Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:14
|
|
|
je kunt het vinden in handelingen 16 vers 30 en 31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:18
|
|
|
Het zal best wat boze reacties opleveren,in bovenstaande toppic.
Kijk van moderngedachtengoed, In God is Liefde,in alles geloof ik niet.
De dage der Wrake,is die zelfde God,in Alpha,en Omega.
Jezus hield zich aan de wetten,maar niet aan religie,en rituelen. Matheus 23. En gij zult horen van oorlogen,wees niet verschrikt,het gaat gebeuren,Math 24. Sinds mijn persoon,zich ook gaan richten is,in predekingen en lezingen,wat antie Reformatie,RKK,is in rituelen,hoorde ik veel wat verzwegen is. Niet tegenstaande,dat ik ook teleurgesteld was,in evangelisten naderhand.
Bijvoorbeeld,Willem Ouweneel,vele lezingen beluisterd,maar hij geloof niet het schepingsverhaal,in 7 dagen. Met het Homo Huwelijk,heeft hij ook geen moeite,dat is nu eenmaal geregeld dus,door de overheid.
Ook heb ik ondekt,dat Pinkstergemeentes,ondanks zeer goede Bijbeluitleg,ook een religie hanteren. Min of meer Word de Refo,in kwaad daglicht gesteld,tegen God. En dat bedroefd mij ook. Zeer veel goede herinderingen,heb ik van de NH kerk,in Predeking. Ondanks dat ik de Kinderdoop,altijd Onbijbels heeft gevonden. Ik vermoed,dat na 2000 jaar,ieder nog steeds niets Weet Van Gods Bedoeling,om Zijn Zoon te Slachtoffer te Brengen. Dat was geen Liturgie,of Religie.
Echt Dat Gods Woord,begrijpen en Herkennen,is de geleerste mens op aarde nooit gelukt. Wel drogredenen,en discussie.
Zalig de Armen van Geest,en daar hoor mijn persoon ook bij.
God wees Mij Genadig,is meestal mijn gebed,ik ben zo Dom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:27
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor alle grunerstappers Tnv voor de gezellige avond En een knuffel voor de genen die niet mee waren, jullie hebben wat gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:35
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een hele dikke knuffel voor alle grunerstappers Tnv voor de gezellige avond En een knuffel voor de genen die niet mee waren, jullie hebben wat gemist |
Wrijf het er nog maar even in Robbe............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:36
|
|
|
MARY052 schreef: | Vandaag is het feest. Mijn zoon wordt negen jaar!!! En het is ook nog zondag......zo eerst naar de dienst en dan visite visite visite....................... Gezegende zondag voor iedereen. |
Mary van harte gefeliciteerd maak er een heel fijne dag van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:43
|
|
|
MARY052 schreef: | Wrijf het er nog maar even in Robbe............ | oo weet je wat krijg jij een extra knuffel heb ik het nu weer een beetje goed gemaakt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:43
|
|
|
aaaaaah ik heb een concurent......gef nie ik heb lekker mijn eigen hoekie maar euhm om die boomstronkwijt te raken kan je ook kabouters inhuren die graven dan s'nachts als je ligt te slapen je boom uit, maar pas op ze zijn wel mensen schuw... dus als er maar iets van menselijjk leven waarneembaar is vooor hun zijn ze net zo snel weer weg.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:44
|
|
|
MARY052 schreef: | Vandaag is het feest. Mijn zoon wordt negen jaar!!! En het is ook nog zondag......zo eerst naar de dienst en dan visite visite visite....................... Gezegende zondag voor iedereen. |
gefeliciteerd met je zoon en een hele fijne dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:46
|
|
|
RELLOK036 schreef: | aaaaaah ik heb een concurent......gef nie ik heb lekker mijn eigen hoekie maar euhm om die boomstronkwijt te raken kan je ook kabouters inhuren die graven dan s'nachts als je ligt te slapen je boom uit, maar pas op ze zijn wel mensen schuw... dus als er maar iets van menselijjk leven waarneembaar is vooor hun zijn ze net zo snel weer weg..... |
daarom moet ik dus hier alles zelf doen ,veel leven hier hahahaha
