Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:03
|
|
|
HANS744 schreef: | volgens mij heb jij een koud hart heb jij nog wel zin int leven.al die negatiefe forum priet praat jou praat is geen reclame voor cm tip zoek psyg.hulp dat helpt jou een warme parel te worde
|
Wat een onnodig harde reactie Hans,een beetje vriendelijkheid en medeleven kan geen kwaad hoor. Ik lees liever Alpha zijn stukjes dan dit "schoppen vanachter je schermpje"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:06
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sjonge jonge jonge ut heet rells hoekie he nie leannes hoekie |
Maar ik wil zo graag bij jou in het hoekie zitten
Ik zal
(duurt nooit zo lang )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:17
|
|
|
JILL658 schreef: | Schouderklopje heb je dan wel terecht verdient, Imre Je kan trots op jezelf zijn En veel sterkte ermee, want nu komt die molen in beweging en die draait langzaam........... |
Ik weet idd. niet wat ik allemaal in gang heb gezet. Maar ik heb het overgegeven aan de Heere God. Hij kan recht maken wat (mogelijk) krom is gegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:21
|
|
|
GRACE585 schreef: | hannah is bij mij geweest jill hahahaha hannah beetje van slag, komt van al het geplaag dan weet ze t ff niet meer |
Hannah beetje van slag.....
Of Hannah haar pc daardoor een beetje van slag..... al die dubbelle postings door mevroUUUUUwtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:22
|
|
|
JILL658 schreef: | Dat is zo geregeld............... gewoon gemeentepils drinkennnnnnnnnn dat kost geen cent............. |
Denk dat ik dat ook maar ga doen ... lekker goedkoop Of zou je ook een thermoskan koffie mee kunnen nemen ... ? hahaha
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 17 maart 2010, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:22
|
|
|
JILL658 schreef: | Nog meer zon hier................. , jij hebt alleen je verkeerde bril op |
Nee, ik had mijn rolluiken nog dicht zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:23
|
|
|
JILL658 schreef: | Hoeveel procent............tegen de andere topic ............... |
Zijn er nog meer topics waar gezoend wordt dan?
Anders is het 100 (hier) tegen nul (andere topics).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:25
|
|
|
IMRE695 schreef: | Zijn er nog meer topics waar gezoend wordt dan?
Anders is het 100 (hier) tegen nul (andere topics). |
kijk voor de aardigheid eens in het knuffelhoekje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:26
|
|
|
RELLOK036 schreef: | nah imre denk dat er toch het ene andere beter kan.... oa sfeer nog oke is al beter dat wel. Maar euhm bv een roombeheerder zou denk ik op de chat niet mis staan...maar das mijn bescheide mening |
een roombeheerder die ervoor moet zorgen dat de room niet zuur wordt ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:31
|
|
|
JILL658 schreef: | God wil er voor ons zijn en niet wij voor God.................
Jezus en God de Vader dienen ons, wij kunnen niks verdienen........ |
Ja Jill, leg eens uit .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:32
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Op een andere site,was ik Ome Rein.
Gewoon mijn naam werd afgekort,van Rinus naar Rein.
Ome klinkt ook gezeligger vind ik. Maar terzake.
Ik hou niet van wandelen. Ik hou niet van sporten. Ik hou niet van langzaam autobestuurders,M/V. Ik hou niet van Snobs. Ik hou niet van verre Vacanties. Ik hou niet van Caravans. Ik hou niet van Stokvis. Ik hou niet van verbale intimidatie. Ik hou niet van Indoctrunatie. Ik hou niet van Absrtacte kunst. Ik hou niet van profileren. Ik hou niet van van de Boekenweek. Ik hou niet van Soaps.
Enzovoort.
Bij de Volgende Toppic,laat ik horen,waar mijn Hart,wel warm voor is. Liefs. |
Je brengt me op een idee ... ik heb weer een vraag ... namelijk waar iemand NIET van houdt ... (altijd interessant om te weten toch ? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:37
|
|
|
JILL658 schreef: | God wil er voor ons zijn en niet wij voor God.................
Jezus en God de Vader dienen ons, wij kunnen niks verdienen........ |
Ik snap er ook al geen hout van ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:52
|
|
|
IMRE695 schreef: | Een heerlijk zonnetje om 1 uur 's nachts? Welke kant van de wereld zit jij dan? |
Volgens mij ziet zij gewoon de zon door de maan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:57
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat ben je nu eigenlijk kwijt, Rellok? |
Hij kan zijn ei niet vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hij kan zijn ei niet vinden |
Ach, voor het eerste kievitsei is hij toch al te laat Volgend jaar beter Rel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 22:01
|
|
|
HENK710 schreef: | Ach, voor het eerste kievitsei is hij toch al te laat Volgend jaar beter Rel |
Dat ei is opgegeten door de vinder.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op woensdag 17 maart 2010, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 22:13
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 22:22
|
|
|
GRACE585 schreef: | dan ga je toch 's ochtens naar bed |
Daar komt het meestal ook op neer he....
