Auteur |
Bericht |
|
MISSIS089
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:17
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had. Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is. Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer.
Laatst aangepast door
|
MISSIS089
|
op woensdag 29 december 2010, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:19
|
|
|
MISSIS089 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had. Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is. Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer. |
FOEI, dat hoort in huis te blijven tot driekoningen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | FOEI, dat hoort in huis te blijven tot driekoningen!! | Foei, dat hoor je helemaal niet te vieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:26
|
|
|
MISSIS089 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had. Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is. Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer. |
Sja , en nu is kerst voorbij .......en nu lijkt het wel of TNT begint met kerstkaartjes bezorgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja , en nu is kerst voorbij .......en nu lijkt het wel of TNT begint met kerstkaartjes bezorgen. |
Tja, alles is vertraagd met die leuke acties van ze... Pakketjes komen mogelijk pas na 3 weken aan. Dus kerstkaarten zul je vast nog ontvangen tot ruim in het nieuwe jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja , en nu is kerst voorbij .......en nu lijkt het wel of TNT begint met kerstkaartjes bezorgen. |
ow, dat komt dus niet enkel omdat ik in het buitenland woon....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ow, dat komt dus niet enkel omdat ik in het buitenland woon.... |
Werkt TNT daar dan ook ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MISSIS089
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:34
|
|
|
Eigenlijk hoor je de geboorte pas in het voorjaar =zover ik weet= te vieren omdat Jezus dan pas zou zijn geboren. Maar ik vier kerstfeest in mijn hart. En omdat ik kinderen heb, heb ik een kerstboom versiert. Anders zou ik alleen maar de boel wat opfleuren met wat details.
Maar: geef mij maar het paasfeest!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:35
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja, alles is vertraagd met die leuke acties van ze... Pakketjes komen mogelijk pas na 3 weken aan. Dus kerstkaarten zul je vast nog ontvangen tot ruim in het nieuwe jaar |
Oke, die kunnen dan alvast op de stapel van kerst 2011
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MISSIS089
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:35
|
|
|
Hier in Zeeland komen ook alle kaarten té laat, maar dat komt misschien doordat zij de weg hier nog moeten terug vinden die postbodes..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Werkt TNT daar dan ook ? |
als ze vanuit nederland verstuurt worden komen ze van de tnt naar de deutsche post he. En tnt hebben we hier ook, maar enkel pakketdienst dacht ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:38
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja, alles is vertraagd met die leuke acties van ze... Pakketjes komen mogelijk pas na 3 weken aan. Dus kerstkaarten zul je vast nog ontvangen tot ruim in het nieuwe jaar |
Wie weet met pasen.. hoef je geen paaskaarten te versturen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:45
|
|
|
MISSIS089 schreef: | Hier in Zeeland komen ook alle kaarten té laat, maar dat komt misschien doordat zij de weg hier nog moeten terug vinden die postbodes.. |
Híer in zeeland niet allemaal hoor. Ik had er wel een paar vóór de kerst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:48
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | als ze vanuit nederland verstuurt worden komen ze van de tnt naar de deutsche post he. En tnt hebben we hier ook, maar enkel pakketdienst dacht ik. |
Ja dan snap ik het dat ze in duitsland te laat zijn..... Die postbodes moeten eerst allemaal overstappen op de trein naar duitsland . En dat doen ze niet he. Gaan dan liever staken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 22:35
|
|
|
Na drie dagen vakantie weer op cm aanwezig ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 22:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Na drie dagen vakantie weer op cm aanwezig ben. |
Ben je zoooooooooooooooooo lang weg geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 22:45
|
|
|
3 dagen in de iglo gezeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 00:02