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 14 maart 2010, 13:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:47
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een hele dikke knuffel voor alle grunerstappers Tnv voor de gezellige avond En een knuffel voor de genen die niet mee waren, jullie hebben wat gemist | kinde ge nagaan ik als limbo in grunn....pfff viel niet mee hoor al dat noordelijk geweld maaar wel een goed cafe....goed bier (Hertog Jan) verder lekker veel konflook gehad... maar euhm oja knuffel hoek......euhm ik knuffel dan de non die er ook was in grunnn ik volede me daarmee weer een beetje thuis.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:50
|
|
|
RELLOK036 schreef: | kinde ge nagaan ik als limbo in grunn....pfff viel niet mee hoor al dat noordelijk geweld maaar wel een goed cafe....goed bier (Hertog Jan) verder lekker veel konflook gehad... maar euhm oja knuffel hoek......euhm ik knuffel dan de non die er ook was in grunnn ik volede me daarmee weer een beetje thuis..... |
Als ik zo jou stukkie lees dan vrees ik dat de drank nog niet helemaal is uitgewerkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:51
|
|
|
SARIJS794 schreef: | Nee wie binnen van knieperd oafbleven.
t Was n houle schiere oavend, supergezelli! n Bult schiere luu hier op CM, kin je gerust mit op stap goan. |
waat haase now gezag? ik verstoan der nieks vanne... kiek ich bin genne oet ut noorde he ich blief eine echte zuuderling,det blief ze en zal noets verandere...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:53
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Als ik zo jou stukkie lees dan vrees ik dat de drank nog niet helemaal is uitgewerkt | stttttt das koffie gebrek......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:56
|
|
|
RELLOK036 schreef: | stttttt das koffie gebrek...... | je weet waar het staat...En als je toch loopt.... doet u mij dan maar een wiener
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:56
|
|
|
GRACE585 schreef: | daarom moet ik dus hier alles zelf doen ,veel leven hier hahahaha
|
nee dan was je s'avonds gewoon tedruk he dus gewoon heel stil zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 14:13
|
|
|
RELLOK036 schreef: | waat haase now gezag? ik verstoan der nieks vanne... kiek ich bin genne oet ut noorde he ich blief eine echte zuuderling,det blief ze en zal noets verandere... |
Nee wie binnen van knieperd oafbleven. We hebben niet gedronken op andermans kosten...... (knieperd = gierig (in het drents))
t Was n houle schiere oavend, supergezelli! n Bult schiere luu hier op CM, kin je gerust mit op stap goan. Het was een hele leuke/mooie avond, supergezellig! Veel leuke mensen hier op CM, daar kun je gerust mee gaan stappen
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 14 maart 2010, 14:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 14:15
|
|
|
Via een ouderling,na mijn echtscheiding,en geestelijke wonden,adviseerde hij,ga eens met ons mee naar Polen,toeringcar. En gedaan dus. Naderhand met een Colega,opnieuw gedaan,per auto. Vier weken gast zijn in een Familie. Ik heb daar van echt genoten. Geen enkele taal spreek ik buitenlands,en wel vele geprekken gevoerd,in alle klasse. Bij de latere reizen uitgenodigd,in Families,en gekust en omarmd. Dat verwonderde mij,je verstaat ineens vreemde talen,kreeg vele geschenken,en zat bij vele aan de maaltijd. In het plaatselijk suffertje,werd die Holanderskie,uitvoerig beschreven,in wees welkom. Ook de Feesten,met Fanfare,en Wodka,en Pivo,(bier dus) ook aanwezig. Nooit heb ik mijn Godsgeloof veraden,en bij elke maaltijd,ging ik in gebed,dat heel gerespecteerd werd. Ik was geen indringer,maar vriend. Onbevangen sprak ik,maar ook danste ik,in Scansen,wat mijn natuur is. Ook de Disco,in Rybnik,in rock and roll.
Dat land was nog niet verwesterd,en ondanks grote armoede,die blijheid,gehouden,wat ook mijn aard is. Dat is nu 11 jaar geleden. De I Pod heeft er intrede gemaakt,en internet.
