ChristianMatch

Forum

Knuffelhoekje...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 10:05

BEREND677 schreef:
oja een knuffel hoef ik nie

Een arm om je schouder dan?
(wat je ook wilt,ik doe het stiekem toch,in gedachten)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 10:10

morgen is het dinsdag
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 10:12

BEREND677 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Wa nou Berend?? Smiley die vol vragen zit

Ge moet nie huilen!! Huilende smiley, smiley in tranen
Hier een leuk versje voor jou.

Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach. Lachende smiley
Wie vrolijk kijkt in de morgen ,
die lacht de hele dag. Clown smiley

( ik hoop dak ut goed heb, is al wa joare geleejen dak op de kleuterschoal zat)
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 10:18

MARIJAN072 schreef:
Heerlijk, om zonder gezeur off-topic te mogen gaan. Ik heb net, na lang wikken en wegen, m'n abonnement verlengd. Ik vind jullie gewoon té leuk. Knipoog smiley En nu maar hopen dat het wederzijds is. Twijfelende smiley Lachende smiley

Tuurlijk is het wederzijds Marijan,
ik vind het erg gezellig met jou hoor.

En weetje? Knipoog smiley

Hij is weer terug bij OZNJ
heb ik vernomen uit een hele betrouwbare bron! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 10:20

ARJAN007 schreef:
Ik heb er totaal geen zin in om bij alles te denken dat de mensen toch doodgaan. Ik ga er liever van uit dat mensen blijven leven en leuke en positieve gebeurtenissen beleven. Dat is veel fijner dan het sombere, zwartgallige gedoe over het sterven!

Hoezo direct somber en zwartgallig? Lichamelijk sterven is een realiteit waar we nu eenmaal mee te maken hebben. Bezig zijn met sterven is dan eigenlijk niets anders dan het bezig zijn met het loslaten van het hier en nu... En ja, wij mogen in God nu al deelhebben aan eeuwig leven, dus sterven is in die zin niet anders dan even slapen en aan de andere zijde weer ontwaken met Hem! Ook dat is alweer een mooi vooruitzicht!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 10:32

HENK710 schreef:
Hoezo direct somber en zwartgallig? Lichamelijk sterven is een realiteit waar we nu eenmaal mee te maken hebben. Bezig zijn met sterven is dan eigenlijk niets anders dan het bezig zijn met het loslaten van het hier en nu... En ja, wij mogen in God nu al deelhebben aan eeuwig leven, dus sterven is in die zin niet anders dan even slapen en aan de andere zijde weer ontwaken met Hem! Ook dat is alweer een mooi vooruitzicht!!!

Maar voor de achterblijvers is het de harde realiteit Henk,hoeveel mooie bijbelteksten je er ook tegenaan gooit.Het sterven van je maatje,de liefde van je leven,je partner,je vriend,je kind,je vader,je moeder of van wie je ook maar zielsveel houdt met heel je hart en lijf is hard..........onvoorstelbaar hard.............we zijn mensen,met emoties,en hoeveel troost we ook aan het idee van een prachtig leven na de dood hebben,de pijn en het gemis haalt het nooit(helemaal)weg.
Soms moet je even vluchten,vergeten,het een ander plekje geven,en ons gewoon laten gaan,daar zijn we mensen voor.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 11:23

LEANNE226 schreef:
Maar voor de achterblijvers is het de harde realiteit Henk,hoeveel mooie bijbelteksten je er ook tegenaan gooit.Het sterven van je maatje,de liefde van je leven,je partner,je vriend,je kind,je vader,je moeder of van wie je ook maar zielsveel houdt met heel je hart en lijf is hard..........onvoorstelbaar hard.............we zijn mensen,met emoties,en hoeveel troost we ook aan het idee van een prachtig leven na de dood hebben,de pijn en het gemis haalt het nooit(helemaal)weg.
Soms moet je even vluchten,vergeten,het een ander plekje geven,en ons gewoon laten gaan,daar zijn we mensen voor.

