kunst. Ik hou niet van profileren. Ik hou niet van van de Boekenweek. Ik hou niet van Soaps.
Enzovoort.
Bij de Volgende Toppic,laat ik horen,waar mijn Hart,wel warm voor is. Liefs. |
Hay Ome Rein... en daar ken ik u van....een andere site... had gelijk door dat u het was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou-hou, juf, se sitte me te plaguuuu.......... en ikke dee helemaal niks!!
sorry jill, ik bedoelde inderdaad de kast van grace......... | welke kasrt is het nu ik ben draadje van de kasstje s nu ffkes kwijt... wie gibng welke kastt op halen en duwde die kast dan op een brandstappel? om vervolgens die kast er weer uit te halen (dacht wilde alleen maar schroeivlekken er op hebben)..... Dus, Wie is de dader en Hoe was het slachteroffer en Hoe Lang is een chinees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:36
|
|
|
Ja zoiets ben op veel site geweest over van alles en nog wat maar op de meeste was zoon roombeheerder. Das gewoon ook een lid van die site maar heeft dan idd wat extra mogelijkheden oa iemand ff uit de chat te zetten om tijdelijk af te koelen bv een minuutje of 10... en raad eens= zoiets werkt harstikke goed..... en er worden niet zoveel bans gegeven en de sfeer blijft toch goed op de chat..... dus waarom hier niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:39
|
|
|
BEREND677 schreef: | lol ander ben ik wel scheidrechter | een scheidrechter komt euhm tussen beide dacht ik zo... of heb ik het mis ken ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:41
|
|
|
ik knuffel vandaag de zon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik knuffel vandaag de zon. |
handen nog niet verbrand?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 10:55
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat me niet bevalt aan dit betoog, is alsof de PvdA een soort monopolie heeft op dit ideeën. Zonder steun van andere partijen kan de PvdA niet eens regeren. Sterker nog: meestal is de PvdA de onderliggende coalitiepartij en wordt geacht voorstellen van andere coalitiegenoten te steunen, zoals: VVD, CDA, D66 of CU.
VVD is altijd voor strengere regels op gebied van uitkeringsfraude, met alle controles van dien. Hoezo 'vrijheid' voor de burger? CDA is sterk in het maatschappelijk middenveld, dat wel voor 80% uit belastinggelden wordt betaald. Met alle wet- en regelgeving die ook het CDA plus andere partijen daar op los hebben gelaten. CU heeft zich (terecht) sterk gemaakt voor een extra zorglaag voor kinderen. Met, jawel, extra wet- en regelgeving. En D66 wil de burger meer invloed geven, iets waar alle andere politici als de dood voor zijn. Die houden het liever bij hun ongeschreven regels van het staatsrecht, inclusief een topzware bureaucratie.
Het is een gotspe om alle wet- en regelgeving op conto van de PvdA te schrijven!! Je argumenten zijn tendentieus en zo gekozen om je eigen liberale beginselen (een partij van geen God en geen meester) beter voor het voetlicht te brengen. Weinig verheffend. Op argumenten van de tegenpartijen hier, reageer je niet eens meer, want je zit kennelijk om argumenten verlegen. Je herhaalt alleen maar liberale mantra's en dat ook nog op humorloze wijze.
En die Koran op alle basisscholen: wordt dat verplichte lesstof?? Dan kunnen we de bijbel ook als verplichte lesstof op de politieke agenda zetten. Denk eens in mogelijkheden, niet in moeilijkheden! | Het gaat natuurlijk om het leggen van accentverschillen. De reden dat ik de PGB als voorbeeld genomen heb, is omdat men daar kan zien dat het echt verschil uitmaakt wie in de regering komt. Het maakt dus wel degelijk uit wie er in de regering komt. Doordat we in een land leven dat regeerd wordt door coalities, worden de ruwe kantjes van de partijen er wel afgehaald. Bij veel mensen met wie ik praat over de PGB lijkt het kwartje niet te vallen. En dat is op zijn zachtst gezegd vreemd. Ja, ze zijn we verkeerd behandeld maar op een of andere manier stellen ze de partij er niet verantwoordelijk voor. Mijn betoog is er op gericht mensen te wijzen op het feit, dat we politieke partijen moeten afrekenen op de uitvoering van beleid en niet alleen maar om standpunten. En daarin vind ik het beleid ten opzichte van zorg een bijzonder ijkpunt, omdat iedereen er mee te maken heeft of zal hebben. En dan staan we voor de vragen: Willen we de cliënt weer afhankelijk maken van de staat, of willen we dat de client een stuk regie over zijn eigen leven behoudt? Willen we fraude bestrijden met volledige regulering of zijn er ook andere mogelijkheden? Zien we uitkeringen als een recht of als een voorrecht? Moeten we bezuinigen of juist lasten verlichten? Moeten we eigen intitiatief stimuleren of afremmen? Moeten we werklozen verzorgen of stimuleren? ......... Ik vind het jammer dat je dit ziet als mantra"s want zo zijn ze niet bedoeld. De visie op de economie is echt verschillend en de klassieke standpunten zijn nog steeds reëel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:10
