Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:37
|
|
|
Met jou kan ik praten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:38
|
|
|
YES356 schreef: | HUM! ik heb niet zon snor! dus herken me er niet in die persoon |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Met jou kan ik praten |
ha ha , jaa goed geschreven van jol he denk alleen dat de mannen nu effe stil blijven. misschien moeten we ze wat minder plagen, is best wel zielig ergens het valt al niet mee voor ze in zo,n midelife crisis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha , jaa goed geschreven van jol he denk alleen dat de mannen nu effe stil blijven. misschien moeten we ze wat minder plagen, is best wel zielig ergens het valt al niet mee voor ze in zo,n midelife crisis
|
De mannen en stil blijven en gij geleufde dah Neu die zinnen op een of ander snedig antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | De mannen en stil blijven en gij geleufde dah Neu die zinnen op een of ander snedig antwoord |
ach die zijn effe gedist. ha ha moeten vast heeeel lang nadenken ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | omdat je je scheert,anders krijg je ook zo,n snor |
Ik scheer me niet!! maar heb niet zon snor!! ps bedankt voor jullie lieve steunbetuigingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 16:59
|
|
|
Jij had helemaal je..........
het was beter geweest als je de eerste 2 emo. 4 maal had aangeklikt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:01
|
|
|
YES356 schreef: | Ik scheer me niet!! maar heb niet zon snor!! ps bedankt voor jullie lieve steunbetuigingen. |
dan moetje een andere snor hebben als je je niet scheert,toch es op je pro kijken en een snor is een snor ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha , jaa goed geschreven van jol he denk alleen dat de mannen nu effe stil blijven. misschien moeten we ze wat minder plagen, is best wel zielig ergens het valt al niet mee voor ze in zo,n midelife crisis
|
Ja ga dat vooral doen!! dat samen praten! gezellig!! is een speciale ruimte voor geloof ik
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 17:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:04
|
|
|
okay!! ik zag ergens tape voorbij komen! Kan je daar ook mee ontharen??
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:07
|
|
|
YES356 schreef: | Ja ga dat vooral doen!! dat samen praten! gezellig!! is een speciale ruimte voor geloof ik |
is veel te leuk jullie plagen ha ha en echt yes heb op je foto,s gekeken, als je je niet scheert krijg je een snor en een baard maar ach als je in midlife crisis zit kan je die snor en baard wel laten staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:08
|
|
|
YES356 schreef: | okay!! ik zag ergens tape voorbij komen! Kan je daar ook mee ontharen?? |
is niks voor mannen ,jullie pijn grens is neger keer zo laag dan ga je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:10
|
|
|
YES356 schreef: | okay!! ik zag ergens tape voorbij komen! Kan je daar ook mee ontharen?? |
zie vrouwentopic, wij weten alles van ontharen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:11
|
|
|
YES356 schreef: | Jij had helemaal je..........
het was beter geweest als je de eerste 2 emo. 4 maal had aangeklikt! |
hihi Ik ook van jou ja maar zal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:11
|
|
|
PETRA944 schreef: | dan moetje een andere snor hebben als je je niet scheert,toch es op je pro kijken en een snor is een snor ha ha |
Ehhhhhh helemaal niet scheren he dan heeft een man toch echt meer dan alleen een snor Wordt het dus een wilde baviaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:14
|
|
|
je kan ook epileren.... ha ha probeer maar es een haar uit je neus te epileren, de tranen springen in je ogen. ja ja onderschat ons vrouwen niet, wij zijn hard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh helemaal niet scheren he dan heeft een man toch echt meer dan alleen een snor Wordt het dus een wilde baviaan |
tja daar zeg je me wat,waar om zijn die mannen eigenlijk zo harig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:19
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja daar zeg je me wat,waar om zijn die mannen eigenlijk zo harig |
Tja ze hebben het wel over onze hormonen maar pas op voor die van hun Testosteron gevaarlijk goedje
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 8 juli 2012, 17:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhh helemaal niet scheren he dan heeft een man toch echt meer dan alleen een snor Wordt het dus een wilde baviaan |
Vrouwen hele dagen in de stad shoppen zien ze never nooit een Tondeuse en een elektrisch neus ontharing apparaatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja ze hebben het wel over onze hormonen maar pas op voor die van hun Testosteron gevaarlijk goedje |
ja testeron... ha ha yes... vanzelf door de testeron vallen bij jullie haren uit,dus .... komt goed. haha tenminste als je je hoofdhaar wil scheren, epileren of met tape wilt verwijderen.
en laat ik maar es eten gaan koken en me effe inhouden op dit draadje, want nee nee gaat me zo niet lukken op deze site een leuke man vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:32
|
|
|
YES356 schreef: | Vrouwen hele dagen in de stad shoppen zien ze never nooit een Tondeuse en een elektrisch neus ontharing apparaatje |
een neus ontharings apparaatje koop je als er heeeeel veel haren uit je neus groeien,wanneer je als vrouw 1 keer per jaar die ene haar uit je neus ziet groeien epileer je die effe. mannen... ze snappen ookniks van vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:33
|
|
|
PETRA944 schreef: | een neus ontharings apparaatje koop je als er heeeeel veel haren uit je neus groeien,wanneer je als vrouw 1 keer per jaar die ene haar uit je neus ziet groeien epileer je die effe. mannen... ze snappen ookniks van vrouwen |
en daarom zijn neus ontharings apparaatjes voor mannengemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:40
|
|
|
YES356 schreef: | Vrouwen hele dagen in de stad shoppen zien ze never nooit een Tondeuse en een elektrisch neus ontharing apparaatje |
Wel een tondeuse ken ik zeer zeker wel meneer heb er zelfs eens mee mogen werken ja ja bij een man maar een neusontharingsapparaatje nah dat doen ze mooi zelf maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wel een tondeuse ken ik zeer zeker wel meneer heb er zelfs eens mee mogen werken ja ja bij een man maar een neusontharingsapparaatje nah dat doen ze mooi zelf maar |
he gets,nou heb ikgeenzin meer om te eten en moet nog eten koken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:45
|
|
|
PETRA944 schreef: | he gets,nou heb ikgeenzin meer om te eten en moet nog eten koken |
De tosti smaakt anders prima nergens last van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | De tosti smaakt anders prima nergens last van |
eet smakelijk erika, ik ga spagettie maken met lekkerrrrrr griekse kaas. en voor de mannen die dit lezen,eh wel een gewone kus hoor. ja ja ik zal me proberen in te houden op dit draadje ,jullie minder plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:59
|
|
|
PETRA944 schreef: | en daarom zijn neus ontharings apparaatjes voor mannengemaakt |
Er zijn ook van dat soort dingen voor de oorhaartjes van mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:07
|
|
|
ANNA415 schreef: | Er zijn ook van dat soort dingen voor de oorhaartjes van mannen |
ooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwww daarom hoor ik wel goed! maar luister slecht!! heer;ijk deze huishoudelijke tips!!!
Eetsmakelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Er zijn ook van dat soort dingen voor de oorhaartjes van mannen |
Het wordt steeds smakelijker hier haha OWwwwwwwwwww dat wordt van de week een mega verhaal van Yes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 18:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het wordt steeds smakelijker hier haha OWwwwwwwwwww dat wordt van de week een mega verhaal van Yes |
Buhhhhhhh ik moet nog eten ook nog
|
|
Naar boven |
|
|