Leanne, ik ben het helemaal met jou eens.

Het is heel moeilijk om iemand te moeten missen
waar je zoveel van hebt gehouden .
Ik bedoel zo plotseling dat je het niet zag aan komen,
komt heel hard aan voor de nabestaande.

Ik koester die mooie dingen nog steeds, elke dag maar weer.
En dat neemt niemand mij af.

Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 15 maart 2010, 11:36
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 11:26

IMRE695 schreef:
En toen was het weer maandag... Coole smiley met zonnebril

Wees blij dat het weer maandag is,
dat je weer gezond mocht opstaan.

Elke dag die je gegeven is,
is toch fijn om ervan te genieten.
Naar boven

Auteur Bericht
BEREND677

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 11:40

LEANNE226 schreef:
Een arm om je schouder dan?
(wat je ook wilt,ik doe het stiekem toch,in gedachten)

is wel errugggg lief van je
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 11:49

CARIEN982 schreef:
Wees blij dat het weer maandag is,
dat je weer gezond mocht opstaan.

Elke dag die je gegeven is,
is toch fijn om ervan te genieten.

Jamaar... jamaar... ik houd juist erg van de maandag!!!! Verlegen lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 11:50

LEANNE226 schreef:
Nou vooruit dan......... Kussende smiley

Zo,mijn plicht zit er op Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Nu kan ik met een gerust hart verder werken.......

Je moet het niet als een plicht zien, hoor Leanne. Maar als een voorrecht! Knipoog smiley Clown smiley

Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 11:54

MARISKA601 schreef:
morgen is het dinsdag

Zou het? Misschien blijft het wel maandag. Net als in de film Groundhog Day. Dat je net zo lang maandag hebt, totdat je een besef krijgt van wat er moet veranderen in je leven. (niet persoolijk bedoeld, meer filosofisch gesproken).

Maar goed,ik ben dus een maandag-fan! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 11:58

IMRE695 schreef:
Je moet het niet als een plicht zien, hoor Leanne. Maar als een voorrecht! Knipoog smiley Clown smiley

Kussende smiley

Volgens mij geniet iemand heeeeeel erg van dit topic(maar ik zal geen namen noemen hoor IMRE Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 12:00

IMRE695 schreef:
Jamaar... jamaar... ik houd juist erg van de maandag!!!! Verlegen lachende smiley Lachende smiley

Sorry Imre... dan heb ik je verkeerd begrepen. Smiley die vol vragen zit

Ik dacht al! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 12:57

Wouw Mar,

Een echte bemoediging voor mij dank je wel , had ik echt effe nodig Lachende smiley

Groetjes,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 13:01

LEANNE226 schreef:

Ik reageerde enkel op de zwartgalligheid die Arjan eraan toedichtte. Dat vind ik toch te zwaar klinken. Natuurlijk heeft de dood ook te maken met het gemis hier en nu. Dat kan enorm zwaar op een mens drukken. Maar juist ook in dat gemis mag je ook troost vinden in dat andere stukje, waarbij je inderdaad ook ruimte moet geven aan je emotie, of zoals je het zelf heel mooi zegt:
"Soms moet je even vluchten,vergeten,het een ander plekje geven,en ons gewoon laten gaan,daar zijn we mensen voor."
Zo kun je ook uiteindelijk komen op het punt zoals Carien het weergeeft:
"Ik koester die mooie dingen nog steeds, elke dag maar weer.
En dat neemt niemand mij af."

Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 15 maart 2010, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
HENRIETTE258

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 13:25

Als christenen weten we dat wanneer we de Heer ergens om vragen, ons gebed verhoord wordt. God maakt in Zijn Woord duidelijk dat wij als christenen ons van het soort zaken als waarzeggerij en occulte zaken moeten distantiëren.

Daarnaast: Wie wil in hemelsnaam zijn of haar toekomst weten? Wie wil communiceren met doden? Wie gelooft of leeft er naar kaarten die worden gelegd?
Ik ben van mening dat mensen die hiermee of hiernaar leven doodongelukkig moeten zijn. Als het ware in een miserabele poel worden getrokken.