|
|
|
Dikke knuffel voor alle lieverds hier Had ik gewoon even zin in omdat het zonnetje zo lekker schijnt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:16
|
|
|
RELLOK036 schreef: | welke kasrt is het nu ik ben draadje van de kasstje s nu ffkes kwijt... wie gibng welke kastt op halen en duwde die kast dan op een brandstappel? om vervolgens die kast er weer uit te halen (dacht wilde alleen maar schroeivlekken er op hebben)..... Dus, Wie is de dader en Hoe was het slachteroffer en Hoe Lang is een chinees |
Tja niet moeilijk hoor Rell. Dader is Wie Slachtoffer is Hoe en de chinees heet Hoe Lang Is je puzeltje nu opgelost Rell
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:21
|
|
|
Ome Rein zal ik dan maar zeggen, klinkt ook wel knus Ben benieuwd waar gij wel van houdt
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:26
|
|
|
JILL658 schreef: | Tja niet moeilijk hoor Rell. Dader is Wie Slachtoffer is Hoe en de chinees heet Hoe Lang Is je puzeltje nu opgelost Rell | niet gans van wie is die kast nu? en welke kast gaat het nu om dat draadje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:27
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat me niet bevalt aan dit betoog, is alsof de PvdA een soort monopolie heeft op dit ideeën. Zonder steun van andere partijen kan de PvdA niet eens regeren. Sterker nog: meestal is de PvdA de onderliggende coalitiepartij en wordt geacht voorstellen van andere coalitiegenoten te steunen, zoals: VVD, CDA, D66 of CU.
VVD is altijd voor strengere regels op gebied van uitkeringsfraude, met alle controles van dien. Hoezo 'vrijheid' voor de burger? CDA is sterk in het maatschappelijk middenveld, dat wel voor 80% uit belastinggelden wordt betaald. Met alle wet- en regelgeving die ook het CDA plus andere partijen daar op los hebben gelaten. CU heeft zich (terecht) sterk gemaakt voor een extra zorglaag voor kinderen. Met, jawel, extra wet- en regelgeving. En D66 wil de burger meer invloed geven, iets waar alle andere politici als de dood voor zijn. Die houden het liever bij hun ongeschreven regels van het staatsrecht, inclusief een topzware bureaucratie.
Het is een gotspe om alle wet- en regelgeving op conto van de PvdA te schrijven!! Je argumenten zijn tendentieus en zo gekozen om je eigen liberale beginselen (een partij van geen God en geen meester) beter voor het voetlicht te brengen. Weinig verheffend. Op argumenten van de tegenpartijen hier, reageer je niet eens meer, want je zit kennelijk om argumenten verlegen. Je herhaalt alleen maar liberale mantra's en dat ook nog op humorloze wijze.
En die Koran op alle basisscholen: wordt dat verplichte lesstof?? Dan kunnen we de bijbel ook als verplichte lesstof op de politieke agenda zetten. Denk eens in mogelijkheden, niet in moeilijkheden! | Het gaat natuurlijk om het leggen van accentverschillen. De reden dat ik de PGB als voorbeeld genomen heb, is omdat men daar kan zien dat het echt verschil uitmaakt wie in de regering komt. Het maakt dus wel degelijk uit wie er in de regering komt. Doordat we in een land leven dat regeerd wordt door coalities, worden de ruwe kantjes van de partijen er wel afgehaald. Bij veel mensen met wie ik praat over de PGB lijkt het kwartje niet te vallen. En dat is op zijn zachtst gezegd vreemd. Ja, ze zijn we verkeerd behandeld maar op een of andere manier stellen ze de partij er niet verantwoordelijk voor. Mijn betoog is er op gericht mensen te wijzen op het feit, dat we politieke partijen moeten afrekenen op de uitvoering van beleid en niet alleen maar om standpunten. En daarin vind ik het beleid ten opzichte van zorg een bijzonder ijkpunt, omdat iedereen er mee te maken heeft of zal hebben. En dan staan we voor de vragen: Willen we de cliënt weer afhankelijk maken van de staat, of willen we dat de client een stuk regie over zijn eigen leven behoudt? Willen we fraude bestrijden met volledige regulering of zijn er ook andere mogelijkheden? Zien we uitkeringen als een recht of als een voorrecht? Moeten we bezuinigen of juist lasten verlichten? Moeten we eigen intitiatief stimuleren of afremmen? Moeten we werklozen verzorgen of stimuleren? ......... Ik vind het jammer dat je dit ziet als mantra"s want zo zijn ze niet bedoeld. De visie op de economie is echt verschillend en de klassieke standpunten zijn nog steeds reëel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:27
|
|
|
RELLOK036 schreef: | Ja zoiets ben op veel site geweest over van alles en nog wat maar op de meeste was zoon roombeheerder. Das gewoon ook een lid van die site maar heeft dan idd wat extra mogelijkheden oa iemand ff uit de chat te zetten om tijdelijk af te koelen bv een minuutje of 10... en raad eens= zoiets werkt harstikke goed..... en er worden niet zoveel bans gegeven en de sfeer blijft toch goed op de chat..... dus waarom hier niet? |
Ik zie Hannah er regelmatig uit vliegen in de chat , heb jij dat stiekum in de hand...................
