ChristianMatch

Forum

Onaardig gedoe in chat (en forum)
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:18

CHATULIEM619 schreef:
Henk je zit nu gewoon te liegen. Je hebt nooit toegegeven dat hij dat niet had mogen zeggen. Zelfs in je bijdrages hier op het forum spreek je van een onschuldig grapje. Ik wil wel ophouden, maar ik vraag me iedere keer af, waarom je zoveel verdraaiingen maakt.

Ik heb bijna alles gevolgd wat er besproken was in de chat, en vond persoonlijk dat er meer waren, die dingen zeiden dat nergens op sloeg.
Ik zou zeggen, begin eerst eens bij je eigen, voordat je gaat oordelen over een ander.
Er werden wel degelijk intieme dingen besproken, dat ik dacht van moet dat nu op een christelijke site, over exvrouwen die zwanger waren en de rest zal ik julllie maar besparen.... en dat waren niet de woorden van Rel.
Ik vond het persoonlijk niet vrouw vriendelijk wat er gezegd werd.

En nu een hele dikke streep eronder, we hopen dat de mensen weer terug mogen komen van Chris ,als het aan mij ligt gaan we het weer gezellig maken met zn allen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:34

CARIEN982 schreef:
Ik heb bijna alles gevolgd wat er besproken was in de chat, en vond persoonlijk dat er meer waren, die dingen zeiden dat nergens op sloeg.
Ik zou zeggen, begin eerst eens bij je eigen, voordat je gaat oordelen over een ander.
Er werden wel degelijk intieme dingen besproken, dat ik dacht van moet dat nu op een christelijke site, over exvrouwen die zwanger waren en de rest zal ik julllie maar besparen.... en dat waren niet de woorden van Rel.
Ik vond het persoonlijk niet vrouw vriendelijk wat er gezegd werd.

En nu een hele dikke streep eronder, we hopen dat de mensen weer terug mogen komen van Chris ,als het aan mij ligt gaan we het weer gezellig maken met zn allen.

We gaan er met z.n allen voor bidden,of zij terug mogen komen Knipoog smiley
Want waar vergeving is, ZAL genezing zijn.

Gods Zegen van Eva.

Laatst aangepast door
EVA685
op zondag 28 februari 2010, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:54

sjonguh zeg ... ik ben een weekje weg en wat lees ik weer een ergenis hier ... is het niet over dit, dan is het wel over dát ... wat ik er over wil zeggen is dat het voor ons christenen toch helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn toch? ...heb je naasten lief is makkelijk gezegd ... maar is voor ons als christenen toch niet zón kunstje? ...
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 00:08

CHATULIEM619 schreef:
Laten we dan constructief praten. Allereerst wil ik dat iedereen de vrijheid krijgt om te klagen als hij/zij dit nodig acht. De termen als verrader mag dan niet meer vallen.
Ten tweede groepjesvroming heeft een heel negatieve invloed op de site. Beheers je als je de neiging hebt om als je een conflict hebt medestanders te zoeken, want anders gaat het op de persoon gespeeld worden.
De enige echte verbondenheid die we kunnen hebben is verbondenheid in Christus. Als we dat niet voor ogen houden, en op ons eigen houtje groepen gan vormen wordt het christelijke karakter ondermijnd hieer op de site.
En ten slotte: durf de waarheid onder ogente zien. Want de waarheid maakt je vrij. Leugens brengen je in slavrenij.
Dat wil ik bereiken. Dat kan alleen maar als men onderkent dat dit niet kon en dat we dit in de toekomst moeten voorkomen.

je doet net of het jouw site is chat
tenminste zo komt het bij mij over
en volgens mij ben jij degene die steeds terugvalt om dingen te suggereren en de discussie weer op gang brengt
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 00:14

RENSKE067 schreef:
je doet net of het jouw site is chat
tenminste zo komt het bij mij over
en volgens mij ben jij degene die steeds terugvalt om dingen te suggereren en de discussie weer op gang brengt

Als niemand MEER reageert, wordt het vanzelf stil........... Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 10:22

INKA401 schreef:
sjonguh zeg ... ik ben een weekje weg en wat lees ik weer een ergenis hier ... is het niet over dit, dan is het wel over dát ... wat ik er over wil zeggen is dat het voor ons christenen toch helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn toch? ...heb je naasten lief is makkelijk gezegd ... maar is voor ons als christenen toch niet zón kunstje? ...