Het feit dat we overspoelt worden door programma’s en series waarin het occulte hoogtij viert…het is zo triest te weten dat mensen hongeren naar hogere sferen en machten, en daar ook in geloven. Daarbij laten ze de liefde en kracht van onze Heer aan zich voorbij laten gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 13:28

LEANNE226 schreef:
Volgens mij geniet iemand heeeeeel erg van dit topic(maar ik zal geen namen noemen hoor IMRE Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Dit is nog leuker dan het knuffelhoekje... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 13:33

BEREND677 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

oke doe ik ff met je mee
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CLOWNTJE718

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 13:45

RENSKE067 schreef:
oke doe ik ff met je mee
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Nou Als we toch weer gaan knuffelen dan ook maar 1tje aan renske.
Misschien weet je wel waarom, zo niet ook niet erg, maar en iedergeval heel veel sterkte en je weet er gaat niets boven groningen
liefs van roos en clowntje
Naar boven

Auteur Bericht
CLOWNTJE718

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 13:47

ROBBEDOES873 schreef:
Een hele dikke knuffel voor Raps ook namens Remco Kussende smiley

en ook een hele dikke knufel voor does en henk
bedankt voor jullie inzet en gastvrijheid
we hebben er van genieterd.
dikke kus en knuffel van roos en mij greetz wup oftewel clowntje
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 15:35

CLOWNTJE718 schreef:
Nou Als we toch weer gaan knuffelen dan ook maar 1tje aan renske.
Misschien weet je wel waarom, zo niet ook niet erg, maar en iedergeval heel veel sterkte en je weet er gaat niets boven groningen
liefs van roos en clowntje

dank je
ik heb wel een vermoeden ja Zieke smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 15:40

RENSKE067 schreef:
oke doe ik ff met je mee

Ik heb nog een arm over Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 15:47

IMRE695 schreef:
Dit is nog leuker dan het knuffelhoekje... Clown smiley

Maar het is "ankruperig" weer dus ik zit nu liever in het knuffelhoekje..........doe ik daar de houtkachel aan,luie stoel met schapevacht,roseetje in de hand en wegdromen..... Verlegen lachende smiley

Je redt je wel alleen in je "off" topic he? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VINCENT394

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 15:50

Zo-ie-zo ben ik de bonnetjesdrang van de nederlandse politie ook wel een beetje zat. Omdat ik nogal veel op de weg ben, heb ik ook mijn deel aan snelheidsbelastingen moeten betalen.

en altijd voor kleine overtredingen, 5 tot 10 km te hard, het voelt vrij onrechtvaardig. Zeker als je hoort hoe politie en justitie omgaat met echte criminelen, voelt de bijdrage die je moet doen als je iets te hard gaat, extra zuur.

Maar goed, aan de andere kant, is het een deel van in Nederland leven. Met de super-gereguleerde samenleving die wij hebben, wordt iedere misstap onmiddelijk bestraft met een aanslag op je bankrekening.

Daarom ben ik ook enorm tegen de kilometerbeprijzing, nog even en ze gaan hem gebruiken om je snelheid overal in de gaten te houden.....

Kijk, als je veel te hard rijdt, vind ik het logisch als de politie even verhaal komt halen. Maar het nu krampachtig op de kilometerteller moeten kijken omdat je anders misschien weer iets te hard gaat, komt volgens mij de verkeersveiligheid ook niet ten goede.

Vincent
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 16:27

CARIEN982 schreef:
Tuurlijk is het wederzijds Marijan,
ik vind het erg gezellig met jou hoor.

