Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 10:24
|
|
|
eeej en wiens hoekie is het????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 10:25
|
|
|
[quote=CARIEN982]Hannah, ge kunt het niet laten om te plagen, doen we niet meer heh meid.
Je weet het spreekwoord,
Jongens plagen is..... kusjes vragen. [/quote
gelukkig valt thomas niet meer onder de jongens, carien.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 10:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een snelle auto, die toevallig geel is. Niet zo moeilijk toch | neeej joh das een kameel die kleurenblind is. snap dat dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 10:56
|
|
|
een beetje dansen is uit je dak gaan? kee dan euhm sja euhm hoe zeg ik het dan.... euhm stugge noorderlingen? ik ging nie uit me dak maar heb wel ffkes gedanst (ben geen danser) maar euhm als ik uit me dak ga denk dan euhm was die dansvloer iets te klein....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:00
|
|
|
ik weet niet of ik mee kan komen 2 dingen: A me auto in de garage en B weet niet wat me portemenee zegt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de zon schijnt |
Ja ook hier schijnt de zon in volle pracht en glorie Warmte die je gezicht doen stralen Geniet van deze dag
Ik ga maar eens erop uit wat fietsen en genieten Zie wat verder mijn dag brengen zal
Hartelijke groet,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:38
|
|
|
RELLOK036 schreef: | dat klopt ook wel maar grace wilde het kaal hebben he.... normaal wil je iets van eiken niet dekkend schilderen dus da ngeen grondverf....he of yachtlak of beits of transparante aflak lak wel goe lezen joh |
ik wil em wel wit rell maar hij is vroeger door m'n zus vaak in de boenwas gezet vandaar dus
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 17 maart 2010, 11:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:41
|
|
|
RELLOK036 schreef: | eeej en wiens hoekie is het???? |
ja is jou hoekje rel maar is toch fijn als ze met jou meedenken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:45
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik wil niet naar bed
Thomas, avondmens. |
dan ga je toch 's ochtens naar bed
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 17 maart 2010, 11:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:52
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik weet niet of ik mee kan komen 2 dingen: A me auto in de garage en B weet niet wat me portemenee zegt.... |
het woord zegt het al ben ik bang rel; portemoNEE.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:52
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik weet niet of ik mee kan komen 2 dingen: A me auto in de garage en B weet niet wat me portemenee zegt.... |
het woord zegt het al ben ik bang rel; portemoNEE.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:11
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik las het volgende op internet:
Jonge automobilisten veroorzaken volgens het ROVZ 4 tot 6 meer ongelukken dan oudere automobilisten. Het gaat dan vaak om eenzijdige ongevallen.
Daar is ook nog werk aan de winkel! Ik vind het wel goed dat het rijbewijs voor ouderen beperkt verlengd wordt, maar of dit het probleem oplost is de vraag. Het kan wel een stukje bescherming zijn, ook voor hunzelf. Een paar jaar geleden heeft een 80-plusser 4 fietsers aangereden (in het dorp, waar ik woon), waarvan er 3 overleden zijn. Het was een rustige weg, dus een drama voor alle betrokkenen. Dat is heel heftig voor de nabestaanden, maar ook voor de automobilist en zijn familie.
Het aantal ouderen in het verkeer zal alleen maar toenemen, dus ik denk dat mensen daar ook rekening mee moeten houden. |
Dat is zeker een drama!! En zulke dingen gebeuren inderdaad. Ook met ouderen met een scootermobiel. Ouderen willen ook zo lang mogelijk (auto-)mobiel blijven, alleen die verplichte herkeuring is maar eens in de 5 jaar. In de tussentijd kunnen ze dus doorrijden (of juist niet ). In ieder geval ben ik er bij mijn vader altijd alert op hoe goed hij nog rijdt. Tot nu toe reageert hij adequaat in iedere situatie, maar hij zit b.v. nooit meer op een autosnelweg. Maar als het minder zou worden, zou ik hem daar wel op wijzen.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op woensdag 17 maart 2010, 12:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:13
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik wil em wel wit rell maar hij is vroeger door m'n zus vaak in de boenwas gezet vandaar dus |
dan moet id deerst die boenwas eraf ja...anders hegt de verf niet of niet goed.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een snelle auto, die toevallig geel is. Niet zo moeilijk toch |
Een gele kanarie in een rode ferrari!
(dit in het kader van melige mopjes, die nergens op slaan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
|
|
|
alweer 2x hanna?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:15
|
|
|
ik ga roken laters.... (is dit off-topic of off-topic?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de zon schijnt |
Is dat zo'n grote gele bol in de lucht, die licht en warmte geeft?
