Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 22:40
|
|
|
Zaterdag 13 maart/Dagelijkse bemoediging:
SPIRITISME:
Wacht voor Mijn aangezicht, terwijl je rustig Mijn Geest inademt, die Geest, die, als Hij vrije toegang krijgt en niet door je eigen - ik wordt buitengesloten, je in staat zal stellen dezelfde werken te doen, die IK deed.
Met andere woorden, die Geest zal Mij in staat stellen door jou dezelfde werken te doen en zelfs grotere dan IK heb gedaan toen IK op aarde was.
Spiritisme is verkeerd!!
Niemand behoort ooit een medium te zijn voor een andere geest dan de Mijne, alles wat je moet weten en alles wat goed voor je is om te weten over Mijn geestelijk Koninkrijk, zal IK je vertellen op de tijd en wijze, die IK geschikt acht, het is afhankelijk van je eigen geestelijke ontwikkeling.
Volg in alles Mijn aanwijzingen.
Vrede - vrede - vrede.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zaterdag 13 maart 2010, 22:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 22:45
|
|
|
EVA685 schreef: | Zaterdag 13 maart/Dagelijkse bemoediging:
SPIRITISME:
Wacht voor Mijn aangezicht, terwijl je rustig Mijn Geest inademt, die Geest, die, als Hij vrije toegang krijgt en niet door je eigen - ik wordt buitengesloten, je in staat zal stellen dezelfde werken te doen, die IK deed.
Met andere woorden, die Geest zal Mij in staat stellen door jou dezelfde werken te doen en zelfs grotere dan IK heb gedaan toen IK op aarde was.
Spiritisme is verkeerd!!
Niemand behoort ooit een medium te zijn voor een andere geest dan de Mijne, alles wat je moet weten en alles wat goed voor je is om te weten over Mijn geestelijk Koninkrijk, zal IK je vertellen op de tijd en wijze, die IK geschikt acht, het is afhankelijk van je eigen geestelijke ontwikkeling.
Volg in alles Mijn aanwijzingen.
Vrede - vrede - vrede. |
Vinden jullie dit niet vreemd, vooral dat HIJ spreekt over zelfs grotere?? Ik kom hier niet meer uit, vat ik het verkeerd op??Wie wil mij hier een duidelijk antwoord opgeven?
Onzekere Eva
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 23:57
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ik heb het bekeken vandaag, vond het echt leuk, vooral de ooievaars. Laat ik het enthousiast aan mijn zoon zien, ligt die helemaal in een deuk. "wat doet mijn moeder? nou die zit naar een leeg ooievaarsest te kijken" Tja...., ze waren net weggevlogen |
Ha, ha, haaaa.......een goeie zeg......
Ik vind het ook erg leuk...is toch wel uniek om zo maar in diverse nesten te kunnen kijken....
Sommige nesthokjes zijn overigens nog leeg......nou ja...we zullen wel zien, wat er van komt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 23:59
|
|
|
als iemand d66 een geweldige partij vind bijvoorbeeld die toch wel antichristelijk is,dan kun je er wel moeilijk over doen maar het helpt toch niet. dan moet je dat met pijn in je hart verdragen zge maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:03
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Mag dat dan? Is dat niet een beetje al te verleidelijk frivool? |
zwart, grijs of lichtgrijs, solafide.....meer keuze krijg je niet. en dan nog, lastig hoor. Wat trek ik aan vandaag ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:05
|
|
|
Mooi is dat hé? Heb met de kinderen in mijn klas een paar jaar geleden elke dag de ontwikkelingen in een nest gevolgd. Super !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:08
|
|
|
WILMA729 schreef: | zwart, grijs of lichtgrijs, solafide.....meer keuze krijg je niet. en dan nog, lastig hoor. Wat trek ik aan vandaag ?? |
Inderdaad.....heel erg lastig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:10
|
|
|
dank jullie voor de tips. Ik ga eerst maar eens round-up proberen.....heb ik nog in de kast staan En als dat niet werkt de gaten met azijn, en als dat niet heplt, de staven dynamiet.........waar koop ik dat spul, solafide???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:12
|
|
|
WILMA729 schreef: | Mooi is dat hé? Heb met de kinderen in mijn klas een paar jaar geleden elke dag de ontwikkelingen in een nest gevolgd. Super !! |
Ja....voor jou is dat natuurlijk geweldig materiaal zoiets.