En weetje? Knipoog smiley

Hij is weer terug bij OZNJ
heb ik vernomen uit een hele betrouwbare bron! Knipoog smiley

Hij ? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 16:30

LEANNE226 schreef:
Ik heb nog een arm over Knipoog smiley

thanks Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VINCENT394

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 16:32

In het verleden heb ik vaak CU gestemd, maar dat ga ik niet meer doen... De regelzucht van de linkse partijen, waar de CU ook toe behoort vind ik echt heel stuitend. Nederland is al veel te gereguleerd, laten we elkaar alsjeblieft wat vrijheid gunnen! Ik ben er nog niet uit wat ik dan wel ga stemmen. CDA was een goeie 2e keuze, maar ik ben ondertussen echt klaar met Balkenende.

In ieder geval ga ik uitsluitend stemmen op een partij die in het verleden geregeerd heeft of een redelijk goede kans heeft om in de regering te komen. Dit sluit kleine partijen als de SGP, dierenpartij en dwarse partijen als de PVV en de SP uit.

Dus deze redenering volgend, kom ik bij D66 en VVD uit. Dan maar VVD, omdat ik D66 niet echt zie zitten. Maar dit kan nog verandern als het CDA een nieuwe lijsttrekker kiest.

Vincent
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 16:47

VINCENT394 schreef:
Zo-ie-zo ben ik de bonnetjesdrang van de nederlandse politie ook wel een beetje zat. Omdat ik nogal veel op de weg ben, heb ik ook mijn deel aan snelheidsbelastingen moeten betalen.

en altijd voor kleine overtredingen, 5 tot 10 km te hard, het voelt vrij onrechtvaardig. Zeker als je hoort hoe politie en justitie omgaat met echte criminelen, voelt de bijdrage die je moet doen als je iets te hard gaat, extra zuur.

Maar goed, aan de andere kant, is het een deel van in Nederland leven. Met de super-gereguleerde samenleving die wij hebben, wordt iedere misstap onmiddelijk bestraft met een aanslag op je bankrekening.

Daarom ben ik ook enorm tegen de kilometerbeprijzing, nog even en ze gaan hem gebruiken om je snelheid overal in de gaten te houden.....

Kijk, als je veel te hard rijdt, vind ik het logisch als de politie even verhaal komt halen. Maar het nu krampachtig op de kilometerteller moeten kijken omdat je anders misschien weer iets te hard gaat, komt volgens mij de verkeersveiligheid ook niet ten goede.

Vincent

Zucht.... weer iemand die moeite heeft z'n rechtervoet te beheersen. Als je 5 of 10 km te hard rijdt, kun je toch ook aanleren 5 of 10 km onder de maximum snelheid te gaan rijden. Dat is toch geen grote kunst??

Maar ja, in Nederland geldt voor de meeste chauffeurs: de maximumsnelheid is eigenlijk de minimumsnelheid en het is een sport om harder te rijden en niet gepakt te worden.

Enfin, het prijsmechanisme werkt hier nog niet goed genoeg. Misschien de Finse methode: verkeersboetes in verhouding tot het inkomen...

Slapende smiley

Laatst aangepast door
IMRE695
op maandag 15 maart 2010, 16:49
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 16:49

Ach ja....het is vaak.....het ene doen en het andere niet nalaten.......

Romeinen 12
9 Laat uw liefde oprecht zijn. Verafschuw het kwaad en wees het goede toegedaan. 10 Heb elkaar lief met de innige liefde van broeders en zusters en acht de ander hoger dan uzelf. 11 Laat uw enthousiasme niet bekoelen, maar laat u aanvuren door de Geest en dien de Heer. 12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk. 13 Bekommer u om de noden van de heiligen en wees gastvrij. 14 Zegen uw vervolgers; zegen hen, vervloek hen niet. 15 Wees blij met wie zich verblijdt, heb verdriet met wie verdriet heeft. 16 Wees eensgezind; wees niet hoogmoedig, maar zet uzelf aan tot bescheidenheid. Ga niet af op uw eigen inzicht. 17 Vergeld geen kwaad met kwaad, maar probeer voor alle mensen het goede te doen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 ... 6194 Volgende
Pagina 306 van 6194