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:29
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gaat natuurlijk om het leggen van accentverschillen. De reden dat ik de PGB als voorbeeld genomen heb, is omdat men daar kan zien dat het echt verschil uitmaakt wie in de regering komt. Het maakt dus wel degelijk uit wie er in de regering komt. Doordat we in een land leven dat regeerd wordt door coalities, worden de ruwe kantjes van de partijen er wel afgehaald. Bij veel mensen met wie ik praat over de PGB lijkt het kwartje niet te vallen. En dat is op zijn zachtst gezegd vreemd. Ja, ze zijn we verkeerd behandeld maar op een of andere manier stellen ze de partij er niet verantwoordelijk voor. Mijn betoog is er op gericht mensen te wijzen op het feit, dat we politieke partijen moeten afrekenen op de uitvoering van beleid en niet alleen maar om standpunten. En daarin vind ik het beleid ten opzichte van zorg een bijzonder ijkpunt, omdat iedereen er mee te maken heeft of zal hebben. En dan staan we voor de vragen: Willen we de cliënt weer afhankelijk maken van de staat, of willen we dat de client een stuk regie over zijn eigen leven behoudt? Willen we fraude bestrijden met volledige regulering of zijn er ook andere mogelijkheden? Zien we uitkeringen als een recht of als een voorrecht? Moeten we bezuinigen of juist lasten verlichten? Moeten we eigen intitiatief stimuleren of afremmen? Moeten we werklozen verzorgen of stimuleren? ......... Ik vind het jammer dat je dit ziet als mantra"s want zo zijn ze niet bedoeld. De visie op de economie is echt verschillend en de klassieke standpunten zijn nog steeds reëel. |
euhm 2x hetzelfde maar met een half uur vertraging? kee kan maar snappen nee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:30
|
|
|
iemand koffie? of wat anders ken ook als het maar off-toppic is he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:32
|
|
|
RELLOK036 schreef: | niet gans van wie is die kast nu? en welke kast gaat het nu om dat draadje |
E V E N S P E L L E L E N D A N ; V A N G R A C E
Is de verwarring nu opgelost , Rell
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:34
|
|
|
RELLOK036 schreef: | iemand koffie? of wat anders ken ook als het maar off-toppic is he |
Mag ik een theetje, graag wel met wat lekkers er bij, iets speciaal limbo`s..........vlaai.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 11:36
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm 2x hetzelfde maar met een half uur vertraging? kee kan maar snappen nee |
Dat is vast die roombewaarder...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 12:03
|
|
|
VERGEVING VERGEVING
MIJ IS PIJN GEDAAN DIEP VAN BINNEN EINDELOOS KOMT HET TERUG KEER OP KEER SCHREEUWT HET VAN BINNEN
`T IS NIET EERLIJK `T IS GEMEEN WAAR HEB IK DAT DAN AAN VERDIENT
DE BOOSHEID DIE HET BRENGT WAAR GEEN WEG IN IS WAAR KAN IK DIT NU KWIJT WIE ZAL BEGRIJPEN DIT VERDRIET
`T IS ALS EEN STERVEN VAN JE GELIEFDE MAAR DIEPER DAN DAT DE OERSCHREEUW VAN OPGEKROPT OPGEHOOPT VERDRIET
DE EENZAAMHEID DE HOLHEID WAT GEEN MENS KAN VULLEN GEEN TROOST KAN STILLEN DIE LEEGTE IN JE BESTAAN
DAN DE ZACHTE STEM VAN MIJN HERDER KOM IK LEID JE WEL IK DRAAG JE DOOR DE DIEPE DALEN HOGER OP ZAL IK JE BRENGEN
HET GESNIK ZACHTJES IN ZIJN ARMEN VERGEEF LAAT LOS LAAT HET IN MIJN HANDEN
DIE OVERGAVE BINNEN GAAN GEEFT RUIMTE VRIJHEID ONGEBONDENHEID VULT DE LEEGTE DE EENZAAMHEID VLOEIT WEG
VRIJ OM KEUZES WEER TE MAKEN TE LEVEN IN ZIJN VRIJHEID VOOR JOU EN MIJ EN............. ZIJN LIEFDE DOOR TE GEVEN AAN ANDEREN
