Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 23:50
|
|
|
EVA685 schreef: | Inka, ik wens je heeel veeel sterkte toe en je kinderen ook, want door zo.n lied komt alles weer omhoog, dat valt niet mee.
Warme groet van Eva. |
dankje eva ... doet mij goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wat mij opvalt is , is dat in deze discussie de punten zoals abortus, euthanasie en het homohuwelijk niet genoemd worden. Laten jullie dat ook meewegen?
|
Ik denk dat de klimaatverandering op den duur op agendapunt nr. 1 komt te staan. Wereldwijd is januari 2010 een recordwarme maand geweest, februari 2010 de één na warmste en maart is ook al op weg om de 2e plaats van de maartmaanden te gaan bezetten. Ook al hebben we hier een koude winter gehad, doordat bij o.a. Groenland de temperatuur waanzinnig hoog is geweest komen januari en februari toch als zeer warm uit de bus. De klimaatopwarming gaat onverminderd door en de politiek moet toch eens serieus gaan nadenken over hoe men de opwarming kan tegengaan of verminderen. Vergeleken bij het vraagstuk van de toekomst van de volken op aarde, zullen andere onderwerpen minder belangrijk gevonden worden.......... Er wordt nu al voorspeld (op grond van de hoeveelheid CO2 in de lucht) dat 2010 wereldwijd een (zeer) warm jaar gaat worden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:23
|
|
|
Tja, de dood is een deel van ons leven. Dat weet jij maar al te goed, Inka. Voor velen is de dood een stapje hogerop naar een beter en mooier leven. Dat neemt niet weg dat je als achterblijvers de dood als gemis en pijn ervaart, daar zijn we mensen voor.
Ik weet ook dat ik ooit dat stapje hogerop zal moeten/mogen nemen, maar ben me daar niet elk moment van de dag bewust van. Ik zou dan teveel nadenken over het gemis van mijn kinderen, of over het gemis dat mijn kinderen en mensen die van me houden moeten ervaren. Dat zou een schaduw leggen over het houden,- en kunnen genieten van mijn leven zoals ik het hier en nu krijg. Deo Volente.....zo God het wil. Zo sta ik wel in de dingen die ik graag wil bereiken. Ik wacht daarin niet af, maar doe mijn ding. En als het anders loopt dan ik in gedachten had, denk ik eerst........goh, heb ik er wel genoeg ernergie in gestoken??? En later denk ik.......God had kennelijk een ander plan. DV is wel een waarheid , soms confronterend, maar ook rustgevend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:27
|
|
|
Even naast gaan staan beurt meer op dan goede adviezen hé, Suus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:31
|
|
|
Als ik zoen dan..........ga ik ff off-topic. :)
Laatst aangepast door
|
WILMA729
|
op dinsdag 16 maart 2010, 00:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:40
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Meestal is dat Autobiografie. Verborgen verlangens,in de ik persoon,Man of Vrouw. De Schade en Vreugde,in de tienertijd,word verwoord,meestal. Mulichs. Jan Wolkers. Maarten het Hart.
Midas Dekkers. Annie MG Schmith. Die bedroefdheid,tegen God. Soms zijn het hartekreten. Robert Long zij,die God haat ik. Veel literatuur is Godshatend,die er in juist gevormd te zijn. Gespeend in liturgie,en gaan haten. Rijk de Gooyer,cathehese,gevoed,en Jan Spijkerman ook,het zijn Godshaters geworden. Zij haten God intens,ook bij het overlijden,van personen. Of ? de Kerk ? is te kort geschoten ?. Ik plaats ook mijn literatuur,om juist God te Zoeken,die ik ook ooit veracht heeft.
Ik plaats mijn manuscripten,nooit voor uitgevers,maar voor God om te Lezen,en verlang er geen oplage van. |
Wie weet wordt het eens een keer een bestseller, Rinus
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:43
|
|
|
INKA401 schreef: | over 2 jaar en 3 maanden
hoop dat ik er 2 jaar naast zit |
Dan maar snel op je knieen........... Inka
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:45
|
|
|
IMRE695 schreef: | Mij ook! Dan kreeg ik nog geld toe van de politie. |
Dan maar veel overtredingen.......boetes wordt je slapend rijk............ Imre
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:47
|
|
|
Romeo, ik ga ook geen foto plaatsen van mij toen ik nog jong was. Dat was toen. Voorbij. Geweest. Ik ga ervan uit dat ik nu, na jaaaren levenservaring en ups en downs anders mooi ben. Van jezelf kunnen houden, ondanks al je tekortkomingen is al mooi genoeg, niet waar??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:48
|
|
|
Tel je zegeningen...God is......Ik ben..........mooi gezegd, Sola.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:53
|
|
|
Hier heerlijk het zonnetje Jullie zitten gewoon aan de verkeerde kant van nederland ......