Wij moesten het doen met een keer een middagje op de hei met de hele klas....bloemen en plantjes bekijken en evt. plukken......gingen we paardebloemen drogen etc......spannend hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:15
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | als iemand d66 een geweldige partij vind bijvoorbeeld die toch wel antichristelijk is,dan kun je er wel moeilijk over doen maar het helpt toch niet. dan moet je dat met pijn in je hart verdragen zge maar |
Precies. Maar, daar kom ik weer, doen we dat nog: verdragen, met pijn in ons hart?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:16
|
|
|
WILMA729 schreef: | dank jullie voor de tips. Ik ga eerst maar eens round-up proberen.....heb ik nog in de kast staan En als dat niet werkt de gaten met azijn, en als dat niet heplt, de staven dynamiet.........waar koop ik dat spul, solafide??? |
Misschien bij een terrorist van Alcaida? Anders zou ik het niet weten....
Ik zelf heb eens een tractor gehad en diverse boomstronken voor mijn buren eruit getrokken en toen begaf mij tractor het..... Leuk hoor...... Weg al mijn geld, die ik in de tractor gestopt had.......
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op zondag 14 maart 2010, 00:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:28
|
|
|
haha zo heb ik ooit eens de auto van een ander ingeschakeld, even een boom uit de voortuin trekken, maare die begon opeens heel erg te stinken naar verbrand rubber. Ik ben bang dat een tractor niet in mijn achtertuin past. Dan toch maar ff alcaida googlen
Ik hou' van alle vrouwen En toch ben ik niet blij Geen een wil van me hou'en Geen een heeft zin in mij...
Weet je het wel zeker, Imre ??? Je hebt vast alle vrouwen nog niet ontmoet. Zijn er best veel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:31
|
|
|
Ik heb geen ligstoel, Inka. Dussss.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:34
|
|
|
HAAS141 schreef: | toch maar verhuizen naar het midden van het land is heel gezellig hier hoor |
Hier in het noorden is het veel mooier en minder stress....Hier zijn nog plekken, waar je niemand tegenkomt.......heeerlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:34
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | ja......maar Sus heeft een speciaal probleem met haar Godsbeeld, dacht ik te hebben gelezen al geruime tijd geleden....en dat is voor haar natuurlijk moeilijk dan....... |
Weet ik solafide, maar dan nog blijft het ook waar voor haar niet waar??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:41
|
|
|
WILMA729 schreef: | haha zo heb ik ooit eens de auto van een ander ingeschakeld, even een boom uit de voortuin trekken, maare die begon opeens heel erg te stinken naar verbrand rubber. Ik ben bang dat een tractor niet in mijn achtertuin past. Dan toch maar ff alcaida googlen
Ik hou' van alle vrouwen En toch ben ik niet blij Geen een wil van me hou'en Geen een heeft zin in mij...
Weet je het wel zeker, Imre ??? Je hebt vast alle vrouwen nog niet ontmoet. Zijn er best veel hoor |
Tja....dan blijft er niets anders over dan alcaida googelen.......
Je kunt ook nog proberen om een kettingzaag er op los te laten... kan ook behoorlijk opruimen......alhoewel de ketting wel erg stomp zal worden, als je daarmee in de aarde zaagt.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:46
|
|
|
WILMA729 schreef: | Weet ik solafide, maar dan nog blijft het ook waar voor haar niet waar?? |
Natuuuurlijk en zeer zeker...alleeen....het bereikt haar niet op de één of andere wijze.....en dat is natuurlijk ontzettend jammer.
Haar Godsbeeld moet eerst ten goede veranderd worden, en dat lijkt me nou niet iets, wat je zo maar eventjes voor elkaar krijgt.......zo krijg ik het idee bij haar.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 00:58
|
|
|
dat lukt helaas vaak niet meer liesbeth.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 03:21
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Streep onze namen maar door.....het gaat niet lukken vanavond....
Glenn en Ariënne |
Heeeeeeel jammer
Die Roosje kan dansen joh En Sarijs.......als die loskomt........ Was een leuke avond,heel bijzonder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 07:07
|
|
|
WILMA729 schreef: | haha zo heb ik ooit eens de auto van een ander ingeschakeld, even een boom uit de voortuin trekken, maare die begon opeens heel erg te stinken naar verbrand rubber. Ik ben bang dat een tractor niet in mijn achtertuin past. Dan toch maar ff alcaida googlen
Weet je het wel zeker, Imre ??? Je hebt vast alle vrouwen nog niet ontmoet. Zijn er best veel hoor |
Tip van mijn (aardse) vader betr. boomwortels: ze blootleggen en dan met de bijl stukhakken. Dan vergaan ze op den duur. En op een stukje boomstronk kun je een mooie plantenbak zetten of als je een stuk van de boomstam laat staan: een vogelhuisje in de winter.
Overigens: ik hou wel van vrouwen, maar niet van ALLE vrouwen. Crossroad ventileerde deze boeiende stelling hier. Maar wat hij er nu werkelijk mee bedoelt, blijft nog een open vraag...