En ik denk dat die Liefde,ook verzwakt is,in Kochana,(Ik Hou Van Jou Dus)Westers is geworden. Geen kussen meer en omarmingen. Toen was mijn grote armen,en blijde lach echt genieten. En ik ben ook verwesterd,ongemerk. De kracht van mijn handen,is nu digitaal geworden.
In dat land was ik geen persoon Digitaal,maar een omarmd iemand,persoonlijk.
Kochana.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 14:30
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee wie binnen van knieperd oafbleven. We hebben niet gedronken op andermans kosten...... (knieperd = gierig (in het drents))
t Was n houle schiere oavend, supergezelli! n Bult schiere luu hier op CM, kin je gerust mit op stap goan. Het was een hele leuke/mooie avond, supergezellig! Veel leuke mensen hier op CM, daar kun je gerust mee gaan stappen |
ooooooooooooooow haai det danne metijn gezag den weit ich det oag...(oooooooooooooooooow had dat dan meteen gezegd dan weet ik dat ook)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 14:45
|
|
|
JILL658 schreef: | Dan nog maar citronel er op doen, verdwijnen de muggen vanzelf. Of je haar er dan nog is, is een tweede |
of die muggen terug prikken weten ze ook hoe dat voelt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:18
|
|
|
Soms zeg ik verdorie.
Ik wil Christelijk verder leven.
Elke kerk,heeft zijn geboden,en verboden. Ooit had ik een schatje zo lief,zij zij,ik ben Gereformeerd Vrijgemaakt Gelovig. Maar dat verhaal,vertel ik niet verder,in die beleving?,. Van dat? vrijgemaakt ? begrijp ik nog steeds niet. Geen Vrijgekochte Kerk is ontstaan,in de decenia. Wel slavernij,in wetsbetrachting. Die ontmoeting met die veel jongere Dame,begreep mij wel,ondanks hevigge verliefdheid,was Jezus,de enigte verlossing,van kerkelijke dwang.
Zij hield gewoon van mij,en niet mijn opgedrongen religie,en haar opgedrongen religie. Ik kreeg een schop onder mijn kont gewoon,wij gaan haar verder vormen. Jammer. Zij was als een veertje zo licht,om te koesteren,kabouter noemde ik haar.
Nooit zal er geen Contact meer wezen zij ze,tussen ons. Maar zo Lief ik Jou Lief had heeft,neemt niemand ooit meer weg. Het was verboden Liefde. Van Religie,kan ik nog vele verhalen. Alles druist mij ertegen in,wat religie is,en indoctrunatie. Kijk een Volwassen dame,van 32 jaar is geen kind meer,ondanks mijn toen 46 jaren. Ach ieder verdedigd zijn of haar kerkje,in die demonatie.
En het hart word word doorstoken,in religie. Jezus red,zing iedere Kerk,in hun demonatie.
Ik ben beter dus.
Ik ging in de fout,bij een gehuwde dame,met grote problemen ,in haar huwelijk,in de Herberg in Oosterbeek,de Pietersberg. Want mijn Huwelijk was tussen tafel en bed,maar nog steeds gehuwd. Dat heb ik nooit meer overwonnen. Die warmte,van Liefde. Die relatie is verbroken,door een religie
Laatst aangepast door
|
ALFAROMEO918
|
op zondag 14 maart 2010, 15:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:18
|
|
|
Ik begrijp dat ik hier even mag zeuren ......
Ga ik even zeuren over het volgende:
Er worden veel dingen door CM georganiseerd; Tangoworkshop voor twintigers en dertigers. Speeddate van 25 tot 45 jaar. Singlevakantie van 35 tot 45 jaar.
Ik ben 54! Ik ben bijna bang dat er voor mijn leeftijdscategorie een busreisje georganiseerd gaat worden!
