ChristianMatch

Forum

Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
Ga naar pagina Vorige 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 19:58

JILL658 schreef:
ja dat is zo, Sola,
Kan anders van Parijs naar Rome naar Arnhem komen......... Knipoog smiley Clown smiley

En voor vrijdag, Sas, weet ik het nog niet of ik kan komen, maar zodra ik het wel weet hoor je het wel.
Ik heb al wel een slaapplek geregeld, maarja........

Jill

keej had ik het verkeerd begrepen ... solly.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:22

LIESBETH326 schreef:
Hallo Eva,
het klinkt mij vreemd en onbekend in de oren. Gaat het hier om een tekst die in de Bijbel zou staan (zo ja, welke?) of is het een uitleg van een bepaalde tekstgedeelte?

Groet, Liesbeth

Johannes 14: 12
"Waarachtig, Ik verzeker jullie: wie op Mij vertrouwt zal hetzelfde doen als Ik, en zelfs meer dan dat, Ik ga immers naar de Vader.
13: En wat jullie dan in Mijn naam vragen, dat zal Ik doen, zodat door de Zoon de grootheid van de Vader zichtbaar wordt."

Ik denk dat je dit stukje bedoeld, Eva?
Naar boven

Auteur Bericht
HDBAS635

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:23

ALFAROMEO918 schreef:
God kijk niet op leeftijd.
Bij volle gezondheid,treed ineens de dood in,geen ziekte,en ondanks gezond leven,de film is over.
Gewoon je sterft,zonder auto ongeluk,of geweervuur.
Het gezond Hart stopt gewoon,want voor God is ouderdom,onbekend.
De mens plan alles.de vacantie bijvoorbeeld,een jaar te voren,maar nooit Deo Volente,Zo de Heere het beschikt.
Een echte Bidder ben ik niet,voor Gods Troon.
Wel Deo Volente,in Kort gebed.
En wees mij Genadig.
Want ooit zal ik ook geen topic meer openen,op deze site.

tja,niks meer aan toe te voegen
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:42

WILLEMIJN232 schreef:
Ik begrijp dat ik hier even mag zeuren ......

Ga ik even zeuren over het volgende:

Er worden veel dingen door CM georganiseerd;
Tangoworkshop voor twintigers en dertigers.
Speeddate van 25 tot 45 jaar.
Singlevakantie van 35 tot 45 jaar.

Ik ben 54! Ik ben bijna bang dat er voor mijn leeftijdscategorie een busreisje georganiseerd gaat worden! Knipoog smiley

Willemijn

haha ... een mens is zo oud als hij zich voelt hee ... Knipoog smiley
'k Denk echter niet dat ze die leeftijd toelaten ... Clown smiley helaas Willemijn
Moet eerlijk zeggen dat ik die grens van 45 jaar niet snap, iemand wel ?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:46

LEANNE226 schreef:
Lieve Susannah,ik wens je zoveel kracht toe dat je zelfvertrouwen en eigenwaarde dusdanig mag groeien dat je je gesterkt voelt in je mening over/van het juiste Godsbeeld.
Die groei gaat met stapjes,neem de tijd,neem de rust........

tnx Leanne ! ! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:54

Herinneringen mogen blijven, Rinus. Maar je mag ook vooruit blijven kijken. Je zegt nu dat je dat niet doet/kunt. Maar tegelijk weet je van je dochter en zo te genieten. Blijf ook dat zien voor jezelf!

En zie ook de groei die je op fora als deze hebt meegemaakt. Kwellingen heb je steeds beter naar de achtergrond weten te drukken. Je laat ze niet meer zomaar je leven beheersen. Hou dat vol!

