Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 20:55
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ah gut, arme jongen!
Zullen we Griffin dan een kikkertje extra geven, Han? |
je bent zo arm/rijk als je je voelt, he. en als jij kan garanderen dat de kikker in een prinses verandert....
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 22 juni 2010, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 20:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sta je dan met je goeie gedrag, griffin!! |
nou ja, ik ben nog goeie tweede, hoor (voor het geval nummer 1 uitvalt)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:02
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou ja, ik ben nog goeie tweede, hoor (voor het geval nummer 1 uitvalt) |
Idd zo ist Griff , dusse geen oor aan laten naaien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:08
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | je bent zo arm/rijk als je je voelt, he. en als jij kan garanderen dat de kikker in een prinses verandert....
|
o, is een prins weer niet goed genoeg voor meneer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | o, is een prins weer niet goed genoeg voor meneer? |
nee
'k wil een prinses en frans, als het effe kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:37
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee
'k wil een prinses en frans, als het effe kan
|
Das een leuke zou ik gewoon voor gaan Griff Han kan jij niet effe wat regelen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 21:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | je bent zo arm/rijk als je je voelt, he. en als jij kan garanderen dat de kikker in een prinses verandert....
|
AHUM!! ik herhaal...
Gezocht:
Stoere dames die niet terug deinzen om een stel stoere mannen in het gareel te houden...
Waar: Op de Edense heide Wanneer: 3 Juli vanaf 12.00 Waarom: Omdat het gewoon reuze gezellig is
Beloning: Voor iedere dame die zich vrijwillig aanmeld zal er een kikker ter beschikking gesteld worden om te
Let op: Garantie dat de kikker ook in een prins veranderd niet ingesloten!
Noot: Voor de stoere mannen zullen ook kikkers ter beschikking gesteld worden! *De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kikkers die dan alsnog in prinsen veranderen!*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 22 juni 2010, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 20:26
|
|
|
Het lijkt mij een goed idee als er bij zeer zonnig weer parasols aanwezig zijn. Willen degenen die ruimte in hun auto hebben deze dingen meenemen? Desnoods een windscherm ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 20:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het lijkt mij een goed idee als er bij zeer zonnig weer parasols aanwezig zijn. Willen degenen die ruimte in hun auto hebben deze dingen meenemen? Desnoods een windscherm ook. |
Daar hebben ze in Ede iets op gevonden,men noemde het:bomen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 20:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Daar hebben ze in Ede iets op gevonden,men noemde het:bomen.......
|
hebben we vorige keer ook heerlijk onder gezeten...t was toen in ieder geval heerlijk weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 22:04
|
|
|
Volgens mij zoals het weer er nu naar uitziet gaat het echt heel warm worden! Maar we zitten daar bij een stukje bos dus parasols zijn niet zo nodig hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 22:22
|
|
|
Door omstandigheden lukt het mij deze keer niet om te komen. Ik wens jullie veel plezier volgende week zaterdag. Tot een volgende keer. Dirk Jan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 14:44
|
|
|
Hey Luitjes,
Als jullie nu een marker mee nemen mogen jullie mij geweldige blauwe gips voet voorzien van jullie handtekening
Greets, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:11
|
|
|
Hoi hoi
Het lijkt mij leuk om mee te gaan met beide kids (2 en bijna 5 jaar) Maar wat is de bedoeling? Alleen eten/drinken meenemen voor jezelf of iets meenemen en alles bij elkaar leggen (op z'n amerikaans) dat iedereen van iedereen kan eten? En is er een specifieker adres. Voor de tomtom...(sorry heb geen puf om 32 pagina's vol berichten door te lezen)
Groetjes Esther
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:32
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud)
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 22 heren en 3 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:36
|
|
|
ESTHNA266 schreef: | Hoi hoi
Het lijkt mij leuk om mee te gaan met beide kids (2 en bijna 5 jaar) Maar wat is de bedoeling? Alleen eten/drinken meenemen voor jezelf of iets meenemen en alles bij elkaar leggen (op z'n amerikaans) dat iedereen van iedereen kan eten? En is er een specifieker adres. Voor de tomtom...(sorry heb geen puf om 32 pagina's vol berichten door te lezen)
Groetjes Esther |
hoi Esthna, leuk dat je ook meegaat. eten en drinken is als volgt: ieder voor zich (en evt. kids), je hoeft dus niet méér mee te nemen dan je zelf (en je kids) op kan qua eten en drinken.
het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel beter bekend als 'juffrouw Tok' Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
verzamelen is daar tot 12 uur. daarna steekt de hele meute de weg over en loopt langs de schaapskooi, over het zandpad de Ginkelse hei op. na plm. 1.5km (naar het schijnt) vind je aan de linkerhand een bos(je) met een grasveld eronder. en daar speelt het zich allemaal af.
wees wellekom!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:42
|
|
|
Ok dus de buggy mee is ook geen overbodige luxe...Ook wel weer handig voor alle spullen... Heb de gegevens gelijk in de navigatie gezet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:56
|
|
|
ESTHNA266 schreef: | Ok dus de buggy mee is ook geen overbodige luxe...Ook wel weer handig voor alle spullen... Heb de gegevens gelijk in de navigatie gezet.. |
gelukkig ligt er een geasfalteerd fietspad langs het zandpad, scheelt een hoop ploegwerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:33
|
|
|
misschien komt er nog een vriend mee. mag hij sjouwen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:43
|
|
|
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/picknick][/url]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 21:08
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud)
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 22 heren en 3 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 21:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af..... |
nou, ik kom met 2 schaapjes (Mris & Grace), 200 paarden, (waarschijnlijk 1 hond), en 1 Griffin (google maar even).
dat zal dus weinig strompelen worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:34
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hoi Esthna, leuk dat je ook meegaat. eten en drinken is als volgt: ieder voor zich (en evt. kids), je hoeft dus niet méér mee te nemen dan je zelf (en je kids) op kan qua eten en drinken.
het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel beter bekend als 'juffrouw Tok' Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
verzamelen is daar tot 12 uur. daarna steekt de hele meute de weg over en loopt langs de schaapskooi, over het zandpad de Ginkelse hei op. na plm. 1.5km (naar het schijnt) vind je aan de linkerhand een bos(je) met een grasveld eronder. en daar speelt het zich allemaal af.
wees wellekom! |
loopt of rijdt ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:37
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | loopt of rijdt ? |
jullie lopen, ik rijd..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 23:26
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | jullie lopen, ik rijd.. |
zo'n end ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 15:09
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | zo'n end ? |
Gewoon lekker bij stand plekkie parkeren en Grif lief aan kijken Mijn auto wordt ook gewoon lekker dichbij geparkeerd alleen maar beter dacht ik zo
peace die der nog steeds heel veel zin in heeft en hoopt op vele handen die haar rennde grut idd gaten wil houden omdat ze niet zo hard meer lopen kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 16:17
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Gewoon lekker bij stand plekkie parkeren en Grif lief aan kijken Mijn auto wordt ook gewoon lekker dichbij geparkeerd alleen maar beter dacht ik zo
peace die der nog steeds heel veel zin in heeft en hoopt op vele handen die haar rennde grut idd gaten wil houden omdat ze niet zo hard meer lopen kan |
Nou ou... dat zou betekenen dat ik met een onbekende man in de auto stap... maar uuuh... je brengt me zo wel op ideeen... haha... (Suus, die ook wel eens van een geintje houdt...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:22