Auteur |
Bericht |
|
BEREND677
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 11:37
|
|
|
een heerlijke knuffff voor iedereen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VINCENT394
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 12:22
|
|
|
IMRE695 schreef: | Altijd weer een vraag: wat doen we met de Paasdagen, behalve 1 of 2 of 3 keer naar de kerk gaan?? |
Relaxen met de familie. En een keer kerk is echt wel genoeg. Pasenzondag met de familie naar de kerk, daarna een spelletje spelen, lekker relaxen en gewoon tijd voor elkaar nemen.
k heb geen behoefte om 'erop uit' te gaan op deze dagen. Dat doe ik de rest van het jaar wel.
Vincent
Laatst aangepast door
|
VINCENT394
|
op dinsdag 16 maart 2010, 12:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 12:36
|
|
|
ik wou de zon knuffelen, maar die is helaas weer weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:02
|
|
|
erover praten is makkelijk, maar om het bewust mee te maken is niet te beschrijven.
Nou, nu dan even een persoonlijke ervaring van mijn gelovige vrouw welke op was en bewust koos om naar het eeuwige te gaan.
My grace is sufficient for thee: for my strength is made perfect in weaknes. 2 Cor 12:9
Ik mis je lieve vrouw!!
Je ging van huis, en zei het ga je goed. Een paar dagen lang duurde het, voordat je gevonden was. Maar het werd allemaal nog veel erger, je werd dood gevonden. Ik weet het nog als de dag van gisteren, toen ik hoorde dat je zelfmoord had gepleegd. M'n leven stortte in, waarom,waarom was wat ik toen dacht. Jij was altijd vrolijk, met die verhalen over vroeger. Dat kan niet waar zijn, dat ben jij niet. Tot een paar dagen later, toen ik je in die kist zag liggen. Toen drong het tot me door, dat je ons echt had verlaten. Maar nooit,nooit zal ik je vergeten, je hebt altijd een plekje in m'n hart.
afscheid nemen is en blijft pijnlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:03
|
|
|
o k rel hier weer eens een schildersvraag hoe krijg ik eiken kast kaal zodat ik em kan schilderen of moet ik em dan persee logen maar dat is zo'n zooi ,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:10
|
|
|
RELLOK036 schreef: | lachen en zwaaien.... |
Ow das weer wat nieuws, dat zwaaien gezond is Gaak zometeen tegen iedereen zitten zwaaien in de auto.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ben je een kouwkleum dan? Heb wel een vest voor je |
heeft ie dat dan nog niet opgehaald maris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ben je een kouwkleum dan? Heb wel een vest voor je |
Kom maar even brengen dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:28
|
|
|
MAR907 schreef: | Maar nooit,nooit zal ik je vergeten, je hebt altijd een plekje in m'n hart.
afscheid nemen is en blijft pijnlijk |
Liefde gaat voorbij de dood..........ook al is alles van je afgenomen,dit mag je vasthouden Mar.
"It always keeps coming back,the sound of missing you. I hear it all around,the silence is so loud........"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:29
|
|
|
Geen tegenslag die iets vermag! De liefde is toch sterker, zelfs sterker dan het leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:35
|
|
|
IMRE695 schreef: | Kom maar even brengen dan. |
Lijkt me een goed idee,kunnen jullie op de bank tegen elkaar zeuren over het weer
Ik geniet hoor,ik zie steeds witte kippekontjes door de tuin wiebelen Is er toevallig iemand die nog een paar zijdehoendertjes over heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik wou de zon knuffelen, maar die is helaas weer weg. |
ik was ook weggegaan als ik wist dat jij me wilde gaan knuffelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:43
|
|
|
wanneer gaan we weer stappen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:47
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik was ook weggegaan als ik wist dat jij me wilde gaan knuffelen |
Renske,eigenlijk heb je een schop onder je *piep* verdiend maar aangezien dit het knuffelhoekje is krijg je een heel klein knuffeltje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:49
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Lijkt me een goed idee,kunnen jullie op de bank tegen elkaar zeuren over het weer
Ik geniet hoor,ik zie steeds witte kippekontjes door de tuin wiebelen Is er toevallig iemand die nog een paar zijdehoendertjes over heeft? |
Een paar wat? Ik ken nog wel een adres waar ze goede leghennen verkopen. En soephanen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:51
|
|
|
[quote=LEANNE226]Renske,eigenlijk heb je een schop onder je *piep* verdiend maar aangezien dit het knuffelhoekje is krijg je een heel klein knuffeltje [/quot
als je gaat schoppen schop ik terug he maar omdat je het bij een knuffeltje laat krijg je een klein knuffeltje terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:51
|
|
|
IMRE695 schreef: | Een paar wat? Ik ken nog wel een adres waar ze goede leghennen verkopen. En soephanen. |
AAhhhh ze zijn zo schattig,klein,wollig en knuffelig en ze tokkelen de hele dag.......
