Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:25
|
|
|
Leanne en Inge...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Moi??? Sjaggie??? Never !!!! |
Uuuuh, hmmm, tsja, ach en wee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Leanne en Inge... |
Ik ben nog niet klaar met je.......en sta momenteel voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben nog niet klaar met je.......en sta momenteel voor |
Je staat voor op Josina ... in jaren ... das zeker ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je staat voor op Josina ... in jaren ... das zeker ... |
Vandaar al die wijsheid..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben nog niet klaar met je.......en sta momenteel voor |
Oeps
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:10
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je staat voor op Josina ... in jaren ... das zeker ... |
Nee maar onze 50 er is er ook weer eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Leanne en Inge... |
Dat jij nou alle mooie letters hebt!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:09
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat jij nou alle mooie letters hebt!!!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oeps |
jaja OEPS!!!!!!
gewonnen met wel 3 punten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:04
|
|
|
INGE721 schreef: | jaja OEPS!!!!!!
gewonnen met wel 3 punten |
Zijn jullie nu hier wordfeud aan het doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:46
|
|
|
Waarom ik een kussen heb gekocht voor buikslapers dat ding is zo dus dat je net zo goed geen kussen kan hebben Dus mn oude maar weer gepakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:02
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waarom ik een kussen heb gekocht voor buikslapers dat ding is zo dus dat je net zo goed geen kussen kan hebben Dus mn oude maar weer gepakt |
Ik heb er drie(kussens) Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me... Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten) Ook dat haalde het niet... Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen... Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb er drie(kussens) Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me... Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten) Ook dat haalde het niet... Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen... Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven... |
je moet ook niet worstelen met je kussen
gewoon je hoofd er op leggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:12
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | je moet ook niet worstelen met je kussen
gewoon je hoofd er op leggen |
kussenworstelen.....ik heb wel gisteren een item gezien van teenworstelen..... maar ja, het is wel waar.....als je net gewend bent aan je kussen, moet je weeer een nieuwe....pffff....slaap lekker zeggen ze dan, jaja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:34
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | je moet ook niet worstelen met je kussen
gewoon je hoofd er op leggen |
Was het nu maar zo makkelijk!!!! Ik wil wel...maar HIJ niet....(het is een hij...weet ik zeker...koppig en dwars)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb er drie(kussens) Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me... Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten) Ook dat haalde het niet... Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen... Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven... |
...ik herken het probleem...ik heb ook een tijd gehad dat ik met nekpijn of barstende hoofdpijn uit bed kwam. Ik heb alle soorten kussen geprobeerd. Ook die 'speciale' en erg dure kussens. Uiteindelijk blijft het maar zoeken en proberen en je moet ook eens trachten je kussen een beetje op te rollen of zo. Een andere vorm geven, dat wilt bij mij wel eens helpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik herken het probleem...ik heb ook een tijd gehad dat ik met nekpijn of barstende hoofdpijn uit bed kwam. Ik heb alle soorten kussen geprobeerd. Ook die 'speciale' en erg dure kussens. Uiteindelijk blijft het maar zoeken en proberen en je moet ook eens trachten je kussen een beetje op te rollen of zo. Een andere vorm geven, dat wilt bij mij wel eens helpen. |
Kijk Frank..heb ik iemand die me begrijpt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 13:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk Frank..heb ik iemand die me begrijpt... |
ik begrijp het ook...heb regelmatig hele gevechten met dat ding.....en ook 3 kussens in bed liggen.... mijn nek en hoofd doen ook zeer, maar ja....ik worstel nog maar even door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:50
|
|
|
Wel eens aan een ander matras gedacht . Het kan ook van uit je rug komen , of misschien een verstelbare bodem ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 06:27
|
|
|
Bij mij ligt het meestal aan de wekker .
Pffffffffffffffffffffff..........geeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuw
we gaan weeeeeeeer
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 13 juli 2012, 06:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 11:57
|
|
|
FRANK...... Misschien helemaal geen belangrijke vraag.... Maar ik vind de foto van je kat zo geweldig!!!!
Volgens mij is dat beestje zo NEERGEZET...of doet hij dit uit zichzelf...??? In ieder geval leverde het een geweldig plaatje op...
Het getuigt in ieder geval van een goed kosthuis!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:10
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Wel eens aan een ander matras gedacht . Het kan ook van uit je rug komen , of misschien een verstelbare bodem ?
|
Ik heb een speciaal en niet bepaald goedkoop matras sindsdien beduidend minder rugpijn maar mn nek blijft een probleem! Maar het grootste probleem is ik heb een goed kussen waar ik lekker op slaap maar dat ding is 20 jaar oud en een bietje op aan het gaan En helaas kan ik zo'n soort kussen tot op heden niet vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:04
|
|
|
.........of de kat er met de klok vandoor is gegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 04:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | FRANK...... Misschien helemaal geen belangrijke vraag.... Maar ik vind de foto van je kat zo geweldig!!!!
Volgens mij is dat beestje zo NEERGEZET...of doet hij dit uit zichzelf...??? In ieder geval leverde het een geweldig plaatje op...
Het getuigt in ieder geval van een goed kosthuis!!! |
Neen hoor Zeeland, ik heb Floshke zeker niet zo neergezet. Dat zou hij zeker niet laten doen. Hij was net wakker en toen zat hij zo...daarna ging hij zijn staart wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | FRANK...... Misschien helemaal geen belangrijke vraag.... Maar ik vind de foto van je kat zo geweldig!!!!
Het getuigt in ieder geval van een goed kosthuis!!! |
Jammer Frank, die zin ``ik vind de foto van je kat zo geweldig``. daar had moeten staan: ``ik vind de foto van jou zo geweldig``!! jammer joh...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:54
|
|
|
JANS221 schreef: | Jammer Frank, die zin ``ik vind de foto van je kat zo geweldig``. daar had moeten staan: ``ik vind de foto van jou zo geweldig``!! jammer joh... |
Misschien is er een reden dat er nooit een foto van hem zelf als profielfoto gebruikt wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:06
|
|
|
JANS221 schreef: | Jammer Frank, die zin ``ik vind de foto van je kat zo geweldig``. daar had moeten staan: ``ik vind de foto van jou zo geweldig``!! jammer joh... |
...idd Janske...ik krijg altijd maar complimenten over de dieren...ofwel moet ik ze een knuffel of zoen geven of anders moet ik horen dat ze zooooooo leuk zijn...
Ik zoen en knuffel geen dieren meer...en zeker Prikkie niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | Misschien is er een reden dat er nooit een foto van hem zelf als profielfoto gebruikt wordt |
Idd, stoute Anna, het is ook niet moeilijk te raden waarom ik mijzelf niet als profiel foto er op zet...het verwondert mij dat ik zelfs nog een foto van mij aan het profiel toevoeg.
Als ik het niet doe zeggen ze dat ze niet me willen kletsen want ze zien graag met wie ze praten. Als ik er dan daarna er één op zet, komen ze nadien niet meer kletsen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:16
|
|
|
...wat ik weeral ga doen dit weekend...het regent te hard dus de heg afwerken doe ik maar niet...
Misschien morgen maar eens naar de abdij van Westmalle rijden dan maar...
|
|
Naar boven |
|
|