Zelf heb ik meestal m'n handen meer dan vol aan 1 vrouw.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zondag 14 maart 2010, 07:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 08:21
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik heb nog even gekeken of het mijn richting op was, maar nee dat is erg om, jammer. Volgende keer misschien
Jill |
jammer ... wie weet een andere keer wat meer in de buurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 09:07
|
|
|
IMRE695 schreef: | In dit topic mag alles besproken worden. Off-topic gaan is zelfs een must. Iedereen kan hier zijn of haar ei kwijt. Er mag gezeurd worden of smakelijk gelachen. Het is als een soort buurthuis. Iedereen is welkom om zijn of haar zegje te doen. Het mag overal en nergens over gaan. |
Vandaag is het feest. Mijn zoon wordt negen jaar!!! En het is ook nog zondag......zo eerst naar de dienst en dan visite visite visite....................... Gezegende zondag voor iedereen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 09:22
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Veel plezier stappers, moak der moar un schier feest va'n, en neit al te veul op de knieperd goan zit'n ..... |
Nee wie binnen van knieperd oafbleven.
t Was n houle schiere oavend, supergezelli! n Bult schiere luu hier op CM, kin je gerust mit op stap goan.
Laatst aangepast door
|
SARIJS794
|
op zondag 14 maart 2010, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 10:08
|
|
|
SARIJS794 schreef: | Nee wie binnen van knieperd oafbleven.
t Was n houle schiere oavend, supergezelli! n Bult schiere luu hier op CM, kin je gerust mit op stap goan. |
ben ik met jou eens sarijs, was echt gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AREDCH231
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 12:06
|
|
|
[quote=MAR907]2- Christelijke religie gebruikt juist het woord "christen". Oorspronkelijk was het een scheld woord voor diegene die de Here Jezus volgden. Als jij dik zou zijn, ga jij dan ook van jezelf zeggen ik ben een dikzak?
De bovenstaande klopt niet helemaal. De eerste gelovigen in Jezus Christus werden christenen genoemd. Dit is dus geen scheld woord. Maar de tegenstanders gebruikten het wel. Duitser zijn is ook geen scheld woord maar na de oorlog werd het soms wel als scheld woord gebruikt door tegen de ander te zeggen <je bent een duitser>. Je moet gewoon niet schamen jezelf een christen te noemen tenzij je in zonde leeft/de geboden van Hem niet opvolgt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 12:26
|
|
|
MARY052 schreef: | Vandaag is het feest. Mijn zoon wordt negen jaar!!! En het is ook nog zondag......zo eerst naar de dienst en dan visite visite visite....................... Gezegende zondag voor iedereen. |
Gefeliciteerd Mary!!!!!!!!!! Veel plezier vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 12:46
|
|
|
wie weet een leuk off-topic onderwerp? of is het off-topic gaan al een onderwerp op zich?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 12:46
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Vreemd is dat toch, ben voor jou blij Jonathan dat jij er wat aan had, maar toen ik dit gedicht las ... pffff ... ik kan hier echt niet tegen hoor... Mar, je beseft denk ik niet wat je bijdragen (of dat nu in dichtvorm is of niet) met mij doen, ze sturen me precies de andere richting op .... grrrrr ... en ik mag het weer zelf uitvogelen .... help !! |
vogeltjes vliegen naar Boven, suus!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 12:56
|
|
|
WILMA729 schreef: | Hier scheen de zon, maar toch zweet ik peentjes buiten. Ik probeer een 20 jaar oude boom verwijderen, maar krijg de wortels niet doormidden gehakt. Kan iemand me een gouden tip geven? |
Gaatje boren en er een koperenbuisje instoppen met een jaar is die volledig weggerot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:08
|
|
|
DENNISS669 schreef: | Stel: Je zit thuis en wordt opeens gebeld. Aan de telefoon is iemand die je niet kent, maar jou de volgende vraag stelt: "Hoe word ik behouden?" Diegene verteld dat hij gehoord heeft dat jij christen bent, en hoopt dat jij hem verder kunt helpen. Maar diegene is ook kritisch, alles moet vanuit de bijbel precies uit te leggen zijn. Diegene heeft namelijk ook slechte ervaringen gehad met andere religies.
Wat zouden jullie antwoorden?
groetjes, Dennis |
de bijbel geeft een letterlijk antwoord op deze vraag, denniss; de stokbewaarder vraagt; lieve mannen, wat moet ik doen om zalig te worden, en dan geeft paulus een heel eenvoudig antwoord; geloof in de Heere Jezus Christus, en gij zult zalig worden!! dus dat antwoord zou ik hem of haar geven.....
|
|
Naar boven |
|
|