Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:54
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Jammer dat je niet gaat verlengen Mary, je bent zo n gezellige vrouw. Ik heb het ook weleens gezegd dat ik niet meer terug zou komen.
Weet je wat zo leuk is, de meesten komen toch weer na een tijdje terug. Ze kunnen de gezelligheid ook niet missen, net zoals ik. |
Er gaan deze maand heel veel leden weg ,ze hebben in mei verlengd,die aanbieding......en die is nu afgelopen....... Het zou fijn zijn als Chris er nog zo'n aanbieding tegenaan zou gooien HINTHINT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:19
|
|
|
ik heb pas 31 mei om kwart voor 12 verlenging gevraagd mijn abo loopt dus tot 2 november en daarna ben ik dus ook weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | babbelen we gewoon samen lustig door, carien...........gesellug toch? |
Gaan we zeker doen Hannah, wij houden wel van een lolletje op zn tijd. En dat houden we dr zeker in, ze moeten van goede huize komen om ons de mond te snoeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:36
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Er gaan deze maand heel veel leden weg ,ze hebben in mei verlengd,die aanbieding......en die is nu afgelopen....... Het zou fijn zijn als Chris er nog zo'n aanbieding tegenaan zou gooien HINTHINT |
Als Chris weer een aanbieding heeft, zou dat ook tellen met terug werkende kracht? Ik heb pas weer verlengd, ik had dan beter nog ff kunnen w88 misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:39
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Met jou kan ik het best vinden ... hoe zou dat komen Carien ? praat ik misschien ook te veel daar ? |
Ik kan het ook met jou goed vinden Sofie!
Misschien omdat we allebei nogal kwebbeltantes zijn in de chat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:41
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik heb pas 31 mei om kwart voor 12 verlenging gevraagd mijn abo loopt dus tot 2 november en daarna ben ik dus ook weg |
Mijn abo verloopt over precies een week.......ik ga steeds meer twijfelen of verlengen nog enig nut heeft als iedereen vertrekt........(oke,carien en hannah zijn er nog maar die krijg je zelfs niet weg als je ze geld biedt )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn abo verloopt over precies een week.......ik ga steeds meer twijfelen of verlengen nog enig nut heeft als iedereen vertrekt........(oke,carien en hannah zijn er nog maar die krijg je zelfs niet weg als je ze geld biedt ) |
Haha. bied maar eens een leuke vent aan , misschien zijn we dan zo vertrokken hier.
Enne hij hoeft niet rijk te zijn ...alsie maar lief is en van dieren houd! En hij moet wel lekker kunnen kussen haha
Leanne gij goat wel verlengen heur, gij heurt hier ook bij de gezellige gangmakers net zoals Renske...ow solly tis Mevrouw Renske geworden.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 18 oktober 2010, 12:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn abo verloopt over precies een week.......ik ga steeds meer twijfelen of verlengen nog enig nut heeft als iedereen vertrekt........(oke,carien en hannah zijn er nog maar die krijg je zelfs niet weg als je ze geld biedt ) |
tja ik heb een leven naast cm he en ik denk ook niet dat bull het erg leuk vind als ik constant op cm zit daarbij zijn er de laatste tijd al veel mensen weggegaan en is de chatbox niet meer zoals het geweest is helaas er zijn inderdaad een paar mensen die iets teveel aandacht vragen op een negatieve manier vaak en daarmee bedoel ik dus niet een aantal kwebbelende dames die nadrukkelijk aanwezig zijn maar mensen die heel graag het gesprek een bepaalde richting op willen sturen en daardoor een nogal bepalende factor zijn waar ik niet zo op zit te wachten het zijn nl geen onderwerpen waar ik wat mee heb een beetje te hoog gegrepen voor mijn simpele brein en als ik steeds weer weg moet gaan omdat ik de sfeer niet leuk vind heeft het weinig zin om nog te gaan verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:58
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Haha. bied maar eens een leuke vent aan , misschien zijn we dan zo vertrokken hier.
Enne hij hoeft niet rijk te zijn ...alsie maar lief is en van dieren houd! En hij moet wel lekker kunnen kussen haha
Leanne gij goat wel verlengen heur, gij heurt hier ook bij de gezellige gangmakers net zoals Renske...ow solly tis Mevrouw Renske geworden. |
ze zegt mevrouw tegen me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:59
|
|
|
RENSKE067 schreef: | tja ik heb een leven naast cm he en ik denk ook niet dat bull het erg leuk vind als ik constant op cm zit daarbij zijn er de laatste tijd al veel mensen weggegaan en is de chatbox niet meer zoals het geweest is helaas er zijn inderdaad een paar mensen die iets teveel aandacht vragen op een negatieve manier vaak en daarmee bedoel ik dus niet een aantal kwebbelende dames die nadrukkelijk aanwezig zijn maar mensen die heel graag het gesprek een bepaalde richting op willen sturen en daardoor een nogal bepalende factor zijn waar ik niet zo op zit te wachten het zijn nl geen onderwerpen waar ik wat mee heb een beetje te hoog gegrepen voor mijn simpele brein en als ik steeds weer weg moet gaan omdat ik de sfeer niet leuk vind heeft het weinig zin om nog te gaan verlengen |
Jij bent nou eenmaal wijzer dan ik Je hebt groot gelijk........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 13:01
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Haha. bied maar eens een leuke vent aan , misschien zijn we dan zo vertrokken hier.