|
|
|
HENK710 schreef: | Foei, dat hoor je helemaal niet te vieren |
Och neen ? en ik ga dan nog als zwarte koning verkleed gaan zingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 00:37
|
|
|
Ik werd wakker van mijn mobiel..een heel lief smsje... Heel mooi moment, met als gevolg dat ik laat uit bed was, want ik heb de tijd liggen wegdromen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 01:47
|
|
|
al opgeruimd? ... heb hier een kerstdiner gegeven voor 12 personen aan een súper mooie kerst tafel ... een tafel van 4 meter lang, heb idd gedacht om het de andere dag op te ruimen, maar vind het zóó mooi , dat ik het laat staan tot dat we oud en nieuw vieren ... ik zet hem dan vol met lekkere hapjes ... alle kaarsen weer aan, en natuurlijk oliebollen ... elke dag dat ik opsta, doe ik de lichtjes aan, en geniet van dit mooie moment ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 01:50
|
|
|
INKA401 schreef: | al opgeruimd? ... heb hier een kerstdiner gegeven voor 12 personen aan een súper mooie kerst tafel ... een tafel van 4 meter lang, heb idd gedacht om het de andere dag op te ruimen, maar vind het zóó mooi , dat ik het laat staan tot dat we oud en nieuw vieren ... ik zet hem dan vol met lekkere hapjes ... alle kaarsen weer aan, en natuurlijk oliebollen ... elke dag dat ik opsta, doe ik de lichtjes aan, en geniet van dit mooie moment ... |
dus de smerige vaat staat nog op die 4 mtr lange tafel.... eet smakelijk met oud en nw ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 02:47
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | dus de smerige vaat staat nog op die 4 mtr lange tafel.... eet smakelijk met oud en nw .... |
ik hou van stijl ... dat kun je weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 08:25
|
|
|
INKA401 schreef: | ik hou van stijl ... dat kun je weten |
vieze vaat laten staan is OOK een stijl he...
eerlijk gezegd Inky... het is dat mevr. A jou n bietje onder de duim houd, anders zou ik zomaar geloven dat die vieze vaat er idd nog staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 03:06
|
|
|
Mijn mooiste moment van gisteren...he... t is nu vandaag.... van 31 december dus: met een paar CM-ers gezamelijk naar de oudejaarsavonddienst in de St.Jan in Gouda.....en daarna genoeglijk samenzijn met een hapje en een drankje.... Ik heb genoten! Angy
(bovendien heb ik de triviantcompetitie met glans en glorie gewonnen en 3 van de vier spelletjes rummicub....hihi....)
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 1 januari 2011, 03:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 09:57
|
|
|
Vanmorgen, toen ik nog in mijn bed lag en allerlei buurtbewoners hun auto's hoorde krabben. Ook hoorde ik kinderen weer naar school gaan. Toen drong ineens tot me door, dat ik nog een week vrij ben. Heerlijk!
Carien, zie ik je morgen eigenlijk nog? Je mag 3 keer raden wat ik dan ga doen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 3 januari 2011, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Vanmorgen, toen ik nog in mijn bed lag en allerlei buurtbewoners hun auto's hoorde krabben. Ook hoorde ik kinderen weer naar school gaan. Toen drong ineens tot me door, dat ik nog een week vrij ben. Heerlijk!
Carien, zie ik je morgen eigenlijk nog? Je mag 3 keer raden wat ik dan ga doen. |
Volgens mij weet ik het! Jammer, ik moet werken anders ging ik mee......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij weet ik het! Jammer, ik moet werken anders ging ik mee...... |
Dat zou gezellig zijn!
Zou nog weleens een leuk CM-uitje zijn, wel met een select groepje dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:32
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat zou gezellig zijn!
Zou nog weleens een leuk CM-uitje zijn, wel met een select groepje dan. |
Wel erg select Marijan......., er zijn grenzen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wel erg select Marijan......., er zijn grenzen......... |
Zeker weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:01
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Vanmorgen, toen ik nog in mijn bed lag en allerlei buurtbewoners hun auto's hoorde krabben. Ook hoorde ik kinderen weer naar school gaan. Toen drong ineens tot me door, dat ik nog een week vrij ben. Heerlijk!
Carien, zie ik je morgen eigenlijk nog? Je mag 3 keer raden wat ik dan ga doen. |
Marijan .....dat meen je niet heh?
Ga jij er echt heen....waarom ga je zaterdag niet? hihi
Jammer dat ik morgen al iets heb...anders was ik zeker mee gegaan!
|
|
Naar boven |
|
|