Jiil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:56
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik baal ff van iets .... |
Ik heb nog wel een boksbal, wil je het even lenen,Sus..........
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 01:06
|
|
|
EVA685 schreef: | Denk dat ik hem door zou verwijzen naar een dominee of voorganger, iemand die er echt kennis van heeft. |
Eva, jij die hier voor een ieder die dit wil bid, dan kan jij dit ook wel hoor! Denk niet te klein van jezelf, God heeft aan ieder mens het zelfde gegeven. De een is niet meer of minder voor God.
Shaloom Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 01:21
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tel je zegeningen...God is......Ik ben..........mooi gezegd, Sola. |
Thnx Wilma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 07:37
|
|
|
JILL658 schreef: | Hier heerlijk het zonnetje Jullie zitten gewoon aan de verkeerde kant van nederland ......
Jiil |
Een heerlijk zonnetje om 1 uur 's nachts? Welke kant van de wereld zit jij dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 09:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dan krijg je een trap in je kruis |
Ik neem aan dat Chat het tegen vrouwen heeft, en niet tegen mannen.
Chat.....
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 16 maart 2010, 09:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 09:53
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hij ? |
Ja Susannah, ik bedoel onze dansleraar, die ons de klompendans zou leren. Is nooit iets van gekomen, ik had wel nieuwe klompen gekocht, van die mooie echte Hollandse klompen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 09:57
|
|
|
RENSKE067 schreef: | oke doe ik ff met je mee |
Renske, ge moet niet huilen, zometeen begin ik ook! Enne lachen is gezond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heeeeeeel jammer
Die Roosje kan dansen joh En Sarijs.......als die loskomt........ Was een leuke avond,heel bijzonder. |
Ja dansen kan die roos van me zal er toch aan moeten geloven en weer eens lessen nemen op de dans school. misschien de tjietsie wha of zo . maar 1 ding is zeker mn roos gaat dansend door het leven en das alleen maar mooi ja toch nietan.
Laatst aangepast door
|
CLOWNTJE718
|
op dinsdag 16 maart 2010, 10:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:10
|
|
|
Frisjes buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Frisjes buiten. |
Zeg maar gerust koud.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:13
|
|
|
IMRE695 schreef: | Zeg maar gerust koud. |
Koud is het op de noordpool, en daar zijn ijsberen. Aangezien ik buiten geen ijsberen zie valt het mee met de kou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Koud is het op de noordpool, en daar zijn ijsberen. Aangezien ik buiten geen ijsberen zie valt het mee met de kou. |
I.t.t. de klimaatwetenschappers geloof ik in een nieuwe ijstijd. Ijsberen of geen ijsberen. Zelfs het ijsvogeltje had het moeilijk in de afgelopen winter.
Trouwens: koud of warm is een subjectief begrip. Als jij het warm hebt, kan ik het nog wel koud hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:19
|
|
|
Altijd weer een vraag: wat doen we met de Paasdagen, behalve 1 of 2 of 3 keer naar de kerk gaan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:24
|
|
|
IMRE695 schreef: | Altijd weer een vraag: wat doen we met de Paasdagen, behalve 1 of 2 of 3 keer naar de kerk gaan?? |
Paaseieren zoeken? Zoeken waar de paashaas woont?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:37
|
|
|
IMRE695 schreef: | I.t.t. de klimaatwetenschappers geloof ik in een nieuwe ijstijd. Ijsberen of geen ijsberen. Zelfs het ijsvogeltje had het moeilijk in de afgelopen winter.
Trouwens: koud of warm is een subjectief begrip. Als jij het warm hebt, kan ik het nog wel koud hebben. |
Ben je een kouwkleum dan? Heb wel een vest voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:46
|
|
|
En hoe denken we over prostitutie. Kunnen we wel op partijen stemmen die voor legalisatie van prostitutie zijn. De bijbel leert ons dat prostitutie niet kan en mag.
Ik vind dat je als christen zijnde met allerlei dingen rekening moet houden met je stemgedrag. Ik beken, mijn stemgedrag, wijkt soms ook enigszins af van christelijke waarden en normen.
Maar zijn Gods wetten niet belangrijker , dan de nederlandse wetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 11:03
|
|
|
maar nog meer vraagskes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 11:09
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Renske, ge moet niet huilen, zometeen begin ik ook! Enne lachen is gezond. |
lachen en zwaaien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|