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wie weet een leuk off-topic onderwerp? of is het off-topic gaan al een onderwerp op zich? |
Wat ik hier meermalen tot mijn hilariteit gezien heb, is dat hier veel kan, behalve off-topic gaan. Volgens mij heeft ChristianMatch zelfs ooit een topic op slot gegooid, omdat men voortdurend off-topic ging. Dat vond ik zo absurd. Dus, lekker een beetje tegendraads: hier kan men off-topic gaan!
Een nieuw off-topic onderwerp: wie houdt er van de maandag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:22
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat ik hier meermalen tot mijn hilariteit gezien heb, is dat hier veel kan, behalve off-topic gaan. Volgens mij heeft ChristianMatch zelfs ooit een topic op slot gegooid, omdat men voortdurend off-topic ging. Dat vond ik zo absurd. Dus, lekker een beetje tegendraads: hier kan men off-topic gaan!
Een nieuw off-topic onderwerp: wie houdt er van de maandag? |
t is vandaag zoendag hoor imre.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:23
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat ik hier meermalen tot mijn hilariteit gezien heb, is dat hier veel kan, behalve off-topic gaan. Volgens mij heeft ChristianMatch zelfs ooit een topic op slot gegooid, omdat men voortdurend off-topic ging. Dat vond ik zo absurd. Dus, lekker een beetje tegendraads: hier kan men off-topic gaan!
Een nieuw off-topic onderwerp: wie houdt er van de maandag? | ach ja VVV he doe je niks aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik begrijp dat ik hier even mag zeuren ......
Ga ik even zeuren over het volgende:
Er worden veel dingen door CM georganiseerd; Tangoworkshop voor twintigers en dertigers. Speeddate van 25 tot 45 jaar. Singlevakantie van 35 tot 45 jaar.
Ik ben 54! Ik ben bijna bang dat er voor mijn leeftijdscategorie een busreisje georganiseerd gaat worden!
Willemijn |
Wat je zegt Willemijn, je gaat je op deze manier echt wel oud voelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | t is vandaag zoendag hoor imre....... |
Hè... ja.... het staat er echt: zoendag! Toch eens beter in m'n agenda kijken!
Maarre.... ik ben nl. dol op de maandag, vandaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 16:06
|
|
|
HAAS141 schreef: | jammer ... wie weet een andere keer wat meer in de buurt |
Ik denk, dat je dit verkeerd begrijpt, Saskia....Jill bedoelt te zeggen volgens mij, dat ze mij niet even kan ophalen in Groningen om naar Arnhem te gaan......
Het is dus geen afzegging van Jill om niet naar Arnhem te komen de 19de.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 16:13
|
|
|
Ooit bereed ik een Dikke Scania,die 140 km per uur ging. Nooit bekeurd. De trucks werden begrensd,met 84 km. De bekeuringen hopen zich nu op nu,in 60 km gebieden,en 80 km gebieden. De remweg van een truck,is nu veel korter als een personenwagen,met desnoods 50 ton. Ik word nu ergens bestolen,door justitie.
Mijn ervaring is net zo groot,als een politicus,in besturen. Ik kan het best missen,die bekeuringen,maar een gevaar in de truck ben ik belist niet,met 4 km te hard rijden. Beetje macho in een truck,op oudere leeftijd,houd mij ook jong.
Ik sta veel op de Foto dus,als wegmisbruiker,maar de computter,geeft tijd en aankomst aan,nu,en overtreden tijden zijn gewoon onbetaald,door de werkgever. Van een werkgever heb ik nog nooit gestolen,en justitie steelt wel van mij,in mijn salaris,als wegmisbruiker. Bij de tacho,kan ik een maandsalaris verliezen,terwijl de werkgever,mij opdracht geeft,dat tijd geld is,en een tweede rit moet doen.
Mannen en Dames,word nooit geen Trucker,je word bestolen door de Justitie.
Loof den Heere.
Maar geen Politiek. Liefs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 16:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | t is vandaag zoendag hoor imre....... |
Nou ....vooruit dan maar... zo genoeg...of wil je nog meer ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 16:44
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Nou ....vooruit dan maar... zo genoeg...of wil je nog meer ? |
Dat ik dit nog mag meemaken op m'n oude dag... Een heuse zoendag!
*zucht verheerlijkt en voldaan*
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|