Tsja Inka, ge moet maar op vakantie gaan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
.
Gij kunt nog ginne dag weg of er is weer heibel.
Dus blijf voortaan maar thuis, ga ik wel in jullie plaats. Knipoog smiley
ik ben er weer hard aan toe. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 10:55

CARIEN982 schreef:
Tsja Inka, ge moet maar op vakantie gaan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
.
Gij kunt nog ginne dag weg of er is weer heibel.
Dus blijf voortaan maar thuis, ga ik wel in jullie plaats. Knipoog smiley
ik ben er weer hard aan toe. Slapende smiley

mag ik mee? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 11:21

RENSKE067 schreef:
mag ik mee? Clown smiley

Gezellig Renske een weekje naar Mallorca lijkt mij wel iets. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 12:27

CARIEN982 schreef:

lijkt me een goed plan
Naar boven

Auteur Bericht
CLOWNTJE718

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:25

PIETER649 schreef:
Er is inderdaad een "wij" Henk. Dat schrijf je heel correct....
Het onbegrip van waaruit sommige mensen hebben gehandeld, EN zelfs een ban hebben opgelopen, komt door de eenzijdige voorlichting die ze hebben gekregen.
Vanuit die valse informatie is er een demonisering in gang gezet die christenen onwaardig is.
Wel jammer dat er mensen zijn die op het forum met bijbelteksten gelardeerd "bewijzen" de juiste christelijke leer aan te hangen terwijl ze in een chatroom niet veel verder komen dan kleutergedrag.
Er heerst in de chatroom een sfeer van pestgedrag en opstookgedrag die in mijn ogen CM onwaardig is.
Als kleuterjuf Chris dan (helaas) weer moet ingrijpen en enkele kleuters verwijderd, ligt dat NIET aan het slachtoffer van pestgedrag maar aan de pestende kleuters zelf....

Jij noemt het hartverwarmend dat de achterblijvende kleuters hun sympathie uitspreken naar de weggestuurde kleuters....
Ik zou het hartverwamerder vinden als alle kleuters tot inkeer komen en begrijpen dat pestgedrag niet kan op deze site en de knuffelhoek eens zouden gebruiken om hun terechte excuses aan te bieden aan het slachtoffer

Dan bewijs je dat de kleuter op kan groeien naar een man Knipoog smiley

zou het ook zo kunnen zijn dat pest gedrag iemand een ban aan smeren en er zelf van verschoond blijven pest gedrag is
Naar boven

Auteur Bericht
CLOWNTJE718

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:34

SOLAFIDE630 schreef:
Verliefde smiley

Ik zou hierop wel willen reageren maar naar gelang de ernst van de situatie wil ik alleen maar zeggen verdraagt elkander en ondericht op een goede en cristelijke manier
Naar boven

Auteur Bericht
CLOWNTJE718

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:39

CHATULIEM619 schreef:
Laten we dan constructief praten. Allereerst wil ik dat iedereen de vrijheid krijgt om te klagen als hij/zij dit nodig acht. De termen als verrader mag dan niet meer vallen.
Ten tweede groepjesvroming heeft een heel negatieve invloed op de site. Beheers je als je de neiging hebt om als je een conflict hebt medestanders te zoeken, want anders gaat het op de persoon gespeeld worden.
De enige echte verbondenheid die we kunnen hebben is verbondenheid in Christus. Als we dat niet voor ogen houden, en op ons eigen houtje groepen gan vormen wordt het christelijke karakter ondermijnd hieer op de site.
En ten slotte: durf de waarheid onder ogente zien. Want de waarheid maakt je vrij. Leugens brengen je in slavrenij.
Dat wil ik bereiken. Dat kan alleen maar als men onderkent dat dit niet kon en dat we dit in de toekomst moeten voorkomen.
oke als we er dan toch echt mee stoppen mail cris dan dat diegene die een ban heeft weer welkom is dat is een teken van oprechte vergeving en acceptatie.dan kunnen we met een schone lei beginnen en hebben er hopelijk een les aan gehad
Naar boven

Auteur Bericht
ELLY361

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 15:47

CARIEN982 schreef:

mag ik ook mee ik verlang naar de zon
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:11

CLOWNTJE718 schreef:
oke als we er dan toch echt mee stoppen mail cris dan dat diegene die een ban heeft weer welkom is dat is een teken van oprechte vergeving en acceptatie.dan kunnen we met een schone lei beginnen en hebben er hopelijk een les aan gehad

Helemaal mee eens Clowntje. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:12

Laat ik hier inderdaad maar een slotje op gooien, want dit werkt zo niet. Ik hoop echt dat we met z'n allen wakker worden en beseffen dat we zo niet bijdragen aan de eenheid van Christus. Met iemand van mening verschillen, iemand liefdevol terecht wijzen, is iets totaal anders als er met gestrekt been invliegen. En dat gebeurt in dit topic toch wel (en dan kijk ik deze keer vooral in de richting van Chat en Henk).

Daarom sluit ik deze discussie en wil ik de hoofdrolspelers uitdagen elkaar een knuffel te geven in de bekende knuffelhoek...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4