Leanne gij goat wel verlengen heur, gij heurt hier ook bij de gezellige gangmakers net zoals Renske...ow solly tis Mevrouw Renske geworden. |
De leuke kerels zijn op,had je maar eerder moeten happen
Ik ben nog lang niet weg hoor,heb ik nog geen zin in.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 13:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jij bent nou eenmaal wijzer dan ik Je hebt groot gelijk........ |
Lean... ze komt wel weer terug hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 13:06
|
|
|
[quote=LEANNE226]De leuke kerels zijn op,had je maar eerder moeten happen
Tsja...daar zit wel wat in...ik zal proberen om sneller te happen dan. Maar dat haakje in mn mond zou dat niet zeer doen? Pfft ...ben nu al een beetje zenuwachtig..maar ik ga het proberen.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 18 oktober 2010, 14:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 14:11
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Lean... ze komt wel weer terug hoor! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 16:05
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Er gaan deze maand heel veel leden weg ,ze hebben in mei verlengd,die aanbieding......en die is nu afgelopen....... Het zou fijn zijn als Chris er nog zo'n aanbieding tegenaan zou gooien HINTHINT |
Ja goede hint leanne!!! Als ie het nu maar snapt...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 16:25
|
|
|
MARY052 schreef: | Ja goede hint leanne!!! Als ie het nu maar snapt........... |
Niet alleen snappen, maar ook willen. Wat was het? 25 EURO VOOR 5 MAANDEN toch? Zou goed uitkomen, nu de dure maanden weer aankomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 16:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet alleen snappen, maar ook willen. Wat was het? 25 EURO VOOR 5 MAANDEN toch? Zou goed uitkomen, nu de dure maanden weer aankomen. |
Ja leuk! Ik heb het volle pond betaald..... dus dubbel..... dan kan er nu best een aanbieding af voor cm leden zoals ik
he chris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 17:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja leuk! Ik heb het volle pond betaald..... dus dubbel..... dan kan er nu best een aanbieding af voor cm leden zoals ik
he chris? |
en ikkies heb net verlengt krijg ik dan nog wat terug of extra tijd bij ???¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 18:25
|
|
|
GRACE585 schreef: | en ikkies heb net verlengt krijg ik dan nog wat terug of extra tijd bij ???¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ |
Tuuuuuuuurlijk, Grace altijd, die kunnen we hier niet missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 21:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja leuk! Ik heb het volle pond betaald..... dus dubbel..... dan kan er nu best een aanbieding af voor cm leden zoals ik
he chris? |
slijmbal weet je drent dat je loopt te zoenen en te sjansen met chris??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 19:52
|
|
|
he chris? |
Wordt het niet eens tijd voor een CM-SuperPrijsVraag? Waarbij iedere week een maand gratis lidmaatschap onder de goede inzendingen wordt verloot?
GrZ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben het volledig met je eens dat de mensen bang zijn verketterd te worden en zich bedreigd voelen. Alleen je legt de verantwoording bij de verkeerden neer. Je hebt zelf in de hand hoe je omgaat met kritiek. Voel je je dan meteen aan de kant gezet, voel je je persoonlijk aangevallen, of neem je de chatbox met een korreltje zout. Het laatste zouden wat meer mensen moeten doen. | Raadselachtig, ik denk dat ik toch maar wel verleng eigenlijk gewoon me eigen niet meer voordoen dan ik werkelijk ben. Gewoon me profiel effe aanpassen, de andere opnieuw lezen, alles positief , zien en beleven, alles met een korreltje zout nemen. En vooral dat laatste doet u mee Ja ik verleng
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:26
|
|
|
GERT856 schreef: | Raadselachtig, ik denk dat ik toch maar wel verleng eigenlijk gewoon me eigen niet meer voordoen dan ik werkelijk ben. Gewoon me profiel effe aanpassen, de andere opnieuw lezen, alles positief , zien en beleven, alles met een korreltje zout nemen. En vooral dat laatste doet u mee Ja ik verleng |
Verlengen?Kom je mooi te laat mee! Maja,ik kom wel weer.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:52
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wordt het niet eens tijd voor een CM-SuperPrijsVraag? Waarbij iedere week een maand gratis lidmaatschap onder de goede inzendingen wordt verloot?
GrZ! |
Of.....hoe langer je lid bent hoe meer korting je krijgt als je verlengt. Staffelkorting dus.
Bijvoorbeeld;
Ben je CM lid tot 1 jaar, bij verlenging 5 % korting Lid van 1 - 2 jaar, bij verlenging 10% korting Lid van 2-3 jaar, bij verlenging 15% korting etc.etc....
We kunnen wel een ondernemingsraad gaan oprichten bij Chris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:59
|
|
|
CARIN303 schreef: | Of.....hoe langer je lid bent hoe meer korting je krijgt als je verlengt. Staffelkorting dus.
Bijvoorbeeld;
Ben je CM lid tot 1 jaar, bij verlenging 5 % korting Lid van 1 - 2 jaar, bij verlenging 10% korting Lid van 2-3 jaar, bij verlenging 15% korting etc.etc....
We kunnen wel een ondernemingsraad gaan oprichten bij Chris |
Kneuzenkorting
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:05
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Kneuzenkorting |
Voor mij is elke korting goed...ongeacht welke naam je er aan geeft
Maar wat is een kneuzenkorting???
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:05
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Kneuzenkorting |
Haha....zei 1 van de oudgedienden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:16
|
|
|
CARIN303 schreef: | Haha....zei 1 van de oudgedienden |
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel errug zielug
dat schijnen sommige leden ontzettend irritant te vinden
Google maar even Frank......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel errug zielug
dat schijnen sommige leden ontzettend irritant te vinden
Google maar even Frank...... |
Oké deed ik net... kneuzenkorting op zich is geen woord...kneus wel...dat is een sukkel...dan kom ik ook in aanmerking
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké deed ik net... kneuzenkorting op zich is geen woord...kneus wel...dat is een sukkel...dan kom ik ook in aanmerking
Frank |
Ik ben geschokt Frank,hoe durft iemand het te zeggen he........
|
|
Naar boven |
|
|