JILL
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op vrijdag 11 juni 2010, 13:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 12:12
|
|
|
JILL658 schreef: | VERGEVING
MIJ IS PIJN GEDAAN DIEP VAN BINNEN EINDELOOS KOMT HET TERUG KEER OP KEER SCHREEUWT HET VAN BINNEN
`T IS NIET EERLIJK `T IS GEMEEN WAAR HEB IK DAT DAN AAN VERDIENT
DE BOOSHEID DIE HET BRENGT WAAR GEEN WEG IN IS WAAR KAN IK DIT NU KWIJT WIE ZAL BEGRIJPEN DIT VERDRIET
`T IS ALS EEN STERVEN VAN JE GELIEFDE MAAR DIEPER DAN DAT DE OERSCHREEUW VAN OPGEKROPT OPGEHOOPT VERDRIET
DE EENZAAMHEID DE HOLHEID WAT GEEN MENS KAN VULLEN GEEN TROOST KAN STILLEN DIE LEEGTE IN JE BESTAAN
DAN DE ZACHTE STEM VAN MIJN HERDER KOM IK LEID JE WEL IK DRAAG JE DOOR DE DIEPE DALEN HOGER OP ZAL IK JE BRENGEN
HET GESNIK ZACHTJES IN ZIJN ARMEN VERGEEF LAAT LOS LAAT HET IN MIJN HANDEN
DIE OVERGAVE BINNEN GAAN GEEFT RUIMTE VRIJHEID ONGEBONDENHEID VULT DE LEEGTE DE EENZAAMHEID VLOEIT WEG
VRIJ OM KEUZES WEER TE MAKEN TE LEVEN IN ZIJN VRIJHEID VOOR JOU EN MIJ EN............. ZIJN LIEFDE DOOR TE GEVEN AAN ANDEREN
JILL |
Wow Jill heel erg mooi!!! Thanks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 12:45
|
|
|
HAAS141 schreef: | ja die kun je het beste neerzetten in arnhem centraal. vanaf daar is het maar een paar minuten lopen.
groet sas |
De knoop is doorgehakt........... ik kom gezellig naar Arnhem...........
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 13:37
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik zie Hannah er regelmatig uit vliegen in de chat , heb jij dat stiekum in de hand...................
Jill |
Met Hannah is het wellis nodig dat ze eruit gegooit wordt (glapju) Ik ga eens vragen ofdat ik beheerster mag worden
Denk dat de chat dan s avonds misschien wel leeg is haha 1 verkeerd woordje en ik knal jullie dr zo uit.
Nee toch maar niet doen,ik wil wel vriendjes blijven met jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 13:41
|
|
|
JILL658 schreef: | E V E N S P E L L E L E N D A N ; V A N G R A C E
Is de verwarring nu opgelost , Rell |
Rel...je geeft de dames toch wel goeie voorlichting over die kast heh?
Zometeen gaat Jill met afbijtspul aan de gang met dr kast, het was toch Grace die jou om raad vroeg?
Snapper niks meer van hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 13:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Euh.......ik heb wel een Limburger gezien die stilletjes op zn krukje zat,dat was jij toch? |
Owww .......nou hoor ik het eens,
Rel heeft denk ik stiekum gedanst met zn nonnetje geschuifeld nogwel Achterin het cafee, zagen jullie tuuk niet.
Je moet maar drinken en er niet tegen kunnen, dan mis je wellis wat heh?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 18 maart 2010, 13:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 13:57
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Owww .......nou hoor ik het eens,
Rel heeft denk ik stiekum gedanst met zn nonnetje geschuifeld nogwel Achterin het cafee, zagen jullie tuuk niet.
Je moet maar drinken en er niet tegen kunnen, dan mis je wellis wat heh? |
ja leanne wel opletten volgende keer he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 14:01
|
|
|
RELLOK036 schreef: | iemand koffie? of wat anders ken ook als het maar off-toppic is he |
oh lekker rell suiker en melk erin ajb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 14:11
|
|
|
Ja lekker koffie, ben ik nu wel ff aan toe.
met een bitske gekookte melk zonder vellen
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|