De volgende woorden uit het gedicht van Jonathan vond ik wel heel erg op jou van toepassing:

JONATHAN890 schreef:
Mij staande houden
in niet te lijmen
gebroken dromen

Stilte doet zijn intrede
flarden wolken, maar
daarachter gloort de zon

Geen kilte van tranen
maar liefs... je hand
een kus en jij van mij

De hemel komt dichterbij

Shalom! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 14 maart 2010, 20:57
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:57

JILL658 schreef:
Op je oude dag.......
Ja, dan kan ik niet achter blijven bij SolaDus van mij Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley zo genoeg wordt je nu op eenssssssssss jong Imre Clown smiley

Jill

Feeling young again and wild at heart!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:58

Koester de liefde van je kind!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:58

ROBBEDOES873 schreef:
Ergens snap ik het hele verhaal groepjes vorming niet...
Want ik zie nergens groepjes vorming of wat dan ook maar...
En al helemaal niet dat mensen bij een bepaald kamp willen horen of dat er bij worden gehaald...
Beetje jammer dat dit dan wel gezien wordt.
Overal waar mensen zijn zul je hebben dat sommige mensen je wel liggen en anderen niet, en er zullen altijd mensen zijn die je in meer of mindere mate liggen.
Dan is er niet sprake van groepsvorming... Dan zijn het gewoon mensen die elkaar liggen...
En net als wat Arjan ookal aangaf, ik zie dat kliekjes vormen niet zo gebeuren....
En wat mezelf betreft ik hoor niet bij een kliekje, ik ben geen kliekje en ik ben gewoon mezelf.... Niet altijd handig in men uitspraken en ook niet altijd even netjes, maar doe dat omdat ik ik ben...

Mooi verwoord Doessie ...
Ik wil er nog wat aan toevoegen ... weet nog dat ik in december 2008 een mail kreeg van een vrouw die het idee had van groepjesvorming, maar ik heb haar gezegd dat ze welkom was op de Christmas Party die destijds gehouden werd ... dat heeft ze gedaan en ze hoort er helemaal bij.
Het komt misschien over soms als groepjesvorming, maar ik hoop binnen C.M. maar 1 groep te zien, namelijk de groep van mensen die gelooft in het offer van Jezus Christus, dat is toch uiteindelijk wat ons samenbindt ... of niet dan ?
En ja ... ik ervaar zelf ook dat ik met de een beter op kan schieten dan de ander of dat je met sommige mensen meer gemeen hebt dan anderen ... volgens mij is dat gezond, dat heeft elk mens.
Eerlijk gezegd Chat vind ik jouw verhaal over groepsvorming erg negatief ...wat ik al eerder schreef .... volgens mij is er ruimte voor een ieder, maar dat wil nog niet zeggen dat je het dan ook eens bent met een ieder... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:59

Een dikke knuf voor alle Grunngangers...en voor de non die maar weer eens bewees dat er CM-waardige kroegen bestaan Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:59

SOLAFIDE630 schreef:
Eentje maar....... Geschokte, onthutste smiley .........Wel een beetje miezerig, vindt je niet......?. Knipoog smiley

Niet het vele is goed, maar het goede is veel! Kussende smiley

Maar erg bedankt voor deze overstelpende hoeveelheid! Ik voel me... voel me.... Ja, hoe voel ik mezelf nu eigenlijk? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:02

ALFAROMEO918 schreef:
Ik kijk wel uit naar Gods Loon,want veel is niet tot genoegen,in mijn Talenten.
Daarom is het maar goed dat het woord medelijden wel bestaat, Rinus Knipoog smiley
Want waar zouden we zijn zonder Gods medelijden. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:06

IMRE695 schreef:

Maar erg bedankt voor deze overstelpende hoeveelheid! Ik voel me... voel me.... Ja, hoe voel ik mezelf nu eigenlijk? Engeltje smiley

Vereerd?
Oke,ook eentje van mij,om het af te leren.........even kijken of ik het nog kan Knipoog smiley

Kussende smiley
Gelukt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:09

HDBAS635 schreef:
tja,niks meer aan toe te voegen

Ik wel....

moet je voor alle dingen in je leven ....een Deo Volente in gedachten houden?

Natuurlijk maken we de hele dag door plannen...... maar ik leef niet met een "Deo Volente'' houding.
Natuurlijk weet ik dat t leven iets raars is, t kan zo anders zijn dan dat ik verwacht of hoop.
Maar ik weet dat er een einde aan komt, vraag God ook niet dat zo lang mogelijk uit te stellen, dus vraag t ook niet bij ieder ding dat ik plan, hoop, verwacht.

