Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | KNUFFIE voor Annette... |
't blíjft een Hollander, he
krent!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 2 september 2010, 21:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:49
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 't blíjft een Hollander, he
krent! |
en een dikke vette knuf voor griffin omdat hij het moet doen met saabs terwijl hij diep in zn hard ook een dikke vette BMW zou willen hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | en een dikke vette knuf voor griffin omdat hij het moet doen met saabs terwijl hij diep in zn hard ook een dikke vette BMW zou willen hebben |
als die gedachte bij me opkomt, verhang ik me per direkt aan de hoogste boom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 08:57
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als die gedachte bij me opkomt, verhang ik me per direkt aan de hoogste boom. |
Wat voor boom, eikelboom of hoe heet tie ook alweer
Grapje Griff,maar jij kopte em in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 10:38
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als die gedachte bij me opkomt, verhang ik me per direkt aan de hoogste boom. |
de gedachte aan een bmw, of de gedachte aan een heerlijke dikke vette pieter-knuffel, griffin??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 10:52
|
|
|
Wat is een knuffel nu ook alweer??? Iets om op te eten?
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 11:07
|
|
|
Het heeft iets klefs frank..maar ook warm, soms om op te eten allemaal een knuf.. annemiek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 11:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de gedachte aan een bmw, of de gedachte aan een heerlijke dikke vette pieter-knuffel, griffin??
|
beide, waarbij de gedachte een BoerenMestKar te moeten rijden prioriteit heeft. mede door mijn opvoeding (met Franse auto's) zal die gedachte niet gauw in me opkomen, overigens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:30
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Was een nieuw forum zonder knuffel hoekje??
Dus hier de eerste knuffel gewoon voor iedereen |
IK ZIT GRAAG IN EEN KNUFFELHOEKJE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 20:17
|
|
|
De knuffel van vandaag is voor ANITA
Enkele forumschrijvers zijn op volle toeren bezig haar af te zeiken. Anita is op dit forum vaak genoeg open geweest over haar achtergrond. Anita is geen universitair geschoold iemand, ze heeft Wajong, is dus officieel gediagnotiseerd als gehandicapt. Hierdoor heeft zij een geheel eigen, unieke, manier van communicatie. In al haar eenvoud heeft zij kracht aan haar geloof. En ja, zoals iedere enthousiast gelovige probeert zij hiervan te getuigen, das haar goed recht. Zeker op CM forum!!
Gun ook dit lid haar mening en als je het niet met haar eens bent, en jezelf gekwetst voelt.... bedenk dan eerst dat je zelf wellicht ook weleens kort door de bocht bent geweest, daarna dat wie zonder zonde is, de eerste steen mag gooien, en daarna dat je de PLICHT hebt om te vergeven.
Anita, voor mij ben jij een waardevol lid op cm, en ik zal jou en jouw inbreng missen als je gaat. (hoewel ik jouw bijdrages van meer dan 50 woorden meestal ook oversla )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 20:25
|
|
|
PIETER649 schreef: | De knuffel van vandaag is voor ANITA
Enkele forumschrijvers zijn op volle toeren bezig haar af te zeiken. Anita is op dit forum vaak genoeg open geweest over haar achtergrond. Anita is geen universitair geschoold iemand, ze heeft Wajong, is dus officieel gediagnotiseerd als gehandicapt. Hierdoor heeft zij een geheel eigen, unieke, manier van communicatie. In al haar eenvoud heeft zij kracht aan haar geloof. En ja, zoals iedere enthousiast gelovige probeert zij hiervan te getuigen, das haar goed recht. Zeker op CM forum!!
Gun ook dit lid haar mening en als je het niet met haar eens bent, en jezelf gekwetst voelt.... bedenk dan eerst dat je zelf wellicht ook weleens kort door de bocht bent geweest, daarna dat wie zonder zonde is, de eerste steen mag gooien, en daarna dat je de PLICHT hebt om te vergeven.