verhip,dat doet me aan iemand denken hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | AAhhhh ze zijn zo schattig,klein,wollig en knuffelig en ze tokkelen de hele dag.......
verhip,dat doet me aan iemand denken hahaha |
oh aan wie? aan jezelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:54
|
|
|
als je gaat schoppen schop ik terug he maar omdat je het bij een knuffeltje laat krijg je een klein knuffeltje terug
Je mag kleine meisjes niet schoppen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:55
|
|
|
RENSKE067 schreef: | oh aan wie? aan jezelf? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | als je gaat schoppen schop ik terug he maar omdat je het bij een knuffeltje laat krijg je een klein knuffeltje terug
Je mag kleine meisjes niet schoppen!
piepert je jankt al voor ik geschopt heb
|
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 16 maart 2010, 13:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | |
ja dus zo schattig ben je anders niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:59
|
|
|
oooww was ik maar rijk...ik zou me nooit meer aan de snelheid houden en iedere boete klakkeloos betalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 14:00
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ja dus zo schattig ben je anders niet |
ssssssssssst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 14:01
|
|
|
RENSKE067 schreef: | piepert je jankt al voor ik geschopt heb |
help?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 14:09
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | Ja dansen kan die roos van me zal er toch aan moeten geloven en weer eens lessen nemen op de dans school. misschien de tjietsie wha of zo . maar 1 ding is zeker mn roos gaat dansend door het leven en das alleen maar mooi ja toch nietan. |
Jouw Roosje is een erg leuke vrouw! En knap dat ze zelfs het friezinnetje de dansvloer op kreeg Genieten moet(en dat is ook gelijk het enige dat moet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 14:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Liefde gaat voorbij de dood..........ook al is alles van je afgenomen,dit mag je vasthouden Mar.
"It always keeps coming back,the sound of missing you. I hear it all around,the silence is so loud........" |
henk710 schreef: | Geen tegenslag die iets vermag! De liefde is toch sterker, zelfs sterker dan het leven! |
Dank jewel voor de bemoediging
Inderdaad gaat de liefde voorbij de dood. De keerzijde van de dood is: de ware liefde welke de Here Jezus in zijn verlossings werk heeft volbracht. Daarmee heeft de dood zijn kracht verloren. En dan te bedenken dat Hij er zelf bewust voor gekozen heeft om voor ons door de dood heen tegaan. Ik zou haast willen zeggen dat is ook "zelfmoord". Hij deed dat omdat Zijn Vader de mensen waarlijk lief heeft.
Zie Heer ik kom voor Uw troon
Heer, geef dat uw tien geboden Met liefde mij aangeboden Iedere dag diep zal inwerken En mijn liefde tot u versterken.
Ik ben als het geknakte riet Dat Wacht totdat u hulp biedt Raak mij aan, wil mij verbinden Met het loon uw beminden.
Wie Gij hebt uitverkoren, Gaat, zeker nooit verloren Die garantie is ons gegeven En doet het geloof in Uw naam leven.
Dank U Heer Jezus, Gij zijt goed, Dank U voor kracht en voor nieuwe moed, Dank voor Uw zorg in elke nood En voor verzoening door Uw dood.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 16 maart 2010, 18:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 15:32
|
|
|
euhm je kan branden met ene brander maar dan kans op brand vlekken... je kan met ene verf fhön maar das bijna het zelfde allen minder hard met brandvlekken en je kan met afbijtmiddel aan de slag... bij afbijtmiddel zou ik handschoenen gebruiken en oude goedkope wegwerpkwasten... die afbijtmiddel is niet zo goed vor de kwast nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 15:34