Als er bijvoorbeeld iets is wat in mijn leven komt, dan bid ik God om wijsheid, genezing, invulling, antwoord.... of wat dan ook, maar dat sluit ik ook niet af met een Deo Volente.
Zo God t wil...... God wil de dood helemaal niet, Hij wil t leven, wat moet ik dan met Deo Volente.....??
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:14

ALFAROMEO918 schreef:
Ooit bereed ik een Dikke Scania,die 140 km per uur ging.
Nooit bekeurd.
De trucks werden begrensd,met 84 km.
De bekeuringen hopen zich nu op nu,in 60 km gebieden,en 80 km gebieden.
De remweg van een truck,is nu veel korter als een personenwagen,met desnoods 50 ton.
Ik word nu ergens bestolen,door justitie.

Mijn ervaring is net zo groot,als een politicus,in besturen.
Ik kan het best missen,die bekeuringen,maar een gevaar in de truck ben ik belist niet,met 4 km te hard rijden.
Beetje macho in een truck,op oudere leeftijd,houd mij ook jong.

Ik sta veel op de Foto dus,als wegmisbruiker,maar de computter,geeft tijd en aankomst aan,nu,en overtreden tijden zijn gewoon onbetaald,door de werkgever.
Van een werkgever heb ik nog nooit gestolen,en justitie steelt wel van mij,in mijn salaris,als wegmisbruiker.
Bij de tacho,kan ik een maandsalaris verliezen,terwijl de werkgever,mij opdracht geeft,dat tijd geld is,en een tweede rit moet doen.

Mannen en Dames,word nooit geen Trucker,je word bestolen door de Justitie.

Loof den Heere.

Maar geen Politiek.
Liefs.

Zucht.... je kunt toch wel je rechtervoet in bedwang houden.... Smiley die vol vragen zit

Op tijd rijden, lukt in Nederland sowieso niet. Dat zouden jouw baas en zijn opdrachtgevers zo langzamerhand toch wel moeten beseffen. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:17

LEANNE226 schreef:
Vereerd?
Oke,ook eentje van mij,om het af te leren.........even kijken of ik het nog kan Knipoog smiley

Kussende smiley
Gelukt Lachende smiley

Nee, ik voel me een beetje zweven. Boven mezelf uit getild....

A kiss a day keeps the doctor away! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:22

JONATHAN890 schreef:
Ik wel....

moet je voor alle dingen in je leven ....een Deo Volente in gedachten houden?

Natuurlijk maken we de hele dag door plannen...... maar ik leef niet met een "Deo Volente'' houding.
Natuurlijk weet ik dat t leven iets raars is, t kan zo anders zijn dan dat ik verwacht of hoop.
Maar ik weet dat er een einde aan komt, vraag God ook niet dat zo lang mogelijk uit te stellen, dus vraag t ook niet bij ieder ding dat ik plan, hoop, verwacht.

Als er bijvoorbeeld iets is wat in mijn leven komt, dan bid ik God om wijsheid, genezing, invulling, antwoord.... of wat dan ook, maar dat sluit ik ook niet af met een Deo Volente.
Zo God t wil...... God wil de dood helemaal niet, Hij wil t leven, wat moet ik dan met Deo Volente.....??

In ons bidden gebruiken we wel vaak een "Uw wil geschiede", wat hetzelfde betekent! Knipoog smiley
Ook is er wel een tekst van Paulus (meen ik) waarin hij wel iets aangeeft over onze manier van omgaan met plannen, waarbij hij ook het Deo Volente betrekt.
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:30

HENK710 schreef:
In ons bidden gebruiken we wel vaak een "Uw wil geschiede", wat hetzelfde betekent! Knipoog smiley
Ook is er wel een tekst van Paulus (meen ik) waarin hij wel iets aangeeft over onze manier van omgaan met plannen, waarbij hij ook het Deo Volente betrekt.