Anita, voor mij ben jij een waardevol lid op cm, en ik zal jou en jouw inbreng missen als je gaat. (hoewel ik jouw bijdrages van meer dan 50 woorden meestal ook oversla ) |
Ik (Does die via Henk mee leest) sluit me hier volledig bij aan... Anita een dikke knuffel voor jou. Ook namens Henk zelf
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op dinsdag 9 november 2010, 22:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 20:26
|
|
|
Anita, voor mij ben jij een waardevol lid op cm, en ik zal jou en jouw inbreng missen als je gaat. (hoewel ik jouw bijdrages van meer dan 50 woorden meestal ook oversla ) |
Hey pieter, netjes onder woorden gebracht...zo denk ik er ook over niet alles kon door de beugel naar mijn idee, maar in het licht wie iemand is, en welke achtergrond iemand heeft zijn de reacties van die persoon vaak beter te begrijpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 21:52
|
|
|
HENK710 schreef: | ( Ik Does die via Henk mee leest) sluit me hier volledig bij aan... Anita een dikke knuffel voor jou. |
En wat ik bijzonder aan d'r vind is dat ze anderen al zo vele malen heeft kunnen vergeven , Dat heeft ze al diverse keren geschreven . Ook als ze door anderen behoorlijk fel werd aangevallen: Vele malen heeft ze d'r excuses aangeboden. Toppie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 22:14
|
|
|
Vermoed dat ik als zo'n zeikerd word gezien... En vind het heel erg jammer dat deze mensen dus zo worden betiteld enkel omdat ze willen wijzen op de gevolgen van bepaald gedrag. Maar toch wil ik Anita ook zeker een knuf geven, want hoewel ik het niet met haar manier van communiceren eens ben vind ik haar een leuke meid en heb ik zeker bewondering voor haar geloofsleven!
Anita, een knuf voor jou!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 9 november 2010, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:08
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:09
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:10
|
|
|
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 9 november 2010, 23:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:11
|
|
|
Ik hou ontzettend veel van jullie
Hartelijke groet,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:14
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:17
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 02:53
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Vermoed dat ik als zo'n zeikerd word gezien... En vind het heel erg jammer dat deze mensen dus zo worden betiteld enkel omdat ze willen wijzen op de gevolgen van bepaald gedrag. Maar toch wil ik Anita ook zeker een knuf geven, want hoewel ik het niet met haar manier van communiceren eens ben vind ik haar een leuke meid en heb ik zeker bewondering voor haar geloofsleven!
Anita, een knuf voor jou! | Hmmm...nu je toch bezig bent met knuffelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 07:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hmmm...nu je toch bezig bent met knuffelen... |
Volgens mij wil jij een beetje te graag!
Maar goed, ben in een goede bui vandaag...(tenminste, so far so good)...dus vooruit Frank, ook een knuf voor jou hoor
Nog meer gegadigden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 08:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij wil jij een beetje te graag! Ja eigenlijk wel. Viel het op?[/color]
Maar goed, ben in een goede bui vandaag...(tenminste, so far so good)...dus vooruit Frank, ook een knuf voor jou hoor
Nog meer gegadigden? | [color=#FF0000]...als de andere geen knuffel willen krijg ik die dan ook
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 10 november 2010, 08:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 18:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als de andere geen knuffel willen krijg ik die dan ook |
Nee, dievammijnie Tess??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:08
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nee, dievammijnie Tess?? |
Sjonguh...mag wel veel knuffels uitdelen vandaag zeg!
Nou ja...Zinga Frank...
Krijg k er dan ook nog eentje terug? Kan em wel ff gebruiken na er zoveel weggegeven te hebben vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:13
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sjonguh...mag wel veel knuffels uitdelen vandaag zeg!
Nou ja...Zinga Frank...
Krijg k er dan ook nog eentje terug? Kan em wel ff gebruiken na er zoveel weggegeven te hebben vandaag |
Je bent een schat Tess! KNUFFEL!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sjonguh...mag wel veel knuffels uitdelen vandaag zeg!
Nou ja...Zinga Frank...
Krijg k er dan ook nog eentje terug? Kan em wel ff gebruiken na er zoveel weggegeven te hebben vandaag |
Van mij krijg je er alvast één of meerdere...ik ben niet gierig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 00:24
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nee, dievammijnie Tess?? |
Pffff, ik knuffel mezelf wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 12:02
|
|
|
Een verwarmende knuffel voor alle papa's en mama's die vanavond in de kou met hun kindjes mee gaan. Lampionnetje, lichtje en zingen maar. Wat een uitvinding die lichtjes op batterijen! Nu gaan de lichtjes tenminste niet uit door de regen of de wind. De schaal met snoepjes staat al klaar hoor. Mijn kinderen zijn groot, ik hoef gelukkig niet meer
Veel plezier voor iedereen die wel gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 12:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, ik knuffel mezelf wel |
Niet miepen frank, je hebt er al twee van me gekregen! Gierigaard!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 11 november 2010, 12:24
|
|
Naar boven |
|
|