Thomas, wil nog niet naar bed,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 22:26
|
|
|
[quote=CARIEN982] Ik dacht dat Thomas jonger was
Dat komt omdat ik jong van geest ben Carien
Thomas, die zich ineens jonger voelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 22:48
|
|
|
GRACE585 schreef: | hannah is bij mij geweest jill hahahaha hannah beetje van slag, komt van al het geplaag dan weet ze t ff niet meer |
hihihi ... moet hier ff om lachen hoor ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 22:57
|
|
|
MAR907 schreef: | “Wie zal een deugdelijke huisvrouw vinden? (…) Want haar waardij is verre boven de robijnen. Het hart van haar heer vertrouwt op haar, zodat hem geen goed zal ontbreken. Zij doet hem goed en geen kwaad, al de dagen van haar leven. (…) De bevalligheid is bedrog, en de schoonheid ijdelheid; maar een vrouw, die den HEERE vreest, die zal geprezen worden.” Spreuken 31
“Want de mens ziet aan, wat voor ogen is, maar de HEERE ziet het hart aan.” 1 Samuël 16:7
“Als nu de beurt van elke jonge dochter naakte, om tot den koning Ahasveros te komen, nadat haar twaalf maanden lang naar de wet der vrouwen geschied was; want alzo werden vervuld de dagen van haar versieringen, zes maanden met mirreolie, en zes maanden met specerijen, en met andere versierselen der vrouwen; daarmede kwam dan de jonge dochter tot den koning; al wat zij zei, werd haar gegeven, dat zij daarmede ging uit het huis der vrouwen tot het huis van de koning.” Esther 2: 12-13
Het verwonderd mij altijd, over de voorbereiding die de toekomstige koningin Esther kreeg voordat ze kon verschijnen voor koning Ahasveros. Zouden wij bereid zijn om door een twaalf maanden durende schoonheidsbehandeling heen te gaan voordat we de man van onze dromen kunnen ontmoeten? Waarschijnlijk niet. Maar toch, stel je voor... Een jaar dat speciaal apart gezet wordt voor één enkel doel – zo mooi mogelijk worden voor degene van wie je het meeste houdt. Kostbare tijd om je schoonheid te bevorderen, om tijd te besteden aan onderwijs en etiquette, om deugdzaamheid te ontwikkelen en om je karakter te vormen. De voorbereiding van Esther doet me denken aan de kostbare tijd tussen het ontwaken van het verlangen in het hart van een jonge vrouw om haar leven te delen met een huwelijkspartner en het moment dat ze gaat trouwen. Voor velen is deze voorbereidingstijd niet meer dan een tijd van wachten. Vrouwen die nog niet getrouwd zijn, denken vaak dat zij aan de zijlijn van het leven staan terwijl anderen het spel spelen. Ze beseffen niet dat ze de belangrijkste tijd van hun leven verspillen; ze beroven zichzelf van een geweldige vreugde en beloning, ze beroven hun toekomstige echtgenoot van een vromere vrouw en ze beroven God van een dienstmaagd door wie Hij grote dingen wil doen. Zoals Esther voorbereid moest worden voordat ze koningin kon worden van een heel rijk, zo moet ook een vrouw voorbereid worden voordat ze kan beginnen aan één van de meest belangrijke en moeilijkste roepingen in het leven: huwelijk en moederschap. Esther moest de gebruiken leren van het koninkrijk waartoe ze behoorde; ze moest de regels van het hofleven leren, de intellectuele, emotionele en geestelijke uitdagingen van de hoge functie. De jonge vrouw Esther moest veranderen in een koningin voordat ze die rol daadwerkelijk zou vervullen. Op dezelfde manier moet de ongetrouwde christin de manieren van het Koninkrijk der Hemelen leren voordat ze ooit verenigd wordt met degene die God voor haar heeft bestemd. Ze moet intellectueel, emotioneel en geestelijk op haar taak worden voorbereid, niet door hofbedienden in één of andere heidense tempel, maar door God Zelf, door Zijn Woord en door andere godvrezende vrouwen die vóór haar ooit al voorbereid waren op de belangrijke taak van huisvrouw en moeder.
Ongetrouwd zijn is geen tijdsverspilling of aan de zijlijn staan, maar een tijd die God speciaal apart gezet heeft voor de vrouw om van haar te maken wie Hij wil dat ze wordt en om haar te gebruiken op manieren die gewoon onmogelijk zouden zijn na het huwelijk.
De tijd van ongetrouwd zijn is ervoor bestemd om de deugden te ontwikkelen die passen bij een vrouw van God, zodat ze meer kan geven aan haar toekomstige man en aan de wereld dan alleen maar een mooi uiterlijk.