Was hier niet meer waargenomen sinds eind oktober.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:16
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik ga roken laters.... (is dit off-topic of off-topic?) |
Never mind! Dit is harstikke off-topic!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:18
|
|
|
Ik was hier nog niet eerder geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:19
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik wil em wel wit rell maar hij is vroeger door m'n zus vaak in de boenwas gezet vandaar dus |
Dan moet voor het schuren eerst de was er af Grace.Dat kun je doen met staalwol,dopen in een beetje terpentine gemengd met spiritus,goed boenen en nat afnemen. Is een berg werk,als ik jou was zette ik de kast buiten en ging ik met loog aan de slag,na het logen flink nat afnemen,laten drogen,licht opschuren,verven,klaar,makkie Niet aan beginnen als het fineer is,dan maak je de boel kapot!
Ik ben gek op oude grenen kasten,hoe zwarter hoe beter,kan ik me er lekker op uitleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:23
|
|
|
[quote=MAR907]Ik denk dat je daar heel goed in de goede richting bent. Mijn dochter heet Hadassa, is de joodse naam van Ester. Ik geloof dat Ester het type beeld is van de bruid van de Here Jezus. (de vrouw met de twaalf kronen op haar hoofd en de maan onder haar voeten).
Rev 12:1 En er werd een groot teken gezien in den hemel; namelijk een vrouw, bekleed met de zon; en de maan was onder haar voeten, en op haar hoofd een kroon van twaalf sterren;
Rev 21:9 Kom herwaarts, ik zal u tonen de Bruid, de Vrouw des Lams.
Rev 22:17 En de Geest en de Bruid zeggen: Kom! En die het hoort, zegge: Kom! En die dorst heeft, kome; en die wil, neme het water des levens om niet.
Kun je hier wat meer kruisverwijzingen voor aanreiken? Ik vind het een beetje grote stappen, snel thuis. Veel hangt met elkaar samen in de bijbel, maar dit vind ik wel erg allegorisch uitgelegd. Maar... ik kan me vergissen.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op woensdag 17 maart 2010, 12:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:27
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hannah, ge kunt het niet laten om te plagen, doen we niet meer heh meid.
Je weet het spreekwoord,
Jongens plagen is..... kusjes vragen. |
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op woensdag 17 maart 2010, 12:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 12:31
|
|
|
[quote=HANNAH810]
Ow sorry Hannah...ik dacht dat Thomas jonger was.
Mannen plagen is............(kan ook heh)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:16
|
|
|
IMRE695 schreef: | Never mind! Dit is harstikke off-topic! |
Dus eigenlijk on-topic toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:16
|
|
|
[quote=CARIEN982]ehm eh...... dat wil zeggen eh..... ik bedoel te zeggen..... kijk, zie je, carien..ehm
tja, zo zou je t natuurlijk wel kunnen stellen..... maar eh.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 17 maart 2010, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:17
|
|
|
IMRE695 schreef: | Een gele kanarie in een rode ferrari!
(dit in het kader van melige mopjes, die nergens op slaan) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOSJE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:18
|
|
|
INKA401 schreef: | en wanneer in het westen? |
IDD Inca, WANNEER GAAN WE WAT LEUKS DOEN IN ROTTERDAM????
Moeten we die Noordelingen es deze kant optrekken en voor Rello is t dan niet zo'n ..............eind.
He?? Rel????????? In Rotterdam kun je veel beleven is tenminste een Stad van Formaat
Laatst aangepast door
|
ROOSJE226
|
op woensdag 17 maart 2010, 13:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:21
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | IDD Inca, WANNEER GAAN WE WAT LEUKS DOEN IN ROTTERDAM????
Moeten we die Noordelingen es deze kant optrekken en voor Rello is t dan niet zo'n ..............eind.
He?? Rel????????? In Rotterdam kun je veel beleven is tenminste een Stad van Formaat |
Voor de goede orde: verleden zijn hebben we een avondje georganiseerd in R'dam. Als je daar behoefte aan hebt, wat let je, kom met een voorstel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:25
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dat is zeker een drama!! En zulke dingen gebeuren inderdaad. Ook met ouderen met een scootermobiel. Ouderen willen ook zo lang mogelijk (auto-)mobiel blijven, alleen die verplichte herkeuring is maar eens in de 5 jaar. In de tussentijd kunnen ze dus doorrijden (of juist niet ). In ieder geval ben ik er bij mijn vader altijd alert op hoe goed hij nog rijdt. Tot nu toe reageert hij adequaat in iedere situatie, maar hij zit b.v. nooit meer op een autosnelweg. Maar als het minder zou worden, zou ik hem daar wel op wijzen. |
Dan is hij gezegend met iemand, die het beste met hem voorheeft. Ik begrijp heel goed, dat ouderen zolang mogelijk mobiel willen blijven. Je levert een stuk vrijheid en onafhankelijkheid in, als je niet meer mag rijden. Helaas zit een ongeluk in een klein hoekje en loopt iedereen risico op een ongeluk, dus bewust zijn van je rijgedrag kan voor niemand - oud of jong - kwaad. En het is alleen maar goed, als mensen in je omgeving op je letten.
De politie mag van mij het rijbewijs innemen van mensen die bewust roekeloos rijden! Ook ben ik voor een verbod op alcohol, als je achter het stuur zit.
Maar wat heeft dit eigenlijk met Stelen te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:30