Niet Paulus, maar Jakobus schrijft dat... (4:15)

Je weet wel, die uitdrukking: 'het voorbehoud van Jakobus'
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:30

SARIJS794 schreef:
Hey Rel, heb je de kans in één avond vloeiend gronings te leren spreken, sta je de hele avond met die non te knuffelen... Lachende smiley Clown smiley

Dawas geen knuffelen, Sarijs. Hij moest zijn oor goed te luisteren leggen bij haar om haar te kunnen horen en vervolgens het zelf in haar oor te fluisteren: cursusje Grunns dus Clown smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 14 maart 2010, 21:30
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:38

IMRE695 schreef:

Ik wil ook zo'n topic! Huilende smiley, smiley in tranen

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 21:40

HAAS141 schreef:
heb nog nooit iemand zien dansen op een stapavondje.
wel mannen in rokken hihi Clown smiley
maar leuk dat je mee gaat! (ovb)

Oh, gelukkig. Lachende smiley Dat klinkt spannend zeg, mannen in rokken. Lachende smiley Clown smiley Het scheelt dat ik wel eens in Schotland geweest ben, dus ik ben iets gewend. Clown smiley Zijn er nog meer spannende dingen die we kunnen verwachten? Knipoog smiley Ik ben graag goed voorbereid. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:01

IMRE695 schreef:

Vind ik een zeer wijze opmerking van je....ik geloof gewoon, dat je gelijk hebt..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:07

LIESBETH326 schreef:
Hallo Eva,
het klinkt mij vreemd en onbekend in de oren. Gaat het hier om een tekst die in de Bijbel zou staan (zo ja, welke?) of is het een uitleg van een bepaalde tekstgedeelte?

Groet, Liesbeth

Liesbeth, het gaat over DIE geest (spiritisme), wil je mijn bemoediging lezen, daaruit had ik deze 2 regels gekopieërd.

Groetjes van Eva Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:09

IMRE695 schreef:

Weer een uitstekend antwoord, .....maar ik houd nu eenmaal van uitbundigheid bij tijd en wijle.......grote bossen bloemen bijv......maar 1 roos bijv. is ook heel bijzonder hoor..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:09

ARIENNEZ498 schreef:
Johannes 14: 12
"Waarachtig, Ik verzeker jullie: wie op Mij vertrouwt zal hetzelfde doen als Ik, en zelfs meer dan dat, Ik ga immers naar de Vader.
13: En wat jullie dan in Mijn naam vragen, dat zal Ik doen, zodat door de Zoon de grootheid van de Vader zichtbaar wordt."

Ik denk dat je dit stukje bedoeld, Eva?

Nee Arienne, lees maar eens de bemoediging, daarin die 2 regels, ik snap dit echt niet Twijfelende smiley

Groetjes van Eva Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:11

Heerlijk, om zonder gezeur off-topic te mogen gaan. Ik heb net, na lang wikken en wegen, m'n abonnement verlengd. Ik vind jullie gewoon té leuk. Knipoog smiley En nu maar hopen dat het wederzijds is. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:14

MARIJAN072 schreef:
Heerlijk, om zonder gezeur off-topic te mogen gaan. Ik heb net, na lang wikken en wegen, m'n abonnement verlengd. Ik vind jullie gewoon té leuk. Knipoog smiley En nu maar hopen dat het wederzijds is. Twijfelende smiley Lachende smiley

Je weet hoe ik erover denk... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

[quote=MARIJAN072]Heerlijk, om zonder gezeur off-topic te mogen gaan. Ik heb net, na lang wikken en wegen, m'n abonnement verlengd. Ik vind jullie gewoon té leuk. Knipoog smiley En nu maar hopen dat het wederzijds is. Twijfelende smiley Lachende smiley[/quo

Wacht je anders ?? Dat ik een hekel aan je heb
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

MARIJAN072 schreef:

ja hoor; marijan; t is wederzijds....... Verlegen lachende smiley klinkt niet zeker??
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:27

MARIJAN072 schreef:

Van mij is het ook wederzijds Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 ... 6194 Volgende
Pagina 304 van 6194