Het is een wonderlijk iets als God een vrouw zegent met een echtgenoot, met een persoon die precies bij haar past, omdat hij nauwkeurig en weloverwogen gevormd is door God om met haar verenigd te worden. Het geeft een vrouw zo?n blijdschap om terug te kijken en zich te herinneren hoe God haar in staat gesteld heeft te wachten op Hem en dat Hij trouw was om te zegenen. Het is een nog grotere vreugde voor haar te weten dat de tijd waarin ze ongehuwd was ook een tijd is geweest van een zoeken van God en trouw zijn aan Hem en Zijn doel; dat ze zelfs geen moment de situatie heeft willen ontvluchten, maar enkel op God wilde vertrouwen en wachten op Zijn genadige soevereiniteit.
God weet precies wat je nodig hebt en Hij kent de verlangens van je hart zelfs beter dan jijzelf. God houdt van verrassingen. Hij wil niet dat jij naar een echtgenoot zoekt; Hij wil hem naar jou toebrengen en waarschijnlijk zelfs op een tijd dat je het het minst verwacht. Als je, zoals zoveel andere vrouwen vóór jou gedaan hebben, ongehoorzaam bent aan Zijn adviezen en het zelf op je neemt om een levensgezel te zoeken, zul je vast wel iemand vinden, maar de kans bestaat dat degene die je vindt niet degene zal zijn die het beste bij jou past.
Als vrouw verlang je naar het gezelschap van en de omgang met een man. Dit komt van God en is daarom goed. Het is echter verkeerd om te denken dat, als deze behoefte niet vervuld wordt, de dood het gevolg zal zijn. De behoefte aan een ander als metgezel is heel wat anders dan de behoefte aan een volgende ademhaling. Je kunt best overleven zonder een levensgezel, in elk geval totdat God Zijn volmaakte werk in jou gedaan heeft.
Denk aan het Schriftwoord “God is getrouw, Die u niet zal laten verzocht worden boven hetgeen gij vermoogt” (1 Korinthe 10:13). |
Wat heb je dit mooi verwoord. Ik herken wat je beschrijft in mijn eigen relatie met de Levende God. De tijd van zonder partner zijn is zeer zinvol als je je als vrouw en zeker ook als man toewijdt aan God en Zijn Woord. Door de Geest je leven laten sturen kan je zeker bij je partner brengen en waarom zou Hij daarvoor CM niet gebruiken? Er zijn hier heel wat mensen bij elkaar gekomen, ik ben ervan overtuigd door Gods Hand maar dat sluit zeker niet uit hoe je de weg daarnaar toe omschrijft want dat is voor mij een realiteit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:07
|
|
|
Frikandel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:13
|
|
|
CHRISTIAN537 schreef: | Als er één nummer is dat de ware boodschap van kerst uitdraagt voor mij, dan is het wel deze. Gezegend kerstfeest!
Our God with us - Steven Curtis Chapman
"One of us is cryin' as our hopes and dreams are led away in chains and we're left all alone One of us is dyin' as our love is slowly lowered in the grave oh and we're left on our own But for all of us who journey through the dark abyss of loneliness There comes a great announcement, we are never alone For the maker of each heart that breaks, the giver of each breath we take has come to earth and given hope it's birth
And our God is with us, Emmanuel He's come to save us, Emmanuel and we will never face life alone now that God has made Himself known as Father and Friend with us through the end Emmanuel
He spoke with prophet's voices and showed Himself in a cloud of fire but no one had seen His face Until the One Most Holy revealed to us His perfect heart's desire and left His rightful place And in one glorious moment, all eternity was shaken as God broke through the darkness that had kept us apart and with the love that conquers loneliness and hope that fills all emptiness He came to earth to show our worth
And our God is with us, Emmanuel He's come to save us, Emmanuel and we will never face life alone now that God has made Himself known as Father and Friend with us through the end, Emmanuel"
http://www.youtube.com/watch?v=bpVxQGcDgng |
Op 17 maart vind ik deze tekst ook fantastisch om te lezen, het geeft de christen moed. Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Frikandel. |
Speciaal met veel uitjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:22
|
|
|
IMRE695 schreef: |
Speciaal met veel uitjes! |
Kom maar halen, als je een ui meebrengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet je hoe dat komt dat we ons alletwee nog zo snel en jong voelen? Omdat we op .... zitten natuurlijk! |
Zo is dat.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Kom maar halen, als je een ui meebrengt. |
Zet de frituurpan maar aan! Hier kun je me 's nachts voor wakker maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:25
|
|
|
IMRE695 schreef: | Zet de frituurpan maar aan! Hier kun je me 's nachts voor wakker maken! |
Heb net de stekker uit gehaald.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Heb net de stekker uit gehaald. |
tja, dan ook geen vers uitje gesnipperd. Die leg ik dan maar op m'n nachtkastje voor m'n verstopte neus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Heb net de stekker uit gehaald. |
Wat jammer, ik wilde ook net naar je toekomen!
|